Verdrietig :(
+14
Esperanza
Inge
Jerry
Mint
Bazinga
Lady4
LDJ
Aimee
Ella
Marin
Suus
VeryCherry
Tullow
Tania
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Verdrietig :(
Ach, wat sneu. Ik hoop dat het katje nog weer terug komt!
Onze kitten is ook nog niet naar buiten geweest, hoewel hij nu twee maanden bij ons is. Als ik hem aan een tuigje in de tuin heb, probeert hij ook constant uit te naaien. Laatst is hij wel mee wezen wandelen met de hond, maar dat vond hij niks.. Het huis wist hij wel terug te vinden, want toen hij door had dat we vlak bij huis waren, wilde hij wel lopen.
Misschien dat de kat van jouw moeder de geur herkent als hij weer in de buurt is? Afwachten!
Onze kitten is ook nog niet naar buiten geweest, hoewel hij nu twee maanden bij ons is. Als ik hem aan een tuigje in de tuin heb, probeert hij ook constant uit te naaien. Laatst is hij wel mee wezen wandelen met de hond, maar dat vond hij niks.. Het huis wist hij wel terug te vinden, want toen hij door had dat we vlak bij huis waren, wilde hij wel lopen.
Misschien dat de kat van jouw moeder de geur herkent als hij weer in de buurt is? Afwachten!
Gast- Gast
Ah wat naar Bliss.
Het is niet raar dat jij ook verdrietig bent, ondanks dat je niet zo'n kattenpersoon bent, geeft wel aan hoe sterk de band met je moeder is.
Ik hoop dat het katje snel weer terecht is!
Het is niet raar dat jij ook verdrietig bent, ondanks dat je niet zo'n kattenpersoon bent, geeft wel aan hoe sterk de band met je moeder is.
Ik hoop dat het katje snel weer terecht is!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Is het niet zo dat katten altijd de weg terug vinden?
Dat is bij onze kat iig wel altijd geweest.
Ik ga altijd een rondje lopen met een zakje snoepjes in mijn handen, roep haar naam en rinkel dan veel met de snoepjes.
Lijkt me idd wel hartverscheurend als je moeder zo overstuur is, dan zou ik ook huilen!
Dat is bij onze kat iig wel altijd geweest.
Ik ga altijd een rondje lopen met een zakje snoepjes in mijn handen, roep haar naam en rinkel dan veel met de snoepjes.
Lijkt me idd wel hartverscheurend als je moeder zo overstuur is, dan zou ik ook huilen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Maar dit katje kent de buurt niet hè en was er ook pas net drie dagen. Ik weet niet hoe dat werkt bij katten hoor! Denk ook niet dat ze al reageert op de naam die mijn moeder haar heeft gegeven.
Ze is dus nog steeds niet terug en mn moeder mist haar echt Zaterdag ga ik er dus heen en ga ik ook maar zoeken in de buurt (al kan ze wel dorpen verderop zijn natuurlijk).
Waarom brengen ze geen GPS-chip bij die dieren in? Dat zou toch een hoop ellende besparen!
Ze is dus nog steeds niet terug en mn moeder mist haar echt Zaterdag ga ik er dus heen en ga ik ook maar zoeken in de buurt (al kan ze wel dorpen verderop zijn natuurlijk).
Waarom brengen ze geen GPS-chip bij die dieren in? Dat zou toch een hoop ellende besparen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dat zou wel een gat in de markt zijn!
En ik geloof dat je een kat als hij in een nieuwe omgeving is, eerst 6 weken binnen moet houden, zodat ie dat als 'thuis' ziet en daar (meestal) naar terug zal gaan. Zo'n kleintje van 3 dagen heeft het huis nog niet als 'thuis' opgeslagen dus...
Ook briefjes enzo bij supermarkten in de buurt opgehangen? Bah, hoop telkens dat als ik dit topic open, je hebt gepost dat ie gevonden is
En ik geloof dat je een kat als hij in een nieuwe omgeving is, eerst 6 weken binnen moet houden, zodat ie dat als 'thuis' ziet en daar (meestal) naar terug zal gaan. Zo'n kleintje van 3 dagen heeft het huis nog niet als 'thuis' opgeslagen dus...
Ook briefjes enzo bij supermarkten in de buurt opgehangen? Bah, hoop telkens dat als ik dit topic open, je hebt gepost dat ie gevonden is
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:Dat zou wel een gat in de markt zijn!
Ja dat zei mn moeder ook al, misschien ga ik dit idee nog even verder uitwerken
En idd, ze weet nog niet wat haar thuis is, dus ik acht de kans klein dat ze zelf aan komt lopen. Bah, vind het ook nog steeds zo verdrietig Mn moeder heeft posters laten maken, die ze morgen bij mensen in de bus wil doen/op wil hangen in de buurt.
Ik hoop toch zó dat ik hier binnenkort goed nieuws kan posten! Ik ga zaterdag ook nog een keer het hele huis doorzoeken, ze zou maar ergens verstopt zitten...
Bliss- Lady Post-a-lot
Nee, ze is nog steeds niet terug M'n moeder is nog steeds verdrietig en depri, maaarrr: er is een klein sprankje hoop! Er had een vrouw gebeld dat ze een kat in de tuin had gezien die op die van m'n moeder lijkt, deze had ze nu een paar keer in de tuin gezien. Die mensen hebben zelf ook een kat en als die te eten kreeg, hoorden ze buiten twee katten 'vechten' om het eten ofzo. Het zou dus kunnen dat het echt die van m'n moeder is, ze hoopt het heel erg natuurlijk! Maar ten eerste moet ze zich dat weer een keer laten zien en dan moeten ze haar ook nog zien te 'vangen'. Wordt vervolgd...
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh da's wel een beetje hoop ja! Hopen maar!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wat verdrietig bliss Ik hoop dat jullie het katje weer vinden.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Helaas... Die mensen hadden m'n moeder gebeld dat ze de kat gevangen hadden, helemaal zenuwachtig ging ze erheen, maar het was toch een andere kat Denk dat ze er nu wel op moet rekenen dat ze echt niet meer terug komt.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ahww wat sneu Dan zal het wel niet meer gebeuren...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: