Rotwerk+topsfeer vs. Leuk werk+klotesfeer
+9
Lavendel
Marsy28
Jeanette
RYW
Fred
Cow
luisa
JD
Bazinga
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Rotwerk+topsfeer vs. Leuk werk+klotesfeer
En al zou je weg willen.. Je kunt toch gewoon weg na je opzegtermijn.. Volgens mij kunnen ze niemand na die periode verplichten om te blijven.
Ik zou ook echt voor een beter sfeer gaan en minder leuk werk. Ik zou ook compleet uit mijn slof schieten als ik in jou situatie zou hebben gezeten. Ik ben wat dat betreft echt veel te brutaal. Onrespectvolle muts.. Gatver.
Ik zou ook echt voor een beter sfeer gaan en minder leuk werk. Ik zou ook compleet uit mijn slof schieten als ik in jou situatie zou hebben gezeten. Ik ben wat dat betreft echt veel te brutaal. Onrespectvolle muts.. Gatver.
Gast- Gast
Mijn eerste ingeving was sowieso al dat ik zou gaan voor de leuke sfeer, maar na jouw verhaal helemaal!
Echt triest dat ze zo met elkaar omgaan daar.. Lekker gewoon puur alleen je werk doen, niks extra's en niet luisteren naar het gezeur. Hopelijk gaat het gesprek maandag goed, heb je een nieuwe baan en dan per direct vertrekken bij deze baan!
Echt triest dat ze zo met elkaar omgaan daar.. Lekker gewoon puur alleen je werk doen, niks extra's en niet luisteren naar het gezeur. Hopelijk gaat het gesprek maandag goed, heb je een nieuwe baan en dan per direct vertrekken bij deze baan!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, ik ben iig aangenomen bij een ander bedrijf, zij waren enthousiast en willen me graag hebben! Morgen m'n ontslag in gang zetten bij m'n huidige werkgever en bidden dat ik 4 nov bij 't nieuwe bedrijf aan de slag mag, anders moet k daar even lief kijken of 't later kan... Ben iig blij met een nieuwe baan 37,5 uur per week, dus ruimere uren = ruimer inkomen. Werk dat wel waaay onder m'n niveau ligt, maar in een prima team, wat ik zo snel even zag en de dame die me aannam, was erg enthousiast over me (gesprek duurde ook bijna anderhalf uur) en zag potentie in me, om door te kunnen groeien, bij haar in het team, op kantoor!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Gefeliciteerd. Hoop dat je oude werk meewerkt.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks!!
Ik ben bijna zover, dat als ze me niet 'gewoon' laten gaan, ik gewoon niet meer kom opdagen.... Ze doen zó akelig tegen me! En ik weet hoe Kinderen-voor-Kinderen dat klinkt, maar ik vind 't echt niet leuk :/
Ik ben bijna zover, dat als ze me niet 'gewoon' laten gaan, ik gewoon niet meer kom opdagen.... Ze doen zó akelig tegen me! En ik weet hoe Kinderen-voor-Kinderen dat klinkt, maar ik vind 't echt niet leuk :/
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Dat kan ik mij goed voorstellen, het is gewoon pesten wat ze doen.
Mochten ze niet akkoord gaan of iets is er dan niemand binnen de organisatie waarmee je kan praten hierover / klacht indienen?
Mochten ze niet akkoord gaan of iets is er dan niemand binnen de organisatie waarmee je kan praten hierover / klacht indienen?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeli met je nieuwe baan! Ik hoop dat ze je bij je huidige baan weg laten gaan. Hoe lastig het ook is, ik zou me niet ziekmelden als ik niet gelijk mocht gaan. Maar hoop voor je dat dit sowieso niet aan de orde is!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?
» Contract 'uitzitten'. Hoe het werk nog leuk houden?
» hartstikke leuk werk maar toch een depressief gevoel...
» Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt?
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» Contract 'uitzitten'. Hoe het werk nog leuk houden?
» hartstikke leuk werk maar toch een depressief gevoel...
» Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt?
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: