Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

+8
Benthe
Shisha
norah
Dani
Suus
Rush
Flinder
Zonnetje
12 plaatsers

Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 5:34

Ik heb iets meer dan 3 weken vakantie gehad en ik vind het verschrikkelijk om morgen weer aan het werk te gaan.
Ik zit elk jaar na de vakantie weer een potje te janken omdat ik er van baal dat ik weer aan het werk moet.

Klinkt het misschien bekend voor iemand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 5:57

Ik vind het normaal altijd wel fijn om weer aan de slag te gaan, ik mis m'n kindjes altijd wel na zo'n lange tijd Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 5:59

Oh, wat ik wél heb is dat ik, als we net terug zijn van vakantie en ik heb het ontzettend fijn gehad, dat ik dan wel even een moment heb dat ik op een gegeven moment zit te huilen van een combi van moeheid en heimwee en ik er alleen maar stotterend kan uitbrengen dat ik 'de vakantie zoooo leuk vond en weer terug wil, boehoehoe' :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Zonnetje zo 18 sep 2011 - 6:31

Ik moet altijd even omschakelen, maar vind het niet zo heel erg.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Flinder zo 18 sep 2011 - 21:08

Ik heb dit jaar echt even moeten wennen toen ik weer aan het werk ging. Had al lang geen vakantie gehad en die drie weken waren zo fijn! De eerste week op het werk was het dus echt weer wennen en dat heimwee-gevoel naar vakantie ken ik ook wel.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Rush zo 18 sep 2011 - 21:08

Welke vakantie? Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Suus zo 18 sep 2011 - 21:16

Ik vond het ook verschrikkelijk om weer aan het werk te moeten. Vind je je werk wel leuk? Want dat is bij ook wel deels de oorzaak, ik vind mijn werk gewoon niet leuk.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Dani ma 19 sep 2011 - 0:28

Nee, ik vind het niet verschrikkelijk om weer aan het werk te gaan. Dit jaar ook nog maar een weekje vakantie gehad dus dat is ook een beetje te kort.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  norah ma 19 sep 2011 - 1:07

ik heb dit ook altijd, ik zie dan echt weer tegen het werk op ik begin op 1 okt op een andere baan ik hoop dat het daar minder is. het is ook zo dat ik bijna nooit vakantie heb gehad en ik vaak pijn heb tijdens het werk!! :S
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Shisha ma 19 sep 2011 - 1:18

Meestal heb ik er de dag van te voren echt geen zin in maar als ik eenmaal weer aan het werk ben vind ik het toch ook wel weer gezellig.
Dit jaar had ik wel weer zin om aan het werk te gaan. We zijn niet op vakantie geweest en ik heb bijna 3 weken slecht weer gehad en dus binnen gezeten en dan ga ik mij na een tijdje wel vervelen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Benthe ma 19 sep 2011 - 1:19

Ja, ik heb het dit jaar ook heel erg. Ik zat vanmorgen echt te grienen toen mijn vriend naar het werk ging en ik maar weer achter mijn studietafel moest, bah. Normaal vind ik het altijd even jammer en dan is het wel ok, maar nu vind ik het echt heel moeilijk. Vakantie was dan ook helemaal super en omdat ik bezig ben met afstuderen staat er ook heel veel voor de deur waar ik wel een beetje tegenop kijk. Daarnaast werkt het weer ook niet echt mee. Van 32 graden naar 16 is voor een zomermens als ik een grote omschakeling....
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Lovely ma 19 sep 2011 - 5:39

Nee, vond het juist weer lekker om aan het werk te gaan. Wel had ik er altijd een bloedhekel aan als mijn colleges weer begonnen.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  ijsjemeisje ma 19 sep 2011 - 5:44

De eerste paar uren als ik weer kom van vakantie wil ik zo graag weer weer terug.
Ik merk dat ik in de vakantie een ander mensen ben dan wanneer ik weer in mijn dagelijkse ritme zit.
Wanneer ik weer aan het werk moet heb ik de dagen ervoor meestal geen zin maar als ik eenmaal weer aan het werk ben vind ik het ook prima en weer gezellig.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 6:45

@Suus: er zijn tijden dat ik het beter naar mijn zin heb gehad. Ik heb in de vakantie ook naar andere vacatures zitten kijken dus misschien speelt dat ook wel mee. Ik heb gewoon geen zin meer in gezeur op m'n werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Jeanette di 20 sep 2011 - 6:26

Nee, gelukkig heb ik dat absoluut niet. Ik vind het juist weer leuk om te beginnen, maar ik vind mijn baan ook erg leuk, dus dat scheelt ook enorm.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  SleepingBeauty di 20 sep 2011 - 21:52

Ja dat herken ik ook wel.
Ook al heb ik het heerlijk na mijn zin op mijn werk.
Toch is vakantie ook zo fijn en zo heerlijk. Gewoon het idee dat het dan weer voorbij is...
Ik herken je gevoel wel, niet dat ik echt zit te janken....
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk? Empty Re: Wie gaat er na de vakantie met tegenzin weer aan het werk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum