Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza vr 28 dec 2012 - 23:17

Leuk Toet! :cheering:
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro vr 28 dec 2012 - 23:20

Carrie schreef:

He hallo Date-topic 2 - Pagina 35 561177 Ik zou die mail ook niet sturen. Wordt dat niet de 3e mail die je dan stuurt aangaande het contact minderen? Of in ieder geval heb je dat al een paar keer eerder tegen hem gezegd, toch? Ik zou het gewoon proberen te doén en niet hem te mailen dat je minder contact wil. Hij weet dat toch al? Wat is de reden dat je weer wilt mailen, toch een stukje aandacht dat je hoopt, dat je hoopt dat hij juist weer aan je gaat trekken en je wil laten zien dat hij niet minder contact wil?

Verder snap ik dat je niks aan je gevoel kunt doen, maar ik vind het zóóó zonde dat jij je zo voelt om hem. Hij is het niet waard, hij kickt gewoon op aandacht, terwijl hij thuis een vrouw en 2 kinderen heeft zitten. En het erge is nog, dat jij niet eens speciaal was daarin, want nu is hij bezig met die andere collega (die er ook weer intrapt) en vóór jou waren er ook weer andere collega's waar hij mee flirtte en intensief mailcontact had. En nu is die andere collega er niet, en kunnen jullie weer gezellig kletsen. En als die collega terug is van vakantie word jij weer aan de kant geschoven en is de sfeer weer gespannen? Daar laat je je toch niet voor lenen? Kan er bijna boos om worden, zo laat je toch niet met je omgaan?

Echt meid, laat het los, hij is het niet waard, zeker niet als jij de enige was! Ik was allang afgeknapt. Die dingen te weten zou mij juist helpen hem los te laten, instant! Ik hoop dat dat bij jou ook snel gaat gebeuren.

Jij bent een grote schat! En je slaat echt de spijker op zijn kop wat betreft dat je allang afgeknapt was, trust me, voor een groot gedeelte ís dat ook zo. Alleen komen dus af en toe die gevoelens weer naar boven en ik merk dat na dit intense, harde jaar dat ik minder in staat ben die dus te rationaliseren en het dus eerder af te kappen. Het is ook een grote lamlul.. dat weet ik en realiseer ik me. En gisteren namen ze dus even wederom een loopje met me en vandaag kan ik er alweer een stuk helderder over nadenken en dingen op een rijtje zetten.

Het is wat ik net al schreef, in iedere andere situatie kon ik hier beter mee omgaan, maar omdat hij ook zo vasthangt aan alle heftige dingen dit jaar is het moeilijker om dat los te laten. Dat is mijn rationele verklaring...

En die mail.. we hebben eerder elkaar te kennen gegeven dat idd het contact moest minderen maar dat we toch in hetzelfde bedrijf rondliepen en dat we daarom wel af en toe gewoon konden kletsen. Dit zou nu echt dé mail worden waarin ik aangaf ook dat niet meer te willen. Het zou oprecht geen poging zijn aandacht te trekken, maar meer voor mezelf om de dingen af te ronden. Met die wetenschap in mijn hoofd ga ik hem idd niet versturen. Ik heb het getypt, ik heb mijn verhaal gedaan waardoor het vooral voor mezelf helderder is in mijn hoofd. En laat me desnoods 5 mails typen die ik niet verstuur, als ze mij helpen dan is dat 'n manier..

Het is ook zonde van wie ik ben. Ik heb nu verdriet om iemand die het niet waard is, maar goed: emoties kun je niet altijd sturen en dat zal ik voor mezelf moeten verwerken..Naast dat moet ik papa een plaats geven en dat verdriet wordt steeds meer aanwezig en dringt dieper door.. de kerstdagen waren dan ook niet echt makkelijk..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro vr 28 dec 2012 - 23:21

Toet schreef:
Bliss schreef:Nou dat zegt toch wel wat Toet! Dan moet ie jou ook wel leuk vinden, welke gek gaat er anders tot half vier 's nachts met een meisje chatten? Wink Kun je m niet gewoon mee op date vragen?

Jaa laten we het hopen! Hij zei ook echt om half 1 al voor het eerst dat ie ging slapen :p
Er zijn wel al heel pril wat date-plannen besproken maar nog niet echt iets concreets. Zoals ik het nu beoordeel kan dat niet lang meer duren.. bounce

Wat leuk!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle za 29 dec 2012 - 0:14

Oh Toet wat leuk, ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat!

Polly heel veel plezier!

Bliss, ik ben benieuwd of je al wat van 'm hebt gehoord!

Antibes, ik word vrolijk van je verhaal!

Caro, hug . Liefdesverdriet sucks, en zeker als het is om iemand van wie je weet dat het een lamlul is. Maar net wat je zegt, gevoelens kun je niet zomaar uitschakelen. Het is balen dat je elkaar nog blijft zien, maar verstandig dat je het contact zoveel mogelijk afkapt.


Ik werk in het weekend weer in de kroeg en vorige week en gisteravond kwam er een groepje jongens aan de bar zitten en 1 daarvan is leuk! Ik heb altijd geroepen dat als er een leuke jongen is en die vraagt de rekening dat ik dan m'n telefoonnr daarop schrijf. Dat lijkt me wel een stoere actie om te doen, en in de 4 jaar dat ik daar heb gewerkt heb ik het nooit gedaan omdat er nooit leuke mannen zaten. En nu is er 1 en dan durf ik het niet!
Ik ben wel gaan zoeken op fb en ik heb 'm gevonden, maar ik twijfel nog of ik een berichtje moet sturen en wat ik dan zal sturen. A.s. vrijdag is 'ie waarschijnlijk weer in de kroeg.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 29 dec 2012 - 0:37

Bliss ik ben ook wel erg benieuwd hoor!

Polly veel plezier :-)

Poubelle, als je bijna zeker weet dat je hem as vrijdag gaat zien, dan zou ik gewoon ef wachten! Dan nog maar een weekje, kijken of hij echt leuk is en dán je nummer erop zetten :-)

Ik realiseer me overigens dat ik echt klink als een hoopje ellende, en juist op die momenten dat ik me oprecht even heel erg rot voel uit ik me toch hier. Juist omdat ik mijn vriendinnen er niet mee wil lastig vallen omdat het mijn eigen dikke schuld is. Maar weet dat ik me echt wel staande hou, dat deze kerel mij er niet onder zal krijgen omdat als ik alles van het afgelopen jaar kan verwerken, ik dit ook wel aankan. Ik moet soms alleen wel mijn emoties uiten anders word ik gek. En dan wat rationele woorden horen die ik mezelf soms niet kan geven zoals ik dat normaal wel altijd deed. Iedere dag is er een, en iedere dag zal het beter gaan... over het algemeen ben ik nog steeds een weldenkend, rationeel mens alleen staat alles in mijn leven op zijn kop en ga ik ermee om op de beste manier die ik ken.. Is dat altijd even verstandig of inzichtelijk voor anderen? vast niet.. maar gevoelens laten zich nu eenmaal niet zó makkelijk sturen. En als iemand zó diep bij je zit dan is dat al helemaal moeilijk. Maar het lukt uiteindelijk vast wel.. ik zal jullie er niet meer zo mee lastig vallen Date-topic 2 - Pagina 35 561177
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake za 29 dec 2012 - 0:58

Caro schreef:Bliss ik ben ook wel erg benieuwd hoor!

Polly veel plezier :-)

Poubelle, als je bijna zeker weet dat je hem as vrijdag gaat zien, dan zou ik gewoon ef wachten! Dan nog maar een weekje, kijken of hij echt leuk is en dán je nummer erop zetten :-)

Ik realiseer me overigens dat ik echt klink als een hoopje ellende, en juist op die momenten dat ik me oprecht even heel erg rot voel uit ik me toch hier. Juist omdat ik mijn vriendinnen er niet mee wil lastig vallen omdat het mijn eigen dikke schuld is. Maar weet dat ik me echt wel staande hou, dat deze kerel mij er niet onder zal krijgen omdat als ik alles van het afgelopen jaar kan verwerken, ik dit ook wel aankan. Ik moet soms alleen wel mijn emoties uiten anders word ik gek. En dan wat rationele woorden horen die ik mezelf soms niet kan geven zoals ik dat normaal wel altijd deed. Iedere dag is er een, en iedere dag zal het beter gaan... over het algemeen ben ik nog steeds een weldenkend, rationeel mens alleen staat alles in mijn leven op zijn kop en ga ik ermee om op de beste manier die ik ken.. Is dat altijd even verstandig of inzichtelijk voor anderen? vast niet.. maar gevoelens laten zich nu eenmaal niet zó makkelijk sturen. En als iemand zó diep bij je zit dan is dat al helemaal moeilijk. Maar het lukt uiteindelijk vast wel.. ik zal jullie er niet meer zo mee lastig vallen Date-topic 2 - Pagina 35 561177


Dat begrijp ik helemaal meis!!
Ik ben precies zo... nu met de feestdagen zat ik er ook doorheen en wou mijn vrienden
er niet mee lastig vallen en automatisch kom je je verhaal hier doen om het even "kwijt" te zijn.
Als jou dat oplucht moet je dat zeker doen daar is het forum toch voor Wink
En wij zijn er om elkaar er weer even doorheen te slepen!
Ondanks mijn gesip soms na alle ellende afgelopen jaar realiseer ik me ook steeds meer
dat ik het ook gewoon maar presteer in mijn uppie om alleen voor mijn gehandicapte kindje te zorgen en
daarnaast hard moet werken om ons huisje te behouden terwijl vader amper naar zijn kleintje omkijkt en al samenwoont met zijn nieuwe vlam. En ik voel me ook vaak eenzaam als ik gezinnen zie lopen.
En dat terwijl ik al 2 maanden date met een leuke jongen en vrienden en familie heb.
Het zijn gewoon tijdelijke dipjes die soms even langs komen waaien.

Anyway stort je hart zo nu en dan lekker hier uit, dat lucht op en levert weer wat
bemoedigende woordjes op van medeforummers smile
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 dec 2012 - 1:26

Joh Cupcake, ik wist niet dat je een gehandicapt kindje hebt... Wat heeft hij (het is een jongetje toch?)?

Pff, eerste reactie op e-Matching is van een 47-jarige vent ("ik word vaak jonger geschat"... whatever!) Date-topic 2 - Pagina 35 394967
Nog geen bericht terug op FB Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 29 dec 2012 - 1:32

Bliss schreef:Joh Cupcake, ik wist niet dat je een gehandicapt kindje hebt... Wat heeft hij (het is een jongetje toch?)?

Pff, eerste reactie op e-Matching is van een 47-jarige vent ("ik word vaak jonger geschat"... whatever!) Date-topic 2 - Pagina 35 394967
Nog geen bericht terug op FB Date-topic 2 - Pagina 35 1371890812

Soms komen je FB berichten toch ook in een mapje 'overig' binnen? Althans, als ik mensen niet ken maar die sturen mij wel berichten via FB dan komen ze in dat mapje binnen en zie ik ze amper... Kan dat niet aan de hand zijn?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 dec 2012 - 1:38

Nee, dat is het helaas niet. Als hij op mijn bericht reageert, komt het er ook gewoon onder te staan neem ik aan. Nou ja, het is nog geen dag geleden, ik probeer nog niet te wanhopen Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 29 dec 2012 - 1:40

Caro, je mag ons altijd lastig vallen hoor! Daar zijn wij toch voor! Date-topic 2 - Pagina 35 699888

Toet, wat leuk! Klinkt goed in ieder geval. Heeft hij jou nou al eens in het echt gezien? Jullie hebben niet met elkaar gesproken toch?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 29 dec 2012 - 1:54

Esperanza schreef:Ik krijg echt een glimlach op m'n gezicht van jouw verhaal Antibes. Lastige situatie qua afstand, dat wel, maar het is zo'n leuk verhaal! Misschien nu nog te vroeg om over na te denken, maar zou je hem willen ontmoeten? Ik bedoel heb je nagedacht over eventueel een relatie op afstand (mocht het in het echt ook zo klikken natuurlijk)? Of zou je het juist om die reden afhouden?

We hebben het daar wel een beetje over gehad hoor. Ik heb het hele "waar gaat dit in hemelsnaam heen"-verhaal namelijk al eens op tafel gegooid. En hij wil mij wel echt ontmoeten in de zomer. Ik hem dénk ik ook wel, weet het niet helemaal zeker. We hebben het er ook al eens over gehad bijv. dat zijn ouders natuurlijk liever een Joods meisje zouden hebben "But I'm sure they would love you". Relatie op afstand weet ik absoluut niet. Ergens zou het best mogelijk zijn, want ik heb wel een zwak voor Israel en zou daar best een tijdje heen willen en hij wil sowieso een jaar of twee naar Europa (master of werken). Maar naja, op de écht lange termijn zie ik het niet echt gebeuren. Maar goed, ik kijk eerst gewoon even hoe het komende maanden loopt en of we elkaar uberhaupt willen ontmoeten in 2013. En verder ben ik er echt nog helemaal niet uit, dat zal er vanaf hangen hoe het loopt en hoe ik me erbij voel in de toekomst. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet za 29 dec 2012 - 2:28

Carra schreef:Caro, je mag ons altijd lastig vallen hoor! Daar zijn wij toch voor! Date-topic 2 - Pagina 35 699888

Toet, wat leuk! Klinkt goed in ieder geval. Heeft hij jou nou al eens in het echt gezien? Jullie hebben niet met elkaar gesproken toch?

Nee wij hebben elkaar nog nooit IRL gesproken laughcry

Caro ik snap je helemaal! En het maakt echt niet uit dat je met die verhalen hierheen komt, toch juist fijn dat je hier je verhaal wel kwijt kan?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 29 dec 2012 - 3:08

Dat is lief van jullie maar ik moet gewoon stoppen met obsederen. Soms lijkt het bijna een obsessie.. al zal ik het as woensdag wel weer moeilijk gaan hebben als die collega terug is en daarmee dus ook de spanning. zie er nu al tegenop maar ik heb oprecht al zoveel geprobeerd om de spanning te verminderen maar het lukt me niet zo goed. Ik moet gewoon even oprecht in de chillmodus en het langs me heen laten gaan... (zeg ik nu oh zo makkelijk)...

Schop onder mijn hol heb ik nodig. Ik heb het teveel toe gelaten, teveel mensen over lastig gevallen en nu moet ik stoppen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 3:46

Caro, als je nou gewoon ons ermee lastig blijft vallen en voor jezelf zegt dat je hem verder 'vergeet'. Kan je toch je verhaal kwijt, snap wel dat je zo af en toe je gal wil spugen over hem. Het is allemaal maar lastig Date-topic 2 - Pagina 35 699888

Toet, wat leuk dat jullie zo lang hebben gekletst en dat er al soort van date plannen zijn ontstaan. Hopelijk komt het echt tot een date! Very Happy

Bliss, misschien heeft hij het druk, of dacht hij 'ik reageer later' en heeft hij dat nog niet gedaan. Ik zou het nog niet meteen negatief opvatten dat je nog niks terug hebt, het is inderdaad pas een dag. Makkelijk gezegd, ik zou zelf in jouw geval ook constant zitten te kijken Wink

Stuiterbal, leuk dat je gaat daten!! Very Happy

Oke, wij hebben weer volop contact en gaan elkaar weer een keer zien, vanavond om precies te zijn. Hij praat nu ook op een andere manier tegen me, lijkt wel wat meer geïnteresseerd dan voorheen. Hij lijkt echt tijd voor me te willen maken. Ik ben benieuwd vanavond smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 29 dec 2012 - 3:55

Spannend Jaya!! Ben benieuwd hoe je het gaat hebben :-)! Update morgen?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 4:07

Natuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 29 dec 2012 - 4:11

Jaya schreef:Natuurlijk!

Goed zo! Wel spannend hoor.. wat gaan jullie doen?

En nog bedankt voor je lieve woorden, ik ga het proberen! Maar ik wil gewoon niet een lastige trut zijn en het is toch maar iedere keer hetzelfde riedeltje. Wist ik maar een manier om het gewoon af te schakelen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 4:37

Caro schreef:
Jaya schreef:Natuurlijk!

Goed zo! Wel spannend hoor.. wat gaan jullie doen?

En nog bedankt voor je lieve woorden, ik ga het proberen! Maar ik wil gewoon niet een lastige trut zijn en het is toch maar iedere keer hetzelfde riedeltje. Wist ik maar een manier om het gewoon af te schakelen!

Je bent geen lastige trut, echt niet! Het is toch juist fijn om ergens je verhaal kwijt te kunnen? De meiden in dit topic kennen je verhaal en weet zeker dat ze het net als ik niet erg vinden om naar je te 'luisteren'. Ik vind juist dat het in dit topic niet alleen maar over de leuke kanten van daten hoeft te gaan, want dat is het gewoon niet altijd. Vaak is het gewoon ook allemaal maar lastig.

Ik ga naar hem toe, net als de andere keren. Hoop dat we gewoon een leuke avond gaan hebben.

Ik heb af en toe trouwens wel het idee dat ik mijn eigen Christian Grey heb getroffen, alleen dan zonder de speelkamer/contracten/harde en zachte grenzen enz. Een drukke, redelijk rijke, erg aantrekkelijke man die eigenlijk een beetje onbereikbaar is. Voel een soort spanning als ik bij hem ben, zo heb ik dat volgens mij nog nooit gevoeld. Tijdje geen contact gehad maar uiteindelijk is hij het die contact zoekt en tijd voor me vrij wil maken. Ik zie wel wat vergelijkingen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 29 dec 2012 - 4:40

Ohh Jaya, klinkt ergens idd niet heel slecht. Hopelijk wordt ie nog bereikbaar voor je, als jij dat wil tenminste :-). Ik ben echt benieuwd hoe jullie het gaan hebben! Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?

En nogmaals.. bedankt voor je lieve woorden :-). Ik zal er rekening mee houden! Ik heb al het andere daten trouwens gelaten voor wat het was. Vind het wel ef best..de sportinstructeur wilde nog langskomen maar dat heb ik afgehouden, had er écht geen trek in!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 4:59

Ik denk dat het wel goed is dat je het daten even laat voor wat het is. Eerst even aan jezelf denken en die nare man proberen te vergeten. Ik zeg trouwens proberen, maar dat gaat je gewoon lukken! Dat daten komt nog wel Date-topic 2 - Pagina 35 561177

Wij zijn aan elkaar voorgesteld door een vriendin/goede kennis. Elkaar eigenlijk niet gesproken, maar toch wel nieuwsgierig dus zijn we elkaar op gaan zoeken op Facebook en zo is het balletje gaan rollen. Chatten op Facebook, later appen en eigenlijk al vrij snel afspreken. Ik sta nog steeds van mezelf te kijken, want ben normaal helemaal niet zo snel van het afspreken, en zeker niet bij een man thuis, maar het voelt niet verkeerd.
Oh en of ik wil dat hij bereikbaar wordt, ik laat het maar op zijn beloop gaan. Heb nu (nog) geen gevoelens. Durf die ook niet goed te krijgen omdat ik hem nog niet goed kan peilen. Ben benieuwd, wie weet wat er gaat gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 29 dec 2012 - 5:10

Jaya schreef:Ik denk dat het wel goed is dat je het daten even laat voor wat het is. Eerst even aan jezelf denken en die nare man proberen te vergeten. Ik zeg trouwens proberen, maar dat gaat je gewoon lukken! Dat daten komt nog wel Date-topic 2 - Pagina 35 561177

Wij zijn aan elkaar voorgesteld door een vriendin/goede kennis. Elkaar eigenlijk niet gesproken, maar toch wel nieuwsgierig dus zijn we elkaar op gaan zoeken op Facebook en zo is het balletje gaan rollen. Chatten op Facebook, later appen en eigenlijk al vrij snel afspreken. Ik sta nog steeds van mezelf te kijken, want ben normaal helemaal niet zo snel van het afspreken, en zeker niet bij een man thuis, maar het voelt niet verkeerd.
Oh en of ik wil dat hij bereikbaar wordt, ik laat het maar op zijn beloop gaan. Heb nu (nog) geen gevoelens. Durf die ook niet goed te krijgen omdat ik hem nog niet goed kan peilen. Ben benieuwd, wie weet wat er gaat gebeuren.

Ja, dat daten komt nog wel. Eerst weer beetje geloof krijgen in de liefde ook :-). Maar ik vind het wel extra leuk eigenlijk om hier mee te schrijven...Ik kom wel over die nare man heen, dat gaat me gewoon lukken! Ik merk sowieso al dat de weekenden en de dagen dat ik bijvoorbeeld vrij ben (of hij) al een stuk makkelijker zijn. Dan is het gemis al een heel stuk minder. Nu dus nog ermee zien om te gaan van ma tot vrijdag van 08:15 tot 17.00 ;-)

Kijk eerst maar vanavond eens aan en hoe dat verloopt. Geniet van de aandacht van deze leuke man en dan merk je ook denk ik snel genoeg aan jezelf of je je kan openstellen en op welke manier. Matchen jullie wel op andere vlakken heel goed? Levensstijl, visie, toekomstplannen etc? Of nog niet zo over gehad?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal za 29 dec 2012 - 5:35

:O :O oops date vervroegd en wel naar vanavond !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 29 dec 2012 - 5:37

Stuiterbal schreef: :O :O oops date vervroegd en wel naar vanavond !

Oe oe oe!! twee dames op date vanavond!! Spannend Stuit! Wat gaan jullie doen??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal za 29 dec 2012 - 5:41

Waaahhhhh ik durf niet hahahaha ben echt een schijterd :P Dadelijk maar snel douchen en optutten.

We gaan filmpje pakken en van te voren eerst nog ergens wat drinken. Zodat we eerst even kunnen kletsen.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 29 dec 2012 - 5:52

Stuiterbal schreef:Waaahhhhh ik durf niet hahahaha ben echt een schijterd Date-topic 2 - Pagina 35 253468018 Dadelijk maar snel douchen en optutten.

We gaan filmpje pakken en van te voren eerst nog ergens wat drinken. Zodat we eerst even kunnen kletsen.

Dat zijn de spannende momentjes.. Ze zijn eng, maar hebben ook wel iets :-). Bij mijn date ging ik toen ik voor zijn deur stond eerst nog even met mijn beste vriendin bellen die me moed moest inpraten..

Filmpje + wat drinken klinkt leuk! Ben zo benieuwd hoe je het gaat hebben!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum