Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 35 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella zo 2 dec 2012 - 21:48

Limburg fijn dat jullie thuis zijn. En wat vervelend dat hij niet wil slapen. Dikke knuf voor jou

Jetje: succes in het zkh!

Hier heeft de verkoudheid lekker doorgezet. Alles zit vol en voel me ellendig
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pinkel zo 2 dec 2012 - 22:34

@ Limburg: Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn!! Hopelijk kunnen jullie snel jullie draai vinden.

@ Jetje: Dat wordt inderdaad een lange zit in het ziekenhuis zeg. Succes vandaag, en hopelijk zullen de uitslagen goed zijn!

@ Ella: Balen dat je zo verkouden bent. Beterschap!!

@ All:
Hier zowaar weer eens redelijk goed geslapen totdat de wekker van mijn man ging om 4.45 uur. Daarna weer lekker teruggekropen in bed en liggen lezen, want ik val nooit meteen weer in slaap. Ons ukkie was weer ff lekker aan het spelen in mijn buik vanmorgen. Uiteindelijk rond een uurtje of 7 weer in slaap gevallen tot half 10, dus ik mag niet klagen vandaag.

Hier komt er natte sneeuw in een behoorlijke hoeveelheid uit de lucht vallen! Hopelijk blijft het voorlopig bij natte sneeuw en niet dat het blijft liggen. Ik ben veel te bang dat ik nu zal vallen met die buik.
Ik ga zo eerst even een wasje draaien, en ff het vorige wasje strijken. Daarna zien we wel weer verder. Doe het vandaag in ieder geval lekker rustig aan, want voel me niet bepaald fit!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  NoName88 ma 3 dec 2012 - 1:27

Printje, dan heeft jouw partner meer geluk dan de mijne Wink

FF, succes met je suprises! Ik vind altijd als je maar een idee hebt en de gang hebt ben je vaak ook zo weer een heel eind.

Wat doen ze eigenlijk precies bij strippen? Embarassed

Limburg, fijn dat jullie thuis zijn! Hopelijk kunnen jullie snel allemaal aan de nieuwe situatie wennen en krijgen jullie een beetje ritme! Laat je maar lekker verwennen (voor zover als dat gaat)!

Jetje, heel veel succes vandaag! Hopelijk wordt je een beetje wijzer en is het allemaal een beetje positief! Ben je alleen?

Pinkel, lekker een dagje rustig aan doen! Hier is het sneeuwen inmiddels opgehouden...

Ik heb ook een aardig goede nacht achter de rug. Toen man eruit ging om 05.30 u wel even wakker gelegen, maar verder weinig.
Ook ik ben helaas een beetje verkouden Sad Nou ja, zal wel weer over gaan.
Mijn eerste 'project' in huis is achter de rug, de badkamer glimt als nooit tevoren :cheering:
Nu ga ik aan de baby-strijk beginnen smile 't Is alleen zo koud op zolder, maar heb ook weinig zin om alles naar beneden te slepen...
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Jelin ma 3 dec 2012 - 1:41

Zo vanmorgen bij de vk geweest. Alles was goed alleen mijn uitslagen van de suikertest waren nog niet binnen. Gelijk mijn klachten omtrent mijn bekken en werk aamgekaart. Ze gaf als advies rust houden en evt aangepast werk maar dat is niet mogelijk ivm staand werk. mocht ook evt naar de fysio als mijn verzekering dat vergoedt.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  kwak ma 3 dec 2012 - 1:54

noname, mooie fiets!Ik heb het zelfde model, past echt makkelijk met een fietsstoeltje voorop en de fiets is heel stabiel. Ik kan bijwijze van D. in het stoeltje hebben zitten en de fiets op de standaart en stuurslot en dan blijft de fiets nog super stabiel staan.
Fijn dat je een goede nacht achter de rug hebt, ik ook! heerlijk! en dat terwijl ik gister mocht uitslapen, smiddags heb geslapen en om 10 uur in bed lag en vandaag lag ik ook tot half 12 in bed omdat D. bij de gastouder is. Ben weer een beetje opgeladen!

Limburg, fijn dat jullie thuis zijn!hopelijk vandaag een betere dag!

Ik ben begonnen met babywas, de laatste witte was zit er in, dan heb ik 3 trommels wit gewassen en zo nog 1 of 2 trommels gekleurd.
Ik was alles op kort programma, het is puur even dat het fris is want van D. heb ik alles schoon en fris opgeborgen en de rest wat ik kreeg heb ik al een keer gewassen.
alles wat geen kleertjes is zit nu in de droger en kan ik van de week strijken als ik daar zin in heb, Ik vraag mijn man vanavond even of hij de strijkplank naar beneden sjouwt, hier is het wat warmer Wink

heb floradix opgehaald voor m'n hb gehalte, echt wat vies! haha.. en ik vergeet het steeds dus hangt er een memo aan de keukenmuur met "ijzer"! want die fles moet in de koelkast staan.

nu even de beneden verdieping poetsen, even naar de kruidvat of er nog wat speelgoed is en wil eigenlijk nog wat voor mijn man halen en dan vragen of de buurman woensdag een zak voor de deur zet en aanbelt.
We vieren het nog zaterdag bij mijn ouders dus vind mijn man het niet nodig om het woensdag nog te vieren.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Mama Titty ma 3 dec 2012 - 3:44

Limburg wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Hopelijk voel je je snel wat beter en slaapt hij. Logisch dat door alle emoties het even heftig is.

Jetje dan hopen dat je hem via MP kwijt kan

No name mooie fiets zeg!!! Ik heb een mama fiets destijds(2009)gekocht, best fijn, maar nu tegenwoordig zie j e veel handigere fietsen wat je ook als 'mama' fiets kan gebruiken.Is het gelukt met de strijk?

Libido voor vorige week was die ook tot op de konijnen af, nu heel wat minder, want na de pijn en vk toen mocht het even niet meer of beperken. Dus dat doen we nu ook, heb ook best veel bekkenpijn en harde buiken.

Kwak heb je floradix gemixt met sinaasappelsap?dan vond ik het best te drinken.

Jelin hopelijk vergoed je verzekering de fysio. Ik ben aanvullend verzekerd en ik heb een aantal gehad en daarbij een bekkenband, het heeft mij enorm geholpen.

Ella balen dat je zo verkouden bent! Is ook het weer voor.

Gelukkig heeft mijn man een week extra verlof kunnen krijgen voor aan de keuken te werken, wel fijn.
Maar ook weer extra spannend, aangezien zijn contract eind deze maand verlengt dient te worden.
Maar overal stof en met bekkeninstabiliteit en nesteldrang gaat niet goed samen hihi.
Vanavond eten we bij de oude buurtjes,morgen bij mijn moeder, woensdag frietjes met pakjesavond en donderdag weer bij de oude buurtjes. Nog maar even doorbijten,volgende week vrijdag kunnen we alles zelf weer :-D.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 6:17

Even ego. Ik ben helemaal van slag...

Woensdag kreeg ik al die horrorverhalen te horen en had ik echt alle doemscenario's in mijn hoofd van een reus en een keizersnede Laughing

Alleen de echo wees vandaag uit dat het kleintje helemaal niet zo extreem groot is: 2-3 weken loopt het voor. En dat is gewoon binnen de curve.

Vervolgens de uitslagen besproken met de gyn. Mijn suikerwaarde is door het dieet gezakt van 6.3 bij de eerste bloedtest en 7.2 bij de tolerantietest naar 3.5 nu. Helemaal perfect dus.

Er is dus helemaal geen sprake meer van een moeilijke bevalling en al die dingen die ik vorige week hoorde. Ze heeft het nog even besproken met de gyn van vorige week en die was ook positief verrast.

Ik zal hoe dan ook niet over de 40 weken heen gaan en ze zien een inleiding eigenlijk heel positief omdat ik de eerste keer ook tot volledige ontsluiting ben gekomen. De kans dat de inleiding op een keizersnede uitloopt is daardoor eigenlijk alleen maar kleiner.

Zo angstig als ik vorige week was, zo positief heeft de gyn het me vandaag weer laten zien. Ik zie het nu weer helemaal zitten!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 35 561177

Gast
Gast

Bericht  Pinkel ma 3 dec 2012 - 7:08

Jetje schreef:Even ego. Ik ben helemaal van slag...

Woensdag kreeg ik al die horrorverhalen te horen en had ik echt alle doemscenario's in mijn hoofd van een reus en een keizersnede Laughing

Alleen de echo wees vandaag uit dat het kleintje helemaal niet zo extreem groot is: 2-3 weken loopt het voor. En dat is gewoon binnen de curve.

Vervolgens de uitslagen besproken met de gyn. Mijn suikerwaarde is door het dieet gezakt van 6.3 bij de eerste bloedtest en 7.2 bij de tolerantietest naar 3.5 nu. Helemaal perfect dus.

Er is dus helemaal geen sprake meer van een moeilijke bevalling en al die dingen die ik vorige week hoorde. Ze heeft het nog even besproken met de gyn van vorige week en die was ook positief verrast.

Ik zal hoe dan ook niet over de 40 weken heen gaan en ze zien een inleiding eigenlijk heel positief omdat ik de eerste keer ook tot volledige ontsluiting ben gekomen. De kans dat de inleiding op een keizersnede uitloopt is daardoor eigenlijk alleen maar kleiner.

Zo angstig als ik vorige week was, zo positief heeft de gyn het me vandaag weer laten zien. Ik zie het nu weer helemaal zitten!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 35 561177

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 35 281626781 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 35 281626781 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 35 281626781 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 35 281626781

Ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent!! Het is weer even omschakelen, maar nu kan je gelukkig nog van je laatste weken van je zwangerschap genieten!! Ben echt blij voor je meid!!

Hier vanmorgen klein wasje gestreken en 2 wasjes gedraaid die niet gestreken hoeven te worden. Vanmiddag heerlijk in bed liggen lezen en ook nog eens ruim 1.5uur geslapen. Dus mijn energie is weer wat meer op peil momenteel!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  kwak ma 3 dec 2012 - 7:27

o, wat fijn Jetje!
mag je nu ook weer gewoon eten of moet je nog steeds je aan het dieet houden?
ik hoop dat het allemaal blijft en dan je gewoon kan bevallen!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 ma 3 dec 2012 - 8:19

Fijn dat je thuis bent limburg! Ik vond t moment van thuiskomen ook behoorlijk hecyisch. Een vragenvuur van de kraamzorg ( die kwam even kort alles klaarmaken voor de nacht) ik had as lles in huis maar niet meer meteen paraat waar alles lag en mn schoonmoeder stond ineens voor de deur.de dag er op ging t beter.

Jetje wat een goed nieuws!

Wat betreft inleiden:uit
Ik had 1 cm en voor t " echte" inleiden moest mn baarmoeder week en soepel zijn en rond de 3a 4 cm hebben. Om dit voor elkaar te krijgen kreeg ik een tabletje ngebracht. Om de 3 uur keken ze of ik al meer ontsluiting had en een nieuwe ingebracht. Van te voren legden ze uit dat ze brengen max 3 tabletjes per dag in en na 3 dagen krijg je een rustdag. Daarna herhalen ze dat weer.Als je baarmoeder genoeg week en ontsloten.is breken ze je vliezen en krijg je evt een infuus met weeenopwekkers.

Bij mij liep t anders,na 1 dag tabletjes had ik 1,5 cm en zou ik de volgende dag weer tabletjes krijgen.een paar uur later had ik ineens 4 cm en braken tijdens t toucheren spontaan mn vliezen
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  bolus26 ma 3 dec 2012 - 8:21

En 1,5 uur later was ze er!

hier alles ok,vandaag hielprikje gehad en voor t eerst in de tummytub!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 ma 3 dec 2012 - 8:42

Jetje wat ontzettend fijn zeg! Dat is goed nieuws!

Pinkel klinkt heerlijk je dag zo!

Bolus hier heeft R vandaag ook de hielprik en hoortest gehad, gelukkig geslaagd voor de volledige hoortest.

Verder is hier nog niet echt een blauwe wolk, R kan namelijk sinds vanochtend vroeg z'n temperatuur niet meer op peil houden, al zoveel maatregelen getroffen en dingen geprobeerd maar het schiet niet op, moet toch gaan veranderen à deed bestaat de kans dat hij weer terug naar het zh moet en onder de lamp.
Verder was hij gisteravond en vannacht van slag en wou niet slapen, dus een slapeloze nacht voor mij. Hij lag eindelijk in bed hoorde we een dit geluid, bleef hij helemaal in z'n opgehoeste slijm hangen, zo eng was dat en toen viel m'n man ook nog flauw.
En ik zit tegen een borstontsteking aan, vandaag ook verhoging gehad.
Ook is de vk langs gekomen, toch heftig om iedere keer alles te moeten vertellen. De vk die mijn bevalling heeft gedaan wil ook nog graag met me laten deze week, ook voor haar was het een behoorlijke impact.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  NoName88 ma 3 dec 2012 - 8:46

Kwak, goed om te lezen dat jij positief bent over de fiets! Nog geslaagd bij Kruidvat?

MamaTitty, het is gelukt met de strijk! Alles (wat uitgewassen is) ligt op z'n plek. Alleen 1 broekje zaten vlekken in, denk van de wasmachine, dus die moet even opnieuw gewassen. Morgen nog een wasje en dan heb ik alles gehad denk.
Fijn dat je man extra verlof heeft!

:cheering: :cheering: :cheering: Jetje, dat is allemaal goed nieuws! Is je dieet iig niet voor niks en kun je nu nog even een poosje genieten! Gelukkig maar!

Pinkel, mooi dat je energie weer op peil is smile

Bolus, jij bent echt een stuk verder dan wij! Hielprikje al gehad... Tot wanneer heb je kraamhulp? Kunnen jullie er een beetje aan wennen met dat kleine meisje erbij?

Hier lekker druk geweest vandaag, maar dat merk ik nu ook wel. Ben 't behoorlijk zat! Lekker vroeg naar bed vanavond! Maar 't geeft wel een heerlijk gevoel dat ik zoveel gedaan heb. Bijna alle was van de baby ligt nu ook op z'n plekje.
Morgen wil ik de keuken(kastjes) een goede beurt gaan geven. 's Middags verder maar niet zoveel doen, m'n zusje is morgen jarig dus we gaan daar eten 's avonds.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  NoName88 ma 3 dec 2012 - 8:49

Vervelend Limburg, dat klinkt inderdaad nog niet echt als een blauwe wolk!
Viel je man flauw van de schrik? Geef je borstvoeding?
Hopelijk gaat het allemaal snel iets beter. Wat temperatuur betreft gaan we ook niet echt een goede tijd in geloof ik Sad
hug
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 ma 3 dec 2012 - 8:58

NoName88 schreef:Vervelend Limburg, dat klinkt inderdaad nog niet echt als een blauwe wolk!
Hopelijk gaat het allemaal snel iets beter. Wat temperatuur betreft gaan we ook niet echt een goede tijd in geloof ik Sad
hug

Tijd van het jaar werk niet mee maar mijn andere zoontje is van april en die had er ook heel wel moeite mee terwijl hij toen op de 1e warme dag van het jaar is geboren. Had het alleen bij deze meneer niet verwacht dat hij ook zo ging schommelen met de temperatuur, beetje een domper.

Van mijn man een combinatie van schrik en niet lekker voelen en weinig slaap. Hij had hem vast en ik was het slijm uit z'n mond aan het halen. Gelukkig heeft hij er ga daag een last meer van gehad.

Nee dit keer ben ik gelijk fv gaan geven maar omdat ik de vorige keer bv heb gegeven heeft mijn lichaam dat onthouden en reageert daar nu veel directer en heftiger op, i. Het zh hadden ze hier wat voor moeten geven maar hebben ze niet gedaan.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  kwak ma 3 dec 2012 - 9:04

wat naar limburg! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 35 699888
heb je al geprobeerd om Ra. bloot op je blote borst te laten liggen, wel onder een dekentje natuurlijk maar meestal werkt dat heel goed!
ik hoop dat je gewoon lekker thuis kan blijven!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Mama Titty ma 3 dec 2012 - 9:36

Jetje wat fijn dat je waardes gedaald zijn en dat alles er nu normaal uitziet!!! En fijne gedachte dat je niet overtijd gaat lopen, toch?

Limburg heftig allemaal!! Probeer je rust te pakken indien mogelijk. Hopelijk houdt R. zijn temperatuur vast dat hij niet opnieuw naar ziekenhuis hoeft. Ik had er ook veel baat bij om met kraamhulp en verloskundige praten over de extreme bevalling.

Noname veel plezier morgen met het etentje ter ere van verjaardag van je zus.

Ben kapot, niet normaal!! Flink wat in huis gedaan, stof weggepoetst enz want ja het is nu stofnest. Wilde ik slapen op de bank, want veel buikpijn, maar toen moesten we alweer door om bij de oude buren te eten.
Was wel erg lekker en ook fijn, nog leuke winnie the pooh stickers gekregen voor op de babykamer, alleen weet ik nog niet of ik het wil gebruiken, maar wel lief van de peetooms in spé.
Nu the bachelor kijken en dan lekker slapen!

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mama Titty ma 3 dec 2012 - 9:43

O en ik heb vrienden met kinderen die uit een ei komen....

Ik had op facebook staan dat buik was ingegipst.
Dus ik krijg een smsje van ze hoe het met mijn buik ging...
Ik gereageerd dat ik nog wel last had van mijn buik , maar gelukkig minder pijn deed.
Vroeg ze hoelang het gips nog moest zitten en wat ik precies had.
Was echt even in shock, had zoiets van : meen je dit serieus???
Maar goed dat ze niet gebeld had haha......

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  kwak ma 3 dec 2012 - 9:45

mama titty, haha! dat is wel een beetje dom Wink

iemand nog belang bij een draagdoek? Ik verkoop mijn rekbare doek, heb er namelijk teveel en ga deze niet gebruiken straks.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L ma 3 dec 2012 - 9:46

Mama titty lol!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Mama Titty ma 3 dec 2012 - 9:47

Ja ik vond het ook een beetje dom.... zelfs onze (homo) vrienden snapten dat haha.
Hun zeiden al , eigenlijk had je moeten zeggen: een navelbreuk haha

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pinkel ma 3 dec 2012 - 10:54

@ Bolus: Fijn dat alles zo lekker gaat met jullie en jullie meisje!! En vond ze het lekker badderen in de Tummy Tub?

@ Limburg: Balen meis dat R zichzelf niet zo goed warm kan houden, en dat het allemaal nog niet gaat zoals je gehoopt had. Hopelijk hoeft jullie kleine mannetje niet onder de lamp in het ziekenhuis. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 35 699888

@ NoName: Herkenbaar hoor om aan het eind van de middag tot de conclusie te komen dat ik die dag eigenlijk teveel gedaan heb. Nu ik het vandaag anders heb aangepakt voel ik me stukken beter!! Dus vanaf nu ga ik gewoon iedere middag lekker in bed liggen lezen, en als ik dan in slaap val, zal ik het vast nodig gehad hebben. Wink

@ Mama Titty: lol! Echt hilarisch moet ik zeggen!! Wel op tijd je rust nemen hoor! Doe ik ook sinds vandaag en voel me meteen een stuk beter.

@ All: Ik duik zo lekker mijn bedje in meiden!! Weltrusten alvast!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  bolus26 ma 3 dec 2012 - 12:14

@ limburg hoe warm is hij dan? Hier is t heel vaak onder 36.5 dus constant kruiken in bed en muWetsje iop.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 19:15

Pinkel klinkt als een heerlijk dagje zeg!

Kwak: helaas moet ik nog wel aan mijn dieet houden, maar ik weet nu waar ik het voor doe, dus ben wel weer extra gemotiveerd.

Bolus: leuk om wat van je te horen. Kan me voorstellen dat zo'n thuiskomst erg hectisch is dan.

Limburg: jeetje meid kan me voorstellen dat je blauwe wolk nog ver te zoeken is. Hopelijk gaat het gauw beter meid. Vervelend ook van de temperatuur. Hoevee kruiken gebruik je? Het kleintje van mijn schoonzus kon het ook heel slecht. Die hebben ze uiteindelijk de eerste weken in de wagenbak gelegd. Minder groot 'oppervlakte' en de warmte van de kruik blijft iets beter hangen met die kap omhoog

NoName: haha de nesteldrang heeft hard toegeslagen bij jou zo te lezen haha. Gefeliciteerd met je zusje!

Mama Titty: ik ben zeker onwijs blij dat ik niet overtijd zal lopen. Dat is toch de angst die ik heb overgehouden aan de vorige keer... Geniale opmerking trouwens van die vrienden:lol!:

Heb vannacht echt super geslapen. Gisteren was ik al vanaf 3 uur wakker, waarschijnlijk toch zenuwen voor die controle. Werd vannacht wel een paar keer wakker om te plassen, maar verder heerlijk geslapen. Alleen een beetje jammer dat de kleine draak om kwart over 6 naast mijn bed stond...

Gast
Gast

Bericht  NoName88 ma 3 dec 2012 - 21:04

Limburg85 schreef:
NoName88 schreef:Vervelend Limburg, dat klinkt inderdaad nog niet echt als een blauwe wolk!
hug

Tijd van het jaar werk niet mee maar mijn andere zoontje is van april en die had er ook heel wel moeite mee terwijl hij toen op de 1e warme dag van het jaar is geboren. Had het alleen bij deze meneer niet verwacht dat hij ook zo ging schommelen met de temperatuur, beetje een domper.

Van mijn man een combinatie van schrik en niet lekker voelen en weinig slaap. Hij had hem vast en ik was het slijm uit z'n mond aan het halen. Gelukkig heeft hij er ga daag een last meer van gehad.

Nee dit keer ben ik gelijk fv gaan geven maar omdat ik de vorige keer bv heb gegeven heeft mijn lichaam dat onthouden en reageert daar nu veel directer en heftiger op, i. Het zh hadden ze hier wat voor moeten geven maar hebben ze niet gedaan.

Zulke kleintjes zijn natuurlijk altijd wat lastiger op temperatuur te houden. Vervelend, zeker als je het niet verwacht!

Vervelend dat je er niks voor heb gekregen, krijg je dat alsnog?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: