Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
+24
Jade
Snoes
Guus
Thunder
Reeza
Middleme
mii_joyce
Mute_
RYW
Lousanne
Beachgirl
Floor
Sugarfall
Burn
Pien
Marsy28
Slakje
slaatje
Bliss
Lady4
Rush
Magenta
Marin
Elliot
28 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
Wat een leuke verhalen allemaal, raak er helemaal van in een romantische bui;)
Wat betreft trouwen, wij hebben het er ook al wel samen over gehad. Ik zou echt wel graag nu willen trouwen, vriend wacht liever nog een paar jaar zodat we meer gespaard hebben en eventueel een huis gekocht hebben (hebben nu een huurhuis). Dus waarschijnlijk wordt het iets daar tussenin, ik denk ook 2014.. Maar dan denk ik, als ik in 2014 ga trouwen, moet ik in 2013 ongeveer gevraagd worden.. en dat is al bijna, jeeeeej Heb er ook weleens over gedacht om m'n vriend maar zelf te vragen (want hé, we zijn natuurlijk ge-emancipeerd), maar denk toch dat hij dat niet zo erg waarderen kan.. Dus tja, ik wacht maar af:)
Wat betreft trouwen, wij hebben het er ook al wel samen over gehad. Ik zou echt wel graag nu willen trouwen, vriend wacht liever nog een paar jaar zodat we meer gespaard hebben en eventueel een huis gekocht hebben (hebben nu een huurhuis). Dus waarschijnlijk wordt het iets daar tussenin, ik denk ook 2014.. Maar dan denk ik, als ik in 2014 ga trouwen, moet ik in 2013 ongeveer gevraagd worden.. en dat is al bijna, jeeeeej Heb er ook weleens over gedacht om m'n vriend maar zelf te vragen (want hé, we zijn natuurlijk ge-emancipeerd), maar denk toch dat hij dat niet zo erg waarderen kan.. Dus tja, ik wacht maar af:)
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Dropdraakje schreef:Powerbabe, wat ben je een mooie vrouw! Jullie zijn zo leuk samen.
+1
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Mijn vriend wil echt heel heel heel graag trouwen, maar ik heb echt geen idee wanneer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marsy, holy moly he hahahaha 13 jaar klinkt ook echt alsof we super oud zijn (zijn we ook ) Wij waren 16/17 toen we verkering kregen.
Beachgirl, jeetje wat rot zeg. Ik zou ook niet weten hoe ik moet flirten of een jongen mee uit moet vragen, dat is me echt te lang geleden.
Powerbabe, wat een mooi stel zijn jullie!!
Beachgirl, jeetje wat rot zeg. Ik zou ook niet weten hoe ik moet flirten of een jongen mee uit moet vragen, dat is me echt te lang geleden.
Powerbabe, wat een mooi stel zijn jullie!!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Aaahh pb wat een leuke foto!!
K. is zeker weten jaloers op de baard van R. hahaha.. Hij vindt het altijd oneerlijk dat donkerharige mannen een mooie volle baard hebben
K. is zeker weten jaloers op de baard van R. hahaha.. Hij vindt het altijd oneerlijk dat donkerharige mannen een mooie volle baard hebben
Gast- Gast
Haha thanks ladies.
Punkie, haha, R. is ook wel trots op zijn baard hahaha. Ik vind het ook wel lekker, lekker kriebelen. Zijn borsthaar is ook lekker
Punkie, haha, R. is ook wel trots op zijn baard hahaha. Ik vind het ook wel lekker, lekker kriebelen. Zijn borsthaar is ook lekker
Gast- Gast
Haha ik vind zo'n langere baard bij mijn vriend echt helemaal niet staan. Helemaal glad ook niet hoor, maar meer dan een dag of twee moet er niet tussen zijn scheerbeurten zitten. Mijn vriend is blond, maar zijn baard wordt echt knalrood. Geen gezicht!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Mijn vriend zijn stoppelbaardje vind ik wel erg leuk.. Maar hij heeft net onder zijn neus (dat middelste stukje) en net onder zijn lip bijna geen haargroei.. Dat vind hij zelf echt heel erg lelijk haha dus hij laat het nooit langer dan een flinke stoppel.. Maar mijn vriend scheert zich gelukkig nooit. Hij trimt zijn baardje alleen.. Dus altijd stoppeltjes
Soms wel sneu want dan zeg ik uit enthousiasme.. Whoo die man heeft echt een mooie volle baard zeg!! En dan zie je hem zo sip kijken (dat wil ik ooook haha).
Soms wel sneu want dan zeg ik uit enthousiasme.. Whoo die man heeft echt een mooie volle baard zeg!! En dan zie je hem zo sip kijken (dat wil ik ooook haha).
Gast- Gast
Ow Caroline ik vind mannen met roodachtig haar mooi om te zien. Op school werkt een leraar met een roodachtige baard, hele mooie man om te zien. Nu vind ik een baard sowieso erg aantrekkelijk maar dat was al bekend.
Gast- Gast
Mijn vriend heeft zwart/bruin haar en een zwarte met bruine en rode baardgroei.Dropdraakje schreef:Ow Caroline ik vind mannen met roodachtig haar mooi om te zien. Op school werkt een leraar met een roodachtige baard, hele mooie man om te zien. Nu vind ik een baard sowieso erg aantrekkelijk maar dat was al bekend.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha dropdraakje (mijn telefoon maakt daar droogstaande van haha) ik vind rood haar bij mannen ook wel leuk, maar mijn vriend is blond. Alleen z'n baard is knalrood. Heel raar gezicht
Elliot- Ratel
Ahhh ik wil ook trouwen! Maar pas over n paar jaar... (Haha, eeerst heeeeel veeeel samen reizen) mijn vriend liet laatst al eens vallen dat hij dan moet bedenken hoe hij me koet vragen .
Oh en baardjes van 2/3 dagen vind ik ook heeel sexy.
Oh en baardjes van 2/3 dagen vind ik ook heeel sexy.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ja ik hou ook van (stoppel)baardjes! Mijn vriend schoor zich eerder altijd helemaal glad, maar ik heb hem een baardtrimmer gegeven en sindsdien trimt hij het en heeft ie dus altijd wel stoppels. Hij vindt het zelf ook leuker en ik vind het veel stoerder en sexyer staan!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook iemand met een vriend die zn baard laat staan, hij heeft altijd een stoppelbaardje. Ik vind het ook heel erg mooi bij mannen, lekker mannelijk!
Verder zijn wij nu zo'n 15 maanden samen en het gaat gelukkig weer heel erg goed. We wonen in de praktijk gewoon samen in mijn huis, hij heeft alleen zn eigen huis ook nog dus officieel is het nog niet. Maar dat kan nooit lang meer gaan duren
Verder zijn wij nu zo'n 15 maanden samen en het gaat gelukkig weer heel erg goed. We wonen in de praktijk gewoon samen in mijn huis, hij heeft alleen zn eigen huis ook nog dus officieel is het nog niet. Maar dat kan nooit lang meer gaan duren
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Leuke verhalen dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Elke keer als ik jou zie reageren moet ik aan mijn vriend denken haha. Je nickname lijkt namelijk heel erg op zijn naam! Hij heet R.ae.za.Reeza schreef:Hier ook iemand met een vriend die zn baard laat staan, hij heeft altijd een stoppelbaardje. Ik vind het ook heel erg mooi bij mannen, lekker mannelijk!
Fijn dat het weer goed gaat, waarom ging het niet goed? Zijn er wel plannen om zijn huis op te zeggen of officieel te gaan samenwonen? Leuk hoor!
Gast- Gast
Wij zijn bijna 11 jaar samen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn inmiddels 5 jaar samen en nu een aantal maanden verloofd
Ik ben echt mog elke dag verliefd op deze man en kan zo blij worden van het idee dat hiij de vader van mijn kinderen wordt en we over 50 jaar nogsteeds samen door de supermarkt lopen
Ik had nooit gedacht dat ik zoiets voor iemand kon voelen, mijn beste vriend, mijn thuis.
Zoooooooooooooooo gelukkig zijn wij
Ik ben echt mog elke dag verliefd op deze man en kan zo blij worden van het idee dat hiij de vader van mijn kinderen wordt en we over 50 jaar nogsteeds samen door de supermarkt lopen
Ik had nooit gedacht dat ik zoiets voor iemand kon voelen, mijn beste vriend, mijn thuis.
Zoooooooooooooooo gelukkig zijn wij
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Jeej, vind ik ook haha
Ohw en hoe is het vranderd... We hebben geleerd dingen uit te spreken naar elkaar ipv hopen dat de ander het vanzelf merkt, scheelt een hoop frustratie en gaat een stuk sneller!
We kennen elkaar door en door, en we hebben genoeg narigheid meegemaakt maar we blijven daar niet in zitten. We maken elkaar aan het lachen en zijn beide erg zorgzaam.
Ondanks verschillende karakters staan we hetzelfde in het leven en tsja, ht is gewoon zoveel leuker mét hem!
Ohw en hoe is het vranderd... We hebben geleerd dingen uit te spreken naar elkaar ipv hopen dat de ander het vanzelf merkt, scheelt een hoop frustratie en gaat een stuk sneller!
We kennen elkaar door en door, en we hebben genoeg narigheid meegemaakt maar we blijven daar niet in zitten. We maken elkaar aan het lachen en zijn beide erg zorgzaam.
Ondanks verschillende karakters staan we hetzelfde in het leven en tsja, ht is gewoon zoveel leuker mét hem!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Caroline. schreef:Marin schreef:Slakje schreef:We zijn nu 2 jaar en een half samen. We denken samen vaak nog terug aan de begintijden, of aan dingen die we hebben meegemaakt, of hebben gedaan, ...
Dat geeft me echt weer heerlijke kriebels.
Huh, jij hebt toch een mega relatie crisis met een vreemdgaande vent?
Ja dat dacht ik ook?
Ja, maar dat wilt toch niet zeggen dat we het nooit fijn hebben gehad samen?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Kan je daar op dit moment zo vol liefde aan denken dan, zonder walging en pijn door alles wat ie geflikt heeft? Zou ik wel heel knap vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje schreef:Caroline. schreef:Marin schreef:Slakje schreef:We zijn nu 2 jaar en een half samen. We denken samen vaak nog terug aan de begintijden, of aan dingen die we hebben meegemaakt, of hebben gedaan, ...
Dat geeft me echt weer heerlijke kriebels.
Huh, jij hebt toch een mega relatie crisis met een vreemdgaande vent?
Ja dat dacht ik ook?
Ja, maar dat wilt toch niet zeggen dat we het nooit fijn hebben gehad samen?
Oh dat geloof ik direct, en ik kan me voorstellen dat je daar wel eens aan terugdenkt. Maar ik kan me niet voorstellen dat je daar nu nog verliefdheidskriebels van krijgt, terwijl hij met een ander is geweest.
PB, hoe spreek je de naam van jouw vriend uit?
Elliot- Ratel
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Als je relatie niet meer loopt..
» omdat ik het UP topic niet meer kan vinden
» Relatie met iemand die niet 100% voor je kan gaan?
» Als je relatie niet meer loopt..
» omdat ik het UP topic niet meer kan vinden
» Relatie met iemand die niet 100% voor je kan gaan?
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: