Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 5 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Amber- vr 5 okt 2012 - 3:09

Muppetje schreef:TG, wij zijn met 31 weken nog naar Antwerpen geweest, ging prima. Maar het ligt aan je zwangerschap natuurlijk.

Ligt inderdaad aan je zwangerschap. Ik ben met 26 weken een week in Parijs geweest en dit ging erg goed. Met 32 weken had ik het niet meer gekund. Maar ik had de laatste weken van mijn zwangerschap heel veel harde buiken waardoor ik alleen nog maar korte stukken kon lopen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Roos vr 5 okt 2012 - 3:53

Vanmiddag hebben we de 20-weken echo gehad. Alles zag er perfect uit!
Een hele geruststelling :cheering:

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Flip Fluitketel vr 5 okt 2012 - 5:14

Roos schreef:Vanmiddag hebben we de 20-weken echo gehad. Alles zag er perfect uit!
Een hele geruststelling :cheering:

Fijn! Konden ze het geslacht ook zien? Of wilden jullie dit niet weten.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Flip Fluitketel vr 5 okt 2012 - 5:17

Travelgurly Een weekendje weg zou ik ook nog wel willen. Maar dan naar een vakantiepark en niet een stedentrip waarbij je veel moet slenteren om het maar zo te zeggen. Maar er zijn er meerdere die zich nog prima voelen op dat termijn in de zwangerschap en die het gerust aandurven.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes vr 5 okt 2012 - 7:33

Travelgurly, ik ben nu 31 weken en zou nog gemakkelijk een weekendje weg kunnen gaan. Zolang ik tijdig even kan zitten, lukt alles nog. Ik zou het dus wel durven boeken. Kan je geen annulatieverzekering erbij nemen mocht je het uiteindelijk toch neit meer trekken?

Roos, wat goed! Ik ben ook benieuwd of jullie het geslacht weten?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Roos vr 5 okt 2012 - 7:46

Ja! Wij weten het geslacht... Laughing

Roos
Prater
Prater

Bericht  Lejow vr 5 okt 2012 - 7:50

Travelgurly, ik zou (mocht ik ook nog een keer zwanger zijn) niet meer weg durven... Vanaf de 24 weken eigenlijk Embarassed Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  bolus26 vr 5 okt 2012 - 9:05

Ik zou een stedentrip niet meer doen ivm mn bekken masr als je daar geen last van hebt zou ik.t wel aandurven!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Travelgurly vr 5 okt 2012 - 21:10

@ Roos :super dat alles goed is met jullie kleine! je zal wel een heerlijke dag hebben gehad gister, nog lang nagenietend van de beelden.

@all : bedankt voor jullie mening. Heb de reis even in optie gezet dus denken er het weekend nog even over na. Voel me de hele zwanger schap vanaf week 1 al super goed, echt nergens last van gehad. maarja...wie zeg dat dat dan nog zo is hahaha. Lijkt me wel super nog even samen, en mocht dat hem niet worden gaan we 2nachtjes in Nederland nog iets doen.

@ lejow : snap je punt heel goed dat je dat niet meer na 24 weken zou durven.

Fijn weekend allemaal.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Printje vr 5 okt 2012 - 21:15

Hoi allemaal

Ik zou ook gewoon nog op vakantie kunnen zoals ik me nu voel. Gisteravond hadden we ons schoolfeest met de ouders maar ben ik wel al erg vroeg gegaan (23uur) als manlief dat niet gezegd had had ik zeker tot het einde (ongeveer 2 uur) rondgelopen en was ik nu doodop geweest.

Roos; fijn dat alles goed was! Ben benieuwd naar het geslacht!

Lejow; dat snap ik heel erg goed!

We gaan vandaag de babykamer verven :cheering: :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Highway vr 5 okt 2012 - 21:53

Zooo dames, er is weer aardig wat bijgepraat! Ik reageer alleen even op de laatste 2 pagina's anders ben ik vanavond nog bezig haha!

@Travelgurly: ja dat zou ik wel doen! Met de trein heb je nog aardig wat ruimte, kun je evt ook een stukje lopen en 2,5 uur is te overzien. Met boeken zou ik misschien nog heel even wachten maar een aanbieding is natuurlijk wel leuk. Misschien dat je na kunt kijken of je de boeking over kunt laten kopen als het echt niet gaat?
@Flip F: gaat hard zeg, fijn dat het einde van het werken bij je in zicht is, zeker nu het zo pittig is! Leuk dat je buik zo bewegelijk is! Succes met de kamertjes
@Roos: fijn dat de 20 weken echo goed was!! Is het geslacht wat jullie dachten of hadden jullie geen voorgevoel?
@Printje: veel plezier met verven!!!

Wij zijn maandag terug gekomen van vakantie en hebben het erg lekker gehad. Het was wel echt te heet, telkens rond de 45 graden (We hebbenzelfs een keer 49 graden gezien op de thermometer!) waardoor we eigenlijk niks konden ondernemen. Dus we hebben echt een weekje resort gedaan en aan het zwembad/zee gelegen. Eten was goed en mijn angst om ziek te worden van het eten in Turkije is gelukkig niet uitgekomen!

Thuisgekomen hebben we donderdagochtend de 20 weken echo gehad en deze was ook helemaal goed voor zover ze kon zien. Wel een opluchting! Helaas voor mijn vriend konden ze niet zien of het kindje een ptosis (de variant met een volledig missende levatorspier dus een gesloten ooglid) heeft, hij heeft dit zelf en aangezien dit erfelijk is maakt hij zich hier wel druk om. Maar dat is nog even afwachten. Zelf maak ik me er eigenlijk niet zo druk om, we zien het dan pas en er is tegenwoordig heel wat aan te doen.

Ik ga zo even de stad in (als ht ophoudt met regenen) en dan wat witte rompertjes kopen om flockfolie op te proberen!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Dikkie Dik vr 5 okt 2012 - 22:34

Roos: fijn dat de echo goed was. Ga je het hier vertellen wat het wordt?

Welkom terug Highway! Helemaal uitgerust dus! Fijn trouwens dat de 20 weken echt goed was. Ik vond het ook een hele opluchting, blijft toch een spannend iets.

Printje, jeeej met de babykamer beginnen. Laat je nog een foto zien van het eindresultaat?

@travelgurly: mijn man wil eigenlijk ook nog zo graag naar Parijs. Wij gaan elk jaar 3 dagen naar Parijs in de voorjaarsvakantie. Dat zit er nu niet in helaas, maar misschien dat ik nog een weekendje boek. Ik heb er gewoon echt geen ervaring in, je moet denk ik doen waar je je goed bijvoelt. Ik weet gewoon niet hoe je je voelt na een hele dag slenteren. Want Parijs blijft een slenterstad. Verstandig om gewoon even een optie te nemen, kan je altijd nog beslissen.

Hier verder weinig nieuws. Donderdag bij de VK geweest. Alles was weer goed. Ben weer 1 kilo aangekomen, dus 2 kilo in bijna 20 weken. Houden zo, veel zwangerschapskilo's krijgen de meeste vrouwen er niet meer af, volgens de VK. Bloeddruk was iets hoger maar nog steeds prima 125/75. Ze was erg aan het zwemmen en bewegen dus was het even zoeken naar het hartje.

Over een week of 2 gaan we de wieg halen bij mijn opa en oma, daar heeft mijn moeder ingelegen, ik en straks ook onze dochter. Zo bijzonder.

Fijn weekend!!
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Highway vr 5 okt 2012 - 22:36

Wat super pas 2 kilo bij 20 weken Dikkie Dik! Ik begin me zo langzamerhand te schamen.. na mijn vakantie was ik 3 kilo zwaarder ineens (zonder dat ik overmatig heb gegeten) en ik zit inmiddels op ruim 10 kilo aangekomen.. ik voel me echt zo'n uitzondering wat dat betreft. Over 2 weken weer naar de VK en ze zal er vast wat over gaan zeggen Cry
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Flower_L za 6 okt 2012 - 0:44

Post vanavond iets uitgebreider, vriend is hele weekend weg. Had zelf gisteravond feest tot laat dus l is wezen logeren. Net opgehaald dus ga zo lekker met hem spelen. Eigenlijk vanavond nog verjaardag maar afgezegd. Wil l niet twee avonden wegbrengen en 1x na half twee in bed liggen is meer dan genoeg merk ik smile wat een pijnlijke buik had ik op t laatst zeg.
bij buren pakketje opgehaald...is het het kraampakket....wel vroeg zeg. Laten we nog maar even wachten daarmee Cool
Hebben alle vier (baby ook) 50 euro van oma gekregen, wil ik mooie muziekmobiel voor kopen. Vanavond eens op zoek.

reageer later uitgebreider, fijne zaterdag!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 7:50

Ik heb echt geen idee hoeveel ik ben aangekomen, volgens mij echt nog vrijwel niets. Ik hoef gelukkig nooit meer op de weegschaal, kreeg er bij R trauma's van en ik sta echt nooit op een weegschaal. Overigens was ik bij hem ook maar 12 kilo aangekomen.

Het kamertje is voor de eerste keer geverfd, een hele mooie kleur zachtroze, de andere wand gaan we behangen en dan volgt een foto!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Ella za 6 okt 2012 - 23:04

Travelgurly: Als je nog goed voel tegen die tijd zou ik lekker weggaan hoor.

Flip Fluitketel: he wat vervelend dat het op je werk zo druk is. En dat je zo'n last heb. Zou het zeker aangegevn bij je TL.

Roos: fijn dat de 20 weken echo goed was!!!

Highway: Fijn dat jullie vakantie zo'n succes was. En de 20 weken echt goed was. Kunnen ze hetgene wat je vriend graag wilde weten helemaal niet op een echo zien?

Dikkie Dik: Fijn dat alles weer goed was. En nog maar 2 kilo aangekomen :shock: super zeg.

Flower: Je hebt het kraampakket dus ook al. Hier gelukkig nog niet. Mag van mij nog even wachten. Leuk kadootje ze van je oma.

Printje: ik ben benieuwd naar de foto.

Hier alles verder goed. De laatste dagen toch weer zo'n pijn rechts in mijn bvenbuik. ALs het aan blijft houden moest ik contact opnemen met de gyn, dus dan ga ik dat van de week maar doen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 1:36

Roos: wat super dat de echo goed was!!

Printje: ben ook erg benieuwd naar het kamertje!

Highway: wat super jij ook een goeie echo.

Dikkie Dik: fijn dat je nog maar zo weinig aangekomen bent, of het er uiteindelijk af gaat maak ik me niet zo'n zorgen over. Ik was bij de eerste 23+ aangekomen en alles weer kwijtgeraakt...

Flower: ik heb ook mijn kraampakket van de week gekregen...

Nou ik was al onzeker over hoeveel ik aangekomen ben, nou hadden we van de week visitie en die vriendin kon maar niet ophouden over hoe dik ik wel niet ben Embarassed . Niet echt wat je wilt horen, maar ik heb me er bij neergelegd. Gisteren lekker uitgebreid naar de kapper geweest.

Woensdag weer naar de vk en donderdag de fotoshoot. Ben erg benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Ella zo 7 okt 2012 - 1:48

Jetje: he wat naar zeg van die vriendin. Trek je er niet teveel van aan hoor!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Pinkel zo 7 okt 2012 - 10:36

Zo hier ben ik ook weer eens hoor!

We zijn net terug van een heerlijk weekend weg in een villa in Drenthe met de hele familie. Dit was naar aanleiding van mijn Oma haar 85ste verjaardag. We hebben van alles gedaan, maar zijn vooral heerlijk tot rust gekomen! Echt heerlijk genoten moet ik zeggen.

Afgelopen woensdag ben ik weer op controle geweest bij de vk, en alles was prima in orde! Ze vertelde mij dat als onze uk zo lekker zou doorgroeien, de kleine wel rond de 7 a 7.5 pond zou wegen als het geboren wordt!! :shock: Om jullie even een beeld erbij te geven: ik ben 1.58m, en draag maat 34 van kleding. Inmiddels is mijn buikomvang ruim 90cm, en die was voor de zwangerschap rond de 65/70 ongeveer. Inmiddels ben ik ruim 7 kilo aangekomen (zal wel meer zijn zo na het afgelopen weekend, maar die denken we er nog ff niet bij Wink), en die 7 kilo bevind zich voornamelijk alleen op mijn buik en borsten!

De familie had mij al een paar weken niet gezien, dus die vonden wel dat ik al een flinke buik had gekregen!! Hahaha Maar alleen maar positieve en leuke reacties erop gehad, en sommige wreven af en toe even over mijn buik. Dus ik was er helemaal trots op!!

Hier ook nog zo'n 7 weken werken voordat ik met verlof ga eind november, en dan heb ik ook nog een kleine 2 weken vakantie, dus dat gaat erg hard voor mijn gevoel!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Snoes zo 7 okt 2012 - 22:13

Printje, is het nog gelukt met de kinderkamer te verven?

Highway, fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad. En fijn ook dat de echo goed was!

Dikkie Dik, dat is zeker netjes, 2 kg met 20 weken.

Ella, nog veel last gehad van pijn in je bovenbuik?

Jetje, wat ontactvol van je vriendin om dat zo te zeggen. Ik vind het altijd zo stom als mensen moeten kunnen zeggen dat iemand 'dik' is geworden, je wordt natuurlijk niet slanker als je zwanger bent.

Pinkel, 7 pond is toch een normaal gewicht voor een baby?

Hier gaat alles nog steeds zijn normale gangetje. Deze week de proefdruk van ons geboortekaartje laten maken en suikerbonen bestellen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Roos ma 8 okt 2012 - 0:01

Zo daar was ik weer... Vorige week de echo gehad. Alles zag er heel goed uit. Het geslacht van de baby houden we voor ons zelf. Een echt voorgevoel hadden we niet...
We hebben deze keer heel wat foto's meegekregen dus dat is heel leuk. L.ucas vind het ook heel leuk om te zien. Die is nu al trotse grote broer!

In de kerstvakantie gaan we met de babykamer aan de slag. Er hoeft ook niet veel te gebeuren.

@pinkel, 7 pond is keurig hoor! Tegen mij zeiden ze 6/6,5 pond maar hij woog toch echt 4060 gram! Dus ze kunnen het best mis hebben!

Zoonlief is wakker typ straks verder Very Happy

Roos
Prater
Prater

Bericht  Flip Fluitketel ma 8 okt 2012 - 0:23

Roos Altijd leuk om veel foto's mee te krijgen. Leuk hé die reactie van de kinderen op de baby. Hier reageert ze ook heel leuk op de baby en bolle buik van mama.

Snoes Wij zijn er ook over eens over het geboortekaartje en de tekst en willen van de week ook alles kortsluiten voor de proefdruk. Suikerbonen is traditie volgens mij in Belgie toch?

Pinkel Die reacties over je buik heb je altijd! Of je bent bijna uitgerekend of je hebt een bescheiden buikje blabla om gek van te worden! Wacht maar tot de baby geboren is.....de ene keer lijkt hij/zij op jou en de andere keer op je man.
En 7/7,5 pond is mooi en je moet niet te veel verwachten van de schattingen die gemaakt worden hoor. Bij ons werd ook gezegd dat de 1e 7/7,5 pond zou wegen, maar ze woog nog net 6 pond.

Jetje Wat naar dat je vriendin zo over je aan het praten was. Zal me er maar niet al teveel van aantrekken. Valt vast wel mee (in ieder geval wat ik op de foto van de week zag).

Ella Hoe is het nu met de pijn? Ik zou als het aanhoud ook de gyn raadplegen.

Flower Hier nog geen kraampakket, maar zal hem binnenkort ook wel krijgen!

Wij zijn nu echt uit het kaartje en de tekst en willen van de week alles kortsluiten voor de proefdruk. ben benieuwd!
Verder veel werken van de week en nog een spannende week ivm een hersenoperatie bij mijn schoonmoeder. Brengt ook één en andere spanning met zich mee.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ella ma 8 okt 2012 - 2:33

Pinkel: klinkt als een heerlijk weekendje weg. Fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige.

Snoes: ja heb het weekend nog veel pijn gehad. Heb het vandaag nu 3x gehad. Heb nog niet gebeld. Ben gewoon bang dat het niks is. En voel me dan zo'n zeur. Kijk het nog even aan. Ga je suikerbonen als bedankje doen ofzo? Ken dat helemaal niet, vandaar.

Roos: fijn dat de echo goed was. leuk als je zoveel foto's meekrijg.

Flip Fluitketel: heb net hierboven bij Snoes geschreven hoe het gaat. Jeetje spannende week bij jullie zeg. Wat gaan ze precies doen bij je schoonmoeder. Als je het niet wil vertellen ook goed hoor;)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Ella ma 8 okt 2012 - 7:45

Heb toch eind van de middag gebeld omdat de pijn weer niet te houden was. Helaas hadden ze het te druk en moet ik morgen langskomen. Dus ga het wel zien.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin ma 8 okt 2012 - 21:01

Goedemorgen dames,

Heb al een tijdje niet gereageerd. Beetje druk gehad met werken en de verbouwing. Heb het wel gelezen maar vrij weinig onthouden sorry.

Hoe gaat het verder hier?

Hier gaat het wel redelijk. Met mijn rug gaat het beter. Gisteren bij de vk geweest en alles was goed. Hartje van baby weer gehoord. Mooie hartslag zei de vk. Al was het ff zoeken, baby zat weer achter in de buik maar kwam zich al snel melden. En moest zich weer laten horen om te schoppen tegen de doppler haha. Bloeddruk was ook weer goed 115/65. Baarmoeder was goed gegroeid en nu net iets onder mijn navel.

Gelijk mijn rugklachten aangekaart en heb goed aan gedaan om me ziek te melden. Het zijn waarschijnlijk de banden die aan het groeien zijn.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: