Nesteldrang, gaat dat nog komen??
+16
Muppetje
Linda
Snoes
Jade
slaatje
Tiara
M-G
Twellie
Shisha
Filoria
Caroow
Sylvana
Pussycat
Manderijn
Liadan
MissBitchy
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nesteldrang, gaat dat nog komen??
Vanaf ongeveer wanneer kregen jullie last van nesteldrang?
Ik ben nu 34 weken zwanger en tis nog nergens te bekennen....
Mag op zich van mij wel komen haha, moet hier nodig aan de bak!
Ik ben nu 34 weken zwanger en tis nog nergens te bekennen....
Mag op zich van mij wel komen haha, moet hier nodig aan de bak!
MissBitchy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12
Re: Nesteldrang, gaat dat nog komen??
Ik heb beide keren nooit nesteldrang gehad, ik had het ook wel handig gevonden als ik het wel had gehad...
Nu stond ik steeds met tegenzin alles te poetsen omdat ik wel wilde dat het huis netjes/schoon zou zijn als ik zou bevallen.
Nu stond ik steeds met tegenzin alles te poetsen omdat ik wel wilde dat het huis netjes/schoon zou zijn als ik zou bevallen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb bij beide geen nesteldrang gehad. Dus dan kun je nog lang wachten
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Hier ook geen nesteldrang. Wilde ook wel dat ik het wel had haha.
Bij de vorige zwangerschap ook niet gehad. Ook meer omdat het moest.
Bij de vorige zwangerschap ook niet gehad. Ook meer omdat het moest.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik zat er ook op te wachten maar het kwam helaas niet haha.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Hmm, op deze antwoorden had ik niet gehoopt eigenlijk
Vandaag m'n laatste werkdag gehad, was afgelopen week erg druk met alles afronden enzo.
Dus ook geen tijd gehad voor andere dingen, dus misschien komt het nog.
Heb wel een verschrikkelijke regel-drang en blijf maar lijstjes maken (omdat ik het anders vergeet haha) en weer afstrepen, maar dat zijn helaas geen schoonmaakgerelateerde dingen....
Vandaag m'n laatste werkdag gehad, was afgelopen week erg druk met alles afronden enzo.
Dus ook geen tijd gehad voor andere dingen, dus misschien komt het nog.
Heb wel een verschrikkelijke regel-drang en blijf maar lijstjes maken (omdat ik het anders vergeet haha) en weer afstrepen, maar dat zijn helaas geen schoonmaakgerelateerde dingen....
MissBitchy- Fluisteraar
In de laatste twee weken had ik een strak schema. Elke ochtend eerst helemaal scheren en nagels lakken en make up op doen, voor het geval ik die dag ging bevallen. Daarna ging ik stofzuigen, dweilen, stoffen, soppen, badkamer poetsen, wasjes draaien en aan het eind van de dag weer stofzuigen. Ik had het toen een stuk drukken dan nu!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Wauw! Daar had ik echt niet aan moeten denken toen (en nu nog niet trouwens ).Caroow schreef:In de laatste twee weken had ik een strak schema. Elke ochtend eerst helemaal scheren en nagels lakken en make up op doen, voor het geval ik die dag ging bevallen. Daarna ging ik stofzuigen, dweilen, stoffen, soppen, badkamer poetsen, wasjes draaien en aan het eind van de dag weer stofzuigen. Ik had het toen een stuk drukken dan nu!
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Wauw! Daar had ik echt niet aan moeten denken toen (en nu nog niet trouwens ).Caroow schreef:In de laatste twee weken had ik een strak schema. Elke ochtend eerst helemaal scheren en nagels lakken en make up op doen, voor het geval ik die dag ging bevallen. Daarna ging ik stofzuigen, dweilen, stoffen, soppen, badkamer poetsen, wasjes draaien en aan het eind van de dag weer stofzuigen. Ik had het toen een stuk drukken dan nu!
Het was echt erg hoor, ik bleef maar bezig. Met die dikke buik zat ik op mijn knieën alle plinten op te poetsen. En maar zuchten en steunen Volgens de kraamverzorgster kwam ze maar weinig in huizen die zo schoon zijn.
Overigens heb ik aan dat tutten vooraf niks gehad want mijn vliezen braken midden in de nacht en toen de verloskundige kwam hing ik met een handdoek in mijn onderbroek aan een kast Maar ik heb wel met weeën me nog staan scheren vlak nadat mijn vliezen braken
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Haha, ik zie het helemaal voor me!
(en dat scheren heb ik bij beide ook nog gedaan op de dag van de bevalling).
(en dat scheren heb ik bij beide ook nog gedaan op de dag van de bevalling).
Liadan- Ratel
Ik kreeg enorme nesteldrang in de kraamweek. Heb de besteklade compleet uitgemest toen Tomas net twee dagen oud was (Schoon bestek leek plotselijk heel belangrijk of zo).
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik heb er met vlagen last van. Dan moet ineens iets gebeuren en dat moet dan wel nu. Enals mijn man het dan niet doet doe ik het dus. Ik heb van de week de hele berging op zolder uitgezocht en opgeruimd. Weer 3 vuilniszakken met zooi de deur uit. En gelijk de bank die nog op zolder stond maar uit elkaar gehaald en klaargezet zodat mijn man de onderdelen alleen nog maar naar beneden hoeft te halen. Ik sleep ook nog steeds iedere keer de stofzuiger de stap op en af omdat er gezogen 'moet' worden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Nooit gehad, meer in het algemeen nog nooit enige drang gevoeld om me vol op het huishouden te storten .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Rond de 32/33 weken moest ik van mijzelf alles op orde hebben, iedere dag. Dat leidde weleens tot frustraties omdat ik met mijn dikke buik niet alles meer zo gemakkelijk kon. Gelukkig schoot mijn vriend (ondanks dat hij niet inzag dat het nog niet schoon genoeg was) mij vaak te hulp. Het schijnt lang niet bij iedereen zo te zijn dus voor hetzelfde geld heb je er geen "last" van.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Hier ook geen last van gehad.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik heb wel last gehad van nesteldrang, op goede dagen kon ik er ook echt wat mee. Het merendeel van de tijd bleef het in mijn hoofd zitten, maar had ik de kracht, puf en energie niet om eraan te beginnen. Ik werd er nogal onrustig van in mijn hoofd. Je weet maar nooit meid, misschien komt het nog.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Dat heb ik ook! Ik erger me en irriteer me overal aan (1 stofje op de vloer is teveel), maar ik heb niet de kracht/energie/puf om daadwerkelijk te beginnen. Ik ben ook heeeeeeel onrustig in mijn hoofd.slaatje schreef:Ik heb wel last gehad van nesteldrang, op goede dagen kon ik er ook echt wat mee. Het merendeel van de tijd bleef het in mijn hoofd zitten, maar had ik de kracht, puf en energie niet om eraan te beginnen. Ik werd er nogal onrustig van in mijn hoofd. Je weet maar nooit meid, misschien komt het nog.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik had het vanaf 35 weken ongeveer denk ik, ik was de hele dag bezig met opruimen, poetsen. Als ik alles gepoetst had, ging ik wel weer andere dingen zoeken die ik kon doen (voor de zoveelste keer mijn kledingkast uitruimen, de keukenkastjes uitwassen, ...)
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb tijdens beide zwangerschappen geen nesteldrang gehad.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het ook behoorlijk gehad. De bevalling kwam redelijk onverwacht, op dinsdag. Min man werkt niet op maandag en we hadden het hele weekend leuke dingen gedaan. Ik heb me op woensdag nog verontschuldigd tegenover de kraamhulp dat ik nog niet gezogen, gestreken en gedweild had die week en aangeboden om het nog even te doen. Het ws immers een 'troep' in huis
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wel de wens gehad alles schoon te maken en ook gedaan, maar geen nesteldrang. Was ook meer om de weken door te komen, hele dagen thuis zitten is niets voor mij, dus om de verveling tegen te gaan. Wel wilde ik voor de baby alles op en top hebben, alles netjes gewassen en gestreken, in nette stapeltjes alles neerleggen. Luiers in gelijke stapeltjes recht naast elkaar en dat soort flauwekul. Heb ik nu nog steeds trouwens.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Kijk, als ik dit dan lees is er nog hoop, maarrrrr zo ernstig hoeft het van mij dan weer niet toe te slaan hoorSnoes schreef:Ik had het vanaf 35 weken ongeveer denk ik, ik was de hele dag bezig met opruimen, poetsen. Als ik alles gepoetst had, ging ik wel weer andere dingen zoeken die ik kon doen (voor de zoveelste keer mijn kledingkast uitruimen, de keukenkastjes uitwassen, ...)
MissBitchy- Fluisteraar
Ik heb het heel erg gehad! Vanaf 20 weken geloof ik. Echt het hele huis was opgeruimd. Er lag geen was meer in de wasmand en soms was ik gewoon was aan het zoeken omdat de machine nog niet vol was.
Op den duur ging ik elke dag de blaadjes van de stoep vegen zodat ik maar bezig was. Ook de plinten van de keuken heb ik aan het einde nog schoongemaakt.
Ik mis de nesteldrang!
Op den duur ging ik elke dag de blaadjes van de stoep vegen zodat ik maar bezig was. Ook de plinten van de keuken heb ik aan het einde nog schoongemaakt.
Ik mis de nesteldrang!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben van mezelf al een poets en opruim miep maar met 37 weken kreeg ik het echt heel erg. Buiten de opbergbox voor de tuinkussens staan schrobben, met 40 weken op m'n knieen de wc vloer lopen te poetsen tegel voor tegel en noem maar op. Ach het MOEST gewoon
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik ben altijd al een poetsmiep geweest. En sinds ik zwanger ben is dat alleen maar erger geworden. Vooral nu ook omdat ik weet dat er een babyshower georganiseerd gaat worden (geen idee wanneer) wil ik gewoon dat op zaterdagen alles schoon en netjes is. Zodat ik me niet onzeker hoef te voelen in mijn eigen huis, als er een hoop visite in 1 keer komt.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gaat dit ooit nog goed komen?
» Het gaat er toch van komen.. katten weg:(
» Mannelijke nesteldrang?
» 23 weken zwanger en nesteldrang?
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Het gaat er toch van komen.. katten weg:(
» Mannelijke nesteldrang?
» 23 weken zwanger en nesteldrang?
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: