Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

+19
Printje
Poeke
Liz
Zonnetje
Niekske
M-G
PrimaBella
Thunder
SoGood
Lot
SarahKey
Polly
Manderijn
Linda
Eponine
Clapperdie
rapa nui
Exogenesis
chipa
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 6:30

Bevalt jouw werk? Is het een functie die je echt leuk vindt, of is het omdat je niks anders kan vinden? Haal je echt voldoening uit je werk? Vertel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  chipa ma 19 nov 2012 - 6:32

Ik werk in een heel leuk team, maar het werk zelf vind ik niet zo. Heb er geen bloedhekel aan, maar haal er zeker geen voldoening uit. Ik een baan onder mijn niveau en biedt weinig uitdaging. Maar het is een baan en ik kan flexibel mijn werktijden indelen en dat is erg fijn met een kindje.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Exogenesis ma 19 nov 2012 - 6:55

Ik haal ontzettend veel voldoening uit m'n werk. Heb leuke collega's, het werk is leuk en ik voel me er echt op m'n plaats.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 7:23

Exogenesis schreef:Ik haal ontzettend veel voldoening uit m'n werk. Heb leuke collega's, het werk is leuk en ik voel me er echt op m'n plaats.

Ik sluit me hier helemaal bij aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  rapa nui ma 19 nov 2012 - 7:23

Ja, ik vind mijn werk superleuk. De combinatie van dingen die ik doen, dat ik met veel mensen te maken heb etc. etc. Ik doe het al jaren maar het verveelt me niet en blijft uitdagend. Ik werk alleen in een bouwgerelateerde sector dus het gaat momenteel niet goed en de vooruitzichten voor de komende jaren zijn slecht dus ik hoop dat we overleven en ik mijn baan blijf houden.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Clapperdie ma 19 nov 2012 - 7:35

Ja ik vind mijn werk echt super! Veel afwisseling, leuke mensen om voor te werken en ook om met te werken. Ik zie mij hier nog vele jaren werken :-)

Ohja Het is ook nog eens 10 minuten met de bus. Helemaal ideaal!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Eponine ma 19 nov 2012 - 7:39

Ja! Ik doe dit pas sinds december, ondanks dat ik hiervoor ook een leuke baan had, is deze overstap het beste wat ik had kunnen doen. Behalve uitdagend werk, heb ik ook nog een leuke collega's. Enige nadeel.. Het is een uur met de trein.
Eponine
Eponine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Linda ma 19 nov 2012 - 8:16

Ik vind mijn werk zeker leuk, niet m'n droombaan (hoewel die voor mij denk ik niet bestaat). Ik vind het jammer dat ik geen directe collega's heb en dat ik geen klik heb met de mensen met wie ik regelmatig een kamer deel. En ik vind de flinke reistijd een behoorlijk nadeel.
Ik haal er wel heel veel voldoening uit, dus dat is erg fijn!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Manderijn ma 19 nov 2012 - 8:28

Ik zou me geen leukere baan kunnen bedenken dan deze!
Fijne omgang met ouderen, leuke contacten met collega's, afwisselend werk (mede door de wisseling van bewoners)
Ik kan mijn creativiteit er in kwijt, ik kan er alles in kwijt wat ik in mijn opleiding heb geleerd. Ik heb er de vrijheid om de dagen in te delen naar eigen inzicht, en het is 10 minuten hier vandaan, ideaal. Ik zou niet anders willen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Polly di 20 nov 2012 - 0:23

Ja, ik vind mijn baan echt fantastisch!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  SarahKey di 20 nov 2012 - 0:41

Het werk zelf vind ik erg leuk. Alleen ik zou graag twee hele dagen willen werken ipv twee halve. Ook al zie ik mijn kind zo wel vaker.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Lot di 20 nov 2012 - 5:34

Nee, ik vind het met momenten wel leuk en verveel me ook niet, maar het geeft ook niet echt uitdaging en dus niet zoveel voldoening. Ik ben dan ook invalkracht waardoor ik nergens echt iets kan aanpakken of veranderen, en elke dag opnieuw moet beginnen, dat is soms best wel frusterend. Opzoek naar een nieuwe (vaste) baan!
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  SoGood di 20 nov 2012 - 6:34

Nee, het kost me bergen energie.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Thunder di 20 nov 2012 - 7:03

Nee, de laatste tijd gaat het me steeds meer tegen staan.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  PrimaBella di 20 nov 2012 - 7:28

Officieel is het nog geen werk en loop ik dus 3 tot 4 dagen stage. Maar zelf vind ik toch echt wel dat ik werk Cool
Maar ik haal zeker heel erg veel voldoening uit dit werk!
Ik zit trouwens in de j.eugdzorg, op dit moment dagbesteding bij c.risisopvang. Regelmatig ook erg heftig en ik maak dus ook een hoop mee. Maar ik heb wel echt het gevoel dat ik veel voor de jongeren kan betekenen. Het leukste vind ik werken met jongeren van ongeveer 12 jaar en ouder. Samen met hun kun je echt aan doelen en een toekomst werken. En als je dan ziet dat het lukt is dat super! Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? 3079029344
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 8:15

Het is een tijdelijke functie, op de klantenservice van een grote zorgverzekeraar. Krijg echt allerlei soorten mensen aan de lijn voor verschillende soorten vragen en haal er voldoening uit om zoveel mogelijk mee te denken met wat voor verzekering het beste aansluit, ook soms heftige dingen die je hoort, overlijdensgevallen,eenzame ouderen etc. Ik heb ook hele leuke collega's, er is tijd om te lachen af en toe maar echt uitdaging zit er niet in. Ik zou het opzich leuk vinden om het 1 jaar te doen maar langer zou ik niet zien zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  M-G di 20 nov 2012 - 12:20

Ja ik vind mijn werk erg leuk! Ik krijg van mijn leidinggevende veel verantwoordelijkheid waar ik erg blij mee ben. Verder verwacht hij veel zelfstandigheid, eigen initiatief en doordat we een klein team hebben zijn de werkzaamheden erg variërend. Dus ja ik haal zeker voldoening uit mijn werk. Er is altijd wel iets te verbeteren of er komt iets nieuws op mijn pad waardoor het nooit saai wordt.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Niekske wo 21 nov 2012 - 3:58

Ik ben mijn werk spuugzat, maar gelukkig ga ik vanaf januari een compleet andere baan doen Very Happy

Mijn huidige collega's zijn wel helemaal geweldig, zij zijn één van de voornaamste redenen dat ik het nog zo lang volgehouden heb hier... maar ik heb zo'n zin om weg te gaan hier!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Zonnetje wo 21 nov 2012 - 10:01

Ik vind mijn werk echt leuk en haal er voldoening uit. Het is uitdagend en heel afwisselend.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Liz wo 21 nov 2012 - 11:42

Ja, ik heb echt een superleuke baan. Heel afwisselend en uitdagend en precies waar ik voor gestudeerd heb. Alleen het salaris valt een beetje tegen..
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Poeke zo 25 nov 2012 - 8:06

Polly schreef:Ja, ik vind mijn baan echt fantastisch!

Mag ik vragen wat voor werk jij doet? Zag in een ander topic iets over Sydney en ben erg nieuwschierig nu Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? 561177



Helaas haal ik geen voldoening meer uit mijn baan, het kost me bergen energie en ik sleep mezelf letterlijk er elke dag heen. Ben heel erg druk op zoek maar helaas gaat het moeizaam Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? 1371890812
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Printje zo 25 nov 2012 - 10:37

Ja ik vind mijn werk heel erg leuk. Ik krijg ook regelmatig te horen dat ik echt liefde uitstraal voor mijn kleuters/mijn vak. Alhoewel er helaas steeds meer 'moet' dingen bijkomen qua administratie is het lesgeven en werken met kleuters zelf echt heerlijk. Echt mijn droombaan.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Polly zo 25 nov 2012 - 11:34

Poeke schreef:
Polly schreef:Ja, ik vind mijn baan echt fantastisch!

Mag ik vragen wat voor werk jij doet? Zag in een ander topic iets over Sydney en ben erg nieuwschierig nu Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? 561177



Helaas haal ik geen voldoening meer uit mijn baan, het kost me bergen energie en ik sleep mezelf letterlijk er elke dag heen. Ben heel erg druk op zoek maar helaas gaat het moeizaam Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? 1371890812

PM!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Ibbeltje zo 25 nov 2012 - 19:42

Ja ik vind mijn werk leuk en geniet er van. (KDV)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 20:21

.


Laatst aangepast door Zelda op vr 14 dec 2012 - 6:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit? Empty Re: Vind jij je werk leuk, haal je er voldoening uit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum