Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 38 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin do 6 dec 2012 - 1:09

Deze morgen bij de fysio geweest. Heb oefeningen mee gekregen om mijn rug en buikspieren sterker te maken ivm de klachten. Zijn wel lichte oefeningen en moet met rechte rug van een bank of stoel af komen. Ook als advies gekregen om met 3 uur per dag te beginnen met werken. En als het goed gaat tot aan mijn verlof te blijven doen en bij meer klachten minder uren te werken. Heb werkgever gebeld en die moet erover nadenken. Die belt me nog terug. Heb de arbo ook gebeld en die bellen ook nog terug.

Mijn man denkt echt dat ik me aanstel nog steeds en zegt dat ik gewoon niet wil en daar ben ik echt verdrietig om.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bimbam do 6 dec 2012 - 1:31

Oh Jelin, dat vind ik echt heel rot voor je dat je man dat denkt. Hij zou het zelf eens moeten voelen, dan piept hij wel anders.

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 38 699888winter 2012/2013 mama's! - Pagina 38 699888
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  bolus26 do 6 dec 2012 - 1:52

Ow jelin wat stom van je man,daarb zou b ik.ook verdrietig om.zijn en.kwaad!

Ik voelde me vanmorgen iets beter maar ben nu weer net zo ziek als afgelopen dagen. Net de huisarts gebeld en krijg straks pillen aangezien ik sta te trillen op mn benen en (heel genant) constant in mn broek poep. Ook mn voeding loopt behoorlijk terug ineens.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Flower_L do 6 dec 2012 - 9:55

Voor we naar pagina 2 gaan.... Very Happy snel een up

Noname, Mooie fiets zeg! Was sinterklaas gezellig? En hoe was het bij vk?

Pinkel, hoe voel je je nu? Kun je dan 's nachts nog wel slapen als je tot 17.30u in bed ligt?
Hangen de gordijnen inmiddels?

Printje, ziet de waslijn al roze met al die was?

Bimbam, moet je proefdruk niet eerst goedkeuren ivm gedichtje wat je er evt nog op wilt?
Heb je netjes brood gegeten ipv taart smile

Ella, heb ook keer topic over geopend. Ik vind van niet, maar we kregen ook kaartjes terug met wat geld erin. Of vriend van mijn vriend nam knuffeltje namens zijn ouders mee, voelden zich verplicht nav kaartje...vind het persoonlijk onzin.

Jelin, wat naar zeg. Kan me voorstellen dat mening van jouw man jouw verdrietig maakt! Ben je inmiddels alweer gebeld?

Bolus, wat jammer dat het zo loopt! Hoe gaat het nu? En morgen zonder kraamhulp, of was het vandaag en morgen nog extra uurtjes?

Hier ligt baby nog niet helemaal ingedaald. Vriend wilde maandag mee naar vk ivm bevalling bespreken...kwamen we op punt dat hij graag baby wil opvangen. "Moet ik dan nog speciale handschoenen aan?" Laughing wel goedbedoeld (hij doelde op hygiene), maar kwam er zo grappig uit.

Verder veel voorweeen. anderhalve week lichte krampjes. Nog geen slijmprop verloren, bij l wel met 35 weken voor eerst. Ik duik het bed in, benieuwd hoe wit het morgen is.

Vind wel eng, sneeuw en zwanger rondwaggelen.

Fijne avond!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Mama Titty do 6 dec 2012 - 10:08

Bolus wat vervelend dat je je zo voelt , komt allemaal goed!!

Jelin wat ontzettend rot dat je man denkt dat je je aanstelt. Heb met mijn man er in het begin ook wrijving over gehad, dat hij allemaal wel dingen opnoemde wat ik wel/niet had gedaan en eigenlijk zou moeten doen, toen ben ik ook een keer heel boos geworden en daarna is het gelukkig m inder geworden

Bimbam de sinterklaas avond was wel redelijk geslaagd, alleen nog lang niet klaar toen ze kwamen,toen moest tafel enz nog gedaan worden. Maar goed....

Hier weer even een dip momentje, nog maar een week dat houd ik me voor, dan is alles af qua keuken en rommel.
Maar goed, dan zit het financieel even tegen(hypotheek bijna 300 euro meer dan ingecalculeerd)en dan wel weer even extra stress voor de keuken. Gelukkig zei mijn ma gelijk dat indien nodig ik maar even moet laten weten.
Dat geeft me dan wel even wat meer rust, maar ben gewoon doodmoe.
Doodmoe van de rommel, stof , herrie en natuurlijk de kids die zich even niet goed weten wat ze moeten.
En dat ik ook twijfel of het allemaal te redden is wat er nog moet en dat ik het gewoon niet zie.
Vandaag de bevestiging gekregen dat ze tussen 9.00 en 11.00 uur donderdag de keuken komen leveren en vrijdag komen ze al om 7.00 uur met plaatsen!!
Maar goed, dan daarna is het klaar en dan flink poetsen in huis(gelukkig komt mijn ma helpen hiermee) en eindelijk fatsoenlijk kunnen koken.
Dan wordt het echt geen grote gele M meer , bestellen en uiteten maar lekker koken en bezuinigen hihi.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Pinkel do 6 dec 2012 - 10:19

@ Noname: Hoe was het bij de vk vandaag??
@ Jelin: Bah wat een nare opmerking van je man zeg! Als die van mij dat zou zeggen, dan heeft hij echt een avondje flink ruzie kan ik je vertellen!
@ Bolus: Balen dat je je nog steeds zo ziek voelt, hopelijk doen de medicijnen snel hun werk.
@ Ella: De meeste mensen die wij een kaartje sturen komen allemaal wel op kraamvisite, maar niemand is daartoe verplicht.
@ Flower: Ja hoor ik slaap s'nachts ook nog steeds. Ga er wel iedere ochtend rond 5 uur even uit als mijn man naar zijn werk gaat. Zodra hij de deur uit is, duik ik mijn bedje weer lekker in. Meestal duurt het wel een uurtje voordat ik weer in slaap val, en slaap dan tot 9 uur.
@ Mama Titty: Ik weet precies wat je bedoelt met verbouwingstroep!! Hier heb ik er ook een aantal weken in gezeten en leek er geen einde aan te komen. Inmiddels is ons huis weer woon- en toonbaar, is de babykamer op het wiegje na helemaal af. Er zijn nog wel wat kleine dingetjes die moeten gebeuren, en manlief is ook nog regelmatig aan het klussen, maar het grootste gedeelte hebben we gelukkig achter de rug!!

@ All:

Vanmiddag belde mijn pa dat het wiegje zo goed als af is!! Very Happy We moeten alleen even langskomen om de definitieve hoogte goed vast te kunnen stellen zodat hij hem helemaal af kan maken. We gaan van het weekend dus even langs mijn ouders om naar het wiegje te kijken.
De rest van de middag weer lekker in bed liggen lezen, en natuurlijk ook weer in slaap gevallen. Als ik smiddags niet ga liggen kan ik aan het eind van de dag echt bijna niet meer lopen van de pijn in mijn bekken!! Vanavond heeft mijn man de gordijnen opgehangen in de babykamer, en wat ziet het er mooi uit zeg!! Ik ben er helemaal gelukkig mee!!

Morgen weinig op de planning staan. Lekker relaxed aan doen, en smiddags weer mijn rust pakken. Ik merk wel dat het beter gaat nu ik iedere middag even ga liggen in bed, dus die trend zetten we maar voort!

Weltrusten meiden!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 20:16

NoName: super dat je fiets binnen is. Is de jouwe ook zo zwaar? Ik heb mijn mamafiets al een paar jaar, maar ik vind hem zo zwaar... Succes bij de vk straks

Printje: haha acute nesteldrang Laughing

Bimbam: ooh ik krijg helemaal trek in appeltaart als ik dat zo lees jammie

Pinkel: leuk dat je gordijntjes binnen zijn!! En het wiegje ook bijna af...

Ella: he vervelend meid dat ze je zo onzeker gemaakt hebben. Het zegt niet zo heel veel he de omtrek van het hoofdje. Ze kunnen er ook gewoon naast zitten. Probeer het niet te laten overheersen he die onzekerheid. Maar kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor. ik vind trouwens ook dat een geboortekaartje geen verplichting tot bezoek is hoor.

Sorry maar ik vind het echt een rotopmerking van je man Jelin. Alsof je voor je plezier naar een fysio gaat voor die klachten. Hopelijk ziet hij dat gauw in.

Flower: ik vind het eigenlijk ook maar niks hoogzwanger zijn en sneeuw...

Mama Titty: fijn dat jullie er bijna zijn met de verbouwing.

Vandaag geen heilige vrijdag voor mezelf. J en ik zijn allebei niet zo lekker en ik had ook niet echt zin om in de sneeuw naar het kdv te rijden. Dus hij blijft lekker thuis. Wel jammer, had eigenlijk wel even behoefte aan een dagje voor mezelf. Maar goed. Misschien straks even de sneeuw in met hem.

Heb voor de zekerheid maar snowboots gekocht voor mij en voor J. Als het zo blijft heb ik in ieder geval stabiele schoenen om door de sneeuw te waggelen haha.

Laatst aangepast door Jetje op do 6 dec 2012 - 21:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Flower_L do 6 dec 2012 - 21:32

Goed idee jetje...snowboots. Alleen...ik ga niet meer de deur uit vandaag met die sneeuw smile morgen hopelijk iets minder, dan ga ik kijken.
Succes vandaag! Hopelijk is j niet te druk

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 21:48

Flower_L schreef:Goed idee jetje...snowboots. Alleen...ik ga niet meer de deur uit vandaag met die sneeuw winter 2012/2013 mama's! - Pagina 38 561177 morgen hopelijk iets minder, dan ga ik kijken.
Succes vandaag! Hopelijk is j niet te druk

Online besteld bij Van Haren Very Happy ik ga ook mooi de deur niet uit...

Gast
Gast

Bericht  Juutjepetuutje do 6 dec 2012 - 22:26

hey meiden!

Jelin: wat vervelend dat je man denkt dat je je aanstelt zeg! dat doe je toch niet voor je lol? ik zou daar echt pissig van worden!
waar wil je werk over na denken? als ze zeggen je komt maar gewoon 8 uur werken dan neem ik aan dat je je ziek meldt omdat dat niet gaat en dan hebben ze helemaal niks aan je toch?! bijzonder hoor!

noname: leuk dat je nieuwe fiets er al is!
hoe was het bij de vk?
jaja jij zit ook al op 37 weken, het kan nu zo maar ineens gaan gebeuren.. spannend!

pinkel: lekker dat je elke dag even naar bed kunt, word er 'jaloers' van haha
leuk dat de gordijnen hangen, weer wat wat afgestreept kan worden! en het wiegje ook klaar! leuk winter 2012/2013 mama's! - Pagina 38 561177

kwak, hoe is t nu met de harde buiken, weer afgezakt?

Ella, wat vervelend dat je nu zo onzeker bent over het hoofdje, was het zo veel groter dan? probeer je niet te druk te maken hoor! het valt waarschijnlijk allemaal reuze mee!
en wb de kaartjes, ik hoop niet dat iedereen die ik een kaartje stuur kom hoor! de meeste wel natuurlijk maar er zijn er ook een aantal die ik het wel wil laten weten maar waar van ik niet meteen verwacht dat ze op visite komen.

bolus: jeetje wat vervelend dat je zo ziek bent! hopelijk voel je je snel beter en kun je genieten van jullie meisje!

mamatitty: vervelend dat je weer een dipje hebt! het klinkt ook wel pittig allemaal, net verhuisd, 2 kleine kids en dan nu midden in de verbouwing. dan zou ik ook gestressd raken.
hoe kan het dat de hypotheek zo tegen valt, is dat eenmalig of moeten jullie elke maand 300 euro meer betalen? (dat lijkt me vrij pittig)

jetje: jammer, even geen dagje voor jezelf maar ook weer lekker om er een thuisblijfdagje van te maken toch!

hahaha zijn jullie mannen ook zo bezorgd? ik mocht van hem de deur niet uit vandaag. ik had echt zoiets van nou als er een dik pak sneeuw ligt, ga ik mooi met T. naar buiten in de sneeuw hoor! dus is hij gisteravond nog naar de anwb winkel gegaan om van die ijzertjes voor onder je schoenen te kopen, anders mocht ik niet naar buiten haha! keek ik vanmorgen uit het raam, lag er nog helemaal geen sneeuw! nu sneeuwt het wel aardig maar er ligt nog geen dik pak ofzo. voorlopig nog geen weer om de slee uit de schuur te pakken! maar de ijzertjes heb ik vast haha winter 2012/2013 mama's! - Pagina 38 2474380249

verder kreeg ik het gister op mijn heupen en heb ik alle kleertjes en andere spullen gewassen, er ligt nu een heeeele berg wasgoed wat gevouwen en
gestreken moet worden en daar heb ik dan weer geen zin in haha!
bij de eerste vond ik het geweldig en nu heb ik echt zoiets van pfff het komt er allemaal extra bij ik heb altijd al zo veel was met die kleine kliederkont)
die kleine kleertjes zijn dan wel weer uber schattig natuurlijk!
helaas 'moest' ik van mezelf ook de badkamer schoonmaken en kon ik gister geen stap meer zetten. nu nog steeds veel last van mn bekken dus vandaag
maar rustig aan doen. lastig hoor die nesteldrang!

van de week hebben we het wiegje opgehaald bij mijn oma! een familiewieg waar zowat iedereen in gelegen heeft, wel erg leuk! de bekleding heb ik al gewassen dus die kan er eerdaags ook in!

ik heb ook de adressenlijst voor de geboortekaartjes compleet gemaakt! dus eerdaags kan ik enveloppen schrijven (al in huis)
en ik heb maar een lijst gemaakt met alles wat ik nog wil doen, kan ik afstrepen, geeft wat meer rust in mijn hoofd haha
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Flower_L do 6 dec 2012 - 22:57

Haha juutje, ijzertjes Cool

Hier sneeuwt het nu nauwelijks meer, vanochtend even tijdje echte vlokken.

Hier vriend ook 100x...voorzichtig rijden, voorzichtig rijden....maar volgens mij ging het hem meer om de auto die we nog niet all risk hebben verzekerd :nopompom:

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Pinkel vr 7 dec 2012 - 1:53

@ Jetje: Veel plezier in de sneeuw met je zoontje als jullie gaan!!
@ Flower: Hier was het juist andersom: vanmorgen nog lekker droog en niks aan de hand, en nu sneeuwt het wel weer flink. Weliswaar geen mega grote vlokken, maar er valt nog steeds genoeg hier.
@ Juutje: Lekker bezig zo te lezen!! En ja hier ook een overbezorgde man die liever niet heeft dat ik de weg op ga met dit weer. Nou was ik dat vandaag ook niet van plan moet ik zeggen hoor. Vind het zelf ook niet zo fijn nu ik hoogzwanger ben, en stel ik kom in een lange file te staan.

@ All:

Hier vanmorgen een was in de machine gedaan, de afwas gedaan, en lekker wezen rommelen in huis. En ook nog eens voor portier gespeeld voor mijn kat die de sneeuw echt helemaal geweldig vind, maar dus ook weer regelmatig naar binnen wil omdat hij het toch wel erg koud vind aan zijn pootjes. Zodra meneer is opgewarmd staat hij alweer bij de deur om naar buiten te gaan. Hahaha maf beest is het toch ook.
Zometeen ga ik lekker zittend in bed verder aan het fleecedekentje voor in de kinderwagen. Moet hem eerst helemaal rondom rijgen, want die stof trekt anders elke keer scheef, echt een rot stof om te naaien, maar wel lekker warm.

Fijne middag all verders
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Bimbam vr 7 dec 2012 - 4:43

Mijn vriend was helemaal niet bezorgd dus ik mag gewoon naar buiten Wink Moest ook wel, want ik moest vanmiddag weer naar de vk. Ukkie is nog steeds niet helemaal ingedaald, net als vorige week moet hij/zij nog een klein stukje verder indalen. Ik moet dus wel gaan liggen als mijn vliezen breken. Ik mag nog wel rustig naar huis als ik in de supermarkt ben gelukkig.
Bloeddruk is verder nog steeds netjes, was nu 120/60, dus ik ben weer goedgekeurd voor een week.

Daarna heb ik een kerstboom gekocht dus die ga ik morgen versieren denk ik.

Pinkel, wat een grappige kat hebben jullie. Die van ons (nou ja, van mijn vader eigenlijk) die vind sneeuw en kou vreselijk. Met dit weer komt ze alleen even buiten om snel haar behoefte te doen en dan wil ze meteen weer naar binnen. En klagen als je de deur dan niet snel genoeg open doet Laughing
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Pinkel vr 7 dec 2012 - 4:57

@ Bimbam: Die kat is af en toe net een hond. Toen het 2 jaar geleden ook zo keihard sneeuwde vond hij het ook prachtig om er doorheen te springen. Er lag toen zo'n dik pak, dat je die kat amper nog zag! Laughing Ook rent hij achter een sneeuwbal aan als je die gooit, als hij er zin in heeft tenminste. Beest spoort dus niet helemaal. Inmiddels ligt hij lekker te slapen op de vensterbank boven de kachel.

Zo inmiddels heb ik 2 dubbele fleecedekentjes helemaal geregen. Van het weekend kan ik die dan mooi stikken op de naaimachine. Maar wil voor die tijd ook nog de lakentjes geregen hebben, want dan kan ik alles achter elkaar doen. Maar met die lakentjes wil het nog niet helemaal lukken, dus ik ga zo nog even verder klooien daarmee.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  NoName88 vr 7 dec 2012 - 5:34

Jelin, waarom denkt je man dat je je aanstelt? Dat is niet echt aardig van hem! Kan me voorstellen dat je daar heel verdrietig van wordt! Heb je bij de eerste niet dit soort klachten gehad?

Bolus, wat naar! hoe is het nu? Heb je buikgriep/diarree?

Flower, klinkt inderdaad heel schattig die opmerking van je vriend Laughing

MamaTitty, het komt vast allemaal (op tijd) goed. Je moet alleen nog ff doorbijten Sad Kan me wel goed voorstellen dat je er chaggerijnig en zenuwachtig van wordt! Merk nu dat ik het zelf ook wel heel lekker vind om zo langzaamaan alles een beetje aan kant te hebben hier. (Al hebben anderen dat soms al veeeel eerder geloof ik, want ik ben nog niet klaar Wink)

Pinkel, wat leuk dat de wieg bijna klaar is en de gordijnen hangen! Groot gelijk dat je de trend voortzet als je je daar goed bij voelt! Succes met je dekentjes en lakentjes!

Jetje, ik vind de fiets juist helemaal niet zwaar! 't Is ook geen officiële mama-fiets, misschien scheelt dat. Voelen jij en J. je alweer iets beter?

Juutje, jij bent ook lekker op dreef met alles wat je moet doen! Inmiddels wel naar buiten geweest? Zonde van de ijzertjes anders Laughing

Bimbam, mooi dat je weer goed gekeurd bent!

Hier was alles gister ook weer goed bij de vk. Ik stond zoals verwacht zo weer buiten.
Hier is vandaag wel een behoorlijk pak sneeuw gevallen. Ben ook de hele dag nog niet buiten geweest. Voel me net zo'n kluizenaar! Ga morgen wel m'n snowboots tevoorschijn halen en er wel ff op uit. Ik moet sowieso voor morgenavond nog een paar sinterklaaskadootjes hebben.

Vanmiddag druk geweest met de geboortekaartjes, vanavond ff met m'n man over hebben en beslissen denk ik.

Sinds gisterenavond het bed omhoog :shock: da's wel ff wennen! We hebben vannacht beiden niet zo goed geslapen, we zijn namelijk ook vna plek in bed gewisseld....
Maar ja, zal allemaal wel wennen.
Vanavond weinig in de planning denk. We wildne eigenlijk er nog even op uit voor een lamp en wat accesoires op de baby-kamer maar dat gaat dnek ik niet gebeuren met dit weer!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Juutjepetuutje vr 7 dec 2012 - 5:55

Hahaha nou die ijzertjes zijn ideaal hoor... met de middag begon het hier te dooien en alle sneeuw is weg Laughing
Mijn man kwam uit zijn werk van zo`n 8 km verder op en er lag een dik pak sneeuw op de auto, gek he, die verschillen... wij zitten in t uiterste puntje van Noord Holland met aan 3 kanten water, dat zal t wel zijn. Voor nu vind ik het even niet zo erg.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Snoes vr 7 dec 2012 - 6:21

He meiden!

Hier ben ik dan! We zijn sinds woensdag thuis uit het ziekenhuis. Onze zoon heeft eerst nog een paar dagen in de couveuse gelegen en daarna moest hij nog 2 nachten onder de lamp. Maar we zijn weer thuis nu en het is heel erg wennen en zoeken allemaal nu. Ik heb ook echt enorm veel last van de befaamde babyblues, maar dat zal wel snel beteren.

Het is wel echt een prachtig mannetje, maar zo mini. Hij weegt nu 2500 gram, alsof je niet doorhebt dat je iets in je armen hebt.

Ik kom snel een update plaatsen over mijn bevalling!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Flip Fluitketel vr 7 dec 2012 - 8:56

Druk weekje hier gehad. Wel op het forum geweest, maar niet echt tijd gehad om uitgebreid te reageren dus bij deze....

Snoes Wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Lekker genieten met z'n 3-en!

Noname Haha van plek veranderd....Dat hadden wij bij de 1e ook gedaan en lig nog steeds op dat plekje.

Pinkel Lekker aan de knutsel! Heb je veel genaaid voor de baby? Ben benieuwd naar de wieg?

Bimbam Fijn dat alles goed was bij de VK.

Flower Vriend zal vast ook wel een beetje bezorgd zijn om jullie Wink .

Juutje Goed bezig geweest zo te lezen!

Jetje Beterschap! Hopelijk voelen jullie je gauw iets beter!

Mamatitty Nog even doorbijten zo te lezen! En hoe kan het dat de hypotheek 300e duurder uitvalt? Neem aan dt er van tevoren een berekening vn de maandelijkse kosten is gemaakt.

Jelin Wat een nare opmerkingen van je man zeg! Alsof je je voor je lol thuis blijft!! Ben je ondertussen alweer aan het werk? En hoe bevalt het?

Ff kort op iedereen gereageerd in die paar dagen is er aardig wat bijgeschreven...

Hier dus een drukke week....2 sintvieringen waarbij J. gruwelijk verwend is. Maar het was wel erg leuk en ze heeft echt genoten met al haar neefjes en nichtjes. Gisteren samen met m'n moeder even als een wervelwind het huis wat schoongemaakt en vanmorgen afspraak bij VK en bekkentherapeut en nog een verjaardag. En nu lekker een paar rustige dagen en verder met alles wat er nog voor de baby moet gebeuren.

Bij vk was alles weer goed. Bloeddruk 100/64 dus netjes en in 6 wkn maar 2kg aangekomen! Baby is nu ingedaald, maar zit nog wel erg hoog waardoor ik soms flink last van de ribben en magzuur heb. Maar goed het is te doen. Nu de baby ingedaald is heb ik ook een stuk minder last van mijn bekken hieraan merkte ik het voornamelijk dat de baby weleens ingedaald zou kunnen zijn. Voel ze nog wel, maar de pijn is draaglijk. Doordat ik minder pijn heb aan mijn bekken vandaag ook voor het laatst naar de bekkentherapeut geweest. Alleen bij ergere klachten moet ik weer contact opnemen en voor een nacontrole na de bevalling.

Vandaag nog wel even met dochter met de slee door de sneeuw gewandeld, maar we waren het gauw zat en kreeg last van mijn rug. Fietsen doe ik al een hele tijd niet doe eigenlijk alles met de auto. Veel lopen en fietsen gaat/ging niet samen met de bekkenklachten.

Laatst aangepast door Flip Fluitketel op vr 7 dec 2012 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Printje vr 7 dec 2012 - 9:02

Hoi allemaal

Vandaag weer een drukke dag gehad op school. Toen ik thuiskwam had mijn lieve schoonmoeder alle babywas al weggestreken, zij strijkt en veel netter als ik dat kan en zij vindt het ook leuk. Dus het meeste ligt nu heerlijk schoon gewassen en gestreken in de kast. En de kleertjes die ze aankrijgt na de geboorte zitten al in de vluchttas.

Ik ga nu ook niet fietsen, lopen door de sneeuw, mag ik niet van man en ik wil zelf dat risico ook niet nemen. Hij heeft vandaag thuis gewerkt en me eerst afgezet op mijn werk en daarna ook opgehaald (ik woon echt 3 min. met de auto van mijn werk)

Ik ben wel geschrokken van het topic van Raven, ben dan meteen 'bang'.

Snoes; fijn dat jullie lekker thuis zijn!
Flip'; fijn dat alles goed was bij de vk, ik heb geen idee hoeveel ik aangekomen ben ik hoef nooit te wegen.
Jelin; wat vervelend dat je man denkt dat het allemaal wel meevalt, kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt
Noname; ja met klossen staat je bed echt hoog he. We wilden het eigenlijk niet doen nu maar omdat ik twijfel over wel/niet thuisbevallen moeten we ook maar klossen gaan huren.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  NoName88 vr 7 dec 2012 - 9:41

Juutje, echt waar? Hier op de Veluwe ligt een flinke laag. Denk wel 15 cm ofzo... Ben bang dat het morgen echt nog niet weg is allemaal!

Snoes, leuk weer iets van je te horen! Fijn dat jullie thuis zijn! Hopelijk kan het echte genieten snel beginnen!

FF, fijn dat kleintje ingedaald is en dat je klachten minder zijn. Ja, dat bed. Ik sliep aan de verkeerde kant (zou vk links van me staan) Ik zei het gisteren tegen d'r, zegt ze, je mag wel blijven liggen, kun je met de bevalling gewoon op z'n kop gaan liggen. Maar dat lijkt me ook niet echt wat... Heb wel 'ns vaker een nachtje aan de andere kant geslapen en 't zal vast wel wennen!

Printje, doe mij ook zo'n schoonmoeder Wink Oh trouwens, de mijne heeft gister m'n bed opgemaakt!
Enne 't zijn hier geen klossen maar bierkratjes Very Happy Maar 't idee is 't zelfde natuurlijk.

Ja, inderdaad een naar topic van Raven, maar zij was nog niet zover in'd'r zwangerschap toch?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Printje vr 7 dec 2012 - 9:43

Noname; ik las dat ze ruim 26 weken zwanger was. Maar het was mijn angst bij R en nu ook weer, om je kindje nu nog te verliezen. De kans is volgens mij maar klein toch? Maar toch....

Heerlijk he dat ze gestreken heeft, echt alles heeft ze echt zo netjes gestreken, zo kan ik het niet hahahahhaa.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  NoName88 vr 7 dec 2012 - 9:57

Zoiets las ik inderdaad ook! Ja, ik ben er ook nog weleens bang voor hoor. Mijn moeder heeft op 35 weken ofzo een doodgeboren kindje gekregen.... Ook als de vk nu elke keer vraagt, voel je genoeg leven? begin ik soms een beetje te twijfelen. Ben dan heel blij dat ik het hartje weer even mag horen! Vind het wat dat betreft ook wel prettig dat ik nu elke week naar de vk mag... Word er wel iets onzeker van dat ik minder beweging voel...

Ik ben ook niet goed in strijken Sad Doe het ook bijna nooit Razz
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Pinkel vr 7 dec 2012 - 9:59

@ NoName: Dat zal zekers ff wennen zijn nu je bed omhoog staat en je ook nog eens aan de andere kant van het bed slaapt. Wij hoeven alleen maar een matras op ons bed te leggen, dan is deze hoog genoeg voor de kraamzorg.

@ Snoes: Fijn dat jullie lekker thuis zijn. Hopelijk hebben jullie snel je draai gevonden en kunnen jullie lekker genieten van jullie kleine mannetje.

@ Flip: Fijn dat alles weer goed was bij de VK. Klinkt idd als een drukke, maar wel gezellige week!! Die dekentjes en lakentjes zijn het eerste projectje voor de baby. Mocht het een succes worden, dan ga ik wellicht vaker iets maken.

@ Printje: Wat een luxe zeg! Je was weggestreken door je schoonmoeder en gebracht en gehaald van en naar je werk. Gewoon lekker van genieten zou ik zeggen. Wink

@ All: Echt heel erg heftig het topic van Raven. Zoiets is nog erger dan je ergste nachtmerrie!! Cry Cry

Vanmiddag lekker aan het knutselen geweest met de fleecedekentjes. De lakentjes zijn wel al afgespeld op de juiste maat, maar moeten nog wel geregen worden. Maar het scheelt dat het een geblokte stof is, dus dan is het een stuk makkelijker om recht te rijgen. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 38 253468018
Ik denk niet dat ik al te laat naar mijn bed zal gaan, want heb vanmiddag geen dutje gedaan, dus ben nu best wel moe, maar dat geeft niet want dan slaap ik vanacht vast heerlijk!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Printje vr 7 dec 2012 - 10:01

Ik strijk ook zo min min mogelijk hahaha.

Ik probeer er aan de ene kant maar niet bij stil te staan wat er allemaal fout kan gaan maar soms denk ik wel; pff was ze maar gewoon al gezond en wel geboren...al krijg je dan weer andere zorgen. Ik had bij R een vrouw (iets verder als ik zwanger) en dat kindje is met 40 weken doodgeboren.. je hoort het helaas toch best vaak maar ik weet niet hoe groot de 'kans' eigenlijk is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 4:24

Juutjepetuutje: eigenlijk stiekem ook wel weer lief dat je man zo overbezorgd was... Je bent lekker bezig geweest zo te lezen...

Pinkel: wat leuk dat je zelf een fleecedekentje maakt voor de wagen!

Bimbam: super dat je bent goedgekeurd weer... Het wordt toch wel spannend voor jou. Heb je dat idee zelf ook al dat je zomaar ineens kan bevallen?

NoName: wennen is dat he ineens zo hoog slapen... Ik heb het dit keer niet gedaan en gelukkig deed de kraamhulp daar totaal niet moeilijk over.

Snoes: wat heerlijk dat jullie thuis zijn. Maar inderdaad wat een klein ventje zeg.

FF: wat fijn dat je minder last hebt van je bekken nu de kleine is ingedaald.

Printje: wat super zo'n schoonmoeder haha.

Ik ben ook wel geschrokken van het topic van Raven... Ik ben nu ook nog steeds heel bang dat het mis kan gaan. Als ik de kleine een paar uur niet gevoeld heb, ga ik net zo lang zitten porren tot ik wat voel...

Hier een super gezellig Sinterklaas gehad. J is gigantisch verwend en heeft de afgelopen dagen heerlijk gespeeld met zijn nieuwe speelgoed.

Mijn moeder had heel lief een omslagdoek voor me gemaakt van twee fleecekleden. Zo heerlijk zacht en warm. Meteen in mijn ziekenhuistas gestopt.

Net de maxicosi uitgesopt dus alles is schoon en klaar nu. Ik moet ook wel zeggen dat ik niet kan wachten op de beeb. Ik heb echt totaal geen energie meer en begin nu wel een beetje op mijn tandvlees te lopen. Misschien is het volgende week wel weer over en komt het omdat ik nu ook niet zo lekker ben, maar toch. Van mij mag de kleine komen.

Maandag weer controle. Ook van mijn suiker. Had het wel moeilijk hoor de afgelopen dagen met al die chocoladeletters, maar ik heb alleen maandag een klein stukje op om te vieren dat alle uitslagen zo super waren...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: