Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

+24
Jade
Snoes
Guus
Thunder
Reeza
Middleme
mii_joyce
Mute_
RYW
Lousanne
Beachgirl
Floor
Sugarfall
Burn
Pien
Marsy28
Slakje
slaatje
Bliss
Lady4
Rush
Magenta
Marin
Elliot
28 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Slakje do 11 okt 2012 - 9:16

Ik hou van hem, lijkt me logisch genoeg.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 9:34

Caroline. schreef:
Slakje schreef:
Caroline. schreef:
Marin schreef:
Slakje schreef:We zijn nu 2 jaar en een half samen. We denken samen vaak nog terug aan de begintijden, of aan dingen die we hebben meegemaakt, of hebben gedaan, ...

Dat geeft me echt weer heerlijke kriebels.

Huh, jij hebt toch een mega relatie crisis met een vreemdgaande vent?


Ja dat dacht ik ook?


Ja, maar dat wilt toch niet zeggen dat we het nooit fijn hebben gehad samen?

Oh dat geloof ik direct, en ik kan me voorstellen dat je daar wel eens aan terugdenkt. Maar ik kan me niet voorstellen dat je daar nu nog verliefdheidskriebels van krijgt, terwijl hij met een ander is geweest.

PB, hoe spreek je de naam van jouw vriend uit?
Je zegt Ree-za. Mijn vrienden noemen hem altijd racer haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin do 11 okt 2012 - 9:35

Ik noemde vandaag die naam aan m'n zusje (waren kindernamen aan het noemen) en ze vond 'm zo mooi! I love you
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Snoes do 11 okt 2012 - 18:41

Wij zijn inmiddels ook al ruim 5 jaar samen, en ik ben nog steeds héél gelukkig met hem. I love you

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Jade do 11 okt 2012 - 20:19

Wij zijn ruim 1,5 jaar samen, wonen sinds december vorig jaar samen en verwachten in mei volgend jaar ons eerste kindje!

Ik wil graag trouwen als ons gezin compleet is! Met onze eigen bruidskindjes.

Ik ben nog elke dag verliefd! Als ik naar hem kijk word ik helemaal blij en gelukkig! dat gevoel is eigenlijk alleen maar sterker geworden de afgelopen tijd! We hebben samen veel meegemaakt, maar dat heeft onze band nog sterker gemaakt!

Ik heb het gevoel alsof we al veeel langer samen zijn!

Wij gaan ook niet super vaak uit eten, maar zijn toevallig 2 weken terug een weekendje weg geweest, en toen een paar keer lekker uit eten geweest!

Hij is echt de ware voor mij!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 20:30

G


Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Arwyn do 11 okt 2012 - 20:57

Als ik al jullie verhalen lees, krijg ik spontaan weer kriebels, haha.
Onze relatie is verre van kersvers meer, maar dat maakt 'm gelukkig niet minder leuk! I love you
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  loura do 11 okt 2012 - 21:21

Leuke verhalen!

Ik ben nu 3,5 jaar samen met mijn vriend. We wonen ruim 3 jaar samen en het gaat nog altijd goed:D. We hebben het erg leuk samen, we hebben dezelfde humor, we lijken erg op elkaar in bepaalde dingen en dat vind ik leuk want dan zie je herkenning. Hij is 5 jaar jonger dan ik en dat vond ik in het begin wel wat minder. Veel dingen van vroeger die voor mij echt jeugdsentiment zijn zoals bepaalde tv programma's, die kent hij helemaal niet. Ook veel muziek van vroeger kent hij niet. Ik dacht in eerste instantie dat het kwam door het leeftijdsverschil. Maar eigenlijk is 5 jaar niet eens zo veel. Nu weet ik dat het voornamelijk komt omdat hij half Frans is. Hij is meer met de Franse cultuur opgegroeid dan de Nederlandse cultuur omdat zijn moeder fulltime huisvrouw was en altijd in het Frans sprak tegen haar kinderen. Er stond dus voornamelijk Franse tv aan thuis en de radio was ook ook op een Franse zender. ( dat is nu niet anders als ik er kom). Hij heeft een heel andere opvoeding gehad, hij ging naar de vrije school, hij kreeg altijd alleen biologisch eten, hij komt uit een mannen gezin (ik kom uit een vrouwen gezin), Hij is heel beschermd opgegroeid. In het begin had ik daar wat meer moeite mee omdat ik dan bijvoorbeeld praatte over een leuke film van vroeger en dan had hij echt geeeen idee waar ik het over had terwijl bijna iedereen die film wel kent laughcry ( en dat gebeurd vaak hoor ahah)

Om een lang verhaal kort te maken vind ik de relatie eigenlijk nu veel leuker omdat we goed op elkaar zijn ingespeeld. We weten wat we aan elkaar hebben en we hoeven niet veel tegen elkaar te zeggen om elkaar te begrijpen en dat is fijn. Ook heb ik mij erbij neergelegd dat we uit twee totaal verschillende werelden komen. Hij is echt mijn beste vriend en liefde in 1 I love you
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Sterre do 11 okt 2012 - 21:33

Leuk om van jullie te lezen, en om er over na te denken hoe dat in mijn relatie zit.

We zijn nu ruim vier jaar samen, en hebben eigenlijk net een behoorlijk dipje gehad. We zijn daar nu weer een beetje uit op aan het krabbelen, en dat voelt heel erg goed I love you !

Na een half jaar zijn we al gaan samenwonen, terwijl ik daar in een relatie met een ex na 3 jaar nog steeds niet aan moest denken. Het voelde haast vanzelfsprekend. Zo hebben we vorig ook met veel vertrouwen een huis gekocht omdat we beiden weten dat het goed zit. Ik kan me ook geen andere man voorstellen met wie ik oud zou willen worden, waarbij ik zo mezelf kan zijn en die mijn goede kanten zo waardeert en mijn slechte zo voor lief neemt.

De laatste tijd begon ik me soms te storen aan hem, aan onredelijke kleine dingen. Hierdoor hebben we veel woorden gehad over bijna niks en was er bij mij een kleine twijfel. Natuurlijk zat daar meer achter, dus hebben we veel gepraat en onze relatie voelt nu nog beter en onze band nog dieper dan een tijdje geleden. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt! De vonken spatten er niet altijd vanaf, maar de rust en veiligheid bij elkaar zijn zo fijn! En ook het verliefde gevoel steekt soms ineens weer op. Dan voel ik me echt ontzettend gelukkig!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin do 11 okt 2012 - 23:51

Wat fijn om te lezen Sterre. Een dipje is nooit fijn, maar klinkt alsof jullie het goed hebben opgelost door veel te praten en daardoor juist dichterbij elkaar zijn gekomen. Leuk! Hoe is het met jullie huisje?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Bisq vr 12 okt 2012 - 0:16

Leuk al die verhalen.

Wij zijn 8,5 jaar samen. Na 4 jaar zijn we gaan samenwonen. We hebben veel diepe dalen gekend en juist daardoor voelen we nu enorm sterk dat we voor altijd bij elkaar zullen blijven. Ook al weten we dat de diepe dalen nog lang niet klaar zijn en ons leven nooit zal gaan worden zoals we het ons voorgesteld hebben. De liefde wordt alleen maar sterker. We weten nu precies wat we aan elkaar hebben en dat we er altijd voor elkaar zullen zijn. Hoewel soms bekruipt me de angst: wat als er wéér iets nieuws bij komt, wat dan? Kan hij dat nog aan, kan ik dat nog aan? Maar voor mijn gevoel gaat dat goed komen.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Sterre vr 12 okt 2012 - 0:19

Marin schreef:Wat fijn om te lezen Sterre. Een dipje is nooit fijn, maar klinkt alsof jullie het goed hebben opgelost door veel te praten en daardoor juist dichterbij elkaar zijn gekomen. Leuk! Hoe is het met jullie huisje?

Heel goed! Inmiddels vinden we het af voor nu, en we wonen er echt suuper fijn.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 6:10

Weg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 5 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum