Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 30 dec 2012 - 3:26

Leuke om te lezen Stuiterbal, Polly en Cupcake.

Wat jammer dat het zo loopt Jaya. Wel fijn dat hij er eerlijk over is, zodat je zelf kunt beslissen of je daar in mee wilt gaan of niet. Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je daar niet zo'n zin in hebt.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 30 dec 2012 - 3:33

@ Antibes: ik kijk net All You Need Is Love, daar was ook een meisje met een Israëlische vriend, hij vroeg haar ten huwelijk! Dus als het wat wordt tussen jullie, geven wij je wel op bij Robert ten Brink Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 30 dec 2012 - 4:48

Superleuk dat het geslaagd was, Stuiterbal, Polly en Cupcake!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 30 dec 2012 - 5:36

Waah er is een bericht!! Kreeg een melding van FB op mn telefoon. Durf t alleen nog niet meteen te lezen, dan lijkt t net of ik er de hele tijd op zat te wachten laughcry Moet nog ff snel naar AH nu, maar daarna ga ik t toch écht lezen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino zo 30 dec 2012 - 5:45

Jeej! Wat leuk Bliss! Ben benieuwd wat hij gestuurd heeft. :cheering:
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe zo 30 dec 2012 - 5:55

Ja leuk Bliss!!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 30 dec 2012 - 5:58

Wat een leuke updates! :-)

Jaya, erg jammer idd maar wel fijn dat het én helder nu is voor jou én dat je zelf nu je beslissing daarin hebt kunnen maken.

BLiss.. wat schreef hij??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 30 dec 2012 - 6:11

Ok, heb het gelezen! Hij schrijft dat ie idd bij dat café was, maar dat ie mij niet heeft gezien. (ik was er ook maar tien minuten ofzo, moest ff wat tijd overbruggen) Hij vertelt waar hij woont, wat ie heeft gestudeerd en wat voor werk hij nu doet (joh, had ik nog helemaal niet uitgezocht Date-topic 2 - Pagina 38 2474380249). Dan vraagt hij hoe het met mij gaat en dat ik zo te zien in DH ben belandT (aah mega spelfout Mad).

Dusssss! Nou, wel leuk toch? Hij vraagt in elk geval iets terug, dus ik kan hem weer wat sturen smile Dat zal ik later vanavond denk ik ook wel even doen (ja ik ben niet zo goed in lang niks laten horen). Nu kan t wel een iets langer berichtje worden toch, beetje vertellen over wat ik heb gedaan en hoe ik hier ben beland en nog wat herinneringen ophalen enzo Very Happy Right?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 6:12

Joh die stomme regels altijd, als jij NU iets terug wilt sturen, moet je dat gewoon NU doen! Superleuk toch?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 30 dec 2012 - 6:17

Leuk Bliss! En misschien niet dagen/weken afwachten en/of heen en weer mailen, maar vrij snel overgaan tot actie?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 30 dec 2012 - 6:17

Carrie schreef:Joh die stomme regels altijd, als jij NU iets terug wilt sturen, moet je dat gewoon NU doen! Superleuk toch?!

Helemaal eens trouwens. Fuck the rules!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 30 dec 2012 - 6:45

Bliss, ik ben nieuwsgierig wat 'ie terug heeft gestuurd!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 30 dec 2012 - 6:47

Poubelle schreef:Bliss, ik ben nieuwsgierig wat 'ie terug heeft gestuurd!

Zie paar reacties hierboven Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 30 dec 2012 - 6:55

Ben nog niet helemaal wakker!

Maar, leuk! En ik zou ook schijt hebben aan die regels, gewoon vanavond wat terugsturen kan best!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra zo 30 dec 2012 - 7:15

Yay! Een reactie! Very Happy

Hij schrijft tenminste niet dat hij samenwoont of getrouwd is! Dat is mooi! Ik zou dat in je volgende berichtje heel casual vragen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 30 dec 2012 - 7:25

Ja? Dat durf ik nooit :O Denk dat ik t eerst nog maar ff een beetje over koetjes en kalfjes heb hoor... Als we nou echt een beetje in gesprek komen, kan dat altijd nog. Eerst ff kijken of ik iets van interesse kan ontdekken smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 30 dec 2012 - 7:43

Leuk Bliss!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 7:48

Leuk Bliss! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 30 dec 2012 - 7:48

Gewoon vanavond wat terugsturen hoor Bliss! Leuk!

Hier niet zo handig bezig geweest.. Ik heb er iets uitgeflapt over gevoelens hebben voor iemand die je nooit gezien hebt en best negatief gereageerd op iets dat hij zei dat eigenlijk heel lief was... Ik moet ook niet whatsappen als ik 's avonds laat een rotbui heb! Rolling Eyes No
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 30 dec 2012 - 8:09

Antibes, dan stuur je hem nu een berichtje met daarin de strekking van de laatste zin van je vorige post. Er is niks mis met je een beetje kwetsbaar opstellen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 30 dec 2012 - 8:09

Antibes schreef:Gewoon vanavond wat terugsturen hoor Bliss! Leuk!

Hier niet zo handig bezig geweest.. Ik heb er iets uitgeflapt over gevoelens hebben voor iemand die je nooit gezien hebt en best negatief gereageerd op iets dat hij zei dat eigenlijk heel lief was... Ik moet ook niet whatsappen als ik 's avonds laat een rotbui heb! Rolling Eyes No

Bliss: ik ben daar zelf ook nooit goed in hoor, lang wachten maar ik ga me echt niet aan al die stomme regels houden! Gewoon iets terugsturen!

Antibes.. wat heb je gezegd dan? En weet je.. mensen maken nu eenmaal fouten, en jij bent ook maar een mens. En dan nog een vrouw vol hormonen ook! Dus zeg gewoon sorry, zeg dat je een rotbui had en weet je.. dan merk je ook direct aan zijn reactie in hoeverre jullie dus tegen dit soort dingen bestand zijn..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 30 dec 2012 - 8:16

Fijn dat het goed met je gaat. En leuk dat je contact hebt met die jongen, ken je hem via het web? Je ziet tijdens een eventuele date vanzelf of het was is, voor nu hebben jullie in ieder geval leuk contact.

Nog even de laatste dubbelcheck, jij was C. toch?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 30 dec 2012 - 8:17

Naaa, ik weet niet, daar heb ik dan weer geen zin in. Want hij heeft er ook niet op gereageerd. We hadden gisteravond weer heel leuk zitten skypen en toen ik naar bed ging zei hij dat zijn huisgenoot had gevraagd (die kwam halverwege binnenvallen, even gezwaaid) wie de beautiful blonde was. Dus toen vroeg ik natuurlijk wat hij dan geantwoord had en toen stuurde hij iets terug in Hebreeuws waar googletranslate "I told him if I was taller than I was now taking a flight to the Netherlands and offers you a marriage ... Wink And you're an amazing girl and I like you very much :* " van maakte..

Ergens gewoon hartstikke lief natuurlijk.. Waar reageer ik op? Op het feit dat hij mij dus inderdaad "te lang vindt", dat kwam gewoon even verkeerd binnen omdat dat een van mijn grootste twijfels is (vinden we elkaar puur daardoor straks in het echt niet aantrekkelijk? Sad )... Daar zei ik iets over, daar reageerde hij niet meer op (wie weet sliep die arme jongen al, was al drie uur daar) en toen heb ik nog een veel te lang veel te open berichtje gestuurd. Iets over dat ik nog meer girl stuff had (zo noemt hij het plagend als ik "vervelend" ben) en dat hij niet per se hoefde te reageren, maar dat ik het wel kwijt wilde. Namelijk dat ik normaal ook niet op kleinere jongens val, maar dat ik eigenlijk al gevoelens heb voor hem zonder dat ik hem gezien heb. En dat ik het dus niet leuk vind om te horen dat hij mij te groot vindt (maar eigenlijk heeft hij dat dus helemaal niet gezegd, dus ik ben het mooi aan het verprutsen nu). En dat dat stom is (gevoelens voor iemand die je niet kent). En dat hij gelijk heeft en ik meer realistisch moet zijn, maar dat dat niet lukt als ik iedere avond zijn ogen weer zie.

En daar heeft hij dus ook niet op gereageerd, zoals gevraagd.. laughcry Ik ben gewoon hopeloos. Ik ga verder ook niet smsen, ik ga straks lekker naar de bios en ik ben benieuwd of ik morgen een gelukkig nieuwjaar krijg van hem. smile

(quote maar even niet)


Laatst aangepast door Antibes op zo 30 dec 2012 - 8:32; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe zo 30 dec 2012 - 8:29

Lady4 schreef:Fijn dat het goed met je gaat. En leuk dat je contact hebt met die jongen, ken je hem via het web? Je ziet tijdens een eventuele date vanzelf of het was is, voor nu hebben jullie in ieder geval leuk contact.

Nog even de laatste dubbelcheck, jij was C. toch?

Ja ik was C :-).

Ja, ik ken hem via pepper en inmiddels komt een date er aan! Hij gaf aan dat hij vond dat het erg goed klikte en dat hij hoopte dat dat in het echt ook zo was. We zullen zien!

Alleen nu heb ik een kleine dilemma. Ik kan niet zo goed verschillende verhaallijnen hebben. Nou heb ik gister tijdens het uitgaan met iemand nummers uitgewisseld met als doel af te spreken (maar ja, ik had ook wat wijntjes op en nu weet ik niet meer wat ik wil..). Hij blijkt 5 jaar jonger te zijn en nou wil hij ook iets afspreken. Maar zijn leeftijd staat me een beetje tegen en ik wil eerst weten waar de pepperdate op uitloopt. Hij vroeg om mijn fb zodat we iets af konden spreken, maar dat kan toch ook gewoon per sms? Volgens mij wil hij gewoon foto's checken haha! Nou ja, ik geef hem mijn fb wel en hou het verder nog een beetje af denk ik..
Hmm, hij zal toch niet zo stom zijn om dan op mijn timeline iets te zeggen over afspreken of vanavond? Want mijn pepperdate heb ik ook op fb en ik wil niet dat hij dat ziet..
Ohoh... dilemma's...

@ Biss: Wat super dat je een berichtje terug hebt gehad van hem! Ik zou ook gewoon vanavond iets terugsturen hoor.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe zo 30 dec 2012 - 8:33

@ Antibes: Ik vind het best kunnen hoor dat je je op deze manier kwetsbaar op stelt. Alleen wel frustrerend dat hij er nog niet op heeft gereageerd ondanks dat je zelf hebt gezegd dat dat niet hoeft. Uiteindelijk wil je natuurlijk toch wel een reactie.

Lastig zeg! Ik denk dat hij vast nog wel gaat reageren. Misschien moet hij het even laten bezinken.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum