winter 2012/2013 mama's!
+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Jelin: fijn dat alles goed was bij de VK.
Kwak: lekker dat je de babywas bijna klaar hebt.
Mama Titty: fijn dat je man nog een week verlof hbet kunnen nemen voor de keuken. Geweldig die reactie om je ingegipste buik
Jetje: wat fijn dat je het nu weer ziet zitten Wat goed dat je suiker zo mooi gezakt is zeg! Dan heb je maar mooi gedaan!
Bolus: jeetje al met al nog een hele vlotte bevalling.
Limburg: jeetje wat een avond hadden jullie. Hoe is het nu?
Kwak: lekker dat je de babywas bijna klaar hebt.
Mama Titty: fijn dat je man nog een week verlof hbet kunnen nemen voor de keuken. Geweldig die reactie om je ingegipste buik
Jetje: wat fijn dat je het nu weer ziet zitten Wat goed dat je suiker zo mooi gezakt is zeg! Dan heb je maar mooi gedaan!
Bolus: jeetje al met al nog een hele vlotte bevalling.
Limburg: jeetje wat een avond hadden jullie. Hoe is het nu?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
@ Mama Titty.. Jeetje wat een domme opmerking, maar kan er wel om lachen haha. En fijn dat je goede ervaringen hebt met fysio.
@ Jetje.. Jeetje wat een goed nieuws. Snap dat je even moet omschakelen.
@ Limburg.. Fijn dat jullie weer thuis zijn, maar balen dat R. zoveel problemen heeft. Hopelijk gaat het snel beter.
@ Bolus.. Fijn dat het bij jullie helemaal goed gaat en wat een vlotte bevalling.
Hier is mijn man voor het eerst weer werken na zijn ziektewet. Hij moet een half dagje, dus is weer wennen hier. Maar wel lekker rustig. Zo kan ik mijn ding weer doen. Net ff uitgezocht of fysio wordt vergoedt en gelukkig is dit zo. Dus zo maar ff bellen voor een afspraak. Ik hoop dat ik dan geen doorverwijzing nodig heb en anders bel ik de verloskundige wel even.
Vannacht echt slecht geslapen. Was om de haverklap wakker en slapen is nu ook niet echt prettig met mijn klachten. Op mijn buik gaat niet meer, want dan begint de kleine te protesteren en op mijn zij krijg ik last van mijn bekken.. Vanmorgen voor het eerst ook weer gefietst, maar dat was ook geen succes.
@ Jetje.. Jeetje wat een goed nieuws. Snap dat je even moet omschakelen.
@ Limburg.. Fijn dat jullie weer thuis zijn, maar balen dat R. zoveel problemen heeft. Hopelijk gaat het snel beter.
@ Bolus.. Fijn dat het bij jullie helemaal goed gaat en wat een vlotte bevalling.
Hier is mijn man voor het eerst weer werken na zijn ziektewet. Hij moet een half dagje, dus is weer wennen hier. Maar wel lekker rustig. Zo kan ik mijn ding weer doen. Net ff uitgezocht of fysio wordt vergoedt en gelukkig is dit zo. Dus zo maar ff bellen voor een afspraak. Ik hoop dat ik dan geen doorverwijzing nodig heb en anders bel ik de verloskundige wel even.
Vannacht echt slecht geslapen. Was om de haverklap wakker en slapen is nu ook niet echt prettig met mijn klachten. Op mijn buik gaat niet meer, want dan begint de kleine te protesteren en op mijn zij krijg ik last van mijn bekken.. Vanmorgen voor het eerst ook weer gefietst, maar dat was ook geen succes.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin: voor de fysio heb je sinds vorige jaar geen verwijzing meer nodig. Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt.
Ella- Ratel
Hebben jullie nog tips waar ik aan moet denken mbt spullen voor mijn vluchttas. (moet sowieso in het zkh blijven)
Had een lijstje gemaakt en heb al het nodige gepakt. Wat nemen jullie mee voor kleding voor jezelf voor wanneer je naar huis gaat? Ik heb sowieso een huispak ingepakt voor in het zkh zelf.
Had een lijstje gemaakt en heb al het nodige gepakt. Wat nemen jullie mee voor kleding voor jezelf voor wanneer je naar huis gaat? Ik heb sowieso een huispak ingepakt voor in het zkh zelf.
Ella- Ratel
Ella schreef:Jelin: voor de fysio heb je sinds vorige jaar geen verwijzing meer nodig. Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt.
Dankjewel. Ik ben namelijk nog nooit bij een fysiotherapeut geweest, dus heb geen idee haha.
@ Ella.. Ik had voor mezelf eigenljk niets ingepakt haha.. Maar mijn man had de volgende dag schone pyjama's en ondergoed meegenomen. Dus ik zou dat wel erin doen haha.. En vergeet je telefoonoplader niet ..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Mama Titty! Beetje erg dom!
Pinkel, mooi dat je je stukken beter voelt!
Jelin, hopelijk kun je snel terecht bij de fysio en worden je klachten iets minder!
Ella, hier is nog geen vluchttas Telefoonoplader vind ik wel een goede, is iets wat je denk ik makkelijk vergeet! Alleen zo lastig om dat nu al in te pakken, heb je telkens weer nodig!
Ik heb vanmorgen boeken voor geboortekaartjes opgehaald (ik weet het, we zijn laaaaat). Maar vind het nog lastig. Heb er 4, maar sowieso 2 al aan de kant gegooid. Ben bang dat ik er nog een paar bij moet halen...
Pinkel, mooi dat je je stukken beter voelt!
Jelin, hopelijk kun je snel terecht bij de fysio en worden je klachten iets minder!
Ella, hier is nog geen vluchttas Telefoonoplader vind ik wel een goede, is iets wat je denk ik makkelijk vergeet! Alleen zo lastig om dat nu al in te pakken, heb je telkens weer nodig!
Ik heb vanmorgen boeken voor geboortekaartjes opgehaald (ik weet het, we zijn laaaaat). Maar vind het nog lastig. Heb er 4, maar sowieso 2 al aan de kant gegooid. Ben bang dat ik er nog een paar bij moet halen...
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
De telefoonoplader had ik al opgeschreven. Die kan ik al inpakken. Wij hebben er toch 2.
NoName succes met de geboortekaartjes uitzoeken. Wij vonden het ook erg lastig.
NoName succes met de geboortekaartjes uitzoeken. Wij vonden het ook erg lastig.
Ella- Ratel
Ella schreef:Hebben jullie nog tips waar ik aan moet denken mbt spullen voor mijn vluchttas. (moet sowieso in het zkh blijven)
Portemonnee (ponskaartje zh + 1 of 2 euro munt voor de rolstoel eventueel)
Telefoonoplader
Koptelefoon voor de tv
Fototoestel
Kaart verloskundige
Shirt bevallen
Pyjama's
Badjas
Sloffen
Ondergoed
Sokken
Makkelijke kleding
Toilettas
Iets lekkers om te eten
Setjes kleding baby
Eventueel eigen flesje als je fv gaat geven
Speentje
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Thanx limburg. Ik zie op meedere lijstjes pyjama's staan. Maar waarom meerdere? En niet 1? Voor overdag na de bevalling heb ik een huispak ingepakt. Dus heb dan alleen voor de nacht een pyjama nodig.
Ella- Ratel
Telefoonnummer kraamzorg en evt geboortekaartjes.
Stel je bevalt rond 15u, kun je nog voor 17u doorgeven aan kaartjesmaker....anders volgende dag.
Stel je bevalt rond 15u, kun je nog voor 17u doorgeven aan kaartjesmaker....anders volgende dag.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
vluchttas: tip dat had ik met D. ook gedaan, alles wat ik wel mee zou moeten nemen naar het ziekenhuis maar niet in de tas kon doen ivm dagelijks gebruik had ik uitgetypt incl de plaats waar het lag en dan kon mijn man zo met het briefje door het huis de spullen in de tas doen. Het ging hier om bijv mijn bril, lenzenbakje/vloeistof ect.
-fototoestel
-dextro
-pakjes drinken
-snickers/mars voor je man
-evt tijdschriften/tijd verdrijf voor jezelf en je man
Ik had mijn vluchttas zo ingepakt dat hij bij de bevalling ook gebruik van kon worden gemaakt zoals het eerste kleertjes maar ook dextro en pakjes drinken.
de tas stond in onze slaapkamer dus de vk/kraamhulp/man hoefde nergens naar te zoeken.
Ik ga het nu weer zo aanpakken, was echt heel handig.
-fototoestel
-dextro
-pakjes drinken
-snickers/mars voor je man
-evt tijdschriften/tijd verdrijf voor jezelf en je man
Ik had mijn vluchttas zo ingepakt dat hij bij de bevalling ook gebruik van kon worden gemaakt zoals het eerste kleertjes maar ook dextro en pakjes drinken.
de tas stond in onze slaapkamer dus de vk/kraamhulp/man hoefde nergens naar te zoeken.
Ik ga het nu weer zo aanpakken, was echt heel handig.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ella meerdere pyjama's is denk ik voor als je er ook 1 aan hebt met bevalling en eventueel vies wordt als de kleine net geboren is en bij je wordt gelegd. Ik had toen gewoon een t-shirt aan. Maar 1 huispak en 1 pyjama zal genoeg moeten zijn.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Ik heb ook nog geen vluchttas ingepakt
Had er bij R verschillende pakjes in zitten en voor mezelf idd gewoon kleren, douche spullen slippers en van die uber charmante onderbroeken.
Had er bij R verschillende pakjes in zitten en voor mezelf idd gewoon kleren, douche spullen slippers en van die uber charmante onderbroeken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
printje, ik ook nog niet hoor!
tijd zat... en ik ben toch niet van plan om naar het ziekenhuis te gaan
heb jij al een beslissing gemaakt of beslis je tzt gewoon?
tijd zat... en ik ben toch niet van plan om naar het ziekenhuis te gaan
heb jij al een beslissing gemaakt of beslis je tzt gewoon?
kwak- Ratel
Ik moet morgen naar de vk en dan leg ik mijn twijfels voor. Ik weet het nog steeds niet, ik wil gewoon echt niet in het ziekenhuis blijven ongeacht hoe laat ik beval. Ik neig echt steeds meer naar thuis, zit alleen met R stel dat hij s'nachts tijdens de bevalling wakker zou worden wat doen we dan? Ik zit niet op een oma te wachten die beneden zit met R bijv. terwijl ik aan het bevallen ben.
Printje- Lady Post-a-lot
D. word opgehaald door mijn moeder als dat nodig is. Alleen daar zou D. slapen snachts namelijk.
Maar ze word eigenlijk nooit wakker snachts dus misschien laten we dr slapen maar laten we wel mijn moeder even weten dat ze misschien nog haar op moet halen.
Ik zal zelf toch moeten bepalen of ik D. laat ophalen of niet. Al denk ik zelf dat ik dan rustiger ben als ze weg is.
Wel heb ik afgesproken met mijn moeder dat als de baby er is en D. komt thuis dat mijn moeder haar bij de deur aflevert en zelf weer weg gaat. Wil dat eerst D. de gelegenheid krijgt. Heel misschien dat mijn moeder wel mee mag naar boven en in een hoekje stilletjes fotos gaat maken (hobby fotograaf is ze) en pas komt kijken als D. klaar met de baby is.
Maar ze word eigenlijk nooit wakker snachts dus misschien laten we dr slapen maar laten we wel mijn moeder even weten dat ze misschien nog haar op moet halen.
Ik zal zelf toch moeten bepalen of ik D. laat ophalen of niet. Al denk ik zelf dat ik dan rustiger ben als ze weg is.
Wel heb ik afgesproken met mijn moeder dat als de baby er is en D. komt thuis dat mijn moeder haar bij de deur aflevert en zelf weer weg gaat. Wil dat eerst D. de gelegenheid krijgt. Heel misschien dat mijn moeder wel mee mag naar boven en in een hoekje stilletjes fotos gaat maken (hobby fotograaf is ze) en pas komt kijken als D. klaar met de baby is.
kwak- Ratel
R wordt nog weleens wakker (lees momenteel echt iedere nacht, word er gek van ) Maar ik wil hem eerst ook alleen de kans geven om zijn zusje te leren kennen, niet meteen de hele familie erbij.
Mijn ideaal beeld is eigenlijk:
Overdag bevallen, want dat vind ik handiger met opvang voor R , na de bevallen lekker onder de douche etc en dan met baby en inmiddels R heerlijk op de bank. Maar ja een bevalling kun je helaas niet plannen...
Ik krijg trouwens wel steeds meer de kriebels over de bevalling en de eerste tijd met een baby weer....er zijn 2 collega's van mijn man bevallen van hun tweede en dat is alles behalve rooskleurig allemaal. Nu is R wel ouder dan die twee kindjes maar toch ben ik daardoor wel benieuwd hoe het hier zal gaan allemaal.
Mijn ideaal beeld is eigenlijk:
Overdag bevallen, want dat vind ik handiger met opvang voor R , na de bevallen lekker onder de douche etc en dan met baby en inmiddels R heerlijk op de bank. Maar ja een bevalling kun je helaas niet plannen...
Ik krijg trouwens wel steeds meer de kriebels over de bevalling en de eerste tijd met een baby weer....er zijn 2 collega's van mijn man bevallen van hun tweede en dat is alles behalve rooskleurig allemaal. Nu is R wel ouder dan die twee kindjes maar toch ben ik daardoor wel benieuwd hoe het hier zal gaan allemaal.
Printje- Lady Post-a-lot
kun je niet aangeven bij evt oppas dat ze R. bij de deur moeten afleveren en dat ze op een later tijdstip van harte welkom zijn?
Hier weet iedereen in mijn omgeving dat D. de baby als eerst mag zien en daar alle tijd voor krijgt die zij wil, is dat 5 minuten prima, is dit een halve dag ook goed. Dit is onze wens en daar heeft iedereen zich maar aan te houden! gelukkig is mijn man het met mij eens en wil ook zeker dat dit gebeurt en hij zou daar ook echt op toezien.
Hier weet iedereen in mijn omgeving dat D. de baby als eerst mag zien en daar alle tijd voor krijgt die zij wil, is dat 5 minuten prima, is dit een halve dag ook goed. Dit is onze wens en daar heeft iedereen zich maar aan te houden! gelukkig is mijn man het met mij eens en wil ook zeker dat dit gebeurt en hij zou daar ook echt op toezien.
kwak- Ratel
Ow jawel hoor, al zal mijn moeder kennende ook meteen op de stoep staan haha.
Het gaat me alleen om s'nachts, stel de bevalling begint en we kunnen thuis blijven en R wordt wakker, wat doen we dan. Hij wil dan alleen maar naar mij en laat zich door mijn man absoluut niet troosten. En hem voor de tv zetten is ook zoiets natuurlijk.
Het gaat me alleen om s'nachts, stel de bevalling begint en we kunnen thuis blijven en R wordt wakker, wat doen we dan. Hij wil dan alleen maar naar mij en laat zich door mijn man absoluut niet troosten. En hem voor de tv zetten is ook zoiets natuurlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
misschien gaat hij binnen nu en 4 week opeens goed slapen, je weet maar nooit!
kwak- Ratel
kwak schreef:misschien gaat hij binnen nu en 4 week opeens goed slapen, je weet maar nooit!
Ik hoop het, het gaat maanden goed en dan wordt hij weer iedere nacht wakker.
Printje- Lady Post-a-lot
Goedemorgen meiden,
Gister een dagje naar een vriendin geweest. We zijn nog ff naar het winkelcentrum gegaan voor wat sinterklaas aankopen, was heel erg gezellig!!
Alleen kon ik s'avonds dus geen stap meer verzetten van de pijn in mijn bekken. Gelukkig vanacht wel redelijk goed geslapen, maar de pijn is nog niet helemaal weg helaas. Om 11 uur komt hier de kraamzorg voor de intake. En ik denk dat als zij weer weg is, ik weer lekker in mijn bedje ga liggen.
Gister een dagje naar een vriendin geweest. We zijn nog ff naar het winkelcentrum gegaan voor wat sinterklaas aankopen, was heel erg gezellig!!
Alleen kon ik s'avonds dus geen stap meer verzetten van de pijn in mijn bekken. Gelukkig vanacht wel redelijk goed geslapen, maar de pijn is nog niet helemaal weg helaas. Om 11 uur komt hier de kraamzorg voor de intake. En ik denk dat als zij weer weg is, ik weer lekker in mijn bedje ga liggen.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Misschien hebbenjullie het al in mijn andere topic gelezen, maar er is gister bij ons op klaarlichte dag ingebrokencry:
De buurvrouw belde mij op mijn werk of er toevallig 2 buitenlandse mensen in ons huis moesten zijn want die trokken net onze deur dicht. babykamer zijn ze ingeweest:pale: Ze zijn echt opzoek geweest naar gouden sieraden(nu dat je dat overal kan inleveren natuurlijk.) ik had zelf 3 maanden geleden al mjn goud ingeleverd op 3 dingen na(van mijn overleden oma) en dat hebben ze meegenomen. Eigenlijk het meest erge vind ik dat ze in mijn spullen hebben gezeten met hun vieze poten! En in de babykamer zijn geweest iehhhhh. Politie is geweest, heeft mijn buuf ook verhoord.
Vannacht beetje onrustig geslapen, bij elk geluid lusiterde ik of het niet in ons huis was. Zag zelfs vanmorgen toen mijn vriend de deur al uit was schaduwen:oops: hoe bedoel je je zelf gek maken.
sorry even ego berichtje, lees de rest straks bij.
De buurvrouw belde mij op mijn werk of er toevallig 2 buitenlandse mensen in ons huis moesten zijn want die trokken net onze deur dicht. babykamer zijn ze ingeweest:pale: Ze zijn echt opzoek geweest naar gouden sieraden(nu dat je dat overal kan inleveren natuurlijk.) ik had zelf 3 maanden geleden al mjn goud ingeleverd op 3 dingen na(van mijn overleden oma) en dat hebben ze meegenomen. Eigenlijk het meest erge vind ik dat ze in mijn spullen hebben gezeten met hun vieze poten! En in de babykamer zijn geweest iehhhhh. Politie is geweest, heeft mijn buuf ook verhoord.
Vannacht beetje onrustig geslapen, bij elk geluid lusiterde ik of het niet in ons huis was. Zag zelfs vanmorgen toen mijn vriend de deur al uit was schaduwen:oops: hoe bedoel je je zelf gek maken.
sorry even ego berichtje, lees de rest straks bij.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Beh travel, heb gelezen...wat naar zeg! Vooral idee dat ze in de babykamer en weet ik het hebben gesnuffeld! Ga je alles nu opnieuw wassen, zou ik mij goed voor kunnen stellen.
Hoop dat er iets uit onderzoek komt, maar volgens mij is dat best lastig met dit soort zaken.
Hoop dat er iets uit onderzoek komt, maar volgens mij is dat best lastig met dit soort zaken.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Oh TG wat een eng idee zeg!!! Bah ik zou me ook helemaal ongemakkelijk voelen zo'n eerste nacht. Hoe zijn ze binnen gekomen weet je dat?
Hebben ze (veel) spullen meegenomen?
Hebben ze (veel) spullen meegenomen?
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic