Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 7 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L za 13 okt 2012 - 0:13

Huh. Jij bent verder maar ik ben eerder aan de beurt....aldus de tickers smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  bolus26 za 13 okt 2012 - 6:08

bimbam wat een naar bericht, veel sterkte!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  NoName88 zo 14 okt 2012 - 2:06

Flower_L schreef:Huh. Jij bent verder maar ik ben eerder aan de beurt....aldus de tickers smile

:shock: Heel vreemd inderdaad! FF rekenen... Ik moet tot 27 december...

Das nog 17 dagen van oktober, nog 30 van november en nog 27 van december. Totaal: 74 Laughing
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  bolus26 zo 14 okt 2012 - 2:26

hoe is het met iedereen?

snoes wat fijn dat je zo goed gevolgd word,lijkt me erg gerustellend

jetje: hoe was je shoot?

noname: ik vind het ook snel gaan hoor de tijd! heb nog een lading plannen maar het enige wat nog echt MOET is wassen etc.

ella: alles goed qua uitslagen?

met mij gaat het wel ok, nu sinds 2 dagen weer wat minder pijn aan mn bekken dus dat scheelt alweer een heleboel!We hebben gisteren samen voor het geboortekaartje gekeken en knopen doorgehakt wat betreft de tekst enz.winter 2012/2013 mama's! - Pagina 7 281626781 voor t kamertje wachten we nog op een muursticker en moeten we nog wat lampjes enzo ophangen maar dat komt ook allemaal wel in orde. Ik merk wel dat mn vergeetachtigheid steeds erger word dus schrijf alles maar op in m nagenda,kalender en briefjes en de zin, herinner je me ff aan... is nog nooit zo vaak uit mijn mond gerold!

nu een weekje herfstvakantie dus lekker relaxen! morgen ga ik met een vriendin een workshops knuffelsontwerpen en maken doen.Heb ik voor mn verjaardag gekregen! ben benieuwd..
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Mama Titty zo 14 okt 2012 - 22:44

Bimbam Wat erg!! Gecondoleerd met dit grote verlies. Hopelijk kun je ondanks dit verlies toch nog een beetje genieten van de laatste weken. Wel fijn dat je de naam en het kaartje nog hebt kunnen delen .... kippenvel!!!

Jetje hoe was je shoot gegaan??

Bolus wat fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt qua geboortekaartje.

Hier even er helemaal doorheen.
Volgende week is D-Day met de sleutel.
Maar alles komt nu dichtbij en even paniekerig.
Kregen we opeens rekening van notaris van kleine 700 euro wat we nog moeten betalen.
Ik gelijk de hypotheek meneer maar even gemaild , want over 3 weken komt de keuken, maar we krijgen pas na 1 week de declaratieformulieren, dus dat wordt ook erg krap, dan baal ik ervan dat het toch allemaal zo snel gaat, want ja even ruim 10.000 euro voorschieten gaat gewoon niet.
En dan ook even gedoe op het werk.
Moest ik weer opnieuw vrijdag naar de bedrijfsarts, of ik echt niet in staat ben om te werken.
Kom ik thuis ligt er een brief van de opleiding van mijn werk dat ik een toets heb gemist en dat ik nog maar 1 kans heb.
Ik gelijk gebeld, moeten ze een doktersverklaring hebben, ze nemen niet genoegen met de verklaring van de verloskundige.
Gelukkig was bedrijfsarts nog steeds eens dat ik niet kan werken, UWV die het allemaal uitbetaald ook, die bellen me niet meer tot aan mijn verlof.
Maar alles bij elkaar zorgt er wel voor dat ik even extra stress heb en toch wel even een paar huilbuien heb gehad .
Zou blij zijn als we volgende week zaterdag naar alle waarschijnlijkheid over kunnen verhuizen en dan wat meer rust gaan krijgen.
Dan in de week van 12 november de keuken, ondertussen ook geboortekaartjes uitzoeken als we verhuisd zijn en dan zal ik ook weer meer op het forum te vinden.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella ma 15 okt 2012 - 4:37

Snoes: ah dan snap ik hem van de suikerbonen. Fijn dat ze je goed op controle houden en het kindje ook regelmatig gaan controleren.

Noname: gefeliciteerd met je neefje! Fijn dat je bloeddruk beter lijtk te gaan.

Bolus: fijn dat jullie uit het kaartje zijn. Wil jij geen ticker met hoever je bent? Ik vergeet dat namelijk iedere keer Embarassed

Mama Titty:he wat vervelend al die stress. Wel fijn dat het UWV je niet meer gaat bellen. Probeer ook je rust te pakken!

Vrijdag op controle geweest, uitslagen waren goed. Vanmorgen een echo gehad en krijg morgen de uitslag daarvan.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  bolus26 ma 15 okt 2012 - 6:36

@ ella fijn dat de uitslagen goed waren! met die tickers heb ik steeds ruzie dus ik geef t op! Ik ben steeds het week nummer min 11winter 2012/2013 mama's! - Pagina 7 561177 dus tis nu week 42 en ik ben dus 31 weken (naja morgen dan) dus zo onthou ik het!

@ madam titty dan komt alles ook wel ineens even tegelijk! kan me voorstellen dat dat je humeur behoorlijk beinvloed.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L ma 15 okt 2012 - 7:39

@ Bolus: lekker, weekje vakantie! Was de workshop leuk?
@ Ella: Fijn, die uitslagen vrijdag. Hopelijk morgen net zo'n goede uitslag.
@ Mama Titty: je bent er maar druk mee zeg! Hoe voel je je nu lichamelijk? Trek je het nog wel een beetje?
vandaag eerste dag 2 1/2 u in ziektewet. Was iets over half 3 thuis, en ben van half 4 tot kwart over 5 in bed wezen rusten.
Vond wel onwennig...lag niet echt gemakkelijk in bed.
Daarna L. opgehaald van KDV, eten gekookt, meneer in bad en bed gestopt. Nog even uurtje bij hem gelegen.
Vriend is op cursus en slaapt niet thuis.
Heb van het weekend alle kleding lakens etc. uit de babycommode getrokken en in manden gestopt. Kan ik over paar weken huppa wasmachine ingooien en dan is dat ook klaar. Namens geld oma heb ik inmiddels iets uitgezocht voor de baby. Donderdag even hier kijken bij Prenatal of ze die nog hebben. Precies 50 euro. Wel boel geld voor zo'n ding. Maar wil wel iets moois kopen, en niet allemaal flutdingen. Voor de rest hebben we al genoeg qua babyspeelgoed...allemaal nog van L.winter 2012/2013 mama's! - Pagina 7 M_3329844_001

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L ma 15 okt 2012 - 9:08

nog even snel een laatste vraag....heeft jullie baby ook zo vaak de hik.?

Pff, L. had het al heel vaak. En deze baby ook. Vooral onderin. Maar kon me eigenlijk niet herinneren dat het al zo 'vroeg' begon, dat hikken.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Printje ma 15 okt 2012 - 9:09

Flower; nee R had vrijwel nooit de hik zover ik kon voelen en deze baby ook niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  bolus26 ma 15 okt 2012 - 9:34

Wat een leuk ding flower! Workshop was erg leuk.

ik heb de baby nu 4 keer de hik voelen hebben.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 21:39

Snoes: wat fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Hopelijk maakt je beeb gauw een groeispurtje.

NoName: lekker dat je bovendruk niet meer stijgt. Haha lekker toegeven aan je luie buien Wink al die klusjes komen wel als je straks ernstige vorm van nesteldrang gaat krijgen Laughing

Bolus: Heerlijk dat je wat minder last van je bekken hebt! En leuk dat je geboortekaartje hebt uitgezocht enz.

Mama Titty: rustig aan he meid.

Flower: leuke mobiel. Ik wil ook nog een nieuwe kopen voor de baby, maar weet nog neit welke. Haha helemaal startklaar om te gaan wassen dus. Het liefst begin ik nu al, maar ik probeer me echt in te houden tot ik met verlof ben. En deze beeb heeft ook vaak de hik. Vaker dan J (of ik herken het dit keer meer dat kan ook).

De shoot was echt fantastisch! Ons zoontje deed zo geweldig mee en die fotografe is echt zo gek als een deur. De meeste foto's zijn dus eigenlijk van J.esper gemaakt, maar dat vind ik niet erg. Ook hele leuke met mijn man en J. Dat ze aan het stoeien zijn en lekker gek doen. En een prachtig geniale foto van mij en hem. Ik ben zo blij met het resultaat!!!

En de geboortekaartjes zijn uitgezocht. Ben erg benieuwd naar de proefdruk straks...

Ik weet niet of ik het hier had neergezet, maar ik was nogal neerslachtig de laatste weken. Dat gaat gelukkig ook veel beter en ik zit weer wat lekkerder in mijn vel. Komt misschien ook doordat ik vandaag over twee weken mijn laatste werkdag heb winter 2012/2013 mama's! - Pagina 7 281626781 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 7 281626781 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 7 281626781

Gast
Gast

Bericht  Jelin ma 15 okt 2012 - 21:59

Ff een ego berichtje.

Heb een vervelend weekend achter de rug. We hebben een van de moeilijkste keuze moeten maken helaas. Een van onze twee honden had mijn dochter gebeten vanuit het niets. Het was niet de eerste keer dat hij iemand heeft gebeten helaas. Dus mijn man en ik hebben besloten dat het zo niet verder kon. Dus we hebben de dierenarts gebeld en daar naar toe gegaan. In goed overleg en na controle van de arts helaas hem moeten laten inslapen. Dat was het beste voor hem. Hij was waarschijnlijk ook niet te plaatsen bij een ander gezin vanwege zijn karakter. Dus ben er erg verdrietig onder. Ook mijn andere hond heeft het zwaar op het moment.

Met mijn dochter gaat het gelukkig goed. Ze heeft gelukkig weinig aan over gehouden.

Gelukkig nog een lichtpuntje.. volgende week heb ik de 20 weken echo.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Ella ma 15 okt 2012 - 21:59

Bolus: ik zal proberen het te onthouden Wink

Flower: leuk zeg wat je wil gaan kopen van het geld van je oma. Volgens mij heb ik de baby nog niet voelen hikken.

Jetje: fijn dat de shoot zo geslaagd was. Ga je nog foto's plaatsten? Fijn dat je je ook wat beter voelt.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Ella ma 15 okt 2012 - 22:01

Jelin: jeetje wat heftig zeg..... Hoe is het met je dochter?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin ma 15 okt 2012 - 22:16

Met mijn dochter gaat het goed gelukkig. Hadden de hap gebeld maar omdat het op een "gunstige" plek was hoefde ze niet langs te komen. Het geneest goed en gelukkig niet gaan onsteken. Werd op het werk gebeld door mijn man en hij belt echt nooit. Dus ik was al geschrokken omdat ik wist dat het serieus was.

Ik zelf ben er wel verdrietig onder bij veel dingen die ik doe word ik eraan herinnerd. Hij was altijd bij me en hij wist dat ik zwanger was. Hij voelde dat aan.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Muppetje di 16 okt 2012 - 0:14

Flower, die mobiel hebben wij zondag gekregen van mijn man zn oma. Prachtig ding, L vindt m geweldig

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 2:20

Hierbij trouwens een paar foto's van de shoot. De meeste waren herkenbaar, maar die plaats ik liever niet Wink

*weg*

Laatst aangepast door Jetje op zo 21 okt 2012 - 6:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 2:23

Oh ik wil ze helemaal niet zo groot :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Pinkel di 16 okt 2012 - 3:10

@ Jelin: Jeetje dat is inderdaad schrikken! Gelukkig valt het mee met je dochter, maar snap heel goed dat jij heel erg verdrietig bent om het verlies van je hond!! Heel veel sterkte ermee en een dikke winter 2012/2013 mama's! - Pagina 7 699888!

@ Jetje: Wauw, wat een mooie foto's zijn er gemaakt van jullie zeg! Daar zou ik ook erg trots op zijn hoor. Vooral die met jullie blote buiken van jou en je zoontje vind ik eg leuk. Very Happy

Hier gaat het redelijk. Ik heb sinds vandaag weer een flinke blaasontsteking. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 7 1371890812 En deze keer doet het echt gruwelijk zeer met plassen, en blijf ik een branderig gevoel houden down under! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 7 878948377 Ik heb net al urine gebracht bij de huisarts en wordt over een uurtje terug gebeld met de uitslag. Hopelijk zitten er niet teveel eiwitten in de urine, want anders kan ik als het een beetje tegenzit nog door naar het ziekenhuis. Bah bah bah. Mad

Afgelopen weekend verjaardag gehad van mijn stiefmams, en dat was erg gezellig! Mijn Oma wil graag met ons shoppen voor haar eerste achterkleinkind, ze is er zo blij mee en trots op! Very Happy Begin november gaan we dus lekker kleding enzo shoppen voor ons ukkie.

Gisteren werd het as van mijn moeder verstrooid. Mijn moeder is 10 jaar geleden overleden, en heeft een urnengraf gehad. Mijn vader en ik wilde het niet nog gaan verlengen omdat wij er beide eigenlijk nooit meer komen. Was opzich wel heel gek om mijn moeder met een dikke buik uit te strooien, maar het voelt wel goed zo!
Mijn vader vroeg gister ook nog of wij het leuk vonden als hij een wiegje gaat maken voor zijn eerste kleinkind!! I love you Tuurlijk is dat goed pap heb ik blij gezegd! Echt zo leuk dat hij inmiddels aan het idee gewend is dat hij Opa gaat worden. Hahaha
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ella di 16 okt 2012 - 4:20

Jelin: Nou fijn dat het op een 'gunstige' plek was. Logisch dat je verdrietig bent.

Jetje: wauw wat een prachtige foto's zeg!!!

Pinkel: he wat vervelend een blaasontsteking. Leuk dat je oma met je wil gaan shoppen zeg. En wat lief dat je vader een wiegje gaat maken.

Heb de uitslag gehad, alles is verder goed. Heb in ieder geval een gekneusde rib.. dat dacht ik zelf ook al Wink. Moet wat meer rust nemen. Met liggen zakt de pijn namelijk.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Flip Fluitketel di 16 okt 2012 - 8:56

Ondanks dat ik zei dat ik weer regelmatiger zou reageren toch alweer een weekje niet gerageerd. Veel gewerkt, geregel e.d.. Met mijn schoonmoeder die vorige week geopereerd is aan de hersenen gaat het erg goed, morgen mag ze gelukkig al naar huis.

Wat betreft werk heb ik een gesprek gehad en werk sinds gisteren boventallig en ben voor 50% aanwezig. Daar bij werk ik nu tot 13.00 en mag doen waar ik mezelf lekker bij voel dus doe lichtere werkzaamheden en medicatie delen/wondverzorging/verpleegtechnische handelingen en als het allemaal niet gaat mag ik gaan zitten als ik wil. En nu kan mijn werk ook een extra poppetje inzetten nu ik BT aanwezig bent.

Afgelopen week bij VK geweest deze heeft mij ook een zetje gegeven om een gesprek aan te gaan op mijn werk omdat ik echt rustiger aan moet gaan doen ivm bandenpijn/pijnlijk bekken en om herhaling van de vorige keer te voorkomen. Moet ook op consult bij de bekkentherapeut binnenkort. Over 3 weken ook een ligging/groei echo gepland. Kunnen we de kleine weer eens bewonderen!

Morgen word onze oudste alweer 2jr. We zijn beide vrij en willen wat leuks gaan doen. Zaterdag vieren we haar verjaardag voor familie/vrienden. Ze krijgt een houten keukentje voor haar verjaardag. Mijn man is hem nu in elkaar aan het zetten. Ben benieuwd hoe ze reageer morgen.

Ella Oei gekneusde rib...dat is pijnlijk. Goed je rust pakken en nemen!

Pinkel Leuk dat je vader een wiegje gaat maken. Ben benieuwd naar het eindresultaat! Balen van de blaasontsteking! Hopelijk valt de uitslag van de kweek mee en ben je er met een evt ab-kuur vanaf.

Jetje Wat een leuke foto's zeg!!

Jelin Hetig zeg! En heel begrijpelijk dat je verdrietig bent om het verlies van je hond! Gelukkig valt het mee met je dochter!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Juutjepetuutje di 16 okt 2012 - 9:33

Flip fluitketel, alvast gefeliciteerd met je dochter! Hele fijne dag morgen! Fijn dat je het nu iets rusiger aan kan doen op je werk!

Jetje, wat een mooi foto's!! Heel erg leuk!

Pinkel, wat lief dat je vader een wiegje gaat maken en bijzonder om je moeder uit te strooien..

Jelin, he bah wat verdrietig van jullie hond! Veel sterkte! Gelukkig mankeert je dochter niets!

Ella, fijn dat de uitslagen goed zijn, maar een gekneusde rib lijkt me erg pijnlijk! Rustig aan

Verder weet ik t niet meer sorry!

Hier gaat alles goed, gister weer bij vk geweest, allebei weer goed gekeurd. Over 3 weken groeiecho.
Verder vandaag hoop gezeur op mn werk. Ik voel me een beetje aan de kant gezet. Ik zet het hier liever niet neer, altijd weer bang voor meelezers. Heb wel besloten me er maar niet te druk om te maken, ik kan er toch niets aan veranderen, kan mn energie nu beter gebruiken en me richten op mijn zwangerschap. Had er vandaag wel echt een k.dag van.
Verder weinig nieuws hier.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Snoes di 16 okt 2012 - 19:16

Jelin, wat heftig zeg van jullie hond. Lijkt me inderdaad een hele moeilijke beslissing, maar wel de beste natuurlijk.

Jetje, wat een leuke foto's!! Very Happy

Flip, wat fijn dat het met je schoonmoeder naar omstandigheden goed gaat!

Ella, goed rusten dan maar met je gekneusde rib, sterkte!

Flower, ik heb nog niet gevoeld dat mijn baby de hik heeft.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Ella wo 17 okt 2012 - 5:48

Hoi hoi,

Flip Fluitketel: Fijn dat je op je werk het één en ander heb kunnen regelen. Zal vast rust geven. Gefeliciteerd met je oudste.

Juutjepetuutje: he wat vervelend die situatie op je werk.

Hier is het kraampakket gebracht, heb hem nog niet opengemaakt. Zal vanavond eens kijken. gelukkig was mijn man thuis er staat ook hier heel groot op de doos: kraampakket Embarassed Verder ontzettend rot geslapen vanacht kan gewoon niet meer op mijn rug en re zij liggen vanwege de pijn. Hoop dat het vanacht wat beter gaat.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: