Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond vr 28 dec 2012 - 3:04

Toet, hoe is het met jou & je onmogelijke liefde?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro vr 28 dec 2012 - 3:07

Daar ben ik ook wel benieuwd naar Toet!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 3:07

Me too! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet vr 28 dec 2012 - 3:12

Niet goed. Ik heb wel een paar leuke gesprekken met hem gehad op FB maar dat was het, geen idee of er nog meer gaat komen maar ik laat het nu even voor wat het is.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 28 dec 2012 - 5:14

Ach, nog wel frustrerend met een knipoog.

Ik word hier bij mijn ouders wel gek haha, zie overal Israel! Ga ik afstoffen, kom ik de menorah tegen. Zoek ik een boek, kom ik de fotoboeken van Eilat/Jerusalem tegen, kijk ik net voor een film vanavond: ook weer iets over Israel op tv, oeff!

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 28 dec 2012 - 5:33

AAAAAAAAAAAAHH! Heb een bericht gestuurd! Zoiets als Caro voorstelde: Hé [naam], volgens mij zag ik jou tweede kerstdag bij [naam café en plaatsnaam], klopt dat? Volgens mij zaten we in 5 en/of 6VWO bij elkaar in de klas en ik was ineens benieuwd wat je daarna bent gaan doen en waar je terecht bent gekomen! smile Groetjes Bliss

Ooh mijn god! Ben echt vet zenuwachtig nu :O Had al de hele dag kriebels in mn buik, mn fantasie kan soms ineens ff op hol slaan... Laatst was ik een paar dagen helemaal vol van een jongen die ik in de kroeg had gezien en nu is het deze jongen, ben benieuwd voor hoe lang Date-topic 2 - Pagina 33 394967 Help ik vind het eng!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet vr 28 dec 2012 - 5:37

Jeeeej leukleukleuk! :cheering:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay vr 28 dec 2012 - 7:14

Antibes schreef:Ach, nog wel frustrerend met een knipoog.

Ik word hier bij mijn ouders wel gek haha, zie overal Israel! Ga ik afstoffen, kom ik de menorah tegen. Zoek ik een boek, kom ik de fotoboeken van Eilat/Jerusalem tegen, kijk ik net voor een film vanavond: ook weer iets over Israel op tv, oeff!


Het is een teken!!!Laughing
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino vr 28 dec 2012 - 7:25

Bliss, leuk! Stoer van je! Wel spannend Very Happy laat je het weten als hij wat terug stuurt?

Antibes, het is een voorteken haha. Wel erg toevallig allemaal!

Stuiterbal, veel plezier met je chatdate vanavond!

Caro, dat lijkt me wel lastig. Samenwerken met een collega die je leuk vind of vond. Mijn ex is ook een collega van mij, was ook niet altijd even handig.. Ik zou die mail ook niet sturen trouwens.

Hier was het allemaal een misverstand, we zouden gaan daten. Dat gaat nu niet door, maar hebben wel leuk contact via de mail en whatsapp.


Laatst aangepast door Vino op vr 28 dec 2012 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 28 dec 2012 - 7:28

Vino schreef:Bliss, leuk! Stoer van je! Wel spannend Very Happy laat je het weten als hij wat terug stuurt?

Uiteraard! Ik word nu al gek, net gekeken of ie mijn bericht al heeft gezien, maar voor zover ik weet niet. Volgens mij is ie ook niet heel actief op FB, dus voor hetzelfde geld duurt het nog een paar dagen :O (of hij stuurt überhaupt niks terug, dat kan ook nog!)

Jammer dat je date niet doorgaat! Binnenkort een herkansing?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 7:30

Caro schreef:

Ik heb dus gisteren al een mail getypt naar hem, nog niet verstuurd, waarin ik aangeef afstand te willen en dat we de vriendschap in de koelkast zetten. En dat die misschien nog wel een keer terug kan komen maar nu nog niet. Alleen.. het is zo moeilijk en zo definitief. En als we dan weer zo gezellig hebben zitten kletsen dan valt het me helemaal moeilijk. Die mail kan ik versturen op ieder moment natuurlijk, hij weet niet dat hij eraan zit te komen en dan kan ik rustig bepalen wat ik erin zet en op welke manier.

Deze paar dagen is het ook wel extra fijn, want zo kan ik heel even gewoon zonder de extra spanning van die vrouwelijke collega (die is paar dagen vrij) gewoon rustig even kijken wat er nog wel en wat er niet meer is tussen ons. Volgende week is ze terug en ik weet dat dingen dan weer extra gespannen zijn. En daar wil ik vanaf. Maar als iemand me kan vertellen hoe ik dat moet doen??

En ik vind het dus wel mijn eigen schuld dat ik hierin zit. ik kan soms echt enorm hard zijn voor mezelf en ik vind mezelf een volslagen idioot dat ik mijn hart heb verloren aan de verkeerde.

He hallo smile Ik zou die mail ook niet sturen. Wordt dat niet de 3e mail die je dan stuurt aangaande het contact minderen? Of in ieder geval heb je dat al een paar keer eerder tegen hem gezegd, toch? Ik zou het gewoon proberen te doén en niet hem te mailen dat je minder contact wil. Hij weet dat toch al? Wat is de reden dat je weer wilt mailen, toch een stukje aandacht dat je hoopt, dat je hoopt dat hij juist weer aan je gaat trekken en je wil laten zien dat hij niet minder contact wil?

Verder snap ik dat je niks aan je gevoel kunt doen, maar ik vind het zóóó zonde dat jij je zo voelt om hem. Hij is het niet waard, hij kickt gewoon op aandacht, terwijl hij thuis een vrouw en 2 kinderen heeft zitten. En het erge is nog, dat jij niet eens speciaal was daarin, want nu is hij bezig met die andere collega (die er ook weer intrapt) en vóór jou waren er ook weer andere collega's waar hij mee flirtte en intensief mailcontact had. En nu is die andere collega er niet, en kunnen jullie weer gezellig kletsen. En als die collega terug is van vakantie word jij weer aan de kant geschoven en is de sfeer weer gespannen? Daar laat je je toch niet voor lenen? Kan er bijna boos om worden, zo laat je toch niet met je omgaan?

Echt meid, laat het los, hij is het niet waard, zeker niet als jij de enige was! Ik was allang afgeknapt. Die dingen te weten zou mij juist helpen hem los te laten, instant! Ik hoop dat dat bij jou ook snel gaat gebeuren.


Laatst aangepast door Carrie op vr 28 dec 2012 - 8:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino vr 28 dec 2012 - 7:35

Bliss schreef:
Vino schreef:Bliss, leuk! Stoer van je! Wel spannend Very Happy laat je het weten als hij wat terug stuurt?

Uiteraard! Ik word nu al gek, net gekeken of ie mijn bericht al heeft gezien, maar voor zover ik weet niet. Volgens mij is ie ook niet heel actief op FB, dus voor hetzelfde geld duurt het nog een paar dagen :O (of hij stuurt überhaupt niks terug, dat kan ook nog!)

Jammer dat je date niet doorgaat! Binnenkort een herkansing?

Als hij het gelezen heeft komt er inderdaad een datum bij te staan. Dus zolang dat er nog niet staat, heeft hij het nog niet gelezen. Ik zou ook gek worden hoor. Wel stoer dat je het hebt gedaan! Je berichtje was iig kort en bondig!

Ik laat het nu een beetje van hem afhangen. We hadden voor zaterdag afgesproken, maar omdat ik niets smste, dacht hij dat ik geen interesse meer had. Dus ik vroeg waar we gingen afspreken. Was hij verbaast dat het nog doorging. Één grote miscommunicatie dus. Het is iig recht gezet. We hebben weer leuk contact, maar we hebben het nog niet over een nieuwe afspraak gehad.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 28 dec 2012 - 7:45

Waar ken je hem van? En was jouw relatie nou ook nog niet zo lang uit?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino vr 28 dec 2012 - 7:52

Die jongen ken ik via paiq. Ik had iets tegen datingsites, maar heb me toch ingeschreven. Een collega was er positief over.

Mijn relatie is sinds september uit.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 28 dec 2012 - 8:13

Aaaah het bericht is bekeken om 19:35!! Nu kan ik me dus steeds gaan opvreten omdat ik niks terug heb... :O

Ga straks ook maar ff een profiel aanmaken op e-Matching denk ik, heb zin om een beetje rond te neuzen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 28 dec 2012 - 8:14

Haha, je zou het haast denken he. Superlief, hij is bij zijn ouders ivm verjaardag van zijn mam en stuurt net een foto met "Shalom shabbat", heeft hij het overhemd aan dat hij mij gisteren vroeg te kiezen (which one looks better) toen hij aan het inpakken was. So cute.. En dat hij me mist nu we elkaar gisteravond niet "gezien" hebben.. I love you

Vino: wat een stom misverstand zeg! Dan gewoon nu maar weer even leuk contact en binnenkort een herkansing?

Bliss: spannend!! Ik ben benieuwd!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 28 dec 2012 - 8:15

Bliss schreef:Aaaah het bericht is bekeken om 19:35!! Nu kan ik me dus steeds gaan opvreten omdat ik niks terug heb... :O

Ga straks ook maar ff een profiel aanmaken op e-Matching denk ik, heb zin om een beetje rond te neuzen!

Haha, sterkte komende uren (hopelijk geen dagen)!

E-matching kun je niks tenzij je betaalt toch?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 28 dec 2012 - 8:20

Antibes schreef:
Bliss schreef:Aaaah het bericht is bekeken om 19:35!! Nu kan ik me dus steeds gaan opvreten omdat ik niks terug heb... :O

Ga straks ook maar ff een profiel aanmaken op e-Matching denk ik, heb zin om een beetje rond te neuzen!

Haha, sterkte komende uren (hopelijk geen dagen)!

E-matching kun je niks tenzij je betaalt toch?

Je kunt wel gewoon rondkijken en de volledige profielen bekijken, maar niet zelf iemand een bericht sturen. Als je een bericht van iemand krijgt, kun je wel gewoon wat terug sturen.

Ik hoop idd ook geen dagen, maar ik weet het niet, word er nu al schijtzenuwachtig van! Zal toch wel weer niks van komen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal vr 28 dec 2012 - 8:25

Antibes: Echt meid jij gaat voor liefde over de grens ! Ik vind het nu al een succes verhaal Very Happy

Bliss: Goed gedaan ben erg benieuwd naar zijn reactie !

Ik heb me aangemeld op pepper. De enige site wat me tot nu toe bevalt en ik heb een betaalde versie gepakt. Ik had er ook wat tegen vond het 3x niks maar ja in real life schiet het ook niet op.

Momenteel druk in gesprek met een potentiële date ! De ideeën voor date 1 worden uitgewisseld en het word een uitje op de schaatsbaan Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 28 dec 2012 - 8:27

Haha, wie weet.. Maar dan moeten jullie sowieso nog wel een maand of 6 wachten op een eerste date verslag.. Wink

Schaatsen is een leuk idee!! Kun jij dat een beetje? Haha, ik kan dat echt helemaaaaaaaal niet, no wayyyyyy! Pepper is een leuke site trouwens, heb daar in de beginfase wel gebruik van gemaakt (toen was het volledig gratis) omdat een vriend van een jongen die ik ken het mede opgezet had. Ik had toen nog sjans met een van digi-ondersteuning die ik een paar keer gesproken had haha! Goeie website ook, beetje meer social media profiel idee.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal vr 28 dec 2012 - 8:30

Antibes schreef:Haha, wie weet.. Maar dan moeten jullie sowieso nog wel een maand of 6 wachten op een eerste date verslag.. Wink

Schaatsen is een leuk idee!! Kun jij dat een beetje? Haha, ik kan dat echt helemaaaaaaaal niet, no wayyyyyy! Pepper is een leuke site trouwens, heb daar in de beginfase wel gebruik van gemaakt (toen was het volledig gratis) omdat een vriend van een jongen die ik ken het mede opgezet had. Ik had toen nog sjans met een van digi-ondersteuning die ik een paar keer gesproken had haha! Goeie website ook, beetje meer social media profiel idee.

Ja klopt idd pepper is idd een social media idee. Vind ik persoonlijk fijn idd.

En ja of ik nog kan schaatsen geen idee ik heb al minstens 10 jaar niet meer op die dingen gestaan. Vroeger ging ik wel wekelijks. Dus ben benieuwd. Vond het een leuk idee om te doen.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 28 dec 2012 - 8:32

En anders gewoon heel gracieus op je kont vallen... Wink Ik vind het ook een heel leuk idee!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal vr 28 dec 2012 - 8:33

Hahahahahaha hij zei : "ik vang je wel op hoor"

Ik zeg het is een GO !!! :cheering:
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Chocolate Cookie vr 28 dec 2012 - 8:33

Ik wil ook wel even mee kletsen. Al heb ik (helaas) geen potentiële date. Zit wel op Paiq, maar echt enthousiast ben ik nog niet. Het blijft steeds mij eenmalig leuke gesprekken.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond vr 28 dec 2012 - 8:34

Whaa Bliss wat stoer van je! Props voor Bliss thumbup

En Caro, ik ben het eens met Carrie, laat je niet zo naar beneden halen vanwege gevoelens voor een vent. Hij is dat, en jou, echt niet waard. Wat een paardenlul is het trouwens, als ik het zo lees.

En Stuit, lekker bezig!!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum