Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang?

+23
Thunder
koNijntje
CCC
Limburg85
Linda
loesje
Paper Crown
Muppetje
Slakje
Flip Fluitketel
M@niek
Lejow
_Jet
LDJ
kwak
Viva
Tania
Flower_L
Printje
PiP
Lonely Goatherd
Liadan
Kruidkoek
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang? - Pagina 2 Empty Re: Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang?

Bericht  Paper Crown za 13 okt 2012 - 22:28

Jetje schreef:
Paper Crown schreef:
Jetje schreef:Ik heb er wel last van, maar geef er nog niet zo veel aan toe eigenlijk. Wil vooral de babykamer maar steeds opruimen, alleen het kan nog niet (de box staat er nog ingeklapt en de kleertjes moeten nog gewassen worden). Over twee weken heb ik verlof en ga ik los Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang? - Pagina 2 281626781(zul je zien dat al die drang dan weer helemaal weg is haha)

Huh, heb je al verlof bijna??? Ik moet nog tot 30 november.

ja ik neem het ouderschapsverlof van mijn oudste zoontje op een maand voor en twee maanden na mijn zwangerschapsverlof. Dus ik ben 31 oktober al met verlof :-)

Fijn zeg! Jij bent 31 dec aangeteld toch?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang? - Pagina 2 Empty Re: Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang?

Bericht  Gast za 15 dec 2012 - 6:48

Raken jullie ook gefrustreerd bij het zien van rommel in je huis?

Ik ben nu 32 weken zwanger, en afgelopen week ben ik echt dwangmatig aan het schoonmaken geweest. Ik kan het niet met rust laten. er was 1 dag dat ik buikpijn kreeg en harde buiken, dus dag erna gedwongen op de bank door gebracht. Maar verder, ik kan het maar moeilijk los laten, en kan pas rustig zitten als de huiskamer spik en span is. Ik ben vanmiddag weg geweest, en nu ik thuis ben kost het me vreselijk veel moeite om niet aan het boenen te slaan. Overal zie ik rommeltjes en dingen die schoon of weg moeten. De keuken kan ik niet meer uit staan, maar we gaan pas in het voorjaar een nieuwe keuken laten plaatsen. Ook de hal en nog andere plekken in huis kan ik niet meer aan zien.

Gast
Gast

Bericht  Printje za 15 dec 2012 - 6:54

Nooit gehad.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown za 15 dec 2012 - 6:59

Zooo herkenbaar pluto! En ineens moet ook echt alles af in t huis!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Linda za 15 dec 2012 - 6:59

Printje schreef:Nooit gehad.

Ik ook niet. Een klein beetje zou best fijn zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje za 15 dec 2012 - 7:09

Linda schreef:
Printje schreef:Nooit gehad.

Ik ook niet. Een klein beetje zou best fijn zijn.

Hahaha ja precies.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Limburg85 za 15 dec 2012 - 7:47

Eigenlijk na de bevalling.
Wel na de 30 weken stress dat de verbouwing nog niet klaar was en daardoor de Kids niet konden verhuizen naar hun nieuwe kamers, dat de babyspullen daardoor niet in huis waren en dat het huis non stop vies was door de bouwvakkers die over de vloer waren steeds.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  kwak za 15 dec 2012 - 7:49

mijn huis is weer spik en span hoor!
afgelopen donderdag heb ik de hele boven verdieping gepoets, incl alle badkamer tegels, alle kastjes uitgemest en gesorteerd, onze nachtkastjes opgeruimd en uitgezocht, de kledingkasten het zelfde, ramen gelapt zelfs boven de spiegel is het schoon Laughing
vrijdag heb ik de afzuiger gedaan en nu houd ik het steeds bij. Ik kan ook pas rustig op de bank zitten als er geen rommel in het zicht ligt, ligt er wel wat moet ik dat echt opruimen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast za 15 dec 2012 - 7:56

Herkenbaar kwak! Heerlijk he! Vooral de geur van de wasverzachter/schoonmaak middel neemt mij helemaal mee in de schoonmaakdrang.
Alles wat ik zie, moet gewoon schoon en opgeruimd zijn.

Maar soms ben ik er wel echt gefrustreerd van. Want dan heb ik bijv. de keuken smorgens schoon gemaakt, en ligt er savonds weer van alles. Dat moet ik dan ook echt weer opnieuw opruimen. Onze bank trekt best wat haren aan van de hond. Dus die sta ik ook elke dag te stofzuigen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 dec 2012 - 8:04

Bij de eerste nooit gehad maar bij de tweede dubbelop smile

Toen bond ik een schuursponsje onder mijn voet en stond ik tijdens t douchen met mijn voet de vloer te schuren laughcry

Gast
Gast

Bericht  CCC za 15 dec 2012 - 8:16

Ik had het overal tussendoor bij N. en op het laatst na de 30 weken eigenlijk helemaal niet meer, en ik keek zo uit naar die poetsdrang. Ik dacht dan heb ik een serieus mooi schoon huis straks.... niet dus :p

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  koNijntje za 15 dec 2012 - 8:25

euhm, niet.. wel de eerste week van mijn verlof het hele huis grondig gepoetst, maar meer omdat ik dacht
'nu kan ik het nog, ik weet niet hoe ik me over 2-3 of meer weken voel..'
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Thunder zo 16 dec 2012 - 2:08

Niet gehad laughcry .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Shisha zo 16 dec 2012 - 2:10

Nu al met vlagen. Ik merk dat ik een stuk minder tegen rommeltjes kan en ineens moet er ook van alles gedaan worden. Mijn man wordt nu af en toe al moe van mij. Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang? - Pagina 2 253468018
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  tweeling zo 16 dec 2012 - 3:25

Ik ben altijd al heel poetserig etc, was tijdens de zwangerschap niet anders.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Snoes ma 17 dec 2012 - 1:29

Vanaf week 35 ongeveer, toen was ik dagelijks aan het poetsen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Sylvana ma 17 dec 2012 - 1:37

Ik heb het niet gehad, zat er wel heel hard op te wachten haha maar helaas.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: