winter 2012/2013 mama's!
+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Nou, vannacht ging het slapen in het hoge bed aan de andere kant prima Alleen toen man eruit ging om 8 uur kreeg ik de slaap niet meer te pakken... Maar dat maakt niet uit, gisteren lagen we er ook op tijd in!
Ik probeer er ook maar niet teveel bij stil te staan wat er allemaal nog fout kan gaan... Maar ik zit inderdaad ook regelmatig in m'n buik te 'porren'.
Wat lief Jetje van je moeder! En leuk voor J. al die kadootjes! Wij hebben vanavond voor de laatste x Sinterklaas. Hebben we lootjes getrokken met vrienden, totaal zijn we met z'n tienen. Ik ben heel benieuwd, dit is de eerste keer dat we dat doen!
Hier staat voor de baby ook alles wel klaar inmiddels. Alleen het dekentje van de wieg hangt nog te drogen. Wil alleen in huis nog wel graag één en ander doen voordat het zover is. Volgende week komt vriendin waarschijnlijk een dagje helpen. Dus beeb moet nog even blijven zitten!
Ik probeer er ook maar niet teveel bij stil te staan wat er allemaal nog fout kan gaan... Maar ik zit inderdaad ook regelmatig in m'n buik te 'porren'.
Wat lief Jetje van je moeder! En leuk voor J. al die kadootjes! Wij hebben vanavond voor de laatste x Sinterklaas. Hebben we lootjes getrokken met vrienden, totaal zijn we met z'n tienen. Ik ben heel benieuwd, dit is de eerste keer dat we dat doen!
Hier staat voor de baby ook alles wel klaar inmiddels. Alleen het dekentje van de wieg hangt nog te drogen. Wil alleen in huis nog wel graag één en ander doen voordat het zover is. Volgende week komt vriendin waarschijnlijk een dagje helpen. Dus beeb moet nog even blijven zitten!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Jelin: wat een vervelend dat je man dat denkt.
Pinkel: leuk dat het wiegje bijna klaar is!
Juutjepetuutje: de echoscopist gaf aan dat het hoofdje echt wel veel te groot was, de gynaecoloog gaf aan dat het wel weer mee valt. Dus ja wat moet ik dan denken? Leuk he zo'n familiewieg, hebben wij hier ook.
Snoes: fijn dat jullie thuis zijn!
FF: fijn dat alles weer goed was bij de VK. Mooi zeg maar 2 kilo in 6 weken.
Thanx voor jullie reacties op de geboorte kaartjes, en wat erg zeg het topic van Raven. Vreselijk.
Wat betreft de bezorgde partner heb ik er hier ook 1 hoor. Maar is allemaal lief bedoeld
Pinkel: leuk dat het wiegje bijna klaar is!
Juutjepetuutje: de echoscopist gaf aan dat het hoofdje echt wel veel te groot was, de gynaecoloog gaf aan dat het wel weer mee valt. Dus ja wat moet ik dan denken? Leuk he zo'n familiewieg, hebben wij hier ook.
Snoes: fijn dat jullie thuis zijn!
FF: fijn dat alles weer goed was bij de VK. Mooi zeg maar 2 kilo in 6 weken.
Thanx voor jullie reacties op de geboorte kaartjes, en wat erg zeg het topic van Raven. Vreselijk.
Wat betreft de bezorgde partner heb ik er hier ook 1 hoor. Maar is allemaal lief bedoeld
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Flip dit kwam omdat de eerste maand te maken heeft dat we de hypotheek hadden vanaf 22e vorige maand, ik had een schatting gemaakt van wat het in totaal zou zijn(omdat we ook bouwdepot hadden, kregen we niet gelijk berekening wat bedrag wel kon zijn)
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Hallo meiden,
Hier weer flink last van mijn bekken! Vanmorgen heb ik de 2 lakentjes geregen, dus die kunnen morgen ook onder de naaimachine door. Vanmiddag hadden we een afspraak bij mensen die aardig wat kleertjes op MP hadden gezet die ons wel aanspraken. Gelukkig bleken de kleertjes ook in het echt erg mooi te zijn, dus we hebben er weer een pakje of 5 en een stelletje rompertjes erbij. Ook hadden ze een lief skipakje met beren print, en ook nog een skipak maatje 62 waar de slofjes en wantjes er aan vast zitten met drukknoopjes. Kortom we zijn voorlopig wel compleet nu qua kleertjes voor ons draakje.
Vanavond zijn we bij mijn ouders naar het wiegje wezen kijken. En hij is op de juiste hoogte, dus konden hem gelijk meenemen!! En hij is echt prachtig geworden!!
Morgen ga ik dus ook meteen het wiegje lekker opmaken en op de juiste plek in het kamertje zetten. De losse prulletjes die er nog in stonden eruit halen, even stofzuigen, en dan is de babykamer helemaal klaar!!
Nu ben ik helemaal gesloopt en heb het idee dat mijn bekken in 3 stukken ligt, zo'n pijn doet het, maar de blijdschap van het wiegje maakt wel een hoop goed moet ik zeggen. Nu is het tijd om lekker mijn bedje in te duiken.
Weltrusten all!!
Hier weer flink last van mijn bekken! Vanmorgen heb ik de 2 lakentjes geregen, dus die kunnen morgen ook onder de naaimachine door. Vanmiddag hadden we een afspraak bij mensen die aardig wat kleertjes op MP hadden gezet die ons wel aanspraken. Gelukkig bleken de kleertjes ook in het echt erg mooi te zijn, dus we hebben er weer een pakje of 5 en een stelletje rompertjes erbij. Ook hadden ze een lief skipakje met beren print, en ook nog een skipak maatje 62 waar de slofjes en wantjes er aan vast zitten met drukknoopjes. Kortom we zijn voorlopig wel compleet nu qua kleertjes voor ons draakje.
Vanavond zijn we bij mijn ouders naar het wiegje wezen kijken. En hij is op de juiste hoogte, dus konden hem gelijk meenemen!! En hij is echt prachtig geworden!!
Morgen ga ik dus ook meteen het wiegje lekker opmaken en op de juiste plek in het kamertje zetten. De losse prulletjes die er nog in stonden eruit halen, even stofzuigen, en dan is de babykamer helemaal klaar!!
Nu ben ik helemaal gesloopt en heb het idee dat mijn bekken in 3 stukken ligt, zo'n pijn doet het, maar de blijdschap van het wiegje maakt wel een hoop goed moet ik zeggen. Nu is het tijd om lekker mijn bedje in te duiken.
Weltrusten all!!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Vannacht om half 6 ben ik bevallen van een gezonde zoon!! Heel erg snel gegaan. Gister rond 23 uur de vliezen gebroken en nog totaal geen weeen!! Rest volgt..
NoName88- Prater
NoName88 schreef:Vannacht om half 6 ben ik bevallen van een gezonde zoon!! Heel erg snel gegaan. Gister rond 23 uur de vliezen gebroken en nog totaal geen weeen!! Rest volgt..
Gefeliciteerd en wat een snelle bevalling. Geniet van je gezinnetje.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Gefeliciteerd met jullie zoon, Noname. Hopelijk is alles goed met jullie.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
jeetje no name, die had ik (ook al) niet aan zien komen!! gefeliciteerd met jullie zoon!!! benieuwd naar de naam en je verhaal!!
meiden, we bevallen wel spontaan allemaal he!! spannend zeg!
pinkel, super dat het wiegje klaar is en dat je hem al mee kon nemen!! zo leuk om mee bezig te zijn!
meiden, we bevallen wel spontaan allemaal he!! spannend zeg!
pinkel, super dat het wiegje klaar is en dat je hem al mee kon nemen!! zo leuk om mee bezig te zijn!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Jeeeee noname, dat doe je snel!!!
Gefeliciteerd! Veel geluk en gezondheid toegewenst! Ben benieuwd naar het verhaal
Gefeliciteerd! Veel geluk en gezondheid toegewenst! Ben benieuwd naar het verhaal
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Sohee NoName dat doe je snel!!! Gefeliciteerd met je mannetje. Heel veel geluk!!
Zo bizar het komt allemaal zo dichtbij ineens... Steeds meer baby's en minder zwangeren hier...
Zo bizar het komt allemaal zo dichtbij ineens... Steeds meer baby's en minder zwangeren hier...
Gast- Gast
Jetje schreef:Sohee NoName dat doe je snel!!! Gefeliciteerd met je mannetje. Heel veel geluk!!
Jullie hebben een geluk. Ik zal de laatste zijn tot nu toe dan in dit topic.. Voor mij is het allemaal nog ver weg haha..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik zei idd net nog tegen mijn man, 'ons' topic wordt steeds leger. Waar is het lijstje eigenlijk want inmiddels sta ik ook in de top 5/10?
Printje- Lady Post-a-lot
Noname: van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Snel gegaan zeg!
Pinkel: fijn dat het wiegje goed was. Vervelend je bekken klachten.
Printje: het lijste staat een paar bladzijde terug. Ik wil het morgen wel weer even uppen en aanpassen. Zit nu op mijn tel dus dan gaat dat niet
Pinkel: fijn dat het wiegje goed was. Vervelend je bekken klachten.
Printje: het lijste staat een paar bladzijde terug. Ik wil het morgen wel weer even uppen en aanpassen. Zit nu op mijn tel dus dan gaat dat niet
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ella schreef:
Naam
Leeftijden
Kindje
Uitgerekende datum
Geslacht
BijzonderhedenLDJ 22/26 1e 2 novemberMeisje Bevallen 14-11-2012
Snoes25/27 1e 5 decemberGeheim Erfelijke spierziekte / ZH-bevalling
Limburg8527/32 2e/3e 16 decemberJongen
Bimbam25/28 1e 24 decemberWillen we weten
NoName8824/24 1e 27 decemberVerrassing
Flower_L27/29 2e 30 decemberVerrassing
Jetje30/32 2e 31 decemberGeheim ZH-bevalling ivm eerdere ks
Pinkel32/36 1e 7 januariVerrassing
Flip Fluitketel30/38 2e 8 januariGeheim
Juutjepetuutje27/30 2e 8 januariJongen
Ella28/29 1e 13 januariVerrassing
Kwak24/24 2e 14 januariJongen
Printje28/34 2e 17 januariMeisje
Travelgurly27/26 1e 19 januariMeisje Mama Titty 26/33 3e 19 januariJongen
Creabea27/34 1e 5 februariMeisje
Highway29/28 1e 9 februariMeisje
Dolcis_25/25 2e 11 februari??
Roos26/28 2e 13 februariWillen we weten
Dikkie Dik30/36 1e 17 februariWillen we weten
Jelin26/30 2e 11 maartMeisje ZH-bevalling ivm KS dochter
Zo de eerste is bevallen, wie volgt
Hier het lijstje nog een x, kan het alleen niet aanpassen.
Printje- Lady Post-a-lot
NoName gefeliciteerd!! Ik ben benieuwd naa je verhaal!
Verder meiden lukt het me even niet om te reageren, het is behoorlijk druk met 3 Kids, echt een stuk drukker dan 2 maar dat komt omdat het nog zo nieuw voor ze is, hopelijk komt nu de rust voor ze en zijn ze minder druk en slecht luisterend.
Verder meiden lukt het me even niet om te reageren, het is behoorlijk druk met 3 Kids, echt een stuk drukker dan 2 maar dat komt omdat het nog zo nieuw voor ze is, hopelijk komt nu de rust voor ze en zijn ze minder druk en slecht luisterend.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Wauw NoName, die zag ik niet aankomen! Gefeliciteerd met jullie zoontje. Ik ben benieuwd naar zijn naam en naar je verhaal.
Jetje, het ene moment heb ik het gevoel dat het niet lang meer gaat duren en het andere moment denk ik, pff, dit wordt half januari (oké, dat gaat hem niet worden, maar bij wijze van dan). Mijn vriend heeft heel erg het gevoel dat ons ukje komende week geboren gaat worden. Meestal heeft hij gelijk, en in dit geval hoop ik dat ook heel erg. Ben er wel een beetje klaar mee.
Jetje, het ene moment heb ik het gevoel dat het niet lang meer gaat duren en het andere moment denk ik, pff, dit wordt half januari (oké, dat gaat hem niet worden, maar bij wijze van dan). Mijn vriend heeft heel erg het gevoel dat ons ukje komende week geboren gaat worden. Meestal heeft hij gelijk, en in dit geval hoop ik dat ook heel erg. Ben er wel een beetje klaar mee.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
huh... noname zomaar bevallen!!
kun je dat van te voren niet even aankondigen zodat het word verwacht ! haha...Van jou had ik het echt nog niet verwacht!
Gefeliciteerd met je zoontje! hopelijk is alles goed gegaan! ben benieuwd naar je verhaal!
fijne kraamtijd!
kun je dat van te voren niet even aankondigen zodat het word verwacht ! haha...Van jou had ik het echt nog niet verwacht!
Gefeliciteerd met je zoontje! hopelijk is alles goed gegaan! ben benieuwd naar je verhaal!
fijne kraamtijd!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Noname gefeliciteerd!! Wat ontzettend rap. Ik lees nog steeds trouw mee, maar deze had ik niet zien aankomen.
Ik heb gewoon geen tijd om te reageren op iedereen.
Nog twee weken tot de kerstvakantie en daarna begint mijn verlof.
Het is heel erg druk op school, te druk en dat trek ik lastig.
Verder gaat het met de baby goed, maar met mij wat minder, meer pijntjes en maak me veel te druk. Moet veel meer huilen en heb meer last van hormonen.
Mijn vervangers zijn eindelijk geregeld, die komen de komende 2 weken langs om kennis te maken en proeflesjes te geven.
Ergens zie ik ook erg op tegen mijn verloftijd. Ik kom pas weer in augustus terug.
Over een paar weken heb ik meer tijd en hopelijk meer puf om te reageren.
Succes voor sommigen van jullie met de laatste loodjes.
Trouwens wij krijgen een meisje, wil iemand dat voor mij in het schema zetten??
Ik heb gewoon geen tijd om te reageren op iedereen.
Nog twee weken tot de kerstvakantie en daarna begint mijn verlof.
Het is heel erg druk op school, te druk en dat trek ik lastig.
Verder gaat het met de baby goed, maar met mij wat minder, meer pijntjes en maak me veel te druk. Moet veel meer huilen en heb meer last van hormonen.
Mijn vervangers zijn eindelijk geregeld, die komen de komende 2 weken langs om kennis te maken en proeflesjes te geven.
Ergens zie ik ook erg op tegen mijn verloftijd. Ik kom pas weer in augustus terug.
Over een paar weken heb ik meer tijd en hopelijk meer puf om te reageren.
Succes voor sommigen van jullie met de laatste loodjes.
Trouwens wij krijgen een meisje, wil iemand dat voor mij in het schema zetten??
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Volgens mij is dit de meest recente. Ella had het mooi op volgorde gezet...
Onderaan staan nu de mensen die al bevallen zijn, en die staan dan vanzelf straks weer boven aan als iedereen bevallen is
Naam | Leeftijden | Kindje | Uitgerekende datum | Geslacht | Bijzonderheden |
Bimbam | 25/28 | 1e | 24 december | Willen we weten | |
Flower_L | 27/29 | 2e | 30 december | Verrassing | |
Jetje | 30/32 | 2e | 31 december | Geheim | ZH-bevalling ivm eerdere ks - ZW-diabetes |
Pinkel | 32/36 | 1e | 7 januari | Verrassing | |
Flip Fluitketel | 30/38 | 2e | 8 januari | Geheim | |
Juutjepetuutje | 27/30 | 2e | 8 januari | Jongen | |
Ella | 28/29 | 1e | 13 januari | Verrassing | |
Kwak | 24/24 | 2e | 14 januari | Jongen | |
Printje | 28/34 | 2e | 17 januari | Meisje | |
Travelgurly | 27/26 | 1e | 19 januari | Meisje | |
Mama Titty | 26/33 | 3e | 19 januari | Jongen | |
Creabea | 27/34 | 1e | 5 februari | Meisje | |
Highway | 29/28 | 1e | 9 februari | Meisje | |
Dolcis_ | 25/25 | 2e | 11 februari | ?? | |
Roos | 26/28 | 2e | 13 februari | Willen we weten | |
Dikkie Dik | 30/36 | 1e | 17 februari | Meisje | |
Jelin | 26/30 | 2e | 11 maart | Meisje | ZH-bevalling ivm KS dochter |
Naam | Leeftijden | Kindje | Bevallen op | Geslacht | |
LDJ | 22/26 | 1e | 14-11-2012 | Meisje | |
Bolus | 26/26 | 1e | 28-11-2012 | Meisje | |
Limburg85 | 27/32 | 3e | 29-11-2012 | Jongen | |
Snoes | 25/27 | 1e | 1-12-2012 | Jongen | |
NoName | 24/24 | 1e | 8-12-2012 | Jongen |
Onderaan staan nu de mensen die al bevallen zijn, en die staan dan vanzelf straks weer boven aan als iedereen bevallen is
Gast- Gast
Noname Gefeliciteerd met jullie zoontje! Ik had het echt nog niet verwacht bij jou......Ben benieuwd naar de naam en je verhl! Hmmmmm komt wel erg dichtbij nu allemaal!!!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wow noname, gefeliciteerd! Ik ben ook erg benieuwdnaar de naam en het verhaal.
Ik merk overigens dat ik de laatste tijd ook erg weinig meeschrijf, waar dat precies aan ligt weet ik niet. Denk aan het feit dat ik het zo druk heb en erg graag met verlof wil. Over 3 weekjes is het zover dus zal ik vast ook weer wat meer schrijven.
Ik merk overigens dat ik de laatste tijd ook erg weinig meeschrijf, waar dat precies aan ligt weet ik niet. Denk aan het feit dat ik het zo druk heb en erg graag met verlof wil. Over 3 weekjes is het zover dus zal ik vast ook weer wat meer schrijven.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
NDankjewel allemaal. Had het zelf ook nog totaal niet verwacht. Huis is ook nog niet helemaal aan kant ;)man had gisterochtend al wel een voorgevoel. We waren nog op sint feest. Vliezen gebroken naar huis gegaan maar nog geen krampje te bekennen. Kwamen vrij snel toen k op bed ging liggen. En toen rond half 2 werden egt weeën. Kwamen snel regelmatig om 3 4min. Om 5 voor 4 vk gebeld ging zich rustig klaarmaken en zou eraan komen. Kwartier later gebeld dat k persdrang had. Toen was ze er snel alles klaar gelegd en toen mocht k vrij snel mee gaan persen. Uurtje persen was hij er.
Lekker gedoucht en al 3 x geplast inmiddels
Hij het K.oert-Jan en ligt rustig te slapen. Zo meteen weer proberen aan te leggen. Kraamhulp is al naar huis.
Lekker gedoucht en al 3 x geplast inmiddels
Hij het K.oert-Jan en ligt rustig te slapen. Zo meteen weer proberen aan te leggen. Kraamhulp is al naar huis.
NoName88- Prater
zo dat klinkt als een vlotte bevalling volgens de boekjes! lekker hoor! nu heerlijk genieten! en dat huis.. dat is toch niet belangrijk... dat komt wel weer hoor!
heb je een leuke kraamhulp?
leuke naam!
geniet van je gezinnetje en laat alles maar op je af komen
heb je een leuke kraamhulp?
leuke naam!
geniet van je gezinnetje en laat alles maar op je af komen
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
@ NoName: Gefeliciteerd meid met jullie zoontje, leuke en aparte naam heeft hij gekregen. Geniet lekker van je kraamtijd en je gezinnetje.
@ All:
Eerst heerlijk uitgeslapen, ben wel even wakker geweest rond 7 uur. Even naar de wc geweest en daarna nog even liggen lezen om vervolgens weer lekker in slaap te vallen tot 10.30uur! Hier een productief dagje gehad. Mijn man is bezig geweest het halletje bij de voordeur te isoleren, en is lekker opgeschoten.
Ik heb de 2 dekentjes en de 2 lakentjes afgemaakt voor in de kinderwagen, en het wilde zowaar eens een keertje lukken!! Ben er wel bijna de hele middag mee zoet geweest, maar dat maakt niet uit, het resultaat is er wel naar gelukkig. Ook nog even de kinderwagen gesopt, en weer in elkaar gezet, want de bekleding had ik nog even gewassen. Ook nog een babywasje gedaan, wat we gisteren hebben gekocht via MP, dus ook dat is lekker schoon. Moet het alleen zo nog even ophangen, dan kan het morgen lekker allemaal in de kast.
Zo hé, ik sta inmiddels als 4de op het lijstje!! Begint nu wel echt spannend te worden. Ik ben ook alweer bijna 36 weken zwanger, dus als de trend van rond de 37 weken bevallen doorzet, ben ik al heel snel aan de beurt. Net nog even lekker in bad gelegen want ik had behoorlijk last van mijn bekken weer. Het bad heeft wel geholpen, alleen nu wel weer last als ik ga lopen. Dus vanavond doe ik lekker relaxed aan!!
Fijne avond meiden!!
@ All:
Eerst heerlijk uitgeslapen, ben wel even wakker geweest rond 7 uur. Even naar de wc geweest en daarna nog even liggen lezen om vervolgens weer lekker in slaap te vallen tot 10.30uur! Hier een productief dagje gehad. Mijn man is bezig geweest het halletje bij de voordeur te isoleren, en is lekker opgeschoten.
Ik heb de 2 dekentjes en de 2 lakentjes afgemaakt voor in de kinderwagen, en het wilde zowaar eens een keertje lukken!! Ben er wel bijna de hele middag mee zoet geweest, maar dat maakt niet uit, het resultaat is er wel naar gelukkig. Ook nog even de kinderwagen gesopt, en weer in elkaar gezet, want de bekleding had ik nog even gewassen. Ook nog een babywasje gedaan, wat we gisteren hebben gekocht via MP, dus ook dat is lekker schoon. Moet het alleen zo nog even ophangen, dan kan het morgen lekker allemaal in de kast.
Zo hé, ik sta inmiddels als 4de op het lijstje!! Begint nu wel echt spannend te worden. Ik ben ook alweer bijna 36 weken zwanger, dus als de trend van rond de 37 weken bevallen doorzet, ben ik al heel snel aan de beurt. Net nog even lekker in bad gelegen want ik had behoorlijk last van mijn bekken weer. Het bad heeft wel geholpen, alleen nu wel weer last als ik ga lopen. Dus vanavond doe ik lekker relaxed aan!!
Fijne avond meiden!!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Pinkwl Is jullie kleintje al ingedaald? De bekkentherapeut en VK zeiden dat als de kleine ingedaald is bekkenklachten vaak minder worden/zijn. Hier klopt het in ieder geval, niet dat het helemaal over is, maar is wel een stuk minder. Ben je al onder behandeling van bekkentherapeut? En de percentages hier op het forum en bevallen voor de 40wkn liggen wat hoger dan in de maatschappij geloof ik. Grotendeels bevallen de meeste na de 40wkn blijkt uit onderzoeken.
Noname Klinkt als een snelle bevalling! Hoe ben je er zelf onder? Fijn dat alles goed gaat met jullie 3tjes. Lekker van genieten!
Mamatitty Als ik het goed begrijp is het dus maar 1malig die 300euro extra betalen? Dacht al elke maand 300e extra is toch een flinke hap!
Jetje Succes morgen! Ben benieuwd!
Noname Klinkt als een snelle bevalling! Hoe ben je er zelf onder? Fijn dat alles goed gaat met jullie 3tjes. Lekker van genieten!
Mamatitty Als ik het goed begrijp is het dus maar 1malig die 300euro extra betalen? Dacht al elke maand 300e extra is toch een flinke hap!
Jetje Succes morgen! Ben benieuwd!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic