Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het beste dieeet volgens jullie is?

+23
Beachgirl
Blond
Jerry
Antibes
SoGood
Vogeltje
M_as
Marin
Parel
Inge
Gizmo
Alex
Ibbeltje
CCC
Zwoesj
Slakje
Lenthe
Pompoen
Lousanne
Kowalski
Minx
girli
Caribbeanlover
27 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 3 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Pompoen ma 15 okt 2012 - 4:57

Ibbeltje schreef:Ik heb nu een foto nog staan in het wat heb ik aan, maar nog geen echte voor en na foto. Die wil ik misschien ooit nog eens plaatsen als ik meer kwijt bent. Ik ben nu sinds het hardlopen 5,5 kilo kwijt. En in totaal iets van 10 kilo ff zo uit mijn hoofd. niet veel i know, maar het blijft er nu wel af en dat is wat ik wil.

Ik weet niet hoe lang je er mee bezig bent, maar bij mij koste het 1,5 jaar om 15 kg kwijt te raken. Nu had ik een beetje pech met operaties aan mijn heup tussendoor en heb ik elke winter de grootst mogelijke moeite om niet in een depressie en koolhydraatrijk dieet te verzanden, maar het belangrijkste is dat het gebeurd én dat het geen crashdieet is en dat je het er ook af weet te houden.
Ik denk dat je in ieder geval goed bezig bent, als je maar gezond blijft eten en langzaam maar gestaag af blijft vallen tot een voor jou gezond gewicht!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 3 Empty Re: Het beste dieeet volgens jullie is?

Bericht  Vogeltje ma 15 okt 2012 - 5:19

Als je echt tips wilt en het moeilijk vindt om je aan een dieet te houden is een dietist misschien een optie?

Krijg je wel waarschijnlijk dezelfde tips als hier, maar een dietist werkt vaak ook goed als stok achter de deur.
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Bericht  Ibbeltje ma 15 okt 2012 - 5:24

тыквашка schreef:
Ibbeltje schreef:Ik heb nu een foto nog staan in het wat heb ik aan, maar nog geen echte voor en na foto. Die wil ik misschien ooit nog eens plaatsen als ik meer kwijt bent. Ik ben nu sinds het hardlopen 5,5 kilo kwijt. En in totaal iets van 10 kilo ff zo uit mijn hoofd. niet veel i know, maar het blijft er nu wel af en dat is wat ik wil.

Ik weet niet hoe lang je er mee bezig bent, maar bij mij koste het 1,5 jaar om 15 kg kwijt te raken. Nu had ik een beetje pech met operaties aan mijn heup tussendoor en heb ik elke winter de grootst mogelijke moeite om niet in een depressie en koolhydraatrijk dieet te verzanden, maar het belangrijkste is dat het gebeurd én dat het geen crashdieet is en dat je het er ook af weet te houden.
Ik denk dat je in ieder geval goed bezig bent, als je maar gezond blijft eten en langzaam maar gestaag af blijft vallen tot een voor jou gezond gewicht!

Dank je. Ik kan nog wat gezonder, maar ik maak wel bepaalde keuzes, let op wat ik eet en drink. Dus ik schuif niet alles zo maar naar binnen.
Maar jeetje 15 kg goed joh! En ik snap dat het bij jou door omstandigheden is dat het er niet sneller af is. Maar ja 15 kg er af is super joh!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 6:33

Wel maken hoor, dat soort foto's, vind het altijd leuk om te zien.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje ma 15 okt 2012 - 6:35

Stofzuiger schreef:

Ja ik heb wel een foto van begin toen ik ging hardlopen....maak later nog wel eens een na foto.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood ma 15 okt 2012 - 6:57

Gewoon gezond, niet teveel eten, niet teveel koolhydraten en genoeg sporten en in het weekend mag je best weleens chips ofzo.

Maar naar mij moet je eigenlijk niet kijken want ik ben een slecht voorbeeld.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  CCC ma 15 okt 2012 - 7:54

Ibbeltje schreef:
Stofzuiger schreef:

Ja ik heb wel een foto van begin toen ik ging hardlopen....maak later nog wel eens een na foto.

Wat goed Ibbeltje! En niet veel? Ik vind het wel al veel, een goed begin toch, zeker met het hardlopen. Dat doe ik je echt niet na. Vergeet niet Ibbeltje, dat je ook best mag genieten anders is het bijna niet haalbaar. Hoeveel wil je nog kwijt? En ikm ben ook benieuwd naar voor en na foto's smile Als ik die van mezelf zie, word ik toch ook wel weer een beetje trots op wat ik heb behaald.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ibbeltje ma 15 okt 2012 - 7:57

Choco> wat lief dank je! Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 3 561177 En ik noem geen aantal kilo's wat ik kwijt wil, of ja iig begin ik met een doel om onder de 100 te komen en dan zie ik wel verder. Dan moet ik er nu nog 6 ongeveer. Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 3 561177 Om een gezond gewicht te krijgen moet er nog veel meer af maar ik doe waar ik mij goed bij voel. O niet quoten graag Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 9:46

Ik denk dat ik maar gewoon mijn mond dichtnaai.. :P

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 15 okt 2012 - 13:20

Hmm, ergens vind ik dit een ontzettend flauw topic. CBL begint ermee dat het "gezonder eten, meer bewegen"-idee niet lukt (zoals bij zovelen) en vraagt dan specifiek naar een dieet. Vervolgens komen er vier pagina's over gezond eten en meer bewegen, terwijl velen die hier reageren zelf dieten gedaan hebben/doen (17dagen dieet, koolhydraatvrij eten, cambridge)... Waarom dan niet gewoon reactie op de vraag?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Jerry ma 15 okt 2012 - 18:37

Afvallen zonder bewegen en gezond eten? Misschien lekker veel laxeerpillen en na iedere maaltijd een vinger in je keel. Zal mn zus vragen of ze nog meer tips heeft, bij haar ging t als een trein met afvallen! Schijnt alleen niet heel gezond te zijn...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 20:22

Antibes schreef:Hmm, ergens vind ik dit een ontzettend flauw topic. CBL begint ermee dat het "gezonder eten, meer bewegen"-idee niet lukt (zoals bij zovelen) en vraagt dan specifiek naar een dieet. Vervolgens komen er vier pagina's over gezond eten en meer bewegen, terwijl velen die hier reageren zelf dieten gedaan hebben/doen (17dagen dieet, koolhydraatvrij eten, cambridge)... Waarom dan niet gewoon reactie op de vraag?

Ik denk dat dit is omdat CBL al zoveel tips heeft gekregen hierover, maar er niks mee doet. En omdat ze tussen de regels door aangeeft dat ze het niet volhoudt, dat ze dan haar hele lifestyle maar om moet gooien wil er resultaat komen.
Ik wil best tegen haar zeggen dat ze Sonja Bakker moet doen of shakes, maar als je geen discipline hebt, helpt ook dat niet.

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 15 okt 2012 - 20:41

Ik gaf dit aan, omdat ik het zelf ook op die manier doe. Ben begonnen met 17 dagen dieet en heb nu even een terug val. Maar het probleem is dat wil je niet terugvallen je moet weten wat gezond is en wat niet. Daarom gaf ik ook aan geen toegevoegde suikers, en heel basis eten. Het heeft dan misschien wel geen naam, maar een dieet uit een boek oid volgen is al moeilijk voor iemand die geen vlees eet. Koolhydraatarm vang je vaak op door meer eiwitten te gaan eten. Op alleen groenten kun je moeilijk leven. Dus zul je dan snel op aanpassen komen. Koolhydraten minderen kan wel, maar dat is dus aanpassen. Ik ben zelf bijvoorbeeld niet echt voor crackers en beschuiten. Ongemerkt krijg je daarbij vaak enorm veel suikers binnen. Waardoor je vrij snel daarna weer honger hebt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Marin ma 15 okt 2012 - 20:59

Antibes schreef:Hmm, ergens vind ik dit een ontzettend flauw topic. CBL begint ermee dat het "gezonder eten, meer bewegen"-idee niet lukt (zoals bij zovelen) en vraagt dan specifiek naar een dieet. Vervolgens komen er vier pagina's over gezond eten en meer bewegen, terwijl velen die hier reageren zelf dieten gedaan hebben/doen (17dagen dieet, koolhydraatvrij eten, cambridge)... Waarom dan niet gewoon reactie op de vraag?

Dieten zoals het 17 dagen dieet, cambridge etc, zijn ook geen goede dieten. Dus dan zal ik dat ook niet snel als tip geven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Kowalski ma 15 okt 2012 - 21:17

Jerry schreef:Afvallen zonder bewegen en gezond eten? Misschien lekker veel laxeerpillen en na iedere maaltijd een vinger in je keel. Zal mn zus vragen of ze nog meer tips heeft, bij haar ging t als een trein met afvallen! Schijnt alleen niet heel gezond te zijn...

scratch
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Blond ma 15 okt 2012 - 21:24

Ik ben 15 kilo afgevallen met Sonja Bakker. Vast niet heel gezond, maar het werkte wel en ik heb de kilo's nooit terug gekregen. Overigens heb ik hier nooit bij gesport.

Toch blijft het codewoord motivatie en doorzettingsvermogen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 21:32

Kowalski schreef:
Jerry schreef:Afvallen zonder bewegen en gezond eten? Misschien lekker veel laxeerpillen en na iedere maaltijd een vinger in je keel. Zal mn zus vragen of ze nog meer tips heeft, bij haar ging t als een trein met afvallen! Schijnt alleen niet heel gezond te zijn...

scratch
Mijn gedachte laughcry achterlijke reactie, bah.

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 15 okt 2012 - 23:04

Omdat de opmerking die ik maakte toch echt het begin is om je tot een dieet / gezond eetpatroon te kunnen zetten.
Ik zou CBL met alle liefde cambridge aanraden aan CBL maar ze heeft al eerder aangegeven geen echt dieet te willen en iig geen shakes.
Zelf ben ik erg tevreden met cambridge en is het makkelijkste wat ik ooit gedaan heb. Maar na het shaken moet je wel je hele eetpatroon omgooien in de zin van gezond eetpatroon + meer bewegen.

Heb jij trouwens nog een intake gesprek gehad?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Antibes ma 15 okt 2012 - 23:08

Inge schreef:

Omdat de opmerking die ik maakte toch echt het begin is om je tot een dieet / gezond eetpatroon te kunnen zetten.
Ik zou CBL met alle liefde cambridge aanraden aan CBL maar ze heeft al eerder aangegeven geen echt dieet te willen en iig geen shakes.
Zelf ben ik erg tevreden met cambridge en is het makkelijkste wat ik ooit gedaan heb. Maar na het shaken moet je wel je hele eetpatroon omgooien in de zin van gezond eetpatroon + meer bewegen.

Heb jij trouwens nog een intake gesprek gehad?

Hmm, ok, ik wist niet dat ze ook geen echt dieet/shakes wilde.. Dan snap ik de reacties ook beter, als je EN niet gezonder wilt eten/meer bewegen EN geen echt dieet wilt volgen, dan wordt het wel een beetje onmogelijk gemaakt om mee te denken natuurlijk.

Ik had een intake staan aantal weken terug voor Cambridge, maar gezien mijn pfeiffer-vermoeidheid en de moeite die ik sowieso al heb om nu de pootjes eronder te houden, heb ik besloten het even een aantal maanden uit te stellen tot ik me beter voel.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Beachgirl ma 15 okt 2012 - 23:12

Inge schreef:

Hier nog een tevreden Cambridger! Dus eens met Inge! Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 3 3079029344
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 23:12

Inge, ben jij nog al je CB gewicht kwijt?

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 15 okt 2012 - 23:19

Na de bruiloft en vakantie zat er 3 kilo bij, maar opzich niet gek na de taart, champagne en al het eten op de huwelijksreis.
Ben gister weer begonnen met koolhydraten minderen voor de kilo's die ik er nog af wil en met hardlopen

Edit: ik bedoel 3 ipv 2 kilo

Antibes, dat lijkt mij een verstandige keuze inderdaad. Hoop dat je snel wat beter voelt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 23:47

Wat goed!

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 16 okt 2012 - 6:02

Mjah, mijn reactie misschien wel lomp en ondoordacht, mijn excuses. Word er alleen simpel van dat CBL zoveel tips vraagt (en die eerder ook ruimschoots heeft gekregen) maar daar niks mee doet...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Kowalski di 16 okt 2012 - 9:54

Jerry schreef:Mjah, mijn reactie misschien wel lomp en ondoordacht, mijn excuses. Word er alleen simpel van dat CBL zoveel tips vraagt (en die eerder ook ruimschoots heeft gekregen) maar daar niks mee doet...

Ik weet niet van eerdere topics van CBL, maar als dat inderdaad zo is kan ik me voorstellen dat je er simpel van wordt. Maar je vorige reactie is nogal hard, vooral omdat er genoeg meiden zijn die daar écht mee worstelen. Maar je excuses zijn aanvaard Het beste dieeet volgens jullie is? - Pagina 3 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: