Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het beste dieeet volgens jullie is?

+23
Beachgirl
Blond
Jerry
Antibes
SoGood
Vogeltje
M_as
Marin
Parel
Inge
Gizmo
Alex
Ibbeltje
CCC
Zwoesj
Slakje
Lenthe
Pompoen
Lousanne
Kowalski
Minx
girli
Caribbeanlover
27 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 5 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 9:27

Smikkell schreef:
Watermeloen schreef:Ik ben het er trouwens mee eens dat je zo nu en dan best iets lekkers mag eten.
Mijn ervaring is dat als je je alles onthoud, je ineens enorme vreetbuien kunt krijgen.

Ik ben laatst in 2½ week nog 2 kilo afgevallen terwijl we een week op vakantie zijn geweest en ik een grote pannenkoek met spek en kaas heb gegeten en we bij de Mac hebben gegeten.
Als je verder goed oplet mag je best een keer lekker ongezond doen.
Een vriendin van mij wilde ook afvallen. Ze snapte alleen niet waarom het niet lukte. Bleek ze als tussendoortjes peperkoek, sultana's etc te eten. Tja, dat zit bommetjevol suikers.
Ik eet heel de dag lekker hoor. Lekker eten staat toch niet gelijk aan ongezond?

Dieeten/afvallen is inderdaad wat anders dan je uithongeren en alleen wortels knagen.

Hmm, ja het staat er net alsof je inderdaad alleen maar vieze dingen mag eten maar zo bedoel ik het niet.
Ik bedoel mer dat je best een keer een mars kunt pakken of een pannenkoek met spek en kaas mag eten Wink
Ik eet ook de hele dag lekker. Heb echt super lekkere recepten voor salade's enzo.
Mij hoor je niet klagen (niet meer) de eerste dagen vond ik het wel heel moeilijk. Maar dat was meer omdat ik erg moest wennen aan de hoeveelheden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 5 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Minx za 20 okt 2012 - 9:44

Derpy schreef:
Minx schreef:Klemtoon even wat anders leggen in die zin Wink het is dus geen goede manier van afvallen omdat je het zo ontzettend makkelijk kan saboteren

Maar het is toch je eigen verantwoordelijkheid? Wat valt er dan te saboteren? Je kunt aardig gebalanceerd eten door calorieën te tellen en dan kun je best af en toe chips of chocola eten, maar geen hele zak of reep.
Ik vind het een stuk gezonder dan diëten waarbij je amper koolhydraten of vet mag, want je lichaam kan niet zonder en dat soort diëten hou je nooit je hele leven vol.

maar we hebben ook allemaal gelezen dat cbl wel een paar keer per week chips wou blijven eten enz. Daarom gaf ik ook het voorbeeld. De kennis van voeding is gewoon belangrijker en dat krijg je absoluut niet van kcal tellen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum