Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino za 29 dec 2012 - 5:56

Wat leuk! Twee dates vanavond. Succes meiden, wees jezelf en geniet ervan! Hopelijk zijn de mannen in kwestie ook leuk Very Happy
Ik heb dit weekend misschien ook nog een date, maar misschien ook niet. Lekker duidelijk allemaal weer hiero.
Edit: geen date vanavond hier.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 6:03

Caro schreef:
Jaya schreef:Ik denk dat het wel goed is dat je het daten even laat voor wat het is. Eerst even aan jezelf denken en die nare man proberen te vergeten. Ik zeg trouwens proberen, maar dat gaat je gewoon lukken! Dat daten komt nog wel Date-topic 2 - Pagina 36 561177

Wij zijn aan elkaar voorgesteld door een vriendin/goede kennis. Elkaar eigenlijk niet gesproken, maar toch wel nieuwsgierig dus zijn we elkaar op gaan zoeken op Facebook en zo is het balletje gaan rollen. Chatten op Facebook, later appen en eigenlijk al vrij snel afspreken. Ik sta nog steeds van mezelf te kijken, want ben normaal helemaal niet zo snel van het afspreken, en zeker niet bij een man thuis, maar het voelt niet verkeerd.
Oh en of ik wil dat hij bereikbaar wordt, ik laat het maar op zijn beloop gaan. Heb nu (nog) geen gevoelens. Durf die ook niet goed te krijgen omdat ik hem nog niet goed kan peilen. Ben benieuwd, wie weet wat er gaat gebeuren.

Ja, dat daten komt nog wel. Eerst weer beetje geloof krijgen in de liefde ook :-). Maar ik vind het wel extra leuk eigenlijk om hier mee te schrijven...Ik kom wel over die nare man heen, dat gaat me gewoon lukken! Ik merk sowieso al dat de weekenden en de dagen dat ik bijvoorbeeld vrij ben (of hij) al een stuk makkelijker zijn. Dan is het gemis al een heel stuk minder. Nu dus nog ermee zien om te gaan van ma tot vrijdag van 08:15 tot 17.00 ;-)

Kijk eerst maar vanavond eens aan en hoe dat verloopt. Geniet van de aandacht van deze leuke man en dan merk je ook denk ik snel genoeg aan jezelf of je je kan openstellen en op welke manier. Matchen jullie wel op andere vlakken heel goed? Levensstijl, visie, toekomstplannen etc? Of nog niet zo over gehad?

Fijn dat je hem op je vrije dagen al een stuk minder mist. Dat gaat op je werk ook wel gebeuren, heeft alleen iets langer de tijd nodig denk ik, maar dat gaat je echt lukken.

Echt heel diepgaande gesprekken hebben we nog niet gehad, maar wie weet komt dat nog. Mocht het ooit verder gaan dan dit vind ik dat toch wel belangrijk.
Maar qua levens verschillen we best wel. Zijn carriere zit in de lift en wil daar echt tijd in steken, groot gelijk vind ik, ik zou hetzelfde doen. Hij heeft een eigen huis, een hele hoop geld. Ik heb dat allemaal niet, ik vraag me soms af wat hij met mij moet, ben wat deze dingen betreft echt heel anders.

Stuit; spannend zo snel al, maar ook super leuk!! Heel veel plezier! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 6:04

Vino schreef:Wat leuk! Twee dates vanavond. Succes meiden, wees jezelf en geniet ervan! Hopelijk zijn de mannen in kwestie ook leuk Very Happy
Ik heb dit weekend misschien ook nog een date, maar misschien ook niet. Lekker duidelijk allemaal weer hiero.
Edit: geen date vanavond hier.

Jammer Vino. Weer miscommunicatie? Of verwar ik je nu met iemand anders die dat laatst had met haar date?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino za 29 dec 2012 - 6:10

Bliss heb je al iets gehoord van die jongen? Ik wacht af en toe ook wel met berichtjes terug te sturen via fb, dus ik zou er nog niet meteen iets achter zoeken.
Caro je mag hier gewoon ff spuien hoor! Yes
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino za 29 dec 2012 - 6:11

Jaya schreef:
Vino schreef:Wat leuk! Twee dates vanavond. Succes meiden, wees jezelf en geniet ervan! Hopelijk zijn de mannen in kwestie ook leuk Very Happy
Ik heb dit weekend misschien ook nog een date, maar misschien ook niet. Lekker duidelijk allemaal weer hiero.
Edit: geen date vanavond hier.

Jammer Vino. Weer miscommunicatie? Of verwar ik je nu met iemand anders die dat laatst had met haar date?

Nee, dat was ik ook. Hij heeft een vervoersprobleem, dus vandaar dat het niet doorgaat.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 dec 2012 - 6:13

Veel plezier Jaya & Stuiterbal!!

Nog geen bericht silent

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal za 29 dec 2012 - 6:21

Jaya jij ook veel plezier. Jij gaat naar hem thuis ? Wat gaan jullie doen ?

Bliss dat is balen miss kun je het beter los laten...

Vino: Jammer dat het niet door gaat.

Poeh het is idd snel gegaan maar het voelt op de een of andere manier wel goed. Ben wel benieuwd. We hebben leuk contact tot nu toe dus ja waarom wachten tot 10 jan. Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 dec 2012 - 6:27

Nu al loslaten, na één dagje geen bericht? Vind ik wat snel! Maar goed, ga er ook geen week op zitten wachten natuurlijk. Zoals ik al zei: ik wacht het nog even af tot na het weekend smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 6:28

Vino: Jammer. Heb je wel al een eventuele nieuwe date gepland, of het erover gehad?

Bliss: Balen dat je nog niks terug hebt. Misschien moet je er toch maar niet te veel meer van verwachten, net wat Stuiterbal zegt. Is niet leuk, maar wachten op een bericht is frustrerend.

Stuiterbal: Groot gelijk dat je niet wacht tot 10 januari. Mijn eerste afspraakje met hem was ook heel onverwacht gepland, maar daardoor niet minder leuk. Hopelijk bevalt het jou ook goed, ben heel benieuwd!

Ik ga inderdaad naar hem toe, hebben niet echt iets afgesproken wat we gaan doen dus ik zie het wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 29 dec 2012 - 7:03

Bliss, je hoef het nog niet los t laten vind ik. Het kan best eventjes duren voordat je wat hoort aangezien jullie nog niet eerder contact hebben gehad en er in die zin nog geen 'regels' zijn.

Datelady's, wat spannend. Veel plezier vanavond!

Antibes, wat een leuke maar ook lastige situatie. Geniet er voor nu gewoon van en zie vanzelf maar hoe het loopt. If it's meant to be, dan zal die afstand er uiteindelijk niet meer zo toe doen.

Caro, ik hoop echt dat je hem los gaat laten. Hij is niet de juiste man voor jou. Aantrekken en afstoten, ik heb het twee jaar lang toegestaan. Pas toen ik echt al het contact heb verbroken, kon ik openstaan voor een nieuwe liefde. De beste keuze ooit, want vlak daarna werd ik verliefd op de man met wie ik nu samenwoon.


Laatst aangepast door Lady4 op za 29 dec 2012 - 7:06; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal za 29 dec 2012 - 7:06

Bliss schreef:Nu al loslaten, na één dagje geen bericht? Vind ik wat snel! Maar goed, ga er ook geen week op zitten wachten natuurlijk. Zoals ik al zei: ik wacht het nog even af tot na het weekend smile

Ohh nee ik bedoel niet helemaal los laten sorry drukte me wat verkeerd uit. Ik bedoel je gevoel van afwachten los laten. Wie weet wanneer je een bericht krijgt, maar er niet zo op zitten wachten als nu.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 dec 2012 - 7:07

Ja precies Lady, dat dacht ik ook. Ik probeer het dus nog even geduldig af te wachten Date-topic 2 - Pagina 36 2474380249 Ben er wel iets minder zenuwachtig over dan gisteren, ik zie gewoon wel of er nog een bericht komt. En zo niet: next! Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal za 29 dec 2012 - 7:08

Bliss schreef:Ja precies Lady, dat dacht ik ook. Ik probeer het dus nog even geduldig af te wachten Date-topic 2 - Pagina 36 2474380249 Ben er wel iets minder zenuwachtig over dan gisteren, ik zie gewoon wel of er nog een bericht komt. En zo niet: next! Wink

Dat bedoel ik dus hahahaha sorry. Embarassed
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 dec 2012 - 7:09

Ok, duidelijk! Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal za 29 dec 2012 - 7:12

Bliss schreef:Ok, duidelijk! Laughing
Hahaha fijn ! Ik ga me maar douchen ben een beetje zenuwachtig hahaha laughcry
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 dec 2012 - 7:16

Ik lees vannacht ergens nog wel een update! (als ik terug ben van het stappen) Have fun! Naar welke film gaan jullie?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino za 29 dec 2012 - 7:19

Yaya, we hebben het er nog niet over gehad. Ik laat het contact nu even van hem afhangen.

Stuiterbal, spannend! Veel plezier vanavond. Ben benieuwd hoe het gaat!

Bliss ik zou het ook nog niet laten varen hoor. Hoelang is het geleden? 24uur ofzo. Hij moet wel wat tijd krijgen hè smile Hoe gaat het met je ematching avontuur?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe za 29 dec 2012 - 7:25

Ik kom ook weer eens spieken hier! Ik vond dit topic een tijdje te confronterend, maar ik kan het weer even beter relativeren smile .

Veel plezier met de dates vanavond meiden!

Bliss, misschien heb ik erover heen gelezen, had hij jouw berichtje al gelezen? Misschien is hij bij 'overige berichten ' terecht gekomen. Bij mij kan er dan echt weken voorbijgaan eer ik er achter kom dat ik een berichtje heb. Ik vind het wel een stoere actie!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 7:25

Stuiterbal schreef:
Bliss schreef:Ok, duidelijk! Laughing
Hahaha fijn ! Ik ga me maar douchen ben een beetje zenuwachtig hahaha laughcry

Erg hè? Ik ben ook weer nerveus, terwijl ik hem gewoon al ken. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 29 dec 2012 - 7:26

Stuiterbal en Jaya, heel veel plezier! Hopelijk hebben jullie allebei een superavond!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 dec 2012 - 7:31

Ja, hij heeft het gelezen! Gisteren om 19:35, dus idd bijna 24 uur geleden. Net nog weer zijn foto's op FB zitten kijken Date-topic 2 - Pagina 36 394967 (staan er maar drie op ofzo)

Een leuke jongen heeft mijn profiel op EM bekeken, maar geen bericht gestuurd, dus denk niet dat ie me leuk vond haha.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe za 29 dec 2012 - 7:32

Of hij heeft ook geen betaalde account Wink
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 dec 2012 - 7:57

Kiekeboe schreef:Of hij heeft ook geen betaalde account Wink

Haha ja dat kan ook nog, maar hij verdient bovenmodaal, dus op zich kan ie het zich wel veroorloven :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe za 29 dec 2012 - 8:00

Dat zegt niks. R verdiende ook bovenmodaal maar was zo gierig dat hij weigerde fooien te geven laughcry
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 29 dec 2012 - 8:02

Niet gelijk zo negatief Bliss. Al kán hij het makkelijk betalen, niet iedereen wíl ervoor betalen.

Kiekeboe, als jij bent wie ik denk dat jij bent, dan vind ik het erg leuk dat je terug bent op het forum!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum