Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

+24
Jade
Snoes
Guus
Thunder
Reeza
Middleme
mii_joyce
Mute_
RYW
Lousanne
Beachgirl
Floor
Sugarfall
Burn
Pien
Marsy28
Slakje
slaatje
Bliss
Lady4
Rush
Magenta
Marin
Elliot
28 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 10:31

Dat heeft denk ik zijn tijd gewoon nodig bg. Dat komt echt wel weer! Wel echt een er verhaal.

Sorry voor het spammen maar ik wil nog even mijn verliefdheid delen haha.


Laatst aangepast door Harrison op wo 6 feb 2013 - 5:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 21:51

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen! En een liever foto van jullie Powerbabe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Lousanne wo 10 okt 2012 - 22:03

Marin schreef:
Slakje schreef:We zijn nu 2 jaar en een half samen. We denken samen vaak nog terug aan de begintijden, of aan dingen die we hebben meegemaakt, of hebben gedaan, ...

Dat geeft me echt weer heerlijke kriebels.

Huh, jij hebt toch een mega relatie crisis met een vreemdgaande vent?


Exactly my thoughts..

Ik heb nu 4 jaar en 3 maand een relatie met de leukste van de wereld! Sinds 1 jaar samenwonend, en dat is ook echt super! Ik wil wel graag trouwen, maar helaas nog geen geld..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 22:18

Leuk Lousanne! Jammer dat er nog niet getrouwd kan worden, maar dat komt wel toch? Maar de leukste van de wereld is al van mij :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Elliot wo 10 okt 2012 - 22:22

Marin schreef:
Slakje schreef:We zijn nu 2 jaar en een half samen. We denken samen vaak nog terug aan de begintijden, of aan dingen die we hebben meegemaakt, of hebben gedaan, ...

Dat geeft me echt weer heerlijke kriebels.

Huh, jij hebt toch een mega relatie crisis met een vreemdgaande vent?


Ja dat dacht ik ook?

PB wat een gave foto's! I love you

Wij hebben het trouwen wel eens besproken en hoogstwaarschijnlijk gaat het in 2014 plaatsvinden. Maar stiekem wacht ik toch nog wel op een aanzoek, haha!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 22:24

Leuk Caroline!

Ik zou ook wel in 2014 willen trouwen. Dat duurt nog twee jaar smile Heel veel langer wil ik ook weer niet wachten. Maar ja, is afhankelijk van een aanzoek natuurlijk.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  RYW wo 10 okt 2012 - 22:25

Powerbabe schreef:Leuk Lousanne! Jammer dat er nog niet getrouwd kan worden, maar dat komt wel toch? Maar de leukste van de wereld is al van mij :P.

Niet, die heb ik Wink al bijna 4 jaar smile en nog steeds erg blij en verliefd, al schijnt dat verliefdheidsstofje na 1,5 jaar te verdwijnen Wink wij zijn de uitzondering, heerlijk!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 22:28

RYW schreef:
Powerbabe schreef:Leuk Lousanne! Jammer dat er nog niet getrouwd kan worden, maar dat komt wel toch? Maar de leukste van de wereld is al van mij :P.

Niet, die heb ik Wink al bijna 4 jaar smile en nog steeds erg blij en verliefd, al schijnt dat verliefdheidsstofje na 1,5 jaar te verdwijnen Wink wij zijn de uitzondering, heerlijk!

Oh shit, dan ben ik nog maar twee maanden verliefd! *gaat acuut lieve smsjes sturen*

Ik ben ook graag de uitzondering Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Mute_ wo 10 okt 2012 - 22:29

Wat een lief topic!



Wij zijn nu bijna 7,5 jaar bij elkaar (my god, wat ziet dat ineens lang uit als ik het zo type!). Afgelopen jaar hebben wij onze dochter gekregen en zijn we getrouwd. Wat een jaar. Onze relatie is van verkering naar relatie naar samenwonend en getrouwd + gezin gegaan de afgelopen jaren. En elke fase is nog zoveel mooier dan ik vooraf had kunnen bedenken. Soms voelen we ons nog als de heen en weer pendelaars tussen onze studio's, studerend en stappend en niets hoeven. Maar nu is daar ineens heel veel verantwoordelijkheid, maar vooral nog veeel meer liefde bijgekomen dankzij ons kind. Onze dochter! Een creatie van ons samen. We kunnen een half uur 's avonds bij haar bedje staan, kijkend naar dat kleine humpiedumpiemens wat op haar buikje ligt, een giraffe plettend onder haar buik en haar mondje open. Ja, ik vind onze liefde nog zoveel mooier, zoveel meer dan 7 jaar geleden.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Elliot wo 10 okt 2012 - 22:29

Marin schreef:Leuk Caroline!

Ik zou ook wel in 2014 willen trouwen. Dat duurt nog twee jaar Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 561177 Heel veel langer wil ik ook weer niet wachten. Maar ja, is afhankelijk van een aanzoek natuurlijk.


Haha ja we hebben het wel besproken en ik heb een rare kronkel, ik wil graag in een even jaartal trouwen (ik haat oneven getallen), en daarbij wil ik graag getrouwd zijn voordat we evt. voor een kindje zouden gaan. Mijn vriend wil heel graag een kindje, het maakt hem niet zoveel uit of we dan al getrouwd zijn of dat we dat later doen. Maar omdat ik dat zo belangrijk vind zei hij: Nou, dan moeten we maar in 2014 trouwen anders moeten we tot 2016 wachten en dan word ik alweer 30 en dan ben ik zo'n oude papa aan het worden! Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 827601 Maar het is inderdaad afhankelijk van een aanzoek, mijn vriend vind het ook niet zo leuk om me nu al te vragen terwijl het dan nog bijna 2 jaar duurt voordat we gaan trouwen, hij wil het liever maar een paar maandjes van tevoren doen. Ach, ik heb geen haast, ik wacht het lekker af! Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 561177

(niet dat ik 30 oud vind hoor, maar hij wil gewoon graag voor zijn 30e papa worden)
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 22:31

Hahaha zo lief dat hij daar zo over nadenkt, Caroline! Daar zou ik ook heel blij van worden. En alleen maar fijn, des te eerder kan je trouwen.

Ik zou 2014 of 2015 allebei heel leuk vinden, en qua datum maakt me dat echt niet zoveel uit, maar het lijkt me gewoon leuk om volgend jaar gevraagd te worden en dan het jaar daarna te trouwen. Anders duurt het nog zo lang Wink

Maar ik zou het er niet meer over hebben, had ik met mezelf afgesproken.

Ik wil ook gewoon echt lekker genieten van al het moois wat we nu hebben.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  RYW wo 10 okt 2012 - 22:32

Hier hebben we het ook voorzichtig over trouwen smile vriend wil dat erg graag, en ook graag voordat we samen nog een kindje krijgen en daarvoor hopen we in augustus 2013 te gaan Wink dus Marin, wat is je agenda voor 2013? Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 22:33

Wat leuk om al die verhalen te lezen. BG wat erg, ontzettend naar om dit na 10 jaar mee te maken!

Ik ben naar 5 jaar ook nog steeds mega happy. Hebben wel een flinke dip gehad maar daar zijn we beide sterker uitgekomen. Ik ben zo blij dat we nog samen zijn. Mijn vriend geeft mij zoveel rust en ruimte en bovendien laat hij nog steeds merken dat hij mij een hele mooie vrouw vindt Embarassed Laatst zei mijn vriend dat hij nog steeds vlinders had alsof hij opnieuw verliefd was geworden, zo lief! Embarassed

Ja, klinkt zo slijmerig maar ik ben echt blij met mijn vriend en ik vind hem steeds mooier uitzien qua uiterlijk, geen jochie meer maar een echte man Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Elliot wo 10 okt 2012 - 22:35

Ja ik vond het ook super lief, maar ik heb dan ook de liefste vent ooit haha!

Zou leuk zijn als jij ook in 2014 gaat trouwen, dan kunnen we samen in een trouwtopic! Laughing (Als je maar niet dezelfde datum als wij kiest, want ik zoek nog een fotograaf Wink )

Ik wil er ook niet te veel meer over praten (met mijn vriend dan), omdat het dan misschien lijkt alsof ik hem echt een soort van een aanzoek probeer aan te praten, terwijl het natuurlijk veel leuker is als hij het uit zichzelf doet. Dus ik houd er lekker mijn mond over en zie wel wanneer hij ermee komt. Er zijn nog genoeg andere leuke dingen om samen van te genieten smile

RYW wat leuk dat jullie het er ook over hebben! I love you
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 22:38

Powerbabe, wat ben je een mooie vrouw! Jullie zijn zo leuk samen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 22:42

RYW schreef:Hier hebben we het ook voorzichtig over trouwen smile vriend wil dat erg graag, en ook graag voordat we samen nog een kindje krijgen en daarvoor hopen we in augustus 2013 te gaan Wink dus Marin, wat is je agenda voor 2013? Wink

Augustus 2013 kan ik! :cheering: Edit: Oh nee, je wilt voor die tijd trouwen. Dan kan ik ook! Alleen de herfstmaanden worden lastig ivm reis (en we weten nog niet wanneer).

Caroline, ja ik merk dat ik er de laatste tijd echt mega veel mee bezig ben. Logisch ook, door m'n werk, maar ik wil niet het idee wekken dat ik acuut NU wil trouwen want dat is helemaal niet zo. Geloof ook niet dat m'n vriend dat denkt hoor, maar zoals laatst, zag ie per ongeluk m'n droomjurk op m'n telefoon en dan vind ik dat zo stom. Het is gewoon nog niet aan de orde. We hebben het er wel over, locaties, hij vindt dat we een wedding planner moeten inhuren enzo, maar hij heeft wel gezegd dat we in elk geval niet binnen een jaar gaan trouwen. Nou, da's alleen maar mooi smile Ik vind het ook wel echt leuk om pas serieus er over na te gaan denken als we echt serieuze plannen hebben en hij me gevraagd heeft. Tot die tijd mag ik er best over dromen, maar moet oppassen dat ik het niet te concreet maak al, want ik wil al die dingen gewoon echt samen beslissen.

Maar ik wil wel met jou in een trouwtopic, dat zou super leuk zijn! Maar verder gaan we gewoon lekker loveydovey doen he, niet te veel hier op focussen smile

Dropdraakje, wat lief wat je allemaal schrijft! Echt zo leuk om te lezen. En dat van dat ie leuker is als man herken ik ook. Ik vind dat zo veel sexier. (Nou kende ik m'n vriend toen ie jonger was nog niet, maar van foto's gezien). Lijkt me wel echt heel leuk dat jullie echt samen die overgang van jongen-man en meisje-vrouw hebben meegemaakt. Bijzonder!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  RYW wo 10 okt 2012 - 22:51

Ik vind dat 'man'gebeuren ook veel sexier dan het jongensgebeuren. De volwassen uitstraling, de stoppels, de levenservaring, de rust, de doortastendheid, ja, daar hou ik wel van Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 22:52

Weet je wat grappig is? Ik heb een foto van mij en hem aan de muur hangen, hoezo burgerlijk! Razz En daar heeft hij echt z'n blote billen gezicht. Ik vind mijn vriend ook zwaar sexy als hij een 2 a 3 dagen baard heeft i.p.v een net geschoren koppie, haha. Over trouwen heb we het soms heel sporadisch maar ik denk dat wij eerder een kleintje hebben dan trouwen. Of mijn vriend moet iets achter voor me houden want via de WA word ik toch wel eens ten huwelijk gevraagd. :nopompom: Maar nu kan mijn vriend ook wel een pestkop eerste klas zijn, dus ik neem dat niet zo serieus! Ik zou heel graag willen trouwen maar het maakt mij echt niet uit of het volgend jaar is of over 10 jaar. Vind voor nu de tijd samen net zo fijn. I love you

Ow damn, nu zit ik wel de zwijmelmodus, want ik heb wel al mijn droomjurk gezien! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Rush wo 10 okt 2012 - 22:55

Ik vind m`n vriend ook leuker met stoppels/halve baard. Gelukkig heeft hij dat vrijwel altijd. Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 3079029344

Toevallig hebben wij het gisteren nog over trouwen gehad. Het ging erover op TV dat de vrouw ongeduldig werd en de man vroeg, waarop de man nee zei omdat hij zelf wilde vragen. Toen zei hij dat hij mij ook ging vragen ooit en dat ik dat gewoon maar moest afwachten haha. Zijn ouders hadden echt een enorme bruiloft, ben blij dat m`n vriend dat niet ziet zitten. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 22:56

Ziieeeen DD! (Of nou ja, kan me ook voorstellen dat je 'm voor je wilt houden). Ik heb mijn droomjurk ook gevonden en ik baal er ontzettend van, want hij is uit de 2011 collectie. Tegen die tijd dus vast niet meer beschikbaar.

Hmmm 2 of 3 dagen stoppels zijn inderdaad erg sexy! Hou ik ook veeeel meer van.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 23:01

Marin schreef:Ziieeeen DD! (Of nou ja, kan me ook voorstellen dat je 'm voor je wilt houden). Ik heb mijn droomjurk ook gevonden en ik baal er ontzettend van, want hij is uit de 2011 collectie. Tegen die tijd dus vast niet meer beschikbaar.

Hmmm 2 of 3 dagen stoppels zijn inderdaad erg sexy! Hou ik ook veeeel meer van.

Haha, is het niet een beetje voorbarig als ik de jurk nu al zou laten zien? Wink Kan wel even een PB sturen maar dan moet ik mijn jurkje wel nog even op het internet opzoeken. Wink

Hmmmm, misschien moet ik mijn vriend maar ten huwelijk vragen? Al vind ik dat helemaal niet leuk, ben een ouderwetse doos w.b ten huwelijk gevraagd worden. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 23:03

Rush schreef:Ik vind m`n vriend ook leuker met stoppels/halve baard. Gelukkig heeft hij dat vrijwel altijd. Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 3079029344

Toevallig hebben wij het gisteren nog over trouwen gehad. Het ging erover op TV dat de vrouw ongeduldig werd en de man vroeg, waarop de man nee zei omdat hij zelf wilde vragen. Toen zei hij dat hij mij ook ging vragen ooit en dat ik dat gewoon maar moest afwachten haha. Zijn ouders hadden echt een enorme bruiloft, ben blij dat m`n vriend dat niet ziet zitten. :O

Toch niet de vierling gekeken, he? smile Daarin kwam ook een stukje trouwen voor. Best schattig want ze zijn nog zo jong. Niet dat het niet goed zou en kan gaan. Maar ze komen zo lief en kinderlijk over dat ik het eerder schattig vind dan dat ik het serieus zou nemen, in hun geval dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 23:05

Oh als het te veel moeite is, hoeft het niet hoor! Je hoeft 'm niet helemaal op te zoeken. Maar sla 'm wel ergens op voor jezelf, da's wel een handige tip.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 23:10

Marin schreef:Oh als het te veel moeite is, hoeft het niet hoor! Je hoeft 'm niet helemaal op te zoeken. Maar sla 'm wel ergens op voor jezelf, da's wel een handige tip.

Weet wel precies wat ik wil. Maar omdat ik helemaal niks weet ga ik ook niks opslaan. Ik wacht gewoon rustig af. Ik ben niet echt het type wat ongeduldig gaat worden omdat ik anders te laat gevraagd zou worden. Het zwijmelen alleen is soms al leuk! Bovendien ben ik nu met zo veel dingen bezig ook qua studie. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 23:13

Ja dat is ook wel heel verstandig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic - Pagina 3 Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum