Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen

+9
Printje
Lejow
Arwyn
TukTuk
_Lana_
blondje1313
Mamsie
Pompoen
Caroow
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Afvallen  - Pagina 2 Empty Re: Afvallen

Bericht  blondje1313 di 9 okt 2012 - 18:35

Als je flauwvalt kan dat volgens mijn vk ook komen omdat je te weinig drinkt. Ik merk dat ik me er echt toe moet zetten om voldoende te drinken, maar ik word er inderdaad wel minder duizelig van.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen  - Pagina 2 Empty Re: Afvallen

Bericht  Jade di 9 okt 2012 - 19:08

Ik ben ook aant afvallen, maar ga ervanuit dat het straks wel weer goed komt. Ik eet op t moment waar ik zin in heb (let wel op wat hoor).

Je bent absoluut niet te dik, je bent zwanger! Trek je niets aan van anderen en probeer van je zwangerschap te genieten.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen  - Pagina 2 Empty Re: Afvallen

Bericht  vlinder-19 di 9 okt 2012 - 20:23

Je kindje pakt wel wat het nodig heeft. Maar als je honger hebt gewoon eten hoor! Je verbruikt veel meer energie nu. Ik ben dit keer ook weer enorm aangekomen... dat is gewoon hoe mijn lichaam het doet, jammer dan. Was gister even bij de bank...zegt zn medewerkster.. hoe lang nog? Dus ik: nog 1 week. Zei: Ow..je ziet het nog helemaal niet joh, je gezicht enz is gewoon nog normaal.... Dus ik: Nou ben al bijna 30kg aangekomen hoor, en normaal heb ik een heel spits gezichtje...dus je ziet het wel degelijk! Raar mens...kent me helemaal niet zoals ik 'normaal' ben. Ik ben nu echt formaat baby nijlpaard...naja komt wel weer goed!
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen  - Pagina 2 Empty Re: Afvallen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum