Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang?

+23
Thunder
koNijntje
CCC
Limburg85
Linda
loesje
Paper Crown
Muppetje
Slakje
Flip Fluitketel
M@niek
Lejow
_Jet
LDJ
kwak
Viva
Tania
Flower_L
Printje
PiP
Lonely Goatherd
Liadan
Kruidkoek
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang? Empty Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang?

Bericht  Kruidkoek vr 12 okt 2012 - 23:07

Bij mij is het sinds deze week toegeslagen.

Nu is het hier nooit heel vies/rommelig in huis maar er bleef wel eens een glas op de salon tafel staan of kleren op de bank liggen (kledingkasten en douche beneden) Daarbij hebben we 2 katten en een hond dus ook wel wat haren op de vloer. Niet hele plukken maar wat losse haartjes die ze in de loop van de dag verliezen, ongever 1x in de 2 dagen stofzuigen was wel prima.

Maar sinds deze week ben ik echt constant aan het opruimen, stofzuigen en was meteen wegwerken ipv (onnodig) lang aan droogrek laten hangen. We hebben een houtkachel en ik erger me de laatste dagen aan de kleine asdeeltjes die neer dwarrelen als we de deurtjes opendoen om er een nieuw blok hout op te gooien. Ook vind ik het irritant als mijn vriend met een arm vol houtblokken binnen komt lopen ipv de houtmand buiten te vullen. Want de houtsplinters blijven aan je kleding kleven en vind je vervolgens terug op de bank/vloer/in kleed enz om nog maar ze zwijgen van de bladeren die naar binnen waaien als we de voordeur open doen en mee naar binnen lopen omdat we in het bos wonen.

Al deze dingen vond ik tot vorige week nog niet zo erg, maar nu erger ik me er dus enorm aan. Het mag dus duidelijk zijn, de nesteldrang slaat (toch) toe... Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang? 3079029344

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang? Empty Re: Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang?

Bericht  Liadan vr 12 okt 2012 - 23:09

Ik heb nooit echt nesteldrang gehad (terwijl het bij mij juist wel handig was geweest als ik het wel had gehad). Ik zorgde er wel voor dat het schoon en opgeruimd was de laatste weken maar dat was meer omdat ik me niet wilde hoeven schamen voor de kraamverzorgster/verloskundige.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang? Empty Re: Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang?

Bericht  Lonely Goatherd vr 12 okt 2012 - 23:24

Niet. laughcry
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  PiP vr 12 okt 2012 - 23:51

Liadan schreef:Ik heb nooit echt nesteldrang gehad (terwijl het bij mij juist wel handig was geweest als ik het wel had gehad). Ik zorgde er wel voor dat het schoon en opgeruimd was de laatste weken maar dat was meer omdat ik me niet wilde hoeven schamen voor de kraamverzorgster/verloskundige.

Helemaal +1!

Schamen zou ik me trouwens niet doen, maar wou gewoon alles picobello in orde hebben als er een kraamverzorgster zou komen.
En uiteindelijk was het ook gewoon veel beter voor mijn lichaam om meteen bijvoorbeeld de was op te vouwen en te strijken ipv in 1x een berg. Gaf ook wel wat rust, probeer me er nu dus nogsteeds aan te houden. Het lukt alleen niet echt meer nu ik weer aan het werk ben, haha/

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Printje za 13 okt 2012 - 0:09

Nooit gehad.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Flower_L za 13 okt 2012 - 0:12

Al paar weken...helaas

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Tania za 13 okt 2012 - 0:18

Met een week of 30 alleen kon/mocht ik beide keren toen wienig meer doen. Echt heel frustrerend. Een keer was het zo erg dat ik toch de douche ben gaan schoonmaken, toen zat ik in de douchecabine te schrobben en kwam ik niet meer overeind laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flower_L za 13 okt 2012 - 0:20

Haha tania! Ik heb laatst wel savonds laat nog de voegen op t toilet nog gewit. Embarassed

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Viva za 13 okt 2012 - 0:22

Sinds gister heb ik daar "last" van.
Onze hele kamer(slaapkamer) is nog nooit zo leeg, opgeruimd en schoon geweest!
Normaal ben ik diegene die zoiets heeft van "misschien kunnen we dat nog voor iets anders gebruiken".
Nu hoor ik het mijn man heel de tijd zeggen :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  kwak za 13 okt 2012 - 0:28

bij D. had ik het voornamelijk toen ik verlof had, maar na 40 week hield het op omdat ik dacht dat "het kind" toch niet meer zou komen dus was schoonmaken ook niet nodig Wink

nu ben ik sinds een week of 3 al aan het poetsen. Vooral als D. in bed ligt savonds dan blijf ik net zo lang bezig tot dat ik vind dat het netjes is en op de bank kan zitten.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  LDJ za 13 okt 2012 - 0:29

Volgens mij zo'n beetje vanaf 25 weken.
Heb nog nooit zoveel gepoetst als de afgelopen weken haha.
Nu heb ik er wel meer rust over en is het een kwestie van bijhouden.
Ik hoop dat ik dat straks zo voort kan zetten :P .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  _Jet za 13 okt 2012 - 7:22

Nooit gehad!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 7:22

Bij deze zwangerschap weinig last van gehad. Wel hebben de hulptroepen de afgelopen week elke dag een ruimte gedaan en maandag as de badkamer en wc beneden nog.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 7:26

Dat heb ik nooit gehad. Bij de laatste zwangerschap wel de behoefte om schoon te maken, maar dat was meer omdat ik niets mocht doen. Normaal ben ik niet zo poetserig

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 13 okt 2012 - 7:40

Ik wacht er nog steeds op :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  M@niek za 13 okt 2012 - 7:43

Ik ben sowieso al van het poetsen haha, maar rond de 35 weken werd het erger! Ik heb nog met weeen staan srofzuigen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flip Fluitketel za 13 okt 2012 - 7:47

Vandaag! En dat vond mijn man geloof ik niet zo fijn, want hij werd gek van me. Dus rond de 28wkn....
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Slakje za 13 okt 2012 - 10:24

Niet :'') Ik werkte heel hard en toen ik een week voor de datum op verlof ging kreeg ik elke avond en nacht voorweeën; ik was doodmoe. Ik ging overdag slaap inhalen ipv kuisen :'')
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 20:18

Ik heb er wel last van, maar geef er nog niet zo veel aan toe eigenlijk. Wil vooral de babykamer maar steeds opruimen, alleen het kan nog niet (de box staat er nog ingeklapt en de kleertjes moeten nog gewassen worden). Over twee weken heb ik verlof en ga ik los Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang? 281626781(zul je zien dat al die drang dan weer helemaal weg is haha)

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 13 okt 2012 - 20:59

Ik had het al heel snel, maar heb er pas aan toegegeven tijdens mijn verlof. De bevalling kwam onverwacht, en daarna heb ik me nog verontschuldigd tegenover de kraamhulp, omdat ik nog had willen strijken en stofzuigen. Ze is heel hard gaan lachen ' dan doe ik dat toch even...' Geloof dat ik toen zelfs nog gezegd heb dat ik het zelf zeker niet doen mocht.

Het is bij mij een beetje gebleven, ben nog steeds véél meer aan het poetsen dan voorheen

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Paper Crown za 13 okt 2012 - 21:34

In alle hevigheid toegeslagen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown za 13 okt 2012 - 21:35

Jetje schreef:Ik heb er wel last van, maar geef er nog niet zo veel aan toe eigenlijk. Wil vooral de babykamer maar steeds opruimen, alleen het kan nog niet (de box staat er nog ingeklapt en de kleertjes moeten nog gewassen worden). Over twee weken heb ik verlof en ga ik los Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang? 281626781(zul je zien dat al die drang dan weer helemaal weg is haha)

Huh, heb je al verlof bijna??? Ik moet nog tot 30 november.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 21:36

Met 37 weken.

We zijn nu bezig voor een tweede en ik heb het nu al Embarassed

Gast
Gast

Bericht  loesje za 13 okt 2012 - 21:39

niet!

Ik had het meer in de vorm van dat ik de kinderkamer/babykleertjes al vroeg in orde wilde hebben en nieuwe spullen wilde hebben voor in de huiskamer zodat die nu iets ruimer lijkt.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 22:26

Paper Crown schreef:
Jetje schreef:Ik heb er wel last van, maar geef er nog niet zo veel aan toe eigenlijk. Wil vooral de babykamer maar steeds opruimen, alleen het kan nog niet (de box staat er nog ingeklapt en de kleertjes moeten nog gewassen worden). Over twee weken heb ik verlof en ga ik los Wanner begon bij jou de poets/nesteldrang? 281626781(zul je zien dat al die drang dan weer helemaal weg is haha)

Huh, heb je al verlof bijna??? Ik moet nog tot 30 november.

ja ik neem het ouderschapsverlof van mijn oudste zoontje op een maand voor en twee maanden na mijn zwangerschapsverlof. Dus ik ben 31 oktober al met verlof :-)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: