Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

23 weken zwanger en nesteldrang?

5 plaatsers

Ga naar beneden

23 weken zwanger en nesteldrang? Empty 23 weken zwanger en nesteldrang?

Bericht  Mida4you zo 12 mei 2013 - 7:49

Sinds dit weekend vertoon ik verschijnselen van ongelooflijke nesteldrang. Alles moet opgeruimd en netjes zijn. Nu is mijn man nogal een sloddervos en weet gauw dingen al te laten slingeren waar ik echt heel slecht tegen kan!! Vrijdag heb ik het hele huis schoongemaakt en vandaag weer en nu het is nu alweer een rommeltje in huis..... Dit komt natuurlijk ook omdat ik een dochter heb die alles uit haar speelgoedkist trekt. Daar kan ik gelukkig wel doorheen kijken en gooi 's avonds alles weer in haar kist. Maar och och och, als het nu al begint :shock: Herkenbaar voor jullie? En ook al in zo'n vroeg stadium van de zwangerschap?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

23 weken zwanger en nesteldrang? Empty Re: 23 weken zwanger en nesteldrang?

Bericht  Annemie zo 12 mei 2013 - 8:13

Ik heb het nu ook heel erg, het liefst doe ik alles, ik ben alleen maar aan het opruimen en schoonmaken. Nou had ik dat altijd al wel, maar de laatste week extreem.. Het liefst ga ik de hele dag door, maarja dan ben ik de volgende dag doodmoe, dus kan mezelf gelukkig nog wel een halt toeroepen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

23 weken zwanger en nesteldrang? Empty Re: 23 weken zwanger en nesteldrang?

Bericht  Twellie zo 12 mei 2013 - 8:14

Ik had gisteren ook een plotselinge aanval van opruimwoede, maar ik had het nog niet gekoppeld aan mijn zwangerschap.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

23 weken zwanger en nesteldrang? Empty Re: 23 weken zwanger en nesteldrang?

Bericht  Novalee zo 12 mei 2013 - 9:03

Vorige zwangerschap heb ik er 42 weken tevergeefs op gewacht, het was hier geen overbodige luxe geweest Rolling Eyes

Deze keer ben ik wel al een tijdje flink aan het opruimen. Of het echt nesteldrang is of eindelijk gewoon gezond verstand weet ik niet. Maar ik erger me flink aan alle troep in huis.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

23 weken zwanger en nesteldrang? Empty Re: 23 weken zwanger en nesteldrang?

Bericht  RioolSpook zo 12 mei 2013 - 9:10

Hier ook 23 weken zwanger geen last van nesteldrang. Integendeel zelfs. Zou nu toch best wel van pas komen met een verhuizing in het vooruitzicht.
Heb er wel in het verleden wel eens last van gehad tijdens met mijn menstruaties. Dus hoop nog steeds dat het snel gaat inzetten!
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

23 weken zwanger en nesteldrang? Empty Re: 23 weken zwanger en nesteldrang?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum