Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes vr 23 nov 2012 - 1:59

Jetje, wij laten de baby waarschijnlijk niet bij ons op de kamer slapen. Nouja, we gaan het natuurlijk even aankijken, maar het is in eerste instantie niet de bedoeling. Gefeliciteerd trouwens met de geboorte van je nichtje!

Bolus, hoe was het vandaag bij de verloskundige?

Printje, ik wil ook proberen zonder pijnbestrijding, maar als het echt teveel wordt of te zwaar voor mij (mijn spieren zijn namelijk flink afgetakeld door het afbouwen van mijn medicatie) dan zal ik ook niet aarzelen om een epidurale verdoving te vragen.

Flower, oeps dat is niet zo slim inderdaad. Ik zou het zelf ook terugsturen, zou zonde zijn als het uiteindelijk niet past of je niet mooi staat ofzo.

Juutje, fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de verloskundige! Goed ook dat de baby met het hoofdje naar beneden ligt.

Jelin, wat fijn dat de suikertest goed was! Als de waarde niet is gestegen na het drankje, lijkt me dat positief, toch?

NoName, volgende week je laatste werkdagen? Vervelend dat de stress wat begint toe te slaan, maar het zal allemaal wel goedkomen. Zo te lezen bereid jij je goed voor en zorg je er ook voor dat je collega zo goed mogelijk verder kan als jij met verlof bent. Lekker druk bezig geweest al vandaag, netjes hoor! Very Happy

Kwak, ik doe niet mijn best om weinig aan te komen, maar wel om gezond te eten. Ik snoep niet (geen chips, koeken e.d., verjaardagen zijn uitzonderingen natuurlijk haha). Ik drink altijd water en eet bijna geen vettigheid. 1x in de week of in de 2 weken eet ik zelfgemaakte frietjes, maar buiten dat probeer ik zo gezond mogelijk te eten. Het helpt wellicht ook wel qua kilo's bijkomen omdat ik nu met ruim 38 weken nog steeds maar 5,5 kg ben bijgekomen.

Flip, ik ben benieuwd naar wat foto's van de shoot! Ga je ze showen hier of niet?

Pinkel, duimen dat jullie kleintje met het hoofdje naar beneden ligt! Veel succes/plezier op je laatste werkdag maandag!

Wij zijn gisteren weer bij de gynaecoloog geweest. Eerst moest ik aan de ctg, die was helemaal goed, baby was nog goed beweeglijk. Daarna de echo gehad, de baby is niet veel bijgekomen tov 10 dagen geleden, maar het heeft nog voldoende vruchtwater en dat is het belangrijkste. Ook voel ik onze baby nog regelmatig bewegen en dat is natuurlijk ook belangrijk. Volgende week weer ctg + echo, wij zijn dus weer goedgekeurd voor een week! Nu hebben we weer donderdagavond een afspraak, dan is mijn vriend ook jarig, hij vond het wel leuk om op zijn verjaardag naar de baby te mogen kijken haha Wink. Daarna zijn we nog lekker uit eten geweest, zalm met warme groentjes en puree, heerlijk!

Vandaag wel wat rustiger aan gedaan, dat raadde de gynaecoloog me wel aan toen hij hoorde hoeveel ik nog deed dagelijks. Niet dat ik niets meer mag, maar wel wat gas terugnemen. Heb dus vanmorgen maar op een rustig tempo mijn kledingkast opgeruimd en alvast voor vanavond een visschotel voor in de oven klaargemaakt. En eerlijk gezegd merk ik wel dat ook rustigere dagen mij wel goed doen, i.p.v. constant bezig te zijn.

Wat zijn jullie plannen dit weekend? Vanavond gaan mijn vriend en ik gezellig een filmpje kijken samen. Morgenavond hebben we geburenfeest met BBQ en zondag viert mijn vader zijn verjaardag (die is morgen jarig). Wij hebben dus nog een leuk weekend in de planning staan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  NoName88 vr 23 nov 2012 - 4:01

Bimbam, ik slaap op m'n vrije ochtenden ook altijd het lekkerst lijkt het wel, nadat mijn man uit bed is Rolling Eyes En het is er inderdaad wel weer voor ja!

Snoes, mooi dat jullie er weer een week tegenaan kunnen! Vind het niet zo heel vreemd dat de gyn een opmerking maakte toen hij hoorde wat jij dagelijks nog doet! Maar ja, zolang alles goed is met de baby en jij je prima voelt is het waarschijnlijk niet zo heel erg. Zo te horen heb je het vandaag lekker wat rustiger aan gedaan!

Ik heb net de baby-meubels afgesopt. Heel m'n nagels naar de haaien. Zaten overal nog stickertjes op met nummertjes voor het in elkaar zetten. Heb mijn man vriendelijk verzocht of hij die er in het vervolg meteen af wil halen Twisted Evil

Verder nog een beetje was opgeruimd enzo. Oh ja, en gestreken. Doe dat bijna nooit, strijk ook zo ongeveer niks, maar m'n man heeft al een paar keer om z'n overhemden gezeurd angel Enne, ik heb ook kussenslopen staan strijken confused Nesteldrang? Vind eigenlijk beddengoed strijken echt de grootste onzin, maar ik dacht nu, staat misschien toch wel netjes als de kussenslopen straks een beetje glad zijn Yes
En het beddengoed extra netjes en strak opgevouwen en op een nette stapel in de kast. Vind het altijd een beetje onmogelijk om dat netjes te doen, zeker het hoeslaken. Maar ja, wat moet de kraamverzorgster straks anders wel niet denken Embarassed
Krijg daar trouwens wel een beetje de kriebels van; het idee dat straks Jan en alleman in mijn kasten zit. Voor het oog probeer ik het meestal nog wel netjes te hebben in huis, maar achter alle deurtjes.....

Nu ga ik nog even mijn werkmail checken en evt. een paar mailtjes afhandelen en daarna ga ik eens kijken of ik nog wat dichtregels op papier krijg voor Sinterklaas.

Verder niet veel plannen voor 't weekend. Misschien vanavond even naar Intratuin, maar weet niet of man daar puf in heeft. Anders vind ik dat filmpje kijken van Snoes ook wel een goed idee! Morgen denk ik even naar het dorp voor nog wat Sinterklaascadeautjes enzo en morgenavond naar vrienden. Zondag gaan we misschien bij mijn ouders eten.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Travelgurly vr 23 nov 2012 - 4:39

Gefeliciteerd jetje! tante geworden van een lief klein meisje.

Hier gaat de baby, zoals nu de bedoeling is, ook niet bij ons op de kamer snachts.

Snoes: goed rustig aan gedaan vandaag. Ben benieuwd of ik dat ook echt kan als mijn verlof ingaat. Spannend wordt het nu hor......bijna jullie zoon/dochter in jullie armen I love you

Noname88 : kussenslopen strijken :shock: hahahahaha. een strak bed voor jullie dus. Ik vind beddengoed strijken ook onzin, maar wie weet sta ik het straks ook te doen. Wij strijken trouwens bijna niks verder in, ik ben een slechte strijk-vrouw.

Jelin: fijn dat de suikertest goed was! Nu lekker het weekend ingaan.

Morgen even langs schoonouders en in de avond naar de winterfair. En zondag een fotoshoot met mijn zusje die ze gewonnen heeft.....ookal twijfel ik een beetje en denk ik, misschien, dat er een kans aanwezig is, dat het mijn babyshower wordt....winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 3079029344
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Flip Fluitketel vr 23 nov 2012 - 4:59

Dames heb wat foto's van de fotoshoot in het buikjestopic geplaatst.......
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  bolus26 vr 23 nov 2012 - 5:21

ga gelijk kijken flip!

gefeliciteerd jetje!

fijn dat alles goed was snoes

noname: lekker aan t nestelen;)

ik heb heel de nacht weeen gehad dus vanmorgen de vk gebeld en mijn baarmoeder mond is aan het verwijden maar zat nog dicht. Nu zijn de krampen nog niet weg maar al minder pijnlijk en wat onregelmatiger als vanacht en vanmiddag.Ook is het kindje weer ee nstuk beweegelijker.

Ik lig dus weer netjes plat en moet bij elke klapscheet bellen.

ik baalde behoorlijk want had leuke plannen voor vanmiddag en ook voor morgen en zondag maar dat is dus nog even afwachten vrees ik. Als het doorzet is t wel een beetje aan de vroege kant (be n36+4) maar geen ramp ofzo. Maar tliefst heb ik dat t nog even blijft zitten en ik gewoon nog wat leuks kan gaan doen of dat het gewoon even helemaal doorzet want het eindresultaat is dan natuurlijk ook erg leuk!Wink
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 7:47

Dank jullie wel!!! Vanmiddag met mijn schoonmoeder het huisje versierd en even mogen spieken naar het mooie meisje. Ze weegt maar 2700 gram en dat voor 40 weken en 2 dagen... En dan te bedenken dat ons kindje op dat gewicht geschat is bij de echo ruim een week geleden.... Ik zei al tegen mijn schoonmoeder: zo klein maak ik ze niet hoor haha. Morgen 'officieel' op kraamvisite en dan neem ik wel wat kleine maatjes mee, want ze verzuipt echt nog in maatje 50. maar....... NOU WIL IK OOK!!!! Vind het weer helemaal leuk dat getut met zo'n kleintje Embarassed

Snoes: wel goed dat de gyn je even 'teruggefloten' heeft. Kan denk ik geen kwaad om wat rustiger aan te doen. Fijn dat jullie weer door de keuring zijn...

Haha NoName: waar jij al niet aan denkt met je hoeslakens... Moest stiekem wel lachen...

TG: veel plezier bij de fotoshoot (of de stiekeme babyshower haha)

FF: mooie foto's meid!!!

Bolus:oh jeej rustig aan he. Pff die laatste loodjes wegen bij jou wel zwaar.

Wij gaan dus morgen op kraamvisite en daarna naar de Sinterklaasviering op mijn werk. Zondag gaan we met ons zoontje naar het Omniversum in Den Haag. Ben heel benieuwd wat hij ervan gaat vinden...

Gast
Gast

Bericht  kwak vr 23 nov 2012 - 8:01

wat een kleintje Jetje!
heerlijk he, zn kleintje om mee te tutten. Vind het nog steeds helemaal leuk om met het kindje van een vriendin te zitten en die is alweer 3 maand. Heerlijk z'n kleintje weer en D. is ook zo gek op dat kindje.

mooie foto's Flip! en wat lijkt J op jou, dat koppie!precies!

Bolus, spannend! en wie weet loop je nu nog 2 week overtijd... het kan allemaal Wink

noname, haha dat is wel heel ernstig! Ik heb hoeslaken met gaatjes, pech jammer dan als die dan op bed komen.
Ik ga het echt niet strijken! kun je het niet ophangen, dat scheelt al heel veel kreukels!

bimbam, herkenbaar dat slapen in de ochtend. Ik val tegen de ochtend ook pas goed in slaap maar D. is de afgelopen 2 dagen echt heel vroeg wakker dus het schiet niet op.
Met D haar zwangerschap sliep ik ook pas goed als mijn man uit bed was, ik sprak ook nooit in de ochtend af want dan lag ik nog te slapen.. haha!

weekendplannen, morgen gaan we eerst naar het sinterklaasfeest op het werk van mijn man, en smiddags nog even gordijnen zoeken voor de babykamer en gaat mijn man nog wat kleine dingetjes in huis doen. Zondag moeten we, vinden we even nog naar de opa en oma van mijn man, die zijn verhuist naar een verzorgingshuis en we zijn er echt als bijna een jaar niet geweest dus we moeten echt.
vanavond doe ik niks, man gaat weg want hij heeft een nieuwe auto dus die gaat hij even showen bij zijn broers.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Ella vr 23 nov 2012 - 8:52

NoName: zooo jij bent lekker bezig geweest.

Snoes: fijn dat alles weer goed was. Veel plezier met alle plannen het weekend!

Travelgurly: Wordt spannend voor je zondag!

Bolus: he wat vervelend die weeen zeg.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Flip Fluitketel vr 23 nov 2012 - 9:13

Kwak Jahh hebben jullie de auto? Dezelfde als je verleden keer op FB liet zien? Dan zijn het net kleine jongens met hun 'nieuwe speelgoed'.

Jetje Gefeliciteerd met jullie nichtje! Wel een lichtgewichtje idd. Jullie kleintje is straks in vergelijking met haar een reus.
Lekker van genieten morgen!

Bolus Spannend meid! Wie weet is het toch al eerder zover dan gedacht....of niet! In ieder geval nog genieten van de laatste loodjes zover het kan.

Pinkel Tegenwoordig controleer de kraamzorg niet meer hé! Dus het wiegje hoeft niet perse klaar te zijn. Zal wel fijn zijn natuurlijk als het wel zo is. Maar is niet om extra in de stress te zitten.

Noname Ze komen sinds een jaar bij elke client op bezoek rond de 33e week en dan word de bevalling e.d. besproken. Is regionaal zo afgesproken zeiden ze. Hier ook somber wat betreft het weer en er zullen denk ik nog meer van zulke dagen volgen denk ik.

Bimbam Lekker uitslapen! Dat kan hier niet meer met een peuter. Maar normaal gesproken vind ik het ook niet erg om uit te slapen.

Snoes Voor foto's zie het buikjestopic! En van rust groeit de baby ook, vindt het daarom eigenlijk niet zo vreemd dat de gyn het tegen je zei. Nu dus een rustig weekje tegemoet of heb je nog een to do list?

Weekendplannen Morgenochtend Sintklaasviering op mijn man zijn werk. S'middags op bezoek bij schoonmoeder in het zkh en zondag een rustdag enkel even de kerk een bezoekje brengen.

Vanmorgen druk ochtendje naar bekkentherapeut geweest. Alles zat weer schots en scheef, dus weer rechtgezet en lekker gemasseerd. Oei dat was ook geen fijn gevoel.....Hopelijk heeft het weer resultaat gehad! En VK huisbezoek gehad vorige bevalling en de komende bevalling besproken. Mocht ik overtijd gaan (wat ze wel verwachten bij me) zijn ze erg terughoudend met het evt strippen ivm de vorige bevalling bij me omdat dit eigenlijk averechts werkte bij me.
Wel fijn dat ik enigzin weet waar ik aan toe ben..... Verder waren alle controles goed, baby was al iets aan het indalen, maar lag nog niet vast. Dus kan nog lekker zijn gang gaan.

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mama Titty vr 23 nov 2012 - 22:28

Bolus rustig aan doen hè meid!

Jetje gefeliciteerd!!!

Hier gisteren even flink schrikken.
Had donderdagavond en nacht heel veel buikpijn en gisterenochtend ook.
Dus na aandringen van mijn ma toch de vk gebeld.
Moest ik gelijk naar de praktijk toe.

Uitwendig was de buik extreem gegroeid, maar de kleine was nog steeds aan de kleine kant.
Toen inwendige controle was wel even schrikken, de baarmoederhals was al 2/3e verstreken en een vingertopje ontsluiting!!!
Zij gelijk met andere vk overleg gehad en ook naar het ziekenhuis gebeld voor advies.
Ik moet absoluut nu héél rustig aan doen en maandag moet ik terug.
Ook moet ik bij iedere scheet, bij wijze van spreken, bellen.
Gelukkig heeft de vervangende vk dienst waar ik toen het gesprek mee had gehad dat ik het moeilijk vind om te bellen ,bang om lastig te worden gevonden, dus die had gelijk zoiets van: bij enige twijfel, bellen! Al is het 's nachts, heb je vragen,bellen!!!
Vooral omdat ik pas 32 weken ben vandaag, moet de kleine toch wel even nog 5 weken blijven zitten.
Ik gelijk gisteren nieuwe fotocamera besteld, die komt als het goed is vandaag binnen, want die oude heeft kuren en zit een kras op de lens.
Ook zet mijn man alles op alles morgen de babykamer zo goed als klaar te hebben, dat ik kan inruimen/wassen en daarin ook rust hebben.
Seks mogen we nu niet hebben, als de buik straks helemaal rustig weer zou zijn zou het weer mogen, maar weet niet of ik het durf want ze heeft ook gezegd dat ik prikkels of samentrekken van de baarmoeder zoveel mogelijk moet voorkomen.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  bolus26 vr 23 nov 2012 - 23:27

Vervelend madam.titty maar wel herkenbaar. Goed rusten om t zo lang mogelijk te rekken allemaal!
Dat van t bellen herken ik ook : ik begin Uialtijd met hoi, ik moest laagdrempelig bellen dus....

Hier alles nog t zelfdr maar wel redelijk geslapen gelukkig. reageer straks even op de rest
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Printje za 24 nov 2012 - 1:31

Bolus en Mama Titty; wat vervelend zeg dat jullie je zo rustig moeten houden en dat je zo snel moet bellen. Hopelijk blijven jullie kids nog wel een tijdje zitten.

Hebben jullie een voorgevoel wanneer je gaat bevallen? Ik heb al vanaf het begin het idee dat ze eind december al komt. Ik heb het zo ontzettend druk dat ik denk wanneer mijn verlof begint ze ook meteen komt, dat ze denkt jeetje wat is mama opeens rustig hahahaa ik ga maar eens checken wat er aan de hand is hahaha. Nog 3 weken werken tot de kerstvakantie en mijn verlof, heb er nog helemaal geen zin in, zie er zelfs tegenop zolang thuis moeten zijn Embarassed

Jetje; nog gefeliciteerd met je nichtje, wat is haar naam als ik vragen mag?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Limburg85 za 24 nov 2012 - 1:50

Mama Titty hebben ze je niet gelijk opgenomen? Ik had die klachten ook met exact 33 weken en moest toen direct naar het ziekenhuis en daar blijven zodat ze direct konden ingrijpen als het verergerden.

Bolus hoe is het nu met de (voor)weeën? Hier zijn de krampen vandaag ook weer aanwezig, ze voelen nog niet krachtig en lang genoeg voor m'n gevoel, ga heel eigenwijs niet timen omdat we vanmiddag en vanavond Sinterklaas vieren bij opa en oma met de Kids. Maar voor de zekerheid toch maar een gedeelte van m'n tas ingepakt, camera aan de oplader etc.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  NoName88 za 24 nov 2012 - 4:06

Travel, ben benieuwd of het wel een fotoshoot is morgen.

FF, heb de foto's gezien! Mooi hoor! Oh dus dat bezoek aan huis is standaard. Ik dacht is misschien omdat je last van je bekken hebt ofzo...

Bolus, t schiet niet echt op bij jou zeg Sad Geen bijzonderheden meer gebeurd vandaag?

Jetje, wat een kleintje!! Leuk hoor, zo kort voor de geboorte van je eigen baby zo'n klein babytje dicht bij.

Kwak, hang altijd alles op, heb geen droger. Ach ja, snap zelf ook niet echt waar ik mee bezig was. Heb overigens alleen de kussenslopen maar gedaan hoor angel Die hele grote lappen begin ik echt niet aan! Beddengoed met gaten hebben wij nog niet, zijn we nog niet lang genoeg voor getrouwd Razz

Mama Titty, dat is schrikken! Doe maar rustig aan! Baby moet toch echt nog wel ff blijven zitten!

Printje, ik heb geen voorgevoel. Hoop dat hij/zij tussen kerst en oud&nieuw komt.

Limburg, spannend! Eigenwijsje moet iig nog blijven zitten tot de rest van de familie Sinterklaas gevierd heeft Wink

Iedereen heeft vandaag Sinterklaasfeest geloof ik smile Ik heb net een hele stapel kadootjes ingepakt en bezig geweest met een suprise! Ga zo nog even naar een vriendin, d'r vakantiefoto's van Brazilië bewonderen!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Mama Titty za 24 nov 2012 - 4:50

Limburg85 Nee, omdat ik geen weeën heb alleen flinke buikpijnen kunnen ze niks doen dan afwachten.
Bij R. had ik ook met 33 weken, toen ben ik even in ziekenhuis geweest , maar ook toen moest ik me rustig houden.

Printje ik heb zelf geen voorgevoel, zelf hoop ik dat het in 2013 is, in januari. Hoop niet dat ik overtijd loop ,maar goed, is het zo, dan is er ook niks aan te doen.

Iedereen die sinterklaas viert vanavond enz, veel plezier!
Ik merk dat ik toch een extreem kort lontje heb bij alles,zwaar vermoeiend en al helemaal voor mijn man hihi.
Ben wel trots op hem, want begint eindelijk zicht te komen in de kinderkamer.
Zou fijn zijn als ik maandag of dinsdag zou kunnen beginnen met inruimen en inrichten.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 6:05

Zo kwak druk weekendje voor de boeg voor jou...

FF: wat vervelend dat de fysio je zo 'toegetakeld' heeft. Hopelijk heeft het effect!

Jeetje mama titty wat schrikken zeg. Hoe maar goed je bedrust!! Alles voor je kleintje. Sterkte meid

Printje: ze heet J.ill.

Verder weet ik het niet meer, sorry...

Vandaag een drukke dag gehad. Eerst op 'officiele' kraamvisite geweest bij mijn schoonzus. Meteen intake afgesproken met de kraamhulp. Woensdag ga ik weer naar mijn schoonzus, doen we de intake daar na mijn gesprek en controle bij de gyn. Dan weet ik misschien ook meer over de bevalling en kunnen we de dingen doornemen. Het is wel echt een heel leuk vrouwtje!

Daarna naar het Sinterklaasfeest op mijn werk en nou ben ik kapot. Ik merk gewoon echt dat ik geen energie meer heb aan het eind van de dag. Ik ga maar lekker ff onder een warme douche en dan lekker op de bank met de beentjes omhoog vanavond winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 561177

Gast
Gast

Bericht  Flower_L za 24 nov 2012 - 8:11

@ Bolus, hoe gaat het nu ? Heb je vandaag plat gelegen of toch nog even eruit geweest?

@ Jetje, ook al Sint op het werk gevierd. Ik ben ook echt kapot. Drie dagen niet tussen de middag kunnen rusten, en ben nu echt kapot. FIjn dat de kraamhulp een fijne vrouw lijkt te zijn! Toch een zorg minder.

@ Mama Titty, dat klinkt niet zo goed! Rust houden dus, en zorgen dat de kleine nog even lekker binnen blijft. Hopelijk vordert de babykamer een beetje, geeft toch een rustiger gevoel lijkt me. SUcces!

@ NoName, is het gelukt met de surprise? Ik werk laatste tijd de strijk ook sneller weg dan normaal...en ik heb een bloedhekel aan dat klusje. Maar de kussenslopen....nee, die strijk ik met mn hand even beetje gladjes.Laughing

@ Travelgurly, en was het een smoesje voor een babyshower?

@ Snoes, fijne verjaardag morgen. Moeilijk om meer rust te nemen? Zo te lezen de afgelopen tijd, was je ook wel lekker op dreef in huis winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 561177

@ Limubrg, bij jou rommelt het dus ook weer. Hoe gaat het nu? Hopelijk zit je nu fijn op de bank sintcadeaus uit te pakken winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 561177

@ Kwak, geslaagd voor de gordijnen? Wij zijn gister geweest, en geslaagd! Typisch mannen he, auto showen. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 561177

@ FF, jij ook al Sint op het werk...die man is er maar druk mee vandaag winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 561177. Hoe gaat het nu met je schoonmoeder?

@ Printje, ik hoop heel erg 20 of 21 december Embarassed heb wel gevoel dit jaar, maar ik moet van mezelf ook rekening houden met feit dat het pas januari kan worden. Onbewust doe ik dat gewoon niet...lijkt me zo raar om nu over tijd te lopen (L. kwam met 38 1/2)

Gister bij VK geweest voor liggingsecho. En...lag mooi met hoofdje naar beneden. Voetenwerk zit echt aan de rechterkant. Ben wel opgelucht, hopelijk blijft hij/zij mooi zo liggen. Dinsdag weer op controle, en week erop samen met vriend bevalplan doorlopen. Hij heeft er volgens mij helemaal zin in, want hij wil vd week wat dingen op papier zetten omtrent bevalling winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 561177

Hebben gister gordijnen voor babykamer besteld (en voor kamer van L....die heeft enkel rolgordijnen tot nu toe). Voor ene kamer bij Leenbakker, voor andere kamer bij Kwantum. Nu afwachten wie het snelst levert winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 561177

Vriend is net vertrokken, gaat naar Q.limax. Dus die rolt morgenochtend rond 08.00 het bed pas in Sleep Waarschijnlijk zitten L. en ik dan alweer beneden te ontbijten winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 561177
Wordt dus voornamelijk dagje voor L en mij morgen. Pfff moet er niet aan denken om nu nog 12u wakker te moeten zijn.
Vanmiddag hebben we Sint gevierd bij mij op het werk, en nog even een auto gekeken. Willen andere auto maar we kunnen geen knoop doorhakken. Volgens L. was de auto 'Wauw', dus hij heeft m iig al goedgekeurd winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 561177

Fijne avond!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Pinkel za 24 nov 2012 - 8:35

Hallo meiden,

Hier ben ik ook weer eens!! Van de week zo goed als alle babywas gewassen en gisteren gestreken. Heb normaal echt een gruwelijke hekel aan strijken, en doe het dus ook praktisch nooit, maar vond het babyspul wel erg leuk om te strijken moet ik zeggen!! Embarassed Mijn man vond het in ieder geval enorm grappig om te horen hoe ik bezig geweest ben.
Gisteravond hadden we gingen we gourmetten met het voetbal team van mijn man. Was erg leuk en gezellig, maar was wel echt gesloopt toen we thuiskwamen moet ik zeggen.

Vanmorgen eerst een beetje uitgeslapen, en lekker rustig aan gedaan. Toen mijn man uit zijn werk kwam zijn we smiddags nog even naar de stad geweest. Nog een pak hydrofiele luiers erbij gehaald, vitamine D & K, en nog een wiegdekentje met Nijntje erop. Toen nog even boodschappen gedaan voor de komende dagen, en nog een leuk plantje met decoratie voor mijn baas en bazin. Maandag mijn allerlaatste dagje werken daar, en zie er eigenlijk wel tegenop moet ik zeggen... winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 1371890812 Maar aan de andere kant is het ook niet verkeerd dat ik nu wat meer mijn rust kan nemen natuurlijk.

Eind van de middag zijn we nog ff naar de mediamarkt geweest en heb ik 3 spelletjes voor op de laptop gescoord. Kan ik me de komende weken wel mee vermaken denk ik, lekker met de laptop in bed. Anders doe ik weer veel te veel, en dat is ook niet de bedoeling.

@ Jetje: Gefeliciteerd met je nichtje, wat een leuke naam!!
@ Bolus & Mama Titty: RUSTIG AAN meiden!! Jullie kleintjes moeten nog wel ff blijven zitten hoor!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 699888 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 699888
@ Meiden die Sint vieren: Veel plezier!!
@ Flower: Fijn dat de kleine met het hoofdje naar beneden ligt, hopelijk zal hij/zij niet meer draaien.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Flip Fluitketel za 24 nov 2012 - 8:43

Flower Met mijn schoonmoeder gaat het gelukkig weer iets beter. Ze heeft nog wel een drain in haar hoofd/nek zitten om overtollig hersenvocht en de druk in de hersenen nog te optimaliseren. Maar tot nu toe gaaat het redelijk en we hopen dat het nu de goede kant opgaat. Fijn dat de echo goed was. Hier zit het voetenwerk ook aan de re-kant krijg soms een flinke trap na! Welke auto hebben jullie op het oog?

Jetje Heb je de kraamhulp bij J. ook gehad? Hier ook erg vermoeid hoor als ik maar een paar dingen hebt ondernomen zeker nu ook met mijn bekken.

Nonmae Hmmm surprise en gedicht moet ik ook nog aan beginnen. Zal ik ook van de week maar eens een begin mee maken.

Printje Ik heb niet echt een specifieke datum in gedachte wanneer het zover zou zijn. Zou 10-01 of 17-01 wel een mooie datum vinden. Met name 10-01 is een 'speciale' dag voor me. Ik denk dat ik in ieder geval na de uitgerekende datum ga bevallen. Maar je weet het nooit!

Bolus A.s maandag moet je weer op controle toch? Is alles wel klaar voor de komst van de kleine bij jullie?

Pinkel Lekker inkopen gedaan! Ik moet van de week ook nog wat laatste dingen van mijn lijstje kopen!

Mama Titty Hopelijk neemt het allemaal wat af en blijft jullie kleintje voorlopig nog lekker warm in de buik!

Vanmorgen Sint gevierd op mijn man zijn werk. J. vond het geweldig en leefde zich helemaal uit. Ze heeft er weer een mooie pop bij in ieder geval! Morgen lekker een rustdagje!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  bolus26 za 24 nov 2012 - 10:32

Leuk al die sintfeestjes vandaag! Ik heb van de week.mn surprises,cadeautjes en gedichten afgemaakt.kan maar klaar liggen!

@printje, ik verwacht vanaf t begin al dat t wat eerder zou komen (geen idee waarom) en daar ziet t wel naar uit,maar hoeft niet natuurlijk

@jetje las dat je suiker 7.2 was, dat valt best mee toch?lekker aan t chillen nu?

@flower fijn dat de kleine goed ligt!

@ ff fijn dat t beter gaat met je schoonmoeder en dat je kindje genoten heeft vandaag!

Ik ben vandaag rond een uur of half 4 richting mn moeder gegaan en daar lekker in bad geweest. Daarna een paracetamol ingenomen en krampen nemen gelukkig wat af. Dus ik ga van de week nog maar es badderen. 's avonds met mn opa ergens,wat wezen eten ( van half 7 tot half 9) toen alweer harde buiken dus thuis lekker op de bank en nu gaan slapen.

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Ella za 24 nov 2012 - 23:55

FF: fijn dat je wat duidelijkheid hebt mbt het beleid.

Mama Titty: jeetje dat was schrikken zeg! Probeer zo rustg aan te doen.

Flower: fijn dat de kleine goed ligt.

Pinkel: leuk he al dat baby spul, ik heb ook werkelijk alles gestreken Very Happy

Bolus: vervelend zeg die harde buiken.

Proefdruk van geboorte kaartjes gehad. We hadden nog een paar aanpassingen dus zal van de week helemaal rond zijn
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 zo 25 nov 2012 - 0:42

@ ella voor een leuk avondje heb ik wel wen paar harde buiken over hoor! Wink fijn dat de kaartjes bijna rond zijn!

Vanacht alles rustig nu weer krampen helaas Sad ik vermoed dat ik vanmiddag verrast ga worden met een babyshower,maar kan er ook naast zitten natuurlijk.... Nu dus plat en hopen dat de kramoen overgaan!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Ella zo 25 nov 2012 - 4:03

bolus26 schreef:@ ella voor een leuk avondje heb ik wel wen paar harde buiken over hoor! Wink fijn dat de kaartjes bijna rond zijn!

Vanacht alles rustig nu weer krampen helaas winter 2012/2013 mama's! - Pagina 24 1371890812 ik vermoed dat ik vanmiddag verrast ga worden met een babyshower,maar kan er ook naast zitten natuurlijk.... Nu dus plat en hopen dat de kramoen overgaan!

Nou ik hoop het voor je die babyshower! veel plezier als het zo is!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 4:41

Flower: wat fijn dat de kleine goed ligt. Jij dus ook al moe... Gezellig dagje gehad met L?

Pinkel: ik las je andere topic. Hoe is het nu met je?

FF: nee de vorige keer hadden we een andere kraamhulp, omdat ik toen nog in een andere stad woonde. Maar ooh wat had ik haar graag nog een keer gehad. Wat een geweldig mens was dat!!!

Bolus: wat balen dat de krampen toch steeds terugkomen. En je babyshower gehad?

Ik kreeg gisteren het geboortekaartje van een vriendin van me die bevallen is. En ja hoor gewoon precies hetzelfde kaartje als wij hebben uitgezocht :O .

Ik ben wel echt ongelooflijk moe de laatste dagen. Ik slaap 's nachts echt verschrikkelijk en overdag kom ik ook totaal niet tot rust. Hopelijk gaat het gauw weer wat beter, want ik kan nog wel wat slaap gebruiken voor de beeb komt haha

Gast
Gast

Bericht  NoName88 zo 25 nov 2012 - 6:56

Jetje, krijg je nu dezelfde kraamhulp als je schoonzus?

Flower, ik ben wel gevorderd met m'n suprise, maar nog niet klaar helaas. En het dichten wil ook nog niet heel erg vlotten Sad Mooi dat kleintje goed ligt! Die vriend van jou heeft er duidelijk zin in Very Happy Is ie inmiddels al wakker Wink

Bolus, shower gehad? En de krampen weer iets minder?

Jetje, balen van het geboortekaartje! En nu? Een andere uitzoeken of laten jullie het zo?
Ik slaap ook beroerd 's nachts... M'n man zei straks ik hoor de hele nacht niks anders dan kreunen en zuchten naast me Rolling Eyes

Ik las ook Pinkel's andere topic. Ben benieuwd hoe het met haar is!!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: