Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 27 sep 2012 - 21:26

Nou, dit is niet zomaar even een date update hoor :-). Maar gisteren had ik me toch een middag hahah! Het begon toen ik op mijn werk weg wilde rijden. Accu leeg.. nou, daar sta je dan als hulpeloos vrouwtje :-). Dus ik naar binnen en collega's gevraagd (die er nog waren) maar niemand had startkabels. Heel verhaal, ik in mijn kleine gele auto werd uiteindelijk aangeduwd door 5 mannen. Een van de inleners in het bedrijf (jonge vent, wel mijn leeftijd en mensen wilden ons koppelen), bleef maar bij me staan en wilde zeker weten dat ik thuiskwam en of hij me dan thuis moest brengen etc etc.. Kon wel enigzins merken dat hij met me wilde blijven praten enzo..
Nou goed.. uiteindelijk startte de auto en kon ik wegrijden. Sta ik even later voor het sotplicht en ik zag iemand de hele tijd naar me zwaaien. Nou, ik zag echt niet wie het was en via de autospiegel zag hij er oud uit. Maar even later schoot me te binnen dat hij dat was. ik heb hem dus echt straal genegeerd haha!

Nou goed: ik thuis en mijn ex komt dit weekend zijn spullen uit het huis halen dus ik moest mijn koffertje inpakken, beddengoed wilde ik nog ef wassen etc etc: dus ik was druk bezig en had me dan ook maar bedacht dat ik zelf de nieuwe tv ging aansluiten (oude is van ex) ipv wachten tot zondag en dat het dan weg was door ex. Nee, ik wilde het zelf doen. Dus ik aan de slag en natuurlijk wel wat gehannes máár: het is gelukt.

Maar goed: ondertussen had ik dus blijkbaar een sms van de sportinstructeur ontvangen. Of als ik zin had een borreltje kwam doen die avond. Het was inmiddels al kwart over 8, liep rond in een joggingbroek en eigenlijk had ik geen zin. Dus teruggestuurd dat hij kon helpen met de tv en dan kreeg hij wel een biertje van me. Maar nee, meneer zou net filmpje starten maar ik was nog steeds welkom. En ondertussen dacht ik: what the hell: het is sowieso gezlelig, ik heb 3 kutdagen achter de rug en ik kan wel wat gezelligheid gebruiken.
Uiteindelijk was ik om half 10 bij hem (lang verhaal: had pizza besteld, die kwam maar niet etc etc..ondertussen hele sms conversatie met hem) en we hebben lekker eerst series gekeken, daarna wilde hij me nog een youtube filmpje laten zien en ondertussen merkte ik wel dat hij een stuk meer aanrakerig was dan de vorige keer. En we hadden echt de allergrootste lol: heb lang niet meer zo hard gelachen. En bovendien: vriendin werd de vorige keer binnen 2 minuten genoemd en nu helemaal niet. En eerlijk: het is ontzettend gezellig altijd.

Naja.. we raakten elkaar veel aan, we hadden lol en uiteindelijk zijn we (natuurlijk) samen in bed beland. Het was fijn en goed en het mooie.. ik zei na afloop dat ik moest gaan omdat ik de hond niet alleen wilde laten de nacht en hij wilde heel graag dat ik bleef slapen. Hij heeft me redelijk overladen met complimenten en uiteindelijk was het een fijne avond.

Nogmaals; een toekomst met deze beste man zit er niet in maar het is wél fijn om gewoon iemand t ehebben met wie je de grootste lol heb en goede sex kan hebben....
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 27 sep 2012 - 21:32

Wat een leuke update Caro, ik gun je echt een leuke fling! Lekker genieten van zijn aandacht. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 27 sep 2012 - 21:50

Lady4 schreef:Wat een leuke update Caro, ik gun je echt een leuke fling! Lekker genieten van zijn aandacht. Date-topic 2 - Pagina 5 561177

Dank je :-). Ik weet gewoon dat er nooit iets kan ontstaan maar dat zorgt er wel voor dat ik lekker gewoon kan genieten niet gecompliceerd hoef te doen. En ook niet wil doen trouwens. Zo had hij zich bedacht dat hij met mij mee kan gaan gisteravond, en dan of ik hem vanmorgen ergens anders kon afzetten (zijn opleiding). Nou nee, daar had ik niet zoveel zin in, mijn werk is 3 minuten van mijn huis vandaan en dan slaap je maar niet bij mij :-).

Maar goed: het fijne is dat er dus wel íets meer is dan alleen maar sex. Het is verder een hoop lol en hij geeft ook nog oprecht warmte door knuffels enzo. En dat is toch best fijn. Hij pakte me gisteren ook naderhand ef vast toen ik over mijn ex vertelde en zijn dwaze acties de laatste tijd. En dan is dat toch best prettig: zo'n mannelijke arm om je heen :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 4 okt 2012 - 3:41

Caro, hoe is het?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 4 okt 2012 - 3:53

Feline schreef:Caro, hoe is het?

Lief dat je ernaar vraagt! Maar ik heb het zo onwijs druk gehad met mijn werk, de scheiding etc dat ik gisteren eigenlijk pas weer sms richting zijn kant heb gedaan.. Hij moet me volgende week ef helpen met de nieuwe internetverbinding want mijn ex heeft alles meegenomen en ik heb thuis dus geen internet en geen tv meer.. :-(.

ENN dit weekend ga ik met mijn beste vriendin naar Barca en dan gaan we los ;-)!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 4 okt 2012 - 4:47

Oh, wat klote dat je geen internet en tv hebt.. Dat is echt een gemis! Lief dat hij je komt helpen! (de instructeur neem ik aan toch?)

Wat heerlijk dat jullie naar Barca gaan! Veel winkelen, veel wijntjes/sangria drinken en vooral veel flirten Wink Daar schijnen die spanjaarden best goed in te zijn! Heel veel plezier!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 5:44

Feline schreef:Oh, wat klote dat je geen internet en tv hebt.. Dat is echt een gemis! Lief dat hij je komt helpen! (de instructeur neem ik aan toch?)

Wat heerlijk dat jullie naar Barca gaan! Veel winkelen, veel wijntjes/sangria drinken en vooral veel flirten Wink Daar schijnen die spanjaarden best goed in te zijn! Heel veel plezier!

haha ik las 'daar schijnen die spanjaarden goed in bed te zijn' :cheering: hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 4 okt 2012 - 5:49

Hahaha.. dat ongetwijfeld ook Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 4 okt 2012 - 8:00

Wat fijn dat je er even tussenuit gaat Caro. Ik heb helemaal niet meer op je laatste post gereageerd, maar het typt zo langzaam vanaf de iPad, dat ik snel geneigd ben om dit over te slaan. Ik wens je in ieder geval een hele fijne trip toe, je hebt het verdiend. Pas een beetje op jezelf jij, en ga niet aan je eigen emoties voorbij.

Feline, ik vind jou zo'n stoere chick! Je zult straks wel ergens opstijgen? Heeeel veel plezier! Ik ben nog wel heel benieuwd hoe het met jou en je date is.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 4 okt 2012 - 8:25

De vriendin met wie ik ga, heeft daar kennissen zitten en we gaan iig zaterdag met een aantal zeer smakelijke heren op stap Wink. Ook een of andere Australische topmotorrijder.. Geen idee wat ik me erbij moet voorstellen maar dat is die soort waarop ze met die motors over vanalles heen crossen...anyway: daar is hij een van de top van en die schijnt ook te komen en we gaan een of andere superhippe club in... Ik merk het allemaal wel smile.

Feline: geen idee waar je heengaat maar veel plezier!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 4 okt 2012 - 8:27

Lady: ik heb soms echt een idee meer wat mijn eigen emoties zijn... Dus ik laat het maar op me afkomen en maak me niet zo druk over wat ik zou moeten voelen...ik merk wel dat ik zoals vandaag echt compleet kapot ben en dat er dan ook op het werk weinig uit mijn handen komt...so be it smile. Toch?

En ja, geen internet en tv is echt bagger!!! Ex heeft het gewoon zo meegenomen allemaal..sukkel. Mijn iPhone dient nu als Wifi hotspot smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 4 okt 2012 - 8:57

Kan me wel voorstellen dat je dat zelf op een gegeven moment ook niet meer zo goed weet.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly do 4 okt 2012 - 10:17

Caro, geniet van jullie weekendje weg... Dat heb je heel erg verdiend!!!

Ik heb afgelopen week iemand leren kennen die ik echt echt heel leuk vind. We hebben maar een paar (hele leuke) dagen samen gehad, en nu is hij al vertrokken. Ik mis hem nu al. Als het goed is zie ik hem in december weer, ik hoop het.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 4 okt 2012 - 20:00

Caro, klinkt niet verkeerd. Als ik iets sexy vind is het een Australisch accent smile

Polly, wat fijn! Is hij weer op reis? Of reis jij weer verder? Hopen dat je hem inderdaad weer ziet in december! Blijft bijzonder he om zo'n klik te voelen met iemand!

Lady, tussen date en mij gaat het goed. Hij is vorig weekend het hele weekend bij mij en m'n vrienden geweest en kwam afgelopen week onverwachts nog een avondje langs. Hij geeft wel hints dat ie me meer dan leuk vindt. Ik vind 't vooral fijn dat we geen uitspraken doen en gewoon genieten en wel zien hoe het loopt.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly vr 5 okt 2012 - 10:54

Ja, een Australisch accent vind ik ook leuk!

Feline, je date klinkt leuk! Hoe onverwachts ook, zo snel na je liefdesverdriet! Voel je je ondertussen trouwens weer beter? En vertel eens wat meer over je huidige date, ik heb een paar pagina's teruggelezen maar er staat eigenlijk weinig info over hemzelf en ik ben wel benieuwd smile Jij hebt dus ook zo'n klik, dat het allemaal vanzelfsprekend aanvoelt en vanzelf loopt?

En het was erg fijn, maar nu hij weer weg is baal ik er erg van. Ik ben nog hier en hij is terug naar Amerika. Hij mailde meteen toen hij geland was, hij was het vliegtuig nog niet uit smile Hij reist ongeveer 1x per maand, ik ben dus voornamelijk het "probleem". Maar ja, eerst hem nog maar eens zien en kijken of het dan nog hetzelfde is.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 5 okt 2012 - 13:01

Hij woont dus in Amerika?

Ja, best wel stom want ik wilde echt even rust qua daten smile En toen ik 'm de eerste keer zag lopen was m'n eerste gedachte: die jongen daar zou me 'exdate' wel doen kunnen laten vergeten! Maar ik kreeg maar geen oogcontact met 'm dus was al verloren zaak. Onverwachts toch met 'm in contact gekomen die avond en sindsdien daten we. En het gaat inderdaad heel relaxed allemaal. Totaal geen onzekerheid omdat we helemaal geen spelletjes spelen. Hij is ontzettend lief voor me.. Vanavond nog even naar me toe gekomen om even doei te zeggen en me te helpen met inpakken. Dus nu zie ik 'm meer dan een week niet maar dat is ook wel even fijn.. even kijken hoe erg we elkaar missen smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly vr 5 okt 2012 - 21:39

Hah, echt maf hoe zoiets kan lopen! Het klinkt geweldig Feline, en dat verdien je ook! Iemand die lief is voor je en niet moeilijk doet. Veel plezier op vakantie en straks weer bij terugkomst met hem smile

En ja, hij woont in Amerika.. Voelt opeens erg ver weg.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 5 okt 2012 - 22:01

Feline, jij en Pixie waren toch laatst op stap met twee jongens, waarvan er één jouw date was? Ik zag toevallig dat die jongens getagd waren op FB, dus ik moest ze toch even checken (ja, ik ben te nieuwsgierig). Ik vond de één zo op t eerste gezicht echt wat voor jou en de ander wat voor Pixie, maar volgens mij blijkt jouw date nu toch 'die van Pixie' te zijn Laughing In elk geval zagen ze er allebei goed uit en ik ben benieuwd hoe het verder gaat!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 7 okt 2012 - 0:00

Haha Bliss, handig he, facebook!

Pfff er vallen gewoon geen normale mannen op mij.
2,5 jaar geleden leerde ik een groep jongens kennen waar ik mee bevriend ben geraakt. Zij hebben allemaal een relatie. Met 1 van die jongens kon ik het meteen supergoed vinden, we flirten wel een beetje maar daar bleef het bij. Tot we vaker gingen smsen en die smsjes een wat andere toon kregen, een die-hard flirten zeg maar. Klinkt stom zo maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Het bleek dat op dat moment zijn relatie niet goed zat, hij en z'n vriendin waren even uit elkaar. Er is nooit wat gebeurd tussen ons behalve dat smsen. Een paar maanden later waren hij en z'n vriendin weer bij elkaar, en ze gingen samenwonen. Ondertussen hadden die jongen en ik nog gewoon leuk contact, niets bijzonders.
Vorige week zag ik 'm weer sinds een lange tijd en vanaf dat moment whatsappt ie me weer elke dag, het ene moment gewoon normaal, het andere moment weer flirterig. Gisteravond appte 'ie of ik na m'n werk (om 3.00 uur) naar hem toe kwam om wijn te drinken. Ik dacht al dat het weer niet goed zat tussen hem en z'n vriendin, ik vroeg het na aan een gemeenschappelijke vriend en dit bleek zo te zijn, ze hebben weer een break.
Het is een superleuke jongen, heel aantrekkelijk.. Maar ik kan er gewoon niks mee!
Sorry voor het lange verhaal.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 8 okt 2012 - 20:16

Pixie, dat is inderdaad een beetje raar van die gast. Dus als het niet goed gaat in zijn relatie, wilt hij opeens jou confused Niet dat je niet leuk bent he Laughing maar wat een loser is hij daardoor! Daar kan je inderdaad niets mee, ook al is hij aantrekkelijk.

Polly, wel leuk dat je hem mist. Zegt ook wel iets over je gevoelens Razz Maar Amerika is wel ver weg.. but who knows how life goes!

Feline, LEUK LEUK LEUK! ik juich je aan vanaf hier :cheering:

O, btw. ik heb van het weekend een jongen ontmoet en ik vind hem amazing!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle di 9 okt 2012 - 0:35

Je hebt gelijk Tabbert, het is nogal sneu!
Hoe zit het met jouw jongen? Waar ken je 'm van en gaan jullie daten?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly di 9 okt 2012 - 10:57

Tabbert, wat leuk, vertel eens wat meer over hem! Waar heb je hem ontmoet en waarom is hij zo leuk? Very Happy

Pixie, die van jou klinkt helemaal niet zo leuk eigenlijk... Zo'n types vind ik ook altijd een beetje sneu. Hallo, je bent toch zeker wel leuker dan alleen "leuk wanneer de relatie niet zo goed loopt"... Ach, je ziet in ieder geval zelf ook dat je er helaas verder niks mee kunt... Ik had ook een ex die jarenlang me contacteerde als zijn relatie weer niet goed liep. Er gebeurde verder niks hoor, maar ik vind het gewoon een beetje sneu als je alleen leuk contact kan hebben wanneer vriendin niet in beeld is. Graag of niet! Date-topic 2 - Pagina 5 561177 Doe je trouwens nog aan dat internetdaten? Vind je het wat?

***


Laatst aangepast door Polly op wo 10 okt 2012 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 9 okt 2012 - 22:40

Wat lief dat hij belde Polly! Hij doet dus iig moeite om contact met je te houden :cheering:

Ik was gaan stappen in een andere plaats, zag hem en was verkocht haha. Dus ik heb hem aangesproken en mijn nummer in zijn telefoon gezet Yes Nu whatsappen we en hebben we elkaar ook al weer gezien. Lekker wat gaan drinken samen. En het was gezellig!

Waarom hij zo leuk is, pff. Omdat ik hem leuk vind :P
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly di 9 okt 2012 - 22:49

Klinkt goed Tabbert! Dapper van je Very Happy Wanneer zie je hem weer?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 9 okt 2012 - 22:54

Ik vond het ook heel dapper, normaal durf ik echt niet. Maar ik dacht: ik ben hier maar een keer, of ik doe het en het werkt (TOP), of ik doe het en het werkt niet (ACH dan zie ik hem toch nooit meer), of ik doe het niet en heb ik een potentiële kans gemist (DOM DOM).

Gelukkig werkte het Laughing

Weet nog niet wanneer ik hem nu weer zie, zijn druk. Maar we hebben het er al wel over gehad.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum