Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het beste dieeet volgens jullie is?

+23
Beachgirl
Blond
Jerry
Antibes
SoGood
Vogeltje
M_as
Marin
Parel
Inge
Gizmo
Alex
Ibbeltje
CCC
Zwoesj
Slakje
Lenthe
Pompoen
Lousanne
Kowalski
Minx
girli
Caribbeanlover
27 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Jerry di 16 okt 2012 - 10:19

Dat realiseerde ik me nádat ik 't gepost had, vandaar ook m'n excuses Yes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Caribbeanlover di 16 okt 2012 - 20:04

Op mijn eigen manier proberen door weinig suiker, volkoren, niet snaaien ed te proberen zag ik geen resultaat. Vandaar dus dat ik misschien een dieeet wil volgen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gizmo di 16 okt 2012 - 20:10

Caribbeanlover schreef:Op mijn eigen manier proberen door weinig suiker, volkoren, niet snaaien ed te proberen zag ik geen resultaat. Vandaar dus dat ik misschien een dieeet wil volgen.

En hoe serieus/strikt heb je dat daadwerkelijk gedaan? Want in je vorige topic kreeg ik al de indruk dat je je te snel iets toch weer toezegt.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:19

Caribbeanlover schreef:Op mijn eigen manier proberen door weinig suiker, volkoren, niet snaaien ed te proberen zag ik geen resultaat. Vandaar dus dat ik misschien een dieeet wil volgen.

Dan doe je toch ergens iets verkeerd.
Ik ben aan het lijnen en ik volg geen dieet-dieet maar ben gewoon gezonder, minder en vooral gevarieerder gaan eten.
Ik eet/drink weinig tot geen suikers meer en waar veel koolhydraten inzitten (aardappels/brood/pasta's etc) ben ik minder gaan eten. Ik eet het nog wel, want je hebt het gewoonweg nodig.

Ik sta nu onder behandeling/controle bij een voedings en gewichtsconsulente. Dat is voor mij een goede stok achter de deur.
Ze werkt met de schijf van 5 en het voedingscentrum. Ze maakt voor mij veel recepten en ik houd me aan vaste eettijden.
In 6 wkeen tijd ben ik nu 7 kilo afgevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:29

Wat Watermeloen doet is dat niks voor jou, Cbl? Naar een gewichtsconsulente? Je geeft aan het niet alleen vol te houden, met een beetje hulp van een 2de persoon kan het veel makkelijker vol te houden zijn.

Je kan het wel! Je mist alleen wat doorzettingsvermogen of het gaat niet snel genoeg waardoor je toch weer in je oude patroon valt. Je kan beter langzaam afvallen en meer met je hondje wandelen. Het duurt even maar als je eenmaal resultaat heb wordt het steeds leuker, makkelijker en je wordt volgens mij ook nog best creatief als het gaat om lekker maar vooral gezond eten. smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Derpy di 16 okt 2012 - 23:09

Calorieën tellen. De meest eenvoudige en doeltreffende methode. Moet je wel eerst even uitrekenen hoeveel calorieën jouw lichaam nodig heeft om gezond af te vallen.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Caramba di 16 okt 2012 - 23:57

Ik doe er weinig aan. Volg geen dieet.
Ik eet nu bijna geen tussendoortjes meer, drink meer water dan frisdrank. En eet minder dan voorheen. Ik hoef ook niet meer te eten, dan ben ik meteen misselijk.

Ben nu bijna 16 kg kwijt op deze manier. Voel me er super bij. Alleen ik hoef maar iets aan te komen, dan ben ik teleurgesteld. Ik sport trouwens niet, maar loop enorm veel op mijn werk.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:20

Derpy schreef:Calorieën tellen. De meest eenvoudige en doeltreffende methode. Moet je wel eerst even uitrekenen hoeveel calorieën jouw lichaam nodig heeft om gezond af te vallen.


Ben ik het niet helemaal mee eens. Je kan wel calorieën tellen maar als je nog te veel vetten en suikers binnen krijgt schiet afvallen op ten duur ook niet op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:24

Het VDH dieet werkt echt geweldig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Derpy wo 17 okt 2012 - 0:25

Dropdraakje schreef:
Derpy schreef:Calorieën tellen. De meest eenvoudige en doeltreffende methode. Moet je wel eerst even uitrekenen hoeveel calorieën jouw lichaam nodig heeft om gezond af te vallen.


Ben ik het niet helemaal mee eens. Je kan wel calorieën tellen maar als je nog te veel vetten en suikers binnen krijgt schiet afvallen op ten duur ook niet op.

Jawel, als je je maar aan het maximale aantal calorieën houdt, val je zelfs dan nog af. Het is natuurlijk niet gezond, maar het lijkt me logisch dat je ook oplet wat je eet.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Minx wo 17 okt 2012 - 0:30

Dropdraakje schreef:
Derpy schreef:Calorieën tellen. De meest eenvoudige en doeltreffende methode. Moet je wel eerst even uitrekenen hoeveel calorieën jouw lichaam nodig heeft om gezond af te vallen.


Ben ik het niet helemaal mee eens. Je kan wel calorieën tellen maar als je nog te veel vetten en suikers binnen krijgt schiet afvallen op ten duur ook niet op.

Stel ik wil kcal tellen, en besluit dat ik rond de 1500 kcal op een dag wil. Dan zou ik in theorie dit kunnen eten

Ontbijt: 200 gram yoghurt met een mandarijn
Lunch: 2 krentenbollen met een kopje bouillion
Diner: 300 gram rouwe andijvie, 150 gram aardappels en een gehaktbal
Tussendoor: een reep chocola (100 gram) en een zakje chips (50 gram)

Dan zit je aan een totaal van 1540 kcal. Je gaat mij echt niet vertellen dat je dan nog goed afvalt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:43

Minx schreef:
Dropdraakje schreef:
Derpy schreef:Calorieën tellen. De meest eenvoudige en doeltreffende methode. Moet je wel eerst even uitrekenen hoeveel calorieën jouw lichaam nodig heeft om gezond af te vallen.


Ben ik het niet helemaal mee eens. Je kan wel calorieën tellen maar als je nog te veel vetten en suikers binnen krijgt schiet afvallen op ten duur ook niet op.

Stel ik wil kcal tellen, en besluit dat ik rond de 1500 kcal op een dag wil. Dan zou ik in theorie dit kunnen eten

Ontbijt: 200 gram yoghurt met een mandarijn
Lunch: 2 krentenbollen met een kopje bouillion
Diner: 300 gram rouwe andijvie, 150 gram aardappels en een gehaktbal
Tussendoor: een reep chocola (100 gram) en een zakje chips (50 gram)

Dan zit je aan een totaal van 1540 kcal. Je gaat mij echt niet vertellen dat je dan nog goed afvalt.

Ik ben ook zeker geen voorstander van kcal tellen, zijn ook genoeg gezonde dingen die wel veel kcal bevatten en andersom. Maar of je ervan afvalt ligt ook wel erg aan wat je eetpatroon daarvoor was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Antibes wo 17 okt 2012 - 1:19

Charlie schreef:Het VDH dieet werkt echt geweldig!

Haha, die raadt mijn vader (arts) ook aan heel veel personen aan.. Wink Hoewel dat ook niet altijd werkt, want sommige mensen eten niet veel, maar alleen ontzettend ongezond (ontbijt reep chocola, lunch patat en avondeten pizza; dat idee) en dan help je de persoon niet met VDH.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Discordia wo 17 okt 2012 - 1:20

Antibes schreef:
Charlie schreef:Het VDH dieet werkt echt geweldig!

Haha, die raadt mijn vader (arts) ook aan heel veel personen aan.. Wink Hoewel dat ook niet altijd werkt, want sommige mensen eten niet veel, maar alleen ontzettend ongezond (ontbijt reep chocola, lunch patat en avondeten pizza; dat idee) en dan help je de persoon niet met VDH.

VDH = Vreet de helft laughcry
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 1:23

Serieus?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 3:29

laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Antibes wo 17 okt 2012 - 3:50

Discordia schreef:
Antibes schreef:
Charlie schreef:Het VDH dieet werkt echt geweldig!

Haha, die raadt mijn vader (arts) ook aan heel veel personen aan.. Wink Hoewel dat ook niet altijd werkt, want sommige mensen eten niet veel, maar alleen ontzettend ongezond (ontbijt reep chocola, lunch patat en avondeten pizza; dat idee) en dan help je de persoon niet met VDH.

VDH = Vreet de helft laughcry

Dat weet ik... laughcry
Maar denk jij dat een halve reep chocola, klein patatje en halve pizza helpt dan? Wink

Mijn punt is dat vreet de helft als "advies" vooral werkt voor bunkeraars en niet zozeer voor hele foute/onregelmatige dieten.


Laatst aangepast door Antibes op wo 17 okt 2012 - 4:20; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Antibes wo 17 okt 2012 - 3:54

Vroeger in de praktijk werd dat serieus gebruikt hoor. Boerendorpje, veel mannen die drie grote bordenavondeten aten. "Ja maar dokter, ik snoep helemaal niet".. Dan werkt dat best redelijk voor de meer simpele geest.


Laatst aangepast door Antibes op wo 17 okt 2012 - 4:20; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 3:54

Antibes schreef:
Discordia schreef:
Antibes schreef:
Charlie schreef:Het VDH dieet werkt echt geweldig!

Haha, die raadt mijn vader (arts) ook aan heel veel personen aan.. Wink Hoewel dat ook niet altijd werkt, want sommige mensen eten niet veel, maar alleen ontzettend ongezond (ontbijt reep chocola, lunch patat en avondeten pizza; dat idee) en dan help je de persoon niet met VDH.

VDH = Vreet de helft Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 394967

Dat weet ik, maar denk jij dat een halve reep chocola, klein patatje en halve pizza helpt dan? Wink

Mijn punt is dat vreet de helft als "advies" vooral werkt voor bunkeraars en niet zozeer voor hele foute/onregelmatige dieten.

De beste vriend van mijn vriend die eet en heel ongezond en heel veel. Hij is ook echt veel te zwaar, zo zonde. Als hij dan op dieet is eet hij nog steeds heel veel en denkt hij dat hij heel gezond eet maar is de verhouding nog steeds half bord aardappels, kwart diepvriesspinazie met jus en 2 gehaktballen. Bij hem is het dus ook een slechte kennis van wat nou precies een goed dagelijks dieet is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Rovine wo 17 okt 2012 - 5:57

Minx schreef:
Dropdraakje schreef:
Derpy schreef:Calorieën tellen. De meest eenvoudige en doeltreffende methode. Moet je wel eerst even uitrekenen hoeveel calorieën jouw lichaam nodig heeft om gezond af te vallen.


Ben ik het niet helemaal mee eens. Je kan wel calorieën tellen maar als je nog te veel vetten en suikers binnen krijgt schiet afvallen op ten duur ook niet op.

Stel ik wil kcal tellen, en besluit dat ik rond de 1500 kcal op een dag wil. Dan zou ik in theorie dit kunnen eten

Ontbijt: 200 gram yoghurt met een mandarijn
Lunch: 2 krentenbollen met een kopje bouillion
Diner: 300 gram rouwe andijvie, 150 gram aardappels en een gehaktbal
Tussendoor: een reep chocola (100 gram) en een zakje chips (50 gram)

Dan zit je aan een totaal van 1540 kcal. Je gaat mij echt niet vertellen dat je dan nog goed afvalt.

Wel hoor, je komt alleen een aantal voedingsstoffen tekort omdat in die chips en chocolade er niet zo veel zitten. Best kans ook dat je honger hebt op zo'n dag, want chocolade en chips vullen maar eventjes. Ik eet iets meer (minimaal 1700 kcal op een dag en verspreid over de week nog 2500 extra) en ben 22,5 kwijt. Mag elke dag iets lekkers van mezelf en daarmee val ik heus wel af. Maar ik kies dus zelf voor steeds gezondere producten omdat ik merk dat ik daarvan langer verzadigd blijf, dat is meer ervaring en gaat steeds beter.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Minx wo 17 okt 2012 - 9:53

Klemtoon even wat anders leggen in die zin Wink het is dus geen goede manier van afvallen omdat je het zo ontzettend makkelijk kan saboteren
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 6:43

Ik ben het er trouwens mee eens dat je zo nu en dan best iets lekkers mag eten.
Mijn ervaring is dat als je je alles onthoud, je ineens enorme vreetbuien kunt krijgen.

Ik ben laatst in 2½ week nog 2 kilo afgevallen terwijl we een week op vakantie zijn geweest en ik een grote pannenkoek met spek en kaas heb gegeten en we bij de Mac hebben gegeten.
Als je verder goed oplet mag je best een keer lekker ongezond doen.
Een vriendin van mij wilde ook afvallen. Ze snapte alleen niet waarom het niet lukte. Bleek ze als tussendoortjes peperkoek, sultana's etc te eten. Tja, dat zit bommetjevol suikers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 7:14

Watermeloen schreef:Ik ben het er trouwens mee eens dat je zo nu en dan best iets lekkers mag eten.
Mijn ervaring is dat als je je alles onthoud, je ineens enorme vreetbuien kunt krijgen.

Ik ben laatst in 2½ week nog 2 kilo afgevallen terwijl we een week op vakantie zijn geweest en ik een grote pannenkoek met spek en kaas heb gegeten en we bij de Mac hebben gegeten.
Als je verder goed oplet mag je best een keer lekker ongezond doen.
Een vriendin van mij wilde ook afvallen. Ze snapte alleen niet waarom het niet lukte. Bleek ze als tussendoortjes peperkoek, sultana's etc te eten. Tja, dat zit bommetjevol suikers.
Ik eet heel de dag lekker hoor. Lekker eten staat toch niet gelijk aan ongezond?

Dieeten/afvallen is inderdaad wat anders dan je uithongeren en alleen wortels knagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Minx za 20 okt 2012 - 8:22

al kunnen wortels ook best lekker zijn soms haha, maar ben het wel met je eens hoor. Ik eet ook super lekker hoor.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Derpy za 20 okt 2012 - 8:56

Minx schreef:Klemtoon even wat anders leggen in die zin Wink het is dus geen goede manier van afvallen omdat je het zo ontzettend makkelijk kan saboteren

Maar het is toch je eigen verantwoordelijkheid? Wat valt er dan te saboteren? Je kunt aardig gebalanceerd eten door calorieën te tellen en dan kun je best af en toe chips of chocola eten, maar geen hele zak of reep.
Ik vind het een stuk gezonder dan diëten waarbij je amper koolhydraten of vet mag, want je lichaam kan niet zonder en dat soort diëten hou je nooit je hele leven vol.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 4 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum