Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

+10
Triesje1983
moepie
Spring
PapillonRose
Darius
PiP
mauwmauw
Susan
duckie
Flip Fluitketel
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty De beste luier volgens Kassa......

Bericht  Flip Fluitketel za 30 apr 2011 - 7:00

Misschien wel leuk om te weten.Vanavond was er bij Kassa een luiertest. Kruidvat luiers zijn hier als beste uitgekomen. De top 8 en de test kan je in onderstaande link vinden.

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/kruidvat-wint-luiertest/speel/1/

Mee eens of niet?

Ik ben het in ieder geval eens dat Kruidvat de nummer 1 is!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  duckie za 30 apr 2011 - 7:02

ben het er ook mee eens, vind de kruidvat luiers echt heel erg fijn!
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 7:02

Een aantal vaders hebben een tijdje verschillende merken luiers geprobeerd voor hun kindjes en dit is de uitslag :

1.
Kruidvat
€ 0,19
6,9
Een gezellige en fleurige luier die zelfs de ergste diarree heeft tegen gehouden. En omdat dit relatief ook een goedkope luier is, de duidelijke winnaar in deze luiertest.

2.
Pampers
€ 0,26
6,2
Het draagcomfort van deze luier wordt alom geprezen voor het absorptievermogen. Een groot minpunt is dat de luier door de grote vochtopname ook snel zwaar wordt. Het is wel de duurste luier uit de test.

3.
Toujours (Lidl)
€ 0,14
6,1
Niet altijd goed bestendig tegen dunne ontlasting, en de sluiting was niet heel rekbaar maar verder een prima luier.

4.
Jumbo
€ 0,15
5,9
Een stugge luier die wel goed om de beentjes sluit. Meerdere keren geklaagd dat de luiers naar urine ruiken.

5.
C1000
€ 0,15
5,8
Wisselende ervaringen over absorptie. Daarom zullen sommige testers deze luier nooit als nachtluier gebruiken. Verder werd de luier als te klein maar wel te dik ervaren.

6.
Etos
€ 0,19
5,7
Het is een goede elastische luier die goed om de beentjes sluit maar de maatvoering is erg klein.

7.
Bebino
€ 0,14
4,3
Deze luier sluit niet goed om de beentjes waardoor de luier vaak heeft doorgelekt. Dit blijkt ook uit de TUVtesten. Door het lekken moest er veel vaker verwisseld worden dan normaal werd bevonden.

8.
Huggies
€ 0,25
4,0
Deze luier lekt vaak door met alle ongemakken en viezigheid ten gevolg. Overigens kwam het absorptieprobleem bij de luier van Huggies ook bij de TUV test naar voren.


Welke luier vinden jullie persoonlijk het beste en denken jullie er nu aan om de Kruidvat luier aan te schaffen?
Ik gebruik ook de luiers van het Kruidvat voor S. ik vind het samen met de Pampers een fijne luier. Als ik bijvoorbeeld die van de
Etos zou gebruiken zou ik die toch eens van de Kruidvat proberen nu ik dit zo lees. Maargoed dat is niet nodig smile Jullie?


Laatst aangepast door Razz_ op za 30 apr 2011 - 7:05; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  duckie za 30 apr 2011 - 7:03

hihi dubbel Very Happy
ik gebruik al kruidvat en vind het echt hele fijne luiers. heb meerdere geprobeerd maar die bevielen allemaal niet en kruidvat wel
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Flip Fluitketel za 30 apr 2011 - 7:04

Haha Ik heb er ook net een topic over geopend!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 7:05

Ja jij was 1 minuut eerder Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Susan za 30 apr 2011 - 7:06

Van gewone luiers: Pampers en Albert Heijn
Van luierbroekjes: Pampers, Kruidvat en Lidl
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 7:09

Wij gebruiken nu eigenlijk altijd pampers.
Maar ik hoor vaak goede reacties over Kruidvat...

Is de maatvoering van Kruidvat hetzelfde als die van Pampers?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  mauwmauw za 30 apr 2011 - 7:10

ik niet,tenminste niet met de nummer 1 luier.wij hadden vaak dat hij zich nat plaste,sinds dien eigenlijk over gegaan op de pampers en ben ik tevreden over.heb nummer 4 luiers wel van de kv(gekregen als luiertaart toen V geboren was)die ga ik wel gebruiken
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 7:12

n


Laatst aangepast door Coco op ma 20 jun 2011 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  PiP za 30 apr 2011 - 7:46

Ik vond de NewBorn Luiers van de Kruidvat niet fijn, maar heb pas weer een pak maat 4 geprobeerd en die bevalt wel goed.
Als er geen aanbieding is met Pampers haal ik die van de Kruidvat.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  PiP za 30 apr 2011 - 7:49

Hazeltje: Ik vind van wel ik gebruik nu Pampers en Kruidvat maat 4, maar goed maat 4 is wel een maat waar ze heel lang in zitten.


PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 7:53

Overdag gebruik ik altijd kruidvat, 's nachts Pampers. De kruidvatluiers laten bij mij toch wel veel kristalletjes achter als T. heel veel geplast heeft. Bij de pampers heb ik dit niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 7:58

Wij gebruiken c1000. Zijn net iets goedkoper dan Pampers (vanaf maat 3 geloof ik, en dan ook met de aanbieding 2+1 gratis bij Pampers) en ik vind ze net zo fijn. Wij hebben veel merken gebruikt en Huggies sprong er voor ons ook uit maar dan omdat die zo slecht waren. Veel te stug, en voor 's nachts helemaal vervelend omdat ze niet geneog opnamen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Darius za 30 apr 2011 - 8:32

Wij hebben nu al heel veel merken geprobeerd, Kruidvat, c1000, AH, Aldi. Kruidvat is tot nu toe het beste, dus daar blijven we ook bij. Volgens mij ligt de pasvorm wel heel erg aan je kindje.

Iig ben ik tevreden over het Kruidvat. Ik gebruikte ook altijd de opvolgmelk van het kruidvat, dus dan is het makkelijk meenemen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  PapillonRose za 30 apr 2011 - 8:37

Ik gebruik vrijwel altijd Pampers. Wel vanalles getest, maar ze bevallen hier het beste. Bumblies vond ik in elk geval helemaal niks en Kruidvat en Etos gingen wel. Alleen redden die het lang niet altijd de nacht door en Pampers wel. En aangezien ik ze toch wel in de aanbieding of met een kortingsbon koop ben ik maar bij Pampers gebleven.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Spring za 30 apr 2011 - 8:59

Wij gebruikten kruidvatluiers, maar ik vind de randjes vrij hard. Hebben toen een tijdje pampers gebruikt en nu gebruiken we de luiers maat 2 van de aldi. Deze zijn het goedkoopst van de drie en bevallen het best. Ze zijn bijna net zo zacht als pampers.

Ik denk dat de luiers van de Aldi ook hoog zouden scoren in deze test.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  moepie za 30 apr 2011 - 9:22

hier altijd pampers, sinds kort gebruik ik nu die actifit (of wat is het ook alweer?) Deze worden echt niet zwaar! Ik vind ze super, met de normale pamper luier had ze nog wel eens een natte romper als ze s'nachts wat water had gedronken, met deze niet.
In het begin heb ik eens kruidvat luiers gebruikt, hele kleintjes die op een luiertaart zaten, maar deze vond ik heel stug... misschien toch nu weer eens proberen, het scheelt toch wel in de prijs.

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 9:40

Ik heb ook luiers van de Kruidvat, ze bevallen het beste van alles wat ik gehad heb. Ze plast of poept bijna nooit door de luier heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Triesje1983 za 30 apr 2011 - 9:50

Wij hebben Kruidvat luiers nummers 0,1 en 2 gebruikt en daar waren wij zeer tevreden over. Toen het daarna over ging naar andere luiers van kruidvat, kreeg hij ineens uitslag steeds, dus toen overgegaan op de pampers en daar stap ik nu ook niet meer vanaf...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Mida4you za 30 apr 2011 - 10:18

PiP schreef:Ik vond de NewBorn Luiers van de Kruidvat niet fijn, maar heb pas weer een pak maat 4 geprobeerd en die bevalt wel goed.
Als er geen aanbieding is met Pampers haal ik die van de Kruidvat.

Ben ik het helemaal met je eens. Ik doe precies hetzelfde als jou.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Mida4you za 30 apr 2011 - 10:24

In het begin hebben we de Kruidvat new born gebruikt maar die vond ik helemaal niet. Alles liep er bij langs ( spuitluiers ) en de wasmachine stond hier altijd aan. Ook een keer Etos luiers gekocht maar dat was het ook niet. Toen zijn we een hele poos overgestapt naar Pampers en die bevallen erg goed. Sinds een halve maand heb ik ook de Kruidvat luiers weer in huis omdat ze nu toch harde ontlasting heeft en die bevallen goed!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  loesje za 30 apr 2011 - 21:10

ik vind kruitvat top! ik koop ook alleen kruitvat luiers.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  ekjir@M zo 1 mei 2011 - 0:07

Ik vond de new baby van pampers erg handig door de ´plas indicator´ op maat 1 maar verder vond ik de new baby serie erg stinken. Daarna zijn we overgestapt op de babydry pampers en kruidvat luiers. Als de pampers in de aanbieding zijn, krijgt J. pampers en anders kruidvat.

Nu we toch bezig zijn. Welke doekjes vinden jullie het beste? Ik heb tot 2 maanden terug alleen de zwitsal sensitive gehad maar 2 maanden terug kreeg ik een box met pampersdoekjes. Die vind ik niet zo lekker ruiken maar zijn wel een stukje natter en maken voor het gevoel beter schoon.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Triesje1983 zo 1 mei 2011 - 0:31

Ik heb de doekjes van de Action. Daar zitten 100 doekjes in 1 verpakking en daar betaal je voor 2 verpakkingen in 1 2 euro...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa Empty Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum