Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 23 sep 2012 - 3:40

Ja ik had dit echt niet verwacht eigenlijk, dat het zó leuk zou zijn en dat we al meteen een vervolgdate zouden afspreken.
Dat heb ik ook gezegd, haha, en hij had volgens mij ook niet hele hoge verwachtingen dus het is ons allebei erg meegevallen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 4:48

Woehoe Pixie!! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover zo 23 sep 2012 - 5:03

Jeej Pixie, wat leuk! Klinkt goed smile Ik ben inderdaad ook van plan om met beide jongens af te spreken.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 23 sep 2012 - 7:07

Hij was heel lief verder hoor. Merkte al dat ik lag te woelen en wilde me toen vast houden maar dat trok ik niet omdat ik tegen die misselijkheid aan het vechten was. Gelukkig liet ie me verder met rust want ik wilde even niet dat hij er iets van mee zou krijgen (wat natuurlijk wel gebeurd is)

Ben net pas weer thuis en hebben nog een hele fijne relaxte dag gehad waarbij hij me af en toe even moest plagen met m'n ziek zijn.. Hij zei ook dat ie het alleen maar heel erg naar voor mij vond.

Zie 'm vrijdag weer. Dan gaan we stappen met o.a. Pixie smile Hebben net ook even geappt dat het wel vreemd is om vannacht weer alleen te slapen na zo'n heel weekend samen.

Vooral fijn dat we ons zo op ons gemak voelen bij elkaar. Gister ook lekker allebei een krantje zitten lezen in de zon met een kop koffie op een terrasje.. Heel relaxed allemaal smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 23 sep 2012 - 7:33

:nopompom:

Blijkbaar ben ik erg slecht in het inschatten van hoe een date verlopen is, zelfs na het voorstel om voor me te koken.
Ik krijg net een berichtje dat ik een superleuke en knappe meid ben, dat het erg gezellig was vanmiddag maar dat er wat hem betreft geen klik was.

M'n ego heeft een deukje opgelopen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 23 sep 2012 - 7:36

Pixie schreef: Date-topic 2 - Pagina 4 1270000679

Blijkbaar ben ik erg slecht in het inschatten van hoe een date verlopen is, zelfs na het voorstel om voor me te koken.
Ik krijg net een berichtje dat ik een superleuke en knappe meid ben, dat het erg gezellig was vanmiddag maar dat er wat hem betreft geen klik was.

M'n ego heeft een deukje opgelopen.

WAT?! Ik lees net je verhaal en vond t juist zo leuk!! Waar slaat dit dan weer op, hij vroeg toch zelf of je nog een keer af wilde spreken? Raarrrrrrr. Date-topic 2 - Pagina 4 1270000679

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 23 sep 2012 - 8:36

Pixie, nou ja?! Wel fijn dat hij niet pas over een paar dagen met dit bericht komt, maar waarom dan wel eerst een vervolgdate afspreken? Vind het jammer voor je.

Feline, van jouw berichtjes word ik blij! smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lavendel zo 23 sep 2012 - 8:37

Huh dat is raar hij stelde het zelf voor, jammer Pixie.
Wie weet zie je vrijdag leuke mannen! Niet je ego in laten deuken hoor, nergens voor nodig!

Feline, super leuk dat er weer een leuke man in je leven is. Ben benieuwd hoe dat gaat! Staat er al ergens hoe je hem ontmoet hebt?



Laatst aangepast door Lavendel op zo 23 sep 2012 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond zo 23 sep 2012 - 8:38

Ahw balen Pixie! Je verhaal klonk zo leuk & enthousiast.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 23 sep 2012 - 8:45

Jullie zijn lief smile.
Ja ik vind het ook raar, maargoed. Idd fijn dat ie het nu zegt en niet later.
Op naar de volgende!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond zo 23 sep 2012 - 8:49

Ja het was ook klote geweest als jullie toch op een tweede date waren gegaan en hij had het dan gezegd. Dan ga je as vrijdag toch op mannen jacht smile ?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 23 sep 2012 - 8:52

Vrijdag gaan we stappen in mijn woonplaats, daar valt weinig te jagen haha!
Ik kom vast vanzelf iemand tegen om mee te daten, internetdaten wordt 'm denk ik niet.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 23 sep 2012 - 8:59

Het gaat vrijdag lukken Pixel! smile na zoveel kleurtjes wordt iedereen leuk!

Lavendel.. Ik heb m ontmoet toen ik met Pixel op stap was! Vandaar onze date aankomende vrijdag!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 23 sep 2012 - 19:59

Supergroover, meteen 2 dates haha. Gaat lekker bij jou! Wat ga je doen met je dates?

Yare, wat fijn dat het zo leuk was! Het is inderdaad een flinke afstand, maar als je elkaar echt leuk vindt is het wel te doen.

Feline, wat leuk!! Ik word helemaal blij van je berichtjes. Fijn dat je er zo van geniet! Date-topic 2 - Pagina 4 281626781

Pixie dat is wel heel raar, waarom eerst een vervolgdate afspreken om vervolgens te zeggen dat er geen klik is Date-topic 2 - Pagina 4 878948377. Je bent een hartstikke leuke meid, dus je ego hoeft geen deuk op te lopen hoor! (Al snap ik wel dat het zo voelt).

Chance, ik ben eigenlijk wel benieuwd of jij nog wel eens wat gehoord hebt van die jongen die toen boven je werk woonde, maar die de date af zei omdat hij met iemand mee naar het ziekenhuis moest.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 23 sep 2012 - 20:58

Feline, dat festival waar je het over had (waar jouw date kaartjes voor had gekocht), is dat SB in R'dam? Zo ja, dan heb ik daar gisteren ook kaartjes voor gekregen van m'n vriend smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 23 sep 2012 - 21:00

Ja, klopt! Wat leuk! Heb er echt zo'n zin in! Blokkenschema is ook goed! Fijne line-up!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 23 sep 2012 - 21:41

Naaaa Pixie, wat een rare actie dit. Heb je nog iets terug laten horen? Snap dat je ego een deuk heeft opgelopen..ik vind het ook nergens op slaan, opper dan niet om voor jou te gaan koken. Gekke kwast :-)

SG: ik zou ook gewoon lekker met beiden op date gaan. Je hebt geen verplichting, je bent vrijgezel dus wat houdt je tegen? :-)

Feline: dit klinkt te leuk :-)!! Geniet ervan!!

Yare: klinkt leuk hoor! Het is idd wel een afstand, maar alles is te doen als je elkaar echt leuk vindt!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Yare ma 24 sep 2012 - 8:45

Noujaaaa Pixie, wat raar zeg! Jij verdient dan beter moet je maar denken!

Wow Feline, klinkt goed allemaal, leuk voor je:cheers:

Wb de afstand, ik heb besloten me er niet door tegen te laten houden, we zien wel waar het schip strand...
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Aletta ma 24 sep 2012 - 21:40

Pixie schreef:Vrijdag gaan we stappen in mijn woonplaats, daar valt weinig te jagen haha!
Ik kom vast vanzelf iemand tegen om mee te daten, internetdaten wordt 'm denk ik niet.
Laat je door een nare ervaring (of een aantal nare ervaringen) niet te veel ontmoedigen. Ik ken zat mensen die via internet wel 'de ware' hebben gevonden, dus het kan smile.


Ik ga vanavond met een soort van date eten. Vind het weer enorm eng en ik verwacht er niet veel van. Maar aan de andere kant verwacht ik nooit veel van dit soort dingen, dus dat zegt niets.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond wo 26 sep 2012 - 3:28

@ Esperanza: Ik heb nog wel contact met hem gehad, ben er zelf niet meer over begonnen (geen zin in). Hij kwam laatst weer even op kantoor koffie drinken en het was wel weer heel gezellig, maar verder zoek ik geen contact meer met hem. Het is prima zo Date-topic 2 - Pagina 4 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  sarah wo 26 sep 2012 - 23:49

Hoi,

ik lees al een hele tijd mee in jullie topic, maar omdat ik zelf al jaren geen date meer heb gehad heb ik hier nog niet gereageerd. Alleen nu heb ik morgen een date met iemand waarbij ik van het weekend in bed ben beland. Hierover had ik ook al een stukje getypt in het baalmomentje-topic. Begin nu al zenuwachtig te worden en daar baal ik van...maar goed morgen naar de bioscoop en dan kijk ik daarna wel of ik nog naar dat feestje ga zaterdag of dat ik het toch niet durf Embarassed

Hierbij even het stukje uit het andere topic:
sarah schreef:Zit nu al een paar dagen in baalmodus...

Sinds september is onze vereniging (alleen meisjes) samengevoegd met eenzelfde vereniging voor jongens bij ons in dorp (verhouding leiding mannen-vrouwen 6:1). Nu is het bij ons kermis en ben ik bij een jongen (die ook bij die vereniging is) in bed beland (vrijwillig en er is eigenlijk niet heel veel meer gebeurd dan kussen) maar nu heeft hij het tegen al zijn vrienden gezegd..Dag erna kom ik op de kermis en vroegen er verschillende mensen van die vereniging en ook daarbij er naar..dus het is nu in het hele dorp bekend.. Embarassed

Jongen ben ik nog ff tegen gekomen en kort mee gepraat, wel aangegeven dat ik baalde dat iedereen het verder al wist en dat ik daar dus niet goed mee om kon gaan, werd nl rood en moest voor het eerst in jaren weer stotteren en weet ook nog niet of ik hem echt leuk vind en hij mij; voel me net een 15-jarige

en nu komt het volgende: komend weekend is er een groot feest van deze vereniging en ik zit me er nu al druk over te maken...hoop dat dit weekend snel voorbij is...en dat dit bericht niet te herkenbaar is...


(ben trouwens 27 en hij ook)
sarah
sarah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 60
Registratiedatum : 05-02-11
Woonplaats : Noord-Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 27 sep 2012 - 0:50

Ik was eerlijk gezegd verbaasd toen ik je leeftijd las, je klinkt nogal puberaal. Sorry. Jullie hebben gezoend en morgen hebben jullie een date. Waarom zou je zaterdag niet naar dat feestje durven? Wat maakt het uit dat mensen er van af weten, het gaat uiteindelijk alleen om wat jij en je date van elkaar vinden. Hoe spastischer jij gaat reageren, hoe meer lol anderen er aan beleven. Gewoon jezelf blijven.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 27 sep 2012 - 1:14

Lady4 schreef:Ik was eerlijk gezegd verbaasd toen ik je leeftijd las, je klinkt nogal puberaal. Sorry. Jullie hebben gezoend en morgen hebben jullie een date. Waarom zou je zaterdag niet naar dat feestje durven? Wat maakt het uit dat mensen er van af weten, het gaat uiteindelijk alleen om wat jij en je date van elkaar vinden. Hoe spastischer jij gaat reageren, hoe meer lol anderen er aan beleven. Gewoon jezelf blijven.

Eens. Ik snap niet zo goed wat je 'punt' eigenlijk is. So what dat jullie gezoend hebben? Dat feestje hangt ook niet van hem af, je kunt toch gewoon hoe dan ook lol hebben?
En de rest van de mensen.. joh.. wat maakt het uit! Het zijn jullie zaken, niet die van hun. Gewoon normaal doen...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  sarah do 27 sep 2012 - 2:44

Lady4 schreef:Ik was eerlijk gezegd verbaasd toen ik je leeftijd las, je klinkt nogal puberaal. Sorry. Jullie hebben gezoend en morgen hebben jullie een date. Waarom zou je zaterdag niet naar dat feestje durven? Wat maakt het uit dat mensen er van af weten, het gaat uiteindelijk alleen om wat jij en je date van elkaar vinden. Hoe spastischer jij gaat reageren, hoe meer lol anderen er aan beleven. Gewoon jezelf blijven.

Daar heb je gelijk in, normaal ben ik ook niet zo en baal er nu echt van dat ik hiermee in mijn maag zit en me zenuwachtig zit te maken over zoiets. Denk ook wel dat ik zaterdag zal gaan, maar erger me nu gewoon aan mezelf en moest even mijn hart luchten en vond dat ik dat hier wel kon doen. Bedankt dat jullie ook zeggen dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon moet gaan zaterdag!
sarah
sarah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 60
Registratiedatum : 05-02-11
Woonplaats : Noord-Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 27 sep 2012 - 11:17

Het is zonde als je jezelf daardoor een leuke avond door de neus boort!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum