hartstikke leuk werk maar toch een depressief gevoel...
Pagina 1 van 1
hartstikke leuk werk maar toch een depressief gevoel...
Ik heb heel leuk werk en als ik er eenmaal ben dan is het goed.
Echter van tevoren heb ik zon depressief / naar /rot gevoel dat ik weer moet gaan werken !! Ben dan ook constant zenuwachtig als zou ik niet weten waarom en ik wil gewoon echt niet gaan !!
Als ik er ben en aan het werken ben dan is er niks aan de hand tot de volgende dag dat ik weer MOET.
Herkent iemand dit?
Echter van tevoren heb ik zon depressief / naar /rot gevoel dat ik weer moet gaan werken !! Ben dan ook constant zenuwachtig als zou ik niet weten waarom en ik wil gewoon echt niet gaan !!
Als ik er ben en aan het werken ben dan is er niks aan de hand tot de volgende dag dat ik weer MOET.
Herkent iemand dit?
Gast- Gast
Re: hartstikke leuk werk maar toch een depressief gevoel...
Heb je onlangs een nieuwe baan?
Ik heb dat altijd minimaal het eerste half jaar nadat ik met een nieuwe baan begonnen ben.
Ik heb dat altijd minimaal het eerste half jaar nadat ik met een nieuwe baan begonnen ben.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: hartstikke leuk werk maar toch een depressief gevoel...
Zijn het dan niet spanningen en onzekerheden die ervoor zorgen dat je je zo voelt?
Bij mij was dat wel het geval. Pas als ik dingen meer op de automatische piloot ga doen en 's nachts niet meer zoveel lig te piekeren, dan ga ik m'n werk leuker vinden en verdwijnt dat rot gevoel langzaam een beetje naar de achtergrond.
Bij mij was dat wel het geval. Pas als ik dingen meer op de automatische piloot ga doen en 's nachts niet meer zoveel lig te piekeren, dan ga ik m'n werk leuker vinden en verdwijnt dat rot gevoel langzaam een beetje naar de achtergrond.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Gevoel dat je werk nooit af is...
» Hoofdpijn/drukkend gevoel na je werk
» Er is geen werk, of toch?
» Toch leuk..
» Toch maar wel een schoonmaakster?
» Hoofdpijn/drukkend gevoel na je werk
» Er is geen werk, of toch?