Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 2:57

In onze vakantie is mijn camera kapot gevallen. Ongelukkige samenloop van omstandigheden maar gelukkig hadden we een reisverzekering. Dus, na de vakantie gedeclareerd en vandaag een brief in de bus; Er was €69,00 overgemaakt, omdat er sprake was van €50,00 eigen risico. Prima! Het volledige bedrag werd dus gedekt.
Maar wij hebben dus nooit een rekening hoeven overleggen van de camera. In principe zou je dus flink kunnen frauderen door die €50,00 euro bij de originele prijs te rekenen. Of zelfs meer..

Nu was ik benieuwd; Ben ik de enige die gek vindt?

En ten tweede; Ben jij in staat om zulks soort fraude te plegen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Re: Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 3:08

Mijn toenmalige vriend had destijds de bank in de fik gestoken. Roken en dan in slaap vallen. Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. 394967 Ik heb het gedeclareerd bij de verzekering, zonder een rekening in te hoeven dienen. De tweede keer was het mijn broek. Net nieuw en ik ben dom genoeg om hem te proberen te strijken. En dat lukte dus niet met dat soort stof. En toen mocht ik wel een rekening overleggen.

Volgens mij kijken ze naar het bedrag en hoe vaak er in welk tijdsbestek wordt gedeclareerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Re: Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 3:11

We hadden pas net een verzekering afgesloten en dus gelijk gedeclareerd. Ik zou daar als verzekeraar toch een beetje achterdochtig van worden.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Re: Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 3:11

Maura schreef:Mijn toenmalige vriend had destijds de bank in de fik gestoken. Roken en dan in slaap vallen. Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. 394967 Ik heb het gedeclareerd bij de verzekering, zonder een rekening in te hoeven dienen. De tweede keer was het mijn broek. Net nieuw en ik ben dom genoeg om hem te proberen te strijken. En dat lukte dus niet met dat soort stof. En toen mocht ik wel een rekening overleggen.

Volgens mij kijken ze naar het bedrag en hoe vaak er in welk tijdsbestek wordt gedeclareerd.

Kreeg je die broek vergoed?

Ik vind het ook wel bijzonder dat het zo makkelijk gaat.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Re: Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 3:14

Sunprincess schreef:
Maura schreef:Mijn toenmalige vriend had destijds de bank in de fik gestoken. Roken en dan in slaap vallen. Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. 394967 Ik heb het gedeclareerd bij de verzekering, zonder een rekening in te hoeven dienen. De tweede keer was het mijn broek. Net nieuw en ik ben dom genoeg om hem te proberen te strijken. En dat lukte dus niet met dat soort stof. En toen mocht ik wel een rekening overleggen.

Volgens mij kijken ze naar het bedrag en hoe vaak er in welk tijdsbestek wordt gedeclareerd.

Kreeg je die broek vergoed?

Ik vind het ook wel bijzonder dat het zo makkelijk gaat.....

Ja, de broek kreeg ik vergoed. We dachten niet dat het declareren zo makkelijk zou gaan, omdat het mijn eigen domme schuld was. Maar niet geschoten is altijd mis. En ze hebben eigenlijk vrij snel 'ja' gezegd. En toen heb ik de broek ook gelijk gehaald.

Moet zeggen dat de verzekeringsmaatschappij, RVS, vrij makkelijk was in dergelijke zaken. Terwijl ik nu, Univé, geen poot aan de grond krijg om uberhaupt iets te declareren. Zelfs toen ik waterschade had, heeft het nog lang geduurd voor ze hun goedkeuring gaven. Heel erg lang. Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Re: Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  ellibre za 18 aug 2012 - 3:16

Ik heb 4x iets geclaimd bij de verzekering. 2x werd er achteraf een factuur opgevraagd, ze zeiden dat alleen steekproefsgewijs te doen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Re: Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 3:19

Wij hebben ook Univé Maura. Mijn vriend had gelijk gebeld nadat het gebeurd was en het werd gelijk toegezegd. Wat dat aan gaat had ik ook het geld van een spiegelreflexcamera kunnen declareren :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Re: Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 3:22

Fruity schreef:Wij hebben ook Univé Maura. Mijn vriend had gelijk gebeld nadat het gebeurd was en het werd gelijk toegezegd. Wat dat aan gaat had ik ook het geld van een spiegelreflexcamera kunnen declareren Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. 253468018

Dat gevoel hadden wij ook toen we de bank hadden gedeclareerd. Bleek ook nog compleet verkeerd ingeschat, want de bank was twee keer zoveel waard als wat wij gedeclareerd hadden. Het was een cadeautje. Wink Maar prachtige bank en ik mis hem nog elke dag.

Maar dan is Univé heel schappelijk. Want ik krijg echt niets van ze gedaan. Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Re: Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  Penny Blossom za 18 aug 2012 - 3:27

Ik heb ooit een fles cola over de laptop van mijn vriend laten vallen. Dit is toen gedekt via de WA verzekering. Een halfjaar later heb ik een kop thee over mijn eigen laptop laten vallen. Dit werd ook vergoed (weet alleen het soort verzekering niet meer). Ik woonde toen nog thuis en de verzekering stond op mijn moeders naam. Na de tweede keer kwam er een meneer van te verzekering langs om alle facturen + laptop te bekijken (na de reparatie). Toen kregen we nog extra geld terug voor het verzenden van de laptop (dat hadden we namelijk niet gedeclareerd).
Afgelopen jaar heeft mijn moeder wijn over haar laptop laten vallen. De nieuw prijs van die laptop was 400 euro. Zonder factuur o.i.d. is dit bedrag gewoon op haar rekening gestort.

De verzekering zal wel denken Rolling Eyes

Wij hebben interpolis trouwens.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Re: Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  Zininzon za 18 aug 2012 - 3:32

Ik zit bij Interpolis, tot nu toe heb ik gedeclareerd:
- digitale camera
- taxikosten naar huis à 250 euro (opa overleden)
- veldbed

De laatste 2 declaraties waren in dezelfde vakantie. Kreeg het zo uitbetaald, maar ze vroegen we enkele weken de bonnen te bewaren omdat er steekproefsgewijs controles plaatsvinden.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Re: Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  Shisha za 18 aug 2012 - 3:36

Ik zit bij interpolis en we hebben 1x gedeclareerd i.v.m. waterschade.
Ze zijn toen wel op controle geweest en daarna kregen we het vergoed.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Re: Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 3:39

Fijn dat ze zo snel hebben uitgekeerd, Fruity! Zou het bonnetje van de camera wel nog even bewaren, voor als ze idd steekproefsgewijs controle uitvoeren!

Wij kregen vorig jaar na diefstal uit huis, zonder braakschade, godzijdank wel uitbetaald, maar aan de hand van de huidige aanschafwaarde van soortgelijke producten Sad dat was ruim 500 euro in mijn nadeel..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat.. Empty Re: Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum