Dagelijks een toetje?
+46
Annemoontje
SarahKey
*Lookie*
Ellebel
Paper Crown
Sterre
Summerlovin
LDJ
mo-lola
Burn
Jeanette
Phileine
Shisha
Marin
Bazinga
Blond
Ella
Suus
myloon
LaBird
Arwyn
Snoes
minoessepoes
Caroow
CCC
Lejow
girli
Thunder
SuperGrover
Mizz_S
Esperanza
Flower_L
Dennenappel
Japie
Linda
Highway
Melis1985
Printje
Rouxxxe
Ibbeltje
Rush
Lenthe
Poubelle
SoGood
Sarah1985
Elliot
50 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Dagelijks een toetje?
Eten jullie dagelijks een toetje? Ik ben dat van huis uit gewend maar mijn vriend helemaal niet. Hij kreeg alleen op speciale gelegenheden een toetje. Ik vind het eten niet 'af' als ik niet iets toe heb gegeten, haha. Het kan van alles zijn hoor, een bakje vla of yoghurt, fruit, pudding, kwark, etc.
Ben ik nou zo raar of is het normaal om dagelijks een toetje te eten?
Ben ik nou zo raar of is het normaal om dagelijks een toetje te eten?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Dagelijks een toetje?
Thuis hadden we altijd yoghurt maar dat sloeg ik altijd af. Of we hadden vla of fruit, en dat nam ik vaak weer wel. Nu eet ik ook niet dagelijks een toetje, soms 2x in de week en soms wekenlang niet.
Gast- Gast
wij hadden thuis ook altijd een toetje vla en yoghurt en mijn man is dat ook zo gewend.Toch hebben wij zelden een toetje na het eten. Heel af en toe hebben we een toetje na het eten
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Meestal eet ik yoghurt of drinken we na het eten koffie.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Thuis hadden we vaak yoghurt, fruit of een danoontje oid toe.
Nu eet ik nooit een toetje.
Nu eet ik nooit een toetje.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik eet altijd een toetje na het eten. Vooral mijn moeder is helemaal gek van toetjes, dus het is er met de paplepel ingegoten. Wij hebben thuis altijd verschillende soorten vla en er voor mij is het eten ook echt niet af als ik geen toetje heb gehad.
Wij eten trouwens wel áltijd toetjes in een glazen schaaltje/bakje. Ik zou er echt niet tegen kunnen om mijn vla op mijn gebruikte bord te moeten schenken, wat sommigen wel doen.
Wij eten trouwens wel áltijd toetjes in een glazen schaaltje/bakje. Ik zou er echt niet tegen kunnen om mijn vla op mijn gebruikte bord te moeten schenken, wat sommigen wel doen.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hadden thuis dagelijks een toetje en bij m`n vriend thuis is dat ook zo. Nu we samenwonen eten we nooit toetjes.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee heel af en toe terwijl ik het thuis vroeger wel altijd had en vriend ook.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Grappig dat zoveel het van huis uit wel gewend zijn maar zelf niet doen!
Lenthe, ik doe het ook altijd in een schoon schaaltje hoor, meestal een soepkom maar dan halfvol, anders is het veel te veel.
Lenthe, ik doe het ook altijd in een schoon schaaltje hoor, meestal een soepkom maar dan halfvol, anders is het veel te veel.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Vroeger hadden wij thuis wel toetjes, maar de laatste jaren dat ik thuis woonde eigenlijk niet meer. Als ik alleen eet wanneer m'n vriend moet werken eet ik nooit een toetje, vergeet het vaak zelfs. Bij m'n vriend thuis aten en eten ze wel altijd een toetje en hij wil dat ook altijd, dus als we samen eten doen we wel een toetje.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Hahaha, dat deden we bij mijn opa en oma altijd, als we daar bleven logeren. Dat zorgde er trouwens wel voor dat ik mijn bordje altijd keurig netjes leeg hadLenthe schreef:
Gast- Gast
Van huis uit kregen wij altijd beide een toetje. Nu eigenlijk nooit. Alleen als er lekkere toetjes zijn, zoals appel/kaneel pudding of zo
Gast- Gast
Wij eten ook iedere dag een toetje, soms zo'n duurder toetje maar vaak ook gewoon iets van yoghurt, vla oid
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Thuis aten we wel elke dag een toetje, maar dat doe ik nu niet meer. Nu 3 keer in de week ofzo.
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Joan schreef:Van huis uit kregen wij altijd beide een toetje. Nu eigenlijk nooit. Alleen als er lekkere toetjes zijn, zoals appel/kaneel pudding of zo
oe ja die is lekker of stoofpeertjes of zo hahah
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Niet regelmatig, was het wel gewend vanuit huis overigens. Koop nu af en toe vla en dan doen we een paar dagen over het pak, af en toe in het weekend luxere toetjes.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wij eten praktisch nooit een toetje. Na m'n avondeten zit ik echt te vol om nog een toetje te eten.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik eet alleen toetjes als er iemand komt eten en dan vergeet ik het soms nog. Alleen eet ik nooit toetjes.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Thuis at ik altijd toetjes (yoghurt of vanille vla, soms met cornflakes), mijn vriend ook (allerlei toetjes).
Nu eten wij eigenlijk nooit toetjes. Wanneer ik bij mijn ouders of schoonouders eten, geniet ik van de toetjes.
Wel eet ik 's morgens yoghurt, vla met muesli.
Nu eten wij eigenlijk nooit toetjes. Wanneer ik bij mijn ouders of schoonouders eten, geniet ik van de toetjes.
Wel eet ik 's morgens yoghurt, vla met muesli.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
wat grappig dat iedereen dit zo ongeveer van huis uit ook heeft meegekregen...maar zelf niet meer doet.
Wij ook vroeger, maar zelf eten we zelden toetje. Alleen onze zoon krijgt elke dag magere yoghurt, meer voor de zuivel.
Wij ook vroeger, maar zelf eten we zelden toetje. Alleen onze zoon krijgt elke dag magere yoghurt, meer voor de zuivel.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Toen ik thuis woonde kreeg ik wel regelmatig een toetje. Vaak yoghurt of vla. Sinds dat ik op mezelf woon eet ik bijna nooit toetjes meer. Zo af en toe als iemand komt eten wil ik nog wel eens een 'luxe' toetje halen, maar vaak ook niet. Dan koop ik wat lekkers bij de koffie.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wij eten vrijwel nooit een toetje, ben er ook niet gek op, en meestal zit ik wel vol genoeg. Thuis hadden we meestal wel een paar keer per week een toetje (bv vla of fruit) maar dat nam ik ook meestal niet.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Toen ik nog thuis woonde, at ik elke dag een toetje. Nu ik op kamers woon, eet ik zo vaak niet thuis (op de uni, bij vrienden, met huisgenoten), dat ik het niet meer koop, omdat het dan over datum gaat. Ik eet nu alleen nog toetjes als ik van tevoren weet dat ik alleen eet en die dag ook naar de supermarkt ga, of wanneer ik in het weekend naar mijn moeder ga.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, elke dag.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Wij aten thuis altijd een toetje, maar nu ik samenwoon hebben we misschien 1x per week een toetje. Ik mag toch bijna niks hebben en we eten in de avond vaak nog wel wat fruit oid.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Dagelijks een bril?!
» Lekker toetje
» Kerst toetje
» Simpel toetje (Valentijn)
» Mona 'Toetje van de Maand'
» Lekker toetje
» Kerst toetje
» Simpel toetje (Valentijn)
» Mona 'Toetje van de Maand'