Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

+24
Jade
Snoes
Guus
Thunder
Reeza
Middleme
mii_joyce
Mute_
RYW
Lousanne
Beachgirl
Floor
Sugarfall
Burn
Pien
Marsy28
Slakje
slaatje
Bliss
Lady4
Rush
Magenta
Marin
Elliot
28 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Lousanne wo 10 okt 2012 - 23:16

Wat een leuke verhalen allemaal, raak er helemaal van in een romantische bui;)

Wat betreft trouwen, wij hebben het er ook al wel samen over gehad. Ik zou echt wel graag nu willen trouwen, vriend wacht liever nog een paar jaar zodat we meer gespaard hebben en eventueel een huis gekocht hebben (hebben nu een huurhuis). Dus waarschijnlijk wordt het iets daar tussenin, ik denk ook 2014.. Maar dan denk ik, als ik in 2014 ga trouwen, moet ik in 2013 ongeveer gevraagd worden.. en dat is al bijna, jeeeeej Very Happy Heb er ook weleens over gedacht om m'n vriend maar zelf te vragen (want hé, we zijn natuurlijk ge-emancipeerd), maar denk toch dat hij dat niet zo erg waarderen kan.. Dus tja, ik wacht maar af:)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  mii_joyce wo 10 okt 2012 - 23:20

Dropdraakje schreef:Powerbabe, wat ben je een mooie vrouw! Jullie zijn zo leuk samen. Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 561177



+1
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Rush wo 10 okt 2012 - 23:21

Mijn vriend wil echt heel heel heel graag trouwen, maar ik heb echt geen idee wanneer. Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 253468018
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Floor wo 10 okt 2012 - 23:44

Marsy, holy moly he hahahaha 13 jaar klinkt ook echt alsof we super oud zijn (zijn we ook Wink ) Wij waren 16/17 toen we verkering kregen.

Beachgirl, jeetje wat rot zeg. Ik zou ook niet weten hoe ik moet flirten of een jongen mee uit moet vragen, dat is me echt te lang geleden.

Powerbabe, wat een mooi stel zijn jullie!!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 23:52

Aaahh pb wat een leuke foto!! I love you

K. is zeker weten jaloers op de baard van R. hahaha.. Hij vindt het altijd oneerlijk dat donkerharige mannen een mooie volle baard hebben Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 23:54

Haha thanks ladies.

Punkie, haha, R. is ook wel trots op zijn baard hahaha. Ik vind het ook wel lekker, lekker kriebelen. Zijn borsthaar is ook lekker I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Elliot do 11 okt 2012 - 0:04

Haha ik vind zo'n langere baard bij mijn vriend echt helemaal niet staan. Helemaal glad ook niet hoor, maar meer dan een dag of twee moet er niet tussen zijn scheerbeurten zitten. Mijn vriend is blond, maar zijn baard wordt echt knalrood. Geen gezicht! Laughing
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 0:07

Mijn vriend zijn stoppelbaardje vind ik wel erg leuk.. Maar hij heeft net onder zijn neus (dat middelste stukje) en net onder zijn lip bijna geen haargroei.. Dat vind hij zelf echt heel erg lelijk haha dus hij laat het nooit langer dan een flinke stoppel.. Maar mijn vriend scheert zich gelukkig nooit. Hij trimt zijn baardje alleen.. Dus altijd stoppeltjes Very Happy

Soms wel sneu want dan zeg ik uit enthousiasme.. Whoo die man heeft echt een mooie volle baard zeg!! En dan zie je hem zo sip kijken Cry (dat wil ik ooook haha).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 2:23

Ow Caroline ik vind mannen met roodachtig haar mooi om te zien. Op school werkt een leraar met een roodachtige baard, hele mooie man om te zien. Nu vind ik een baard sowieso erg aantrekkelijk maar dat was al bekend. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Rush do 11 okt 2012 - 2:48

Dropdraakje schreef:Ow Caroline ik vind mannen met roodachtig haar mooi om te zien. Op school werkt een leraar met een roodachtige baard, hele mooie man om te zien. Nu vind ik een baard sowieso erg aantrekkelijk maar dat was al bekend. Wink
Mijn vriend heeft zwart/bruin haar en een zwarte met bruine en rode baardgroei. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Elliot do 11 okt 2012 - 4:47

Haha dropdraakje (mijn telefoon maakt daar droogstaande van haha) ik vind rood haar bij mannen ook wel leuk, maar mijn vriend is blond. Alleen z'n baard is knalrood. Heel raar gezicht Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Middleme do 11 okt 2012 - 4:59

Ahhh ik wil ook trouwen! Maar pas over n paar jaar... (Haha, eeerst heeeeel veeeel samen reizen) mijn vriend liet laatst al eens vallen dat hij dan moet bedenken hoe hij me koet vragen I love you.

Oh en baardjes van 2/3 dagen vind ik ook heeel sexy.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Bliss do 11 okt 2012 - 5:05

Ja ik hou ook van (stoppel)baardjes! Mijn vriend schoor zich eerder altijd helemaal glad, maar ik heb hem een baardtrimmer gegeven en sindsdien trimt hij het en heeft ie dus altijd wel stoppels. Hij vindt het zelf ook leuker en ik vind het veel stoerder en sexyer staan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Reeza do 11 okt 2012 - 5:32

Hier ook iemand met een vriend die zn baard laat staan, hij heeft altijd een stoppelbaardje. Ik vind het ook heel erg mooi bij mannen, lekker mannelijk!

Verder zijn wij nu zo'n 15 maanden samen en het gaat gelukkig weer heel erg goed. We wonen in de praktijk gewoon samen in mijn huis, hij heeft alleen zn eigen huis ook nog dus officieel is het nog niet. Maar dat kan nooit lang meer gaan duren smile
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Burn do 11 okt 2012 - 5:33

Leuke verhalen dames!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 5:45

Reeza schreef:Hier ook iemand met een vriend die zn baard laat staan, hij heeft altijd een stoppelbaardje. Ik vind het ook heel erg mooi bij mannen, lekker mannelijk!

Verder zijn wij nu zo'n 15 maanden samen en het gaat gelukkig weer heel erg goed. We wonen in de praktijk gewoon samen in mijn huis, hij heeft alleen zn eigen huis ook nog dus officieel is het nog niet. Maar dat kan nooit lang meer gaan duren smile
Elke keer als ik jou zie reageren moet ik aan mijn vriend denken haha. Je nickname lijkt namelijk heel erg op zijn naam! Hij heet R.ae.za.

Fijn dat het weer goed gaat, waarom ging het niet goed? Zijn er wel plannen om zijn huis op te zeggen of officieel te gaan samenwonen? Leuk hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Thunder do 11 okt 2012 - 6:01

Wij zijn bijna 11 jaar samen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Guus do 11 okt 2012 - 6:47

Wij zijn inmiddels 5 jaar samen en nu een aantal maanden verloofd I love you

Ik ben echt mog elke dag verliefd op deze man en kan zo blij worden van het idee dat hiij de vader van mijn kinderen wordt en we over 50 jaar nogsteeds samen door de supermarkt lopen smile

Ik had nooit gedacht dat ik zoiets voor iemand kon voelen, mijn beste vriend, mijn thuis.

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 682f00dfbff2387142b24f2b1a88ad13

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Ce16c6909cead95253539cda8ad6d8ff

Zoooooooooooooooo gelukkig zijn wij I love you
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:56

Goochem I love you !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 7:02

Jaaaa zoo liefff I love you I love you I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Guus do 11 okt 2012 - 7:16

Jeej, vind ik ook haha

Ohw en hoe is het vranderd... We hebben geleerd dingen uit te spreken naar elkaar ipv hopen dat de ander het vanzelf merkt, scheelt een hoop frustratie en gaat een stuk sneller!

We kennen elkaar door en door, en we hebben genoeg narigheid meegemaakt maar we blijven daar niet in zitten. We maken elkaar aan het lachen en zijn beide erg zorgzaam.

Ondanks verschillende karakters staan we hetzelfde in het leven en tsja, ht is gewoon zoveel leuker mét hem!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Slakje do 11 okt 2012 - 7:33

Caroline. schreef:
Marin schreef:
Slakje schreef:We zijn nu 2 jaar en een half samen. We denken samen vaak nog terug aan de begintijden, of aan dingen die we hebben meegemaakt, of hebben gedaan, ...

Dat geeft me echt weer heerlijke kriebels.

Huh, jij hebt toch een mega relatie crisis met een vreemdgaande vent?


Ja dat dacht ik ook?


Ja, maar dat wilt toch niet zeggen dat we het nooit fijn hebben gehad samen?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin do 11 okt 2012 - 7:35

Kan je daar op dit moment zo vol liefde aan denken dan, zonder walging en pijn door alles wat ie geflikt heeft? Zou ik wel heel knap vinden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Slakje do 11 okt 2012 - 7:37

Ja.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Elliot do 11 okt 2012 - 8:47

Slakje schreef:
Caroline. schreef:
Marin schreef:
Slakje schreef:We zijn nu 2 jaar en een half samen. We denken samen vaak nog terug aan de begintijden, of aan dingen die we hebben meegemaakt, of hebben gedaan, ...

Dat geeft me echt weer heerlijke kriebels.

Huh, jij hebt toch een mega relatie crisis met een vreemdgaande vent?


Ja dat dacht ik ook?


Ja, maar dat wilt toch niet zeggen dat we het nooit fijn hebben gehad samen?

Oh dat geloof ik direct, en ik kan me voorstellen dat je daar wel eens aan terugdenkt. Maar ik kan me niet voorstellen dat je daar nu nog verliefdheidskriebels van krijgt, terwijl hij met een ander is geweest.

PB, hoe spreek je de naam van jouw vriend uit?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 4 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum