Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

+3
Inge
Gizmo
Jeanette
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum! - Pagina 2 Empty Re: Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 3:50

minoessepoes schreef:Ja dat kan wel natuurlijk, misschien hebben ze nu even wat minder werk en hebben ze tijdelijk maar 1 medewerker nodig en na 3 maanden weer iemand anders, misschien mag zij blijven om een zwangerschapsverlof in te vullen enz, er kunnen zo veel redenen zijn waarom zij wel mag blijven en jij niet. En je hebt daar niks over te zeggen, dus je dan daar wel over gaan praten, maar je hebt totaal geen rechten, dus je zult dan ook weinig bereiken waarschijnlijk. Zonde van je energie.

En graag gedaan smile

Echt veel werk is er niet vandaar ook dat ik nu ineens 30 min. later begin. Ook zal dat de reden zijn dat ik zo weinig uren heb. Ik mag opzich wel vragen hoe dat met die vrouw zit, waarom zij wel en ik niet zo weet ik hoe het zit en dat is mijn goed recht toch om te vragen. Maar ik denk niet dat ik dat doe, maar zeg nooit nooit he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum! - Pagina 2 Empty Re: Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

Bericht  minoessepoes do 3 feb 2011 - 4:07

Ja dat recht heb je inderdaad!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum! - Pagina 2 Empty Re: Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:45

Ik heb die man die mij heeft aangenomen wel even gemaild om te vragen wat nou de exacte werktijden voor mij zijn. Kijk iedereen kan wel wat roepen tegen mij, maar de enige die ik ken en hij is mijn contactpersoon zeg maar is hij. Met die andere heb ik niet echt wat te maken.
Wie zegt dat het klopt wat zij zeggen? Voor hetzelfde geld heeft hij gelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum! - Pagina 2 Empty Re: Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 0:52

Denk dat je daar inderdaad goed aan gedaan hebt.
Hopelijk krijg je snel antwoord
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum! - Pagina 2 Empty Re: Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:59

Haha ik dacht ''ze gaat vast zeggen dat het niet zo slim is''. Maar ik moet toch zekerheid hebben. Had mijn moeder net aan de tel. en zij zei dat ik niks met die andere te maken heb, want die kunnen wel van alles zeggen.
Stel als het niet waar is, dan heb ik toch wel elke dag dat ik werk 30 min. extra.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum! - Pagina 2 Empty Re: Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

Bericht  Winegum vr 4 feb 2011 - 4:07

Maar je hebt toch wel een contract gekregen met een beschrijving van de aantal uren die je per week/per maand of per tijdsvak moet werken? Wat staat daar dan in?
Vervelend zeg, dat iedereen blijkbaar wat anders zegt.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum! - Pagina 2 Empty Re: Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 8:36

Er staat idd zoiets in als ''contract is voor min. ..... uren''.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum! - Pagina 2 Empty Re: Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 23:02

Nou 2 dames hadden mij dus verteld dat ik 30 min. moest beginnen ipv eerder. Ik heb toch maar even diegene gemaild die mij aangenomen had en hij zei dat mensen die na mij zijn aangenomen 30 min. later dan ik beginnen.
Maar ik ben dus laatst wel 30 min. later begonnen omdat die dames dat zeiden dus heb ik recht op die 30 min. geld.
Ik vind het echt raar dat ze gewoon zo ontzettend slecht van elkaar op de hoogte zijn en dat iedere leidinggevende mij gewoon maar kan vertellen wat ik wel en niet moet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum! - Pagina 2 Empty Re: Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

Bericht  Snoopy ma 7 feb 2011 - 0:48

Maar zeg je dat dan niet tegen die persoon?
Als iemand op mijn werk zegt 'je moet zo laat beginnen' en ik heb van iemand anders een andere tijd gehoord. Dan geef ik dat direct aan: 'Goh, ..... zei dat ik zo laat moet beginnen'. Als diegene daar dan niks van blijkt te weten dan spreek ik af dat ik het nog wel even navraag en er nog op terug kom.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum! - Pagina 2 Empty Re: Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 1:54

Snoopy schreef:Maar zeg je dat dan niet tegen die persoon?
Als iemand op mijn werk zegt 'je moet zo laat beginnen' en ik heb van iemand anders een andere tijd gehoord. Dan geef ik dat direct aan: 'Goh, ..... zei dat ik zo laat moet beginnen'. Als diegene daar dan niks van blijkt te weten dan spreek ik af dat ik het nog wel even navraag en er nog op terug kom.

Dat zei ik ook tegen die dames en toen ik vroeg of ik het ook tegen mijn leidinggevende moesten zeggen dwz diegene die me heeft aangenomen zeiden ze dat dat niet nodig was. Nou dat bepaal ik nog altijd zelf wel en zo zie maar weer dat die dames geen gelijk hadden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum! - Pagina 2 Empty Re: Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

Bericht  Snoopy ma 7 feb 2011 - 2:51

Ik zou in het vervolg niet aan hen vragen of je dit met je leidinggevende moet bespreken, maar dat inderdaad zelf bepalen en gewoon doen (maar wel dezelfde dag als het om iets als werktijden gaat) als jij dat nodig vindt.
Door het aan hen te vragen, stel je je op als 'ik kan het zelf niet bepalen, zeg jij het maar'. Waardoor sommige mensen de neiging zullen hebben jou voortaan te vertellen wat te doen, omdat je het zelf toch niet weet (denken zij).
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat lekker zo op m'n werk, ahum! - Pagina 2 Empty Re: Gaat lekker zo op m'n werk, ahum!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum