Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 21 nov 2012 - 2:51

Feline schreef:Haha.. Het was ook niet helemaal de bedoeling dat er een update kwam te staan. Had 'm direct verborgen op m'n tijdlijn maar blijkbaar blijf je het dan wel in het nieuwsoverzicht zien. Kreeg meteen een whatsappbom haha..
Maar is misschien wel goed want er waren een paar mannen die me probeerden te versieren dus die weten t nu ook! Date-topic 2 - Pagina 14 561177

Lady, vreselijk herkenbaar verhaal (bij mij gelukkig maar 2 maanden en niet 2 jaar) maar ditmaal ging bij mij alles ook vanzelf!

Kijk: en door deze berichten blijf ik optimistisch!! Want die leuke man voor mij, die komt (hopelijk) echt wel :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover wo 21 nov 2012 - 4:14

Natuurlijk komt die leuke man ook voor jou Caro! Wat ontzettend stom dat die man niet meer gereageerd heeft. Maar goed, zulke types wil je inderdaad sowieso niet.

Jaya: Wat leuk dat je een afspraakje hebt! En ik vind het goed om jouw ervaring ook te lezen, dat je nog wel vriendschappelijk contact hebt met die andere jongen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine wo 21 nov 2012 - 10:42

Wat stom Caro. Ik stuur ook weleens een berichtje waar dan geen reactie op komt. Het is natuurlijk jammer voor hem, maar toch voelt het wel even kut. Er komt vast een hele leuke man, want jij ziet er leuk uit, daar kan het niet aan liggen.

Ik heb niet meer zoveel zin in daten. Ik heb laatst nog wel een date met een jongen gehad, degene die ik op de foto niet zo leuk vond. Het was best een gezellige date, we zijn naar zee geweest smile Daarna nog wat heen en weer gesms't, maar nu ik een paar dagen niks heb laten horen krijg ik ineens een berichtje met 'en toen was het stil' laughcry Eigenlijk hoop ik gewoon dat ik de ware eens tegen het lijf loop, letterlijk.

Ik heb nog wel een dilemma. Ik kom de laatste tijd regelmatig bekenden tegen op RP, maar nu kwam ik laatst een meisje tegen die ik ken van vroeger. Ik had toen gevoelens voor haar en vind haar nog steeds best leuk, maar nu weet ik niet of ik haar een berichtje moet sturen. Ik durf het niet zo goed.

Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 11:26

Caro, dat de mannen afhaken zegt waarschijnlijk meer over de mannen dan over jou. Heb ooit een keer een foto van je gezien en je bent een hartstikke leuke meid. Hoop dat je (snel) een leuke man vindt.

Supergrover, ik ben ook wel blij dat we nog contact hebben, had het zonde gevonden als dat ook niet meer zo was. Ik blijf toch een zwak voor hem houden, ook al zijn de verliefde gevoelens weg.

En dat afspraakje, ben nu al nerveus en het is pas over twee dagen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover wo 21 nov 2012 - 23:10

Phileine: Gewoon doen, wat heb je te verliezen? Het feit dat ze een profiel heeft op een datingsite, zegt dat ze er wel voor open staat.

Jaya: Ik snap dat je zenuwachtig bent! Probeer het een beetje van je af te zetten, hoe moeilijk dat ook is.

Gisteravond was het super gezellig. Ik heb verdorie een kater, op donderdagochtend! Na 4 wijntjes, echt een nieuw dieptepunt, haha. Maar goed, hij deed ook weer gewoon heel leuk gister, maar er is niets gebeurd verder. Ik ben dus niet echt veel wijzer. Ik overweeg om te vragen of hij samen wil eten en dan misschien maar gewoon vragen of hij dit ziet als puur vriendschappelijk of dat er eventueel meer in zit. Dat vind ik alleen doodeng, dus ik weet niet of ik het uberhaupt durf. En ik ben ook bang dat het misschien heel awkward wordt met zo'n serieus gesprek.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle do 22 nov 2012 - 4:21

Supergrover als je duidelijkheid wilt zou ik t gewoon vragen.

Ik zie zo tegenop tegen vanavond.. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Ik merk dat ik alweer vluchtgedrag begin te vertonen. Ik kan wel met 'm uit eten gaan maar debk toch niet dat 't wat kan gaan worden (ik denk te ver vooruit, i know).


Laatst aangepast door Poubelle op do 22 nov 2012 - 4:32; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond do 22 nov 2012 - 4:22

Poubelle! Wat lees ik nou!

Jij gaat mooi wel met hem uit eten en je gaat je heel erg vermaken! Hupsakee Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 22 nov 2012 - 4:41

Eens met Poubelle SG, liever duidelijkheid dan dat het zo vaag blijft.....

Dat komt waarschijnlijk omdat je nu te veel tijd hebt gehad om er over na te denken Poubelle! Ga gewoon een leuke avond hebben, ongeacht of het wel of niet wat gaat worden.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle do 22 nov 2012 - 6:42

Ik ga 't toch afzeggen..
Niet echt netjes van me maar ik zie het gewoon niet zitten. Normaal ga ik daten met iemand waarbij ik het idee heb dat het wel iets kan worden, ik ga niet daten met het idee dat ik hem misschien wel eens leuk zou kunnen gaan vinden.
Misschien ben ik gewoon erg moeilijk ofzo, maar het voelt gewoon niet goed.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond do 22 nov 2012 - 7:07

Awh! Maar als het niet goed voelt om wel te gaan, moet je het idd maar niet doen.

Gewoon op zoek naar een jongen die veel meer je type is smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 22 nov 2012 - 7:27

Ah jammer Poubelle! Maar ik snap het wel hoor, als het niet goed voelt moet je het niet doen!
Had er trouwens ook geen vriendschap kunnen ontstaan, of was het echt een date-date?
Heb je het ondertussen al afgezegd? Hoe reageerde hij?

En eens met Chance, op zoek naar een jongen waar het wel goed bij voelt!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski do 22 nov 2012 - 9:26

Date-topic 2 - Pagina 14 1270000679 Maar wel goed dat je je gevoel volgt, toch? En stel nou dat je over een tijdje wel zou denken dat het iets kan worden, dan kunnen jullie het toch altijd weer oppakken?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette do 22 nov 2012 - 23:15

Kowalski schreef:Ik wil ook een date Date-topic 2 - Pagina 14 1270000679

Ik ook :nopompom:

Wel leuk om jullie verhalen te lezen! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover do 22 nov 2012 - 23:33

Jammer Poubelle! Ik begrijp je wel, maar toch jammer.

Ik ga sowieso met die jongen praten. Woensdag heb ik namelijk een andere jongen ontmoet, waar ik heel gezellig mee heb gesproken. Maar die jongen heeft me dus gister mee uit gevraagd laughcry Ik heb wel ja gezegd, ik heb woensdag immers leuk met hem gepraat, dus een drankje doen is vast wel gezellig (en ook het verhaal van Lady in mijn achterhoofd houdend). Maar ik voel me toch schuldig, naar allebei de jongens toe. Ik zou behoorlijk not amused zijn als die jongen die ik leuk vind met andere meiden afspraakjes zou maken, dus als hij hetzelfde voor mij voelt als ik voor hem, is dit best lullig van mij. Maar ik vind het ook een beetje lullig voor die andere jongen, om met hem uit te gaan terwijl ik eigenlijk dus een andere jongen leuk vind. Dus mijn besluit is dat ik eerst ga praten met jongen 1, en vragen hoe hij dit ziet tussen ons. Als hij aangeeft dat het puur vriendschappelijk is van zijn kant, hoef ik me niet schuldig te voelen en kan ik jongen 2 misschien ook wel een kans geven. Als hij aangeeft dat hij meer voelt, kan ik meteen duidelijk maken aan jongen 2 dat onze afspraak dus alleen voor de gezelligheid is, en niets meer.

Een vrij bizarre wending in het verhaal die ik zelf ook niet zag aankomen. Maar het is wel goed, want ik ben nu eigenlijk gedwongen om met die jongen te gaan praten en duidelijkheid te krijgen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 vr 23 nov 2012 - 1:35

Supergrover, ik denk echt dat je veel te lief bent voor die jongen hoor. Je hoeft toch helemaal geen verantwoording af te leggen naar hem als je met iemand anders een drankje gaat doen? Niets ligt nog vast, en als hij je echt zo leuk vindt dan mag hij dat weleens laten blijken. smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro vr 23 nov 2012 - 1:47

Zo idd Supergrover! Je hebt geen relatie met geen van beiden..dus je bent gewoon vrij te doen wat jij wil hoor. Je gaat gewoon met mensen iets drinken, meer niet :-). Als je wil praten met jongen 1, dan moet je dat gewoon doen natuurlijk! Vragen wat hij nu van je wil en dan heb je duidelijkheid. Maar daar hoef je toch je afspraak met jongen 2 niet voor af te zeggen?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond vr 23 nov 2012 - 3:34

Daar hoef je je helemaal niet schuldig over te voelen SG!

Ik heb een keer gedate met een jongen en die vroeg toen wie de jongen was waarmee ik op een foto op Facebook stond.
Zo van "Wie is B.?".
Ik: "Een vriend, hoezo?".
Hij: "Oh je stond ermee op de foto op Facebook".

Date-topic 2 - Pagina 14 878948377

Serieus, al sta ik op de foto zoenend met die jongen, dan is het nog mijn eigen Facebook en ik bepaal zelf wel met welke jongen ik op de foto ga. En op Facebook zet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover vr 23 nov 2012 - 6:16

Ik ga mijn afspraak met jongen 2 ook niet afzeggen hoor Caro, ik wil alleen voor die afspraak met jongen 1 praten. Ik hoef geen verantwoording af te leggen inderdaad, dat ben ik ook niet van plan. Maar ik wil weten hoe jongen 1 denkt over wat er is tussen ons, voordat ik met jongen 2 wat ga drinken, dan weet ik ook hoe ik daar in moet gaan. In principe is het ook geen probleem dat ik met een jongen iets ga drinken, maar ten eerste kennen die jongens elkaar, en ten tweede lijkt het er niet op dat jongen 2 uit is op een vriendschap. Dus ik vind het wel zo netjes om dan eerst te weten hoe jongen 1 en ik zitten, voordat ik met een vriend van hem uit ga. Maar ik ga dus sowieso wel iets drinken met jongen 2, alleen als jongen 1 aangeeft niets te willen, dan ga ik er met een ander idee heen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 7:26

Ik geef je groot gelijk dat je met jongen 2 gewoon wat gaat drinken. Daar is niks mis mee toch? Ik zou ook zeker duidelijkheid vragen aan jongen 1, die onduidelijkheid is killing!

Ik ga zo daten.. Ben zo nerveus en ook weer zo onzeker over mezelf..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle vr 23 nov 2012 - 22:44

Hoe was je date, Jaya?
En waarom ben je zo onzeker over jezelf?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 2:01

Het was leuk, erg leuk, en die onzekerheid was achteraf ook helemaal niet nodig. Als het op mannen aan komt ben ik gewoon onzeker over mezelf. Vinden ze me wel leuk genoeg? Praat ik geen onzin? Met deze date heb ik dat wat erger, want in mijn ogen is hij zó leuk dat ik me bijna niet voor kan stellen dat hij met míj wil daten, maar we zijn inmiddels al twee dates verder en gister heeft hij me verzekerd dat ik niet onzeker hoef te zijn. Maar dat blijft toch ergens in mijn achterhoofd hangen, stom he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 24 nov 2012 - 6:11

Wat goed Jaya! En ik herken het wel hoor.. Ik heb hetzelfde..maar geniet van deze aandacht!!

Mag ik ef beetje zeuren? Ik heb zoiets stoms vind ik zelf..ik sta gratis op Lexa en betaald op Parship. Nu vind ik die laatste serieuzer en verwacht ik meer van eigenlijk.. Maar iedere keer als ik daar mijn foto's vrijgeef lijken de mannen af te haken. En ik sap het niet goed, want ik sta er écht niet lelijk op en volgens mij ben ik ook écht niet lelijk. Maar nu ook weer: iemand die tenminste zegt: ik denk dat de fysieke klik er niet is. Daar kun jij natuurlijk niks aan doen maar veel succes verder. En daar baal ik van... Dan denk ik toch: what the hell is er mis met mij?

Op Lexa word ik overspoeld met reacties maar aangezien ik daar niet betaal, kan ik geen klap zien. Maar ik snap het dus niet: bij Lexa heb ik tig flirts en berichten en weet ik het wat allemaal.. En op Parship niks.

Ik heb oa Carrie ook gevraagd naar die foto's en die vindt ze ook prima. Maar ik word er dus moedeloos van. Rationele kant zegt: komt wel goed. Ik ben niet lelijk, en dan is die ene er gewoon nog niet. Emotionele kant zegt: zie je nu wel dat ik niet leuk ben??

Zucht. Sorry voor dit gezeur..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond za 24 nov 2012 - 6:39

En wat dacht je van E-matching? Daar kan je ook gratis op, en dan kan je gewoon berichtjes ontvangen! Je kan dan alleen zelf geen berichtje sturen.

En trouwens, wat let je om zelf eens een leuk berichtje naar een leuke man te sturen?
Je ziet er idd gewoon leuk uit hoor. Er zijn heus mannen die jou ook leuk vinden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine za 24 nov 2012 - 6:57

Caro schreef:Wat goed Jaya! En ik herken het wel hoor.. Ik heb hetzelfde..maar geniet van deze aandacht!!

Mag ik ef beetje zeuren? Ik heb zoiets stoms vind ik zelf..ik sta gratis op Lexa en betaald op Parship. Nu vind ik die laatste serieuzer en verwacht ik meer van eigenlijk.. Maar iedere keer als ik daar mijn foto's vrijgeef lijken de mannen af te haken. En ik sap het niet goed, want ik sta er écht niet lelijk op en volgens mij ben ik ook écht niet lelijk. Maar nu ook weer: iemand die tenminste zegt: ik denk dat de fysieke klik er niet is. Daar kun jij natuurlijk niks aan doen maar veel succes verder. En daar baal ik van... Dan denk ik toch: what the hell is er mis met mij?

Op Lexa word ik overspoeld met reacties maar aangezien ik daar niet betaal, kan ik geen klap zien. Maar ik snap het dus niet: bij Lexa heb ik tig flirts en berichten en weet ik het wat allemaal.. En op Parship niks.

Ik heb oa Carrie ook gevraagd naar die foto's en die vindt ze ook prima. Maar ik word er dus moedeloos van. Rationele kant zegt: komt wel goed. Ik ben niet lelijk, en dan is die ene er gewoon nog niet. Emotionele kant zegt: zie je nu wel dat ik niet leuk ben??

Zucht. Sorry voor dit gezeur..

Ik snap dat je er onzeker van wordt, dat heb ik ook. Maar probeer te bedenken dat het niet per se hoeft te betekenen dat de man in kwestie je lelijk vindt. Misschien valt hij wel op blond met blauwe ogen, terwijl jij donker bent met groene ogen. Ik sta ingeschreven op relatieplanet, daar kun je ook gratis berichtjes ontvangen en ook interesseberichtjes versturen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 24 nov 2012 - 10:22

Ik heb me afgemeld op Paiq. Ik wil niet online daten. Ik werd er ook onzeker van, en aan de andere kan geïrriteerd door de trieste exemplaren die er tussen zitten. Misschien over een tijdje weer, maar ik wil die leuke man gewoon in de kroeg tegenkomen. Of op straat, of de supermarkt, desnoods op werk.

Ik heb me dan ook voorgenomen beter 'op te letten' en meer uit te gaan (en dan niet de plaatselijke kroeg)

Leuk Jaya!! Niet onzeker zijn, lekker van genieten!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum