volgens mij heb ik last...
+6
Queen
Prosecco
Mida4you
Mamsie
Thunder
Lejow
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
volgens mij heb ik last...
van aambeien
Schaam me werkelijk dood om het zo te typen, maar zijn er meer meiden die er last van hebben en hoe 'voelt' zo iets?
Ik heb geen bloed bij mijn ontlasting, maar bij afvegen doet het wel wat zeer en ik lijk wat te 'voelen' down there..
Schaam me werkelijk dood om het zo te typen, maar zijn er meer meiden die er last van hebben en hoe 'voelt' zo iets?
Ik heb geen bloed bij mijn ontlasting, maar bij afvegen doet het wel wat zeer en ik lijk wat te 'voelen' down there..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: volgens mij heb ik last...
Jep!
Met dank aan 30 keer per dag naar de toilet te moeten tijdens de Crohn...
Ik heb er trouwens geen last van.
Het is bij mij ook echt maar heel klein.
Soms, als ik last heb van obstipatie dan komt er soms wat bloed mee idd met afvegen.
Maar ik heb er geen pijn van.
Met dank aan 30 keer per dag naar de toilet te moeten tijdens de Crohn...
Ik heb er trouwens geen last van.
Het is bij mij ook echt maar heel klein.
Soms, als ik last heb van obstipatie dan komt er soms wat bloed mee idd met afvegen.
Maar ik heb er geen pijn van.
Gast- Gast
Volgens mij moet dat zichtbaar zijn, aambeien zitten toch niet inwendig, toch? Het zijn een soort uitstulpsels.
Gast- Gast
Ze kunnen ook inwendig gaan zitten maar meestal zijn ze wel uitwendig ja.
Gast- Gast
Aan het eind van mijn 2de zwangerschap kreeg ik last van aambeien, na de bevalling was ik de trotse bezitter van een hele tros. ik kreeg van de verloskundige een recept voor Curanal. Dit kun je online bestellen als pillen of als zalf. Bij mij deed het erg veel pijn met poepen en met afvegen. Dit deed ik dan ook met een natte washand. Verder had ik er niet veel last van.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
ooh echt van die schaamdingen idd, maar dat is echt niet nodig.
Ik heb er na mijn bevalling ook flink last van gehad. Hier is het vanzelf over gegaan. Heb je harde ontlasting? Je moet niet te hard persen. Misschien is het slim om wat "verzachtende" dingen te eten.
Als je er erg veel last van hebt kun je ook zalf kopen.
Maar meestal gaat het vanzelf weer over.
Ik heb er na mijn bevalling ook flink last van gehad. Hier is het vanzelf over gegaan. Heb je harde ontlasting? Je moet niet te hard persen. Misschien is het slim om wat "verzachtende" dingen te eten.
Als je er erg veel last van hebt kun je ook zalf kopen.
Maar meestal gaat het vanzelf weer over.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Denk dat jij Curanol bedoelt. Blijkt heel goed te helpen.
Mamsie- Ratel
Ik heb er ook last van gehad na mijn bevalling. Ze zaten inwendig en het deed erg veel pijn, als ik weer naar de toilet moest stelde ik het zo lang mogelijk uit. Ben naar de apotheek en heb er een middeltje voor gehad en het was na een paar dagen weer weg.
Als je slim bent haal je zo snel mogelijk iets op, dan ben je er ook snel weer vanaf. ( dit zou ik doen )
Als je slim bent haal je zo snel mogelijk iets op, dan ben je er ook snel weer vanaf. ( dit zou ik doen )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mamsie, volgens mij is Curanal en Curanol hetzelfde...?
Thunder- Kletskop
hmmm ben gelukkig niet alleen dus hehe
ik weet dus niet zeker of het dat is, maar as said, ik leek wat te voelen..
Mn ontlasting is eerder zacht dan hard, heb de laatste tijd weer flink last van mijn darmen en heel veel lucht in mijn darmen...
ik weet dus niet zeker of het dat is, maar as said, ik leek wat te voelen..
Mn ontlasting is eerder zacht dan hard, heb de laatste tijd weer flink last van mijn darmen en heel veel lucht in mijn darmen...
Lejow- Lady Post-a-lot
Rataplan schreef:Mamsie, volgens mij is Curanal en Curanol hetzelfde...?
ja haha de zalf heet curanol niet curanal.
Mamsie- Ratel
Moet je veel naar het toilet?
Want daar kan het ook van komen. Niet alleen van het persen.
Ik hoef tijdens de Crohn ook niet te persen. Integendeel.
Bij mij is het dus echt van de tig toiletbezoekjes gekomen...
Want daar kan het ook van komen. Niet alleen van het persen.
Ik hoef tijdens de Crohn ook niet te persen. Integendeel.
Bij mij is het dus echt van de tig toiletbezoekjes gekomen...
Gast- Gast
Mamsie schreef:Rataplan schreef:Mamsie, volgens mij is Curanal en Curanol hetzelfde...?
Oh haha, maar als ik het beide google kom ik op dezelfde bestelsite. Ik dacht dat het Curanal heette, maar zal me wel vergissen dan
Thunder- Kletskop
Rataplan schreef:Mamsie schreef:Rataplan schreef:Mamsie, volgens mij is Curanal en Curanol hetzelfde...?
Oh haha, maar als ik het beide google kom ik op dezelfde bestelsite. Ik dacht dat het Curanal heette, maar zal me wel vergissen dan
maakt ook niks uit
Mamsie- Ratel
Ik heb ook heel vaak echt rood (dus vers) bloed bij het afvegen. Komt volgens mij van scheurtjes in de huid, en niet zo zeer van echt grote aambeien ofzo. Ik doe er nooit wat aan, meestal gaat het wel weer over en het doet geen pijn. Maar het ziet er wel heel eng uit, al dat echt super helder rode bloed!
Gast- Gast
Baar een baby en je krijgt er nog een tros cadeau.
Je hoeft je echt niet te schamen, ik schat zo in dat de overgrote meerderheid van de bevolking wel eens last heeft van aambeien
Je hoeft je echt niet te schamen, ik schat zo in dat de overgrote meerderheid van de bevolking wel eens last heeft van aambeien
Gast- Gast
[quote="Marin"]*stukje tekst* [quote]
Sorry dat ik er zo op in ga hoor (zal het niet quoten voor je) maar komt dat dan doordat je hard moet persen? Want als je dat niet hebt vraag ik me af of je dat wel eens hebt aangegeven bij de huisarts. Bloed bij je ontlasting is niet ok namelijk maar dat weet je zelf ook wel denk ik
Sorry dat ik er zo op in ga hoor (zal het niet quoten voor je) maar komt dat dan doordat je hard moet persen? Want als je dat niet hebt vraag ik me af of je dat wel eens hebt aangegeven bij de huisarts. Bloed bij je ontlasting is niet ok namelijk maar dat weet je zelf ook wel denk ik
Gast- Gast
Reeza, nee komt met name door de periodes dat ik veel last had van buikpijn en vaak naar de wc moest. Niet perse hard of zacht, maar gewoon vaak. Weet dat het niet heel ok is, maar zolang het vers bloed is, weet ik dat het gewoon van scheurtjes in de huid komt en dat is niet zo heel erg. Als het donker bloed is, wordt het pas echt serieus (dan komt het namelijk van binnen uit en is het oud bloed).
Gast- Gast
Ik heb er zelf geen last van, maar m'n vriend heeft het af en toe zo erg dat hij bijna niet kan zitten. Hij heeft van de dokter zalf en zetpillen gehad en was er toen zo vanaf. Bij hem helpt het ook goed om in de zee te zwemmen, maar daar heb je nu natuurlijk niets aan
Gast- Gast
Marin schreef:Reeza, nee komt met name door de periodes dat ik veel last had van buikpijn en vaak naar de wc moest. Niet perse hard of zacht, maar gewoon vaak. Weet dat het niet heel ok is, maar zolang het vers bloed is, weet ik dat het gewoon van scheurtjes in de huid komt en dat is niet zo heel erg. Als het donker bloed is, wordt het pas echt serieus (dan komt het namelijk van binnen uit en is het oud bloed).
Dan worden je billen gewoon schraal van het vele afvegen denk ik
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
@ Gia: Maak jij Lejow lekker bang zeg hahaha.
Dat hoeft trouwens niet want bij mij is het helemaal niet erger geworden
@ Marin: Dat is niet helemaal waar hoor.
Bij mij, als ik last van de crohn heb, is het ook helder rood bloed.
Gast- Gast
Giacomo schreef:Baar een baby en je krijgt er nog een tros cadeau.
Gaat vol goede moed een zwangerschap tegemoet (dit rijmt nog ook haha).
Ik hou het maar gewoon even in de gaten denk ik. Zolang het niet pijn doet (hoogstens gevoelig met afvegen) en niet bloedt is er niets aan het handje toch?
Lejow- Lady Post-a-lot
Hazeltje schreef:@ Gia: Maak jij Lejow lekker bang zeg hahaha.
Oh dat wist ik niet. Mij is altijd geleerd door m'n ouders (artsen) dat oud bloed een slecht teken is, en dat rood bloed niet zo erg is, en van de buitenkant komt, omdat het dan echt vers is.
En ja, het zal wel iets van schraalheid zijn bij mij. Het komt en gaat met periodes, dan haal je het steeds weer open zeg maar. Maar ik voel geen pijn er bij.
Gast- Gast
Als ik echt een opvlamming heb (er ongeveer middenin zit) dan loopt er bij mij alleen nog maar helder rood bloed uit.
Maar misschien dat dat anders is dan wanneer je "nergens" last van hebt en ineens helder rood bloed hebt...
Maar misschien dat dat anders is dan wanneer je "nergens" last van hebt en ineens helder rood bloed hebt...
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Als ik echt een opvlamming heb (er ongeveer middenin zit) dan loopt er bij mij alleen nog maar helder rood bloed uit.
Oh bah dat klinkt echt heel akelig Hazeltje!
Bij mij kan de wc pot en wc papier ook wel echt vol zijn van het bloed (dat kleurt volgens mij al vrij snel, dus lijkt het erger dan het is), maar komt het wel echt van buitenaf, niet binnenin zeg maar. Dat is bij jou dus anders, neem ik aan?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Volgens mij..
» Volgens mij...
» Volgens mij kom ik straks op tv
» Wat is volgens jou het doel van het leven?
» Verdien jij volgens jezelf....
» Volgens mij...
» Volgens mij kom ik straks op tv
» Wat is volgens jou het doel van het leven?
» Verdien jij volgens jezelf....
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: