Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 8 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L wo 17 okt 2012 - 7:11

@ Muppetje: bij Prenatal is ie toch het goedkoopst als ik zo 123 zoek. Ik ga morgen eens neuzen daar, kijken of het wat is. Maakt ie harde muziekjes? Of wel echt rustgevend?

@ Jetje: mooie foto's Jetje! die van jullie zoon bij het tekenbord is ook echt stoer zeg!

@ Ella: haha, plezier met je cadeau Cool ik hem m snel bekeken en op de babykamer weggeschoven. Beterschap met je rib, klinkt niet fijn zeg!

@ Juutje: fijn dat je weer door de keuring bent..en de baby natuurlijk. Wel vervelend van je werk. Hoop dat je de laatste weken nog even volhoudt. Tot hoelang werk je?

@ FF: Gefeliciteerd met jullie dochter! Hoe vond ze het keukentje? Hier is het keukentje Sintcadeau winter 2012/2013 mama's! - Pagina 8 561177 fijn dat het goed gaat met je schoonmoeder. Toch wel eng, zo'n hersenoperatie.

@ Pinkel: een grijze dag voor jou dus, met het verstrooien van jouw moeders as. Wel super gaaf van het wiegje ! Klinkt al als een trotse opa !

Ik ga de boom uittekenen op MDF. Moet toch een keer gebeuren. WIlde het voor de 30 weken af hebben......dan heb ik nog tot het weekend Cool
Morgen lekker vrije dag met L.

Hoe staat het met jullie vorderingen allemaal? Wat moet er allemaal nog gebeuren? Namen, kaartjes, kamertje, regelzaken etc?

Fijne avond!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  bolus26 wo 17 okt 2012 - 7:26

@ jetje leuke foto´s zeg!

@juutje , balen van je werk zeg! wel goed dat je t probeert los te laten

@ jelin, wat naar van ej hond

@ flip, fijn dat je nieuwe werkuren je een goed gevoel geven.Ik vond het toen ook heel moeilijk om minder te gaan werken maar toen de keuze eenmaal gemaakt was, vond ik het toch wel een goed ideewinter 2012/2013 mama's! - Pagina 8 561177

@ella leuk zo n subtiel pakketje:roll:

@ flower ben benieuwd naar je boom,klinkt in ieder geval erg leuk!

I khad een spannend nachtje met veel krampen in rug en buik zo´n 3 uur lang.Ik moest vanmorgen toch naar de vk dus daar gelijk onderzocht (diagnose: voorweeen) gevolg was dat ik vanmiddag aan de ctg in t ziekenhuis lag voor een extra check maar uiteindelijk alles ok en nu weer thuis. Zo komt een mens nog es ergens....
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Ella wo 17 okt 2012 - 22:55

Flower: succes met uittekenen. Wordt een druk weekend voor je Wink

Bolus: he wat vervelend zo'n nacht, Gelukkig was alles goed.

Wat er hier nog moet gebeuren: We moeten het nog even over de namen hebben, zijn bijna rond maar hebben er nog even geen tijd voor gehad om het definitief af te ronden. Gaan we waarschijnlijk het weekend doen. Kaartjes moeten we ook nog mee veder. kamertje is af alleen moet er noh 1 plankje opgehangen worden.

Het kraampakket hebben we ook even bekeken, er zaten ook nog 'leuke' dingen in. Een knuffel voor de baby, een grote opbergbox en 6 flesjes voor de baby, met badschuim, lotion, shampo e.d.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes wo 17 okt 2012 - 23:25

Bolus: Wat vervelend zo'n nacht zeg, gelukkig was het vals alarm!

Flower: Succes met uittekenen, ben benieuwd naar het resultaat!

Hier moeten er nog wel wat dingetjes gebeuren. Morgen gaan we nog naar een aantal babywinkels omdat we nog vanalles nodig hebben (hydrofiel doeken/washandjes/spuugdoeken, lakentjes en dekentjes, een kinderstoel en een stoelverkleiner). Ook gaan we naar Babypark, daar gaan we piepschuim letters halen voor de naam). We moeten ook nog langs het gemeentehuis, mijn vriend en ik zijn niet getrouwd maar we willen de baby wel zijn naam geven. Daarvoor moeten we langs het gemeentehuis hier.

Van het geboortekaartje hebben we de proefdruk aangevraagd. Suikerbonen zijn ook besteld, geboortelijst is zo goed als klaar. Al bij al niet veel meer wat we moeten doen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 5:44

Bedankt voor jullie lieve reacties op de foto's!! Ik ga de foto van mij en J met blote buiken op canvas af laten drukken voor in de slaapkamer.

Jelin: hoe is het nu met je dochter? Maar jeetje bah, is een vreselijke beslissing die je moet nemen zeg.

Pinkel: he wat vervelend die blaasontsteking. Wat superleuk dat je vader een wiegje gaat maken!!

Ella: oei gekneusde rib... Pijnlijk, ik heb het in mijn zwangerschap van J. ook gehad. Wel fijn dat de de uitslag verder goed was.

FF: goed dat je het hebt aangekaart op je werk!! Jij en je kleintje gaan echt voor. En je meisje alweer 2 jaar. Wat gaat het hard he... Gefeliciteerd nog!!

Juutjepetuutje: he bah meid wat vervelend op je werk. Groot gelijk dat je nu aan jezelf en je kleintje denkt!!

Leuk Flower dat je die boom gaat maken van MDF. ben erg benieuwd naar het resultaat.

Bolus: jeetje meid wat schrikken... Fijn dat alles goed was.

Wij zijn al aardig op weg. De geboortekaartjes zijn besteld en we wachten (met smart) op de proefdruk. Namen zijn bekend (gelukkig). Het kamertje is zo goed als af. Moeten alleen de lamp nog afhangen. En als ik na volgende week verlof heb ga ik lekker alle kleertjes wassen en het kamertje opruimen en kleertjes in de kasten inruimen...

Ik kreeg vorige week een whatsapp van mijn beste vriend. Zijn vrouw zou de volgende ochtend een test doen. Die avond kreeg ik al weer een app met allemaal smilies. Vind het zo superleuk. Als alles goed mag blijven gaan worden zij eind van het voorjaar voor het eerst papa en mama. Vind het helemaal leuk dat we straks allebei een kleintje in ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Laughing

Gast
Gast

Bericht  NoName88 do 18 okt 2012 - 9:13

Zo girls, ik kom ook weer ff mee kletsen. Van de week druk geweest op het werk. Zat vandaag ff met een collega naar de planning te kijken... Tijd voor verlof word nu toch wel kort hoor! Aangezien ik nog een paar grote klussen in het vooruitzicht heb... Rolling Eyes

Wat een geweldige foto's Jetje! Ik vind die buiken tegen elkaar altijd zo leuk!

Hoe is het met je dochtertje Jelin?

Hoe is het met je blaasontsteking Pinkel? Leuk dat je vader een wiegje gaat maken!

FF, vervelend dat je steeds pijn hebt! Fijn dat het nu iets minder kan op je werk...

Pfoe, das een goeie Flower, hoe staat het met alle zaken Wink

Aangezien ik m'n lijstje nog niet helemaal in beeld heb :P

- namen; hebben we van gezegd dat we erover uit waren (al begin ik nu af en toe wel weer te twijfelen, ben overigens niet echt verder aan het zoeken)
- kaartjes; nog totaal niet in verdiept
- lijst voor kaartjes; zie kaartjes
- kamertje; meubels staan erin, grove schoonmaakwerk is gedaan. Moet nog helemaal aangekleed worden, lamp hebben we ook nog niet. Iemand een leuk idee?
- regelzaken; uhm... Moet alleen nog een mailtje sturen naar het KDV dat ik zo weet, verder niet
- uitzet voor baby; vandaag wat kleine dingen gekocht, van de rest vanavond een lijstje gemaakt. Zal nog wel iig 2 weken duren voordat ik aan het inslaan ga denk ik
- uitzet voor mezelf; moet ik nog een lijstje maken; denk aan (grote) onderbroeken angel pyjama of andere kleding voor op bed, verband, voedingsbh's, extra dekbedovertrek enz.

Bah, en dan heb ik nog van allerlei andere dingen in en om het huis e.d. die ik klaar wil hebben voor de tijd eigenlijk. Denk ook aan Sinterklaas, suprises, kadootjes... Ach ja, stel je voor dat we ons gaan vervelen!

Pfoe, dat was wel ff spannen gisteren Bolus! Vannacht niet weer last gehad?

Ik zie dat ik niet de enige ben die nog niet alles klaar heeft, en Snoes is verder Laughing
Gaan jullie nu al een kinderstoel kopen?

Wat een leuk nieuws Jetje! Mijn vriendin vond het ook helemaal geweldig toen ik het vertelde. Haar zoontje is straks iets meer dan een jaar ouder dan de kleine van ons.

Hier verder geen nieuws. Kleintje is lekker druk. Of hij de hik heeft kan ik eigenlijk niet zeggen, niet zo herkend in ieder geval. Verder vind ik slapen wel steeds lastiger worden. Als je je om moet draaien in bed in zo'n gedoe Rolling Eyes En dan dat geplas tussendoor...

Morgen gaan we lekker een weekendje weg, met mijn ouders en zusje. Daarna nog een paar weken er hard tegenaan op het werk en dan komt het verlof heel hard in zicht!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Printje do 18 okt 2012 - 9:19

Hoi hoi

Hier ook weer een teken van leven. Deze week herfstvakantie dus allemaal leuke dingen gedaan met R. Kamertje is bijna klaar, nu de details nog. Ook hebben we de tekst voor het geboortekaartje al...nu het kaartje zelf nog.
Voor de rest is volgens mij alles vrij ver klaar, nog wat kleine spulletjes kopen en over een paar weken alles wassen.
vandaag kreeg ik trouwens mijn kraampakket al binnen, vind het wel erg vroeg eigenlijk.

De baby is net als R vrij rustig, ik voel haar wel hoor maar niet echt heel erg hard of heel vaak.

Jetje; super foto's!!
Pinkel; wat vervelend een blaasontsteking, gaat het al wat beter?
FF; wat vervelend dat je zo'n pijn hebt zeg!
Noname; ik word eigenlijk nooit wakker van mijn buik maar vrijwel iedere nacht momenteel van zoonlief Evil or Very Mad geen idee wat hij heeft maar ik ben het echt helemaal beu...

Nu ik trouwens jouw lijstje lees...extra kraamverband zal ik ook vast inslaan, voor de rest heb ik denk ik alles wel. Ik had de vorige keer onderbroeken aan van manlief en idd van die omabroeken maar die heb ik allemaal weggegooid...zeer charmant.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Muppetje do 18 okt 2012 - 10:58

Flower, Sorry voor de late reactie. Hij maakt erg mooie muziekjes, stereo geluid zelfs. De muziekjes zijn in verschillende categorieën, je kan ze ook op shuffle laten spelen. Er zit ook een volumeknop op, dus hij kan zo hard of zacht als je wilt...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  bolus26 vr 19 okt 2012 - 21:42

kraamverband?! koop je dan gewoon heel groot maandverband of moet je dan weer wat anders hebben
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Printje vr 19 okt 2012 - 21:46

bolus26 schreef:kraamverband?! koop je dan gewoon heel groot maandverband of moet je dan weer wat anders hebben

Nee van dat hele dikke, erg sexy, verband van kotex bijv. Niet die gewone dunne maar formaat megadik...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  bolus26 vr 19 okt 2012 - 21:56

en ik me maar afvragen waarom mn man zn libido lager iswinter 2012/2013 mama's! - Pagina 8 1578173417
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Mama Titty vr 19 okt 2012 - 22:02

Flower Wat een mooie mobiel!! Wij hebben die van R. nog, die was ook zo mooi dus die zullen we weer gaan ophangen.

Jetje mooie fotosessie, zeker de moeite waard om te hebben gemaakt. Wat ziet J. er toch groot uit!!!

Printje/bolus'/kraamverband Ik heb gewoon het ene pak wat in pakket gebruikt en daarna had de kraamzorg me het goedkoopste maandverband van kruidvat van 45 ct aangeraden, die grote lappen hihi. En na 2 weken ben ik gewoon overgegaan naar het normale verband. Bij L. moest ik wachten tot de hechtingen eruit waren, bij R. heb ik dit niet gehad dus kon gelukkig al snel normaal verband in. Al moet je daar weer mee uitkijken met infecties etc.

Pinkel hoe is het met je blaasontsteking?? Gaat het al iets beter??

Hier nog 2 dagen tot de sleutel. Wel erg spannend. Gisteravond en vanacht echt helse buikpijn en bekkenpijn gehad, zo erg heb ik het nog nooit gehad.
Zal misschien ook mee te maken hebben dat ik vanacht echt uit bed ben gesprint , ik hoorde kei harde knal en L. kei hard huilen, dus gelijk naar hem toegesprint, was hij echt uit bed gelanceerd(lag gewoon ruim meter van bed vandaan tegen klerenkast aan),zo raar!
Op de babykamer na is al het behang gehaald, wat een kostenpost, hadden beter kunnen verven hihi.
Maar goed, voor L. het behang van Lief met boot en kompas /vliegtuig en water voor 1 wand, daar ook bijpassende muurstickers voor de kast en dan voor de schuine wanden op zolder wolken behang, want hij wilde graag in de wolken slapen.
Mijn man gaat een botenbed maken, zal foto's plaatsen als het af is.
Voor R. een echte prinsessenkamer met prinsessen behang, gordijnen en een kroonluchter. Zij krijgt met de tijd als de keuken en alles er is een soort bedstede ,met een hemel eraan.
Wij hebben 2 soorten behang, heel donker en heel licht hihi.
Eentje waar veel steden op staan en de andere donkere met roze bloemen dacht ik.
Dan voor de keuken zeer toepasselijk over koffie met afbeeldingen voor 1 wand, andere wordt geverfd en voor de woonkamer 1 muur met donker rood met een bloem achtig iets erop.
Babykamer wordt ook gedaan, maar waarschijnlijk pas na de verhuizing,aangezien we toch echt zaterdag over willen.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Pinkel vr 19 okt 2012 - 23:11

Hallo meiden,

Hier ook weer even een teken van leven! Ik heb gister de groei-echo gehad in het ziekenhuis, en ons kindje ligt helemaal op schema!! Het hoofdje ligt al richting de uitgang, dus dit is ook erg gunstig, mits de kleine niet opeens bedenkt om weer andersom te gaan liggen natuurlijk. Wink
Er is nog wel ruimte voor de kleine om volledig te draaien, maar het wordt inmiddels al aardig krap, dus hopelijk blijft het hoofdje naar beneden gericht tot dat ik ga bevallen. We hebben wel een lekker druk kindje want het lag echt geen seconde stil voor de echo, hahaha. Heeft ukkie vast van papa, dat eigenwijze! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 8 253468018

Met mijn blaasontsteking gaat het inmiddels goed, het kuurtje doet zijn werk en het plassen doet geen pijn meer gelukkig. Dus dat is al een hele verademing. Mijn bloeddruk was ook erg mooi laag, alleen een beetje jammer dat je van een lage bloeddruk erg snel moe bent, en ook regelmatig duizelig, maar ook dat komt wel goed.

Gister bij een vriendin geweest, en die wil oefenen om buikschilderingen te maken, nou kom maar op!! Dus binnenkort gaat ze van allerlei dingen op mijn buik uitproberen. Vind het echt superleuk dat ze dat gaat doen!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ella za 20 okt 2012 - 3:45

Snoes: lekker geshopt gisteren?

Jetje: wat leuk dat je beste vriend vader wordt.

Noname: fijn weekend!

Mama Titty: succes volgende week.

Pinkel: fijn dat het allemaal beter gaat zeg. Leuk een vriendin die een buikschildering gaat maken.

Hier verder geen nieuws.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Highway za 20 okt 2012 - 6:34

Prachtige foto's Jetje!
Succes met het huis Mammatitty
en de dames die het nodig hebben: sterkte, hopelijk gaat het snel beter!!

Hier een erg drukke week qua werk achter de rug, merk dat het toch allemaal wel pittig wordt. Slaap ook wat minder goed met zo'n bewegelijk meisje in mijn buik! Mijn man is helaas ziek, sinds 3 dagen flinke koorts dus daar gaat mijn aandacht nu vooral naar uit, even lekker verwennen!! verder eigenlijk alles goed, VK is tevreden en heb me voor een aantal info avonden (borstvoeding en bevalling) en de cursus samen bevallen ingeschreven. Ga het nog drukker krijgen haha.

Iedereen een fijn weekend!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 7:27

haha NoName: heel herkenbaar dat slapen (of liever gezegd niet slapen...) Hoe was het weekendje weg?

Pinkel fijn dat de kleine mooi op schema ligt! Lekker ook dat je blaasontsteking bijna over is. En altijd leuk proefkonijn spelen voor buikschilderingen!

Highway: lastig is dat he om dan je draai iin bed te vinden als die kleine zo zit te trappelen...

Vandaag babyshower van mijn schoonzus gehad. Was erg gezellig. Verder weer even mijn 9 maanden dagboek bijgewerkt, liep een beetje achter haha. Meteen foto's van de shoot af laten drukken en die van mij en Jesper op canvas laten zetten. Ben erg benieuwd hoe die wordt.

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 21 okt 2012 - 1:15

Jetje, ons verlof komt dichterbij he, nog mar 1,5 week! Very Happy Wat fijn dat je vriendin ook zwanger is nu! Very Happy

Noname, mijn oma wilde ons zo'n stoel geven, dus die hebben we maar alvast gekocht haha smile Hopelijk heb je een geslaagd weekendje weg!

Printje, fijn dat bij jullie alles zo goed als klaar is!

Pinkel, fijn dat de groeiecho goed was. Hoeveel wordt jullie kindje nu geschat qua gewicht?

Highway, beterschap voor je man!

Wij hebben vrijdag flink geshopt. We hebben nu denk ik wel alles in huis wat we nodig hebben. Nu wacht ik alleen nog op de suikerbonen en de proefdruk van het geboortekaartje. Nu moeten we alleen het kamertje nog wat aankleden en dan zijn we helemaal klaar smile.

Ik wilde jullie toch ook nog even onze echo laten zien, gemaakt met 32 weken. In mijn omgeving zegt iedereen dat het al op mij begint te lijken haha, zelfde neus en zelfde mond/lippen Very Happy

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 8 Foto-WAZEDCU8

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin zo 21 okt 2012 - 1:31

@ Snoes.. Mooie echo foto!

@ Jetje.. Leuke foto's.

@ de rest.. heb het wel gelezen maar niet onthouden sorry.

Voor degene die het vroegen. Met mijn dochter gaat alles goed gelukkig. Geen trauma aan over gehouden en de wond geneest erg goed.

Verder om onze week nog erger te maken na alle verdriet van onze hond. Heeft mijn man afgelopen vrijdag zijn voet gebroken. Hij is met de verbouwing van de kinderkamertjes van de ladder gevallen. Dus alles komt nu op mij aan. Hopelijk ga ik het trekken, want zwaar is het zeker. Moet vandaag werken, maar hij kan mijn dochter niet op bed leggen. Met mijn werk afgesproken dat ik tussendoor naar huis kan om dat te doen en te eten.

Morgen de 20 weken echo!! Vind het wel spannend. Hopelijk is met se baby wel alles goed. Kan wel wat blijdschap gebruiken na deze ellende.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Snoes zo 21 okt 2012 - 1:33

Jelin, wat vervelend dat je man zijn voet heeft gebroken. Zal voor jou nu wel heel zwaar zijn inderdaad. Moet hij lang in de gips? Veel plezier bij de 20-weken echo morgen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pinkel zo 21 okt 2012 - 1:34

@ Snoes: de gynaecoloog heeft het eigenlijk helemaal niet over het gewicht en de lengte gehad, alleen dat ons ukkie met alles prima op schema ligt en wat kortere beentjes heeft. smile En over die beentjes maak ik me ook niet druk, want zowel mijn man als ik zijn beide niet heel erg lang. Mooie echo trouwens van jullie beebje!!

Lig nu trouwens heerlijk met de laptop in bed!! Stond vanmorgen al op met hoofdpijn, en dat werd op een gegeven moment alleen maar erger, dus ben toen maar weer ff lekker terug mijn bedje ingekropen. Inmiddels is de hoofdpijn weer redelijk gezakt, al moet ik niet teveel gaan doen, want dan is die zo weer terug... Cry

Manlief is lekker aan het knutselen in de babykamer!! Daar moet nog zo ongeveer alles gebeuren... confused Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het allemaal optijd afkomt gelukkig.

@ all: fijne zondag nog!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Jelin zo 21 okt 2012 - 22:01

Goedemorgen dames,

Net echo gehad en alles is goed!! Helaas lag de baby een beetje ongunstig, maar de echoscopiste denkt dat wij een meisje krijgen. 100% zekerheid hebben we niet.

@ snoes.. mijn man moet 4 weken in het gips.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes zo 21 okt 2012 - 22:05

Jelin, wat leuk 2 meisjes! Wanneer heb je een volgende echo zodat jullie het met zekerheid weten?

Pinkel, veel klusplezier met de babykamer!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin zo 21 okt 2012 - 22:23

Snoes schreef:Jelin, wat leuk 2 meisjes! Wanneer heb je een volgende echo zodat jullie het met zekerheid weten?

Pinkel, veel klusplezier met de babykamer!

Pas met 32 weken heb ik een volgende echo. Maar hetmaakt ons niet uit. De babykamer wordt niet roze en wacht ook met roze kleertjes kopen. Maar is nu net iets makkelijker kleding uitzoeken haha..m

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ella ma 22 okt 2012 - 0:25

Snoes: wat een prachtige echo zeg

jelin: he wa vervelend dat je man zijn voet heeft gebroken. Zal inderdaad wel even druk voor je zijn. Fijn dat de echo goed was.

Pinkel: vervelend zeg zo'n hoofdpijn. Ben je er nu vanaf?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Juutjepetuutje ma 22 okt 2012 - 7:04

Snoes, wat een mooie foto!

Jelin, wat fijn dat de echo goed was. En wat leuk, waarschijnlijk weer een meisje...

Pinkel, vervelend die hoofdpijn! Wel leuk dat je man lekker aan het klussen is.

Mama titty, succes met de verhuizing deze week, jullie kregen vandaag de sleutel toch?

Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: