Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 26 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 10:55

Reva, men dacht waarschijnlijk dat je toch nog in de gloria was. Like you care.
Ze stonden net in de Hema trouwens met 3 man te zoeken waar die bekers nou gebleven waren. Echt tof Very Happy

BA, heel veel succes en natuurlijk veel plezier morgen! Ik hoop dat jullie een goede echo hebben! Slaap lekker!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 10:56

Beauty Addict schreef:
Roze Roos schreef:Ik heb gewerkt en gesport en ga zo maar eens naar bed.. Ik voel mij ergens een beetje verdrietig, tijd om te gaan slapen en morgen weer een nieuwe dag!
Aahhh, wat naar! hug

Dank je smile
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 10:57

Tnx en truste meiden!!

Gast
Gast

Even zeer nuttige info die ik met jullie wil delen.

Gisteren stond ik op plaats 154 op de gebruikerslijst. Nu op 103. Knap he? Very Happy

Gast
Gast

Okee, something went wrong.. W. had het vanavond zelfs over Action rokjes.. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 10:58

_Donnaa schreef:Okee, something went wrong.. W. had het vanavond zelfs over Action rokjes.. :shock:

lol!

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 10:58

Ooow jeeee, denk dat je dan echt een Action-verslaving hebt :P Als zelfs je vriendje er al over praat.......
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:00

Phoe nou, bij mij begon de avond met een flinke ruzie tussen mij en mn zusje weer. In de middag begon me zo te ergeren aan het feit dat ik het hele huis moet stofzuigen en zij geen ene reet doet. In alle boosheid, kwaadheid en frustratie heb ik iets gezegd wat er bij mij gewoon uitfloepte. Ik wist niet wat ik zei. Ik bedoelde het ook niet zo.
Maar zij is er zo kwaad over geweest. Toen is ze kwaad op de fiets naar de graf van onze moeder gegaan om er rust te vinden. Toen ze thuis kwam negeerde ze me. Ik zei er wat van. En toen barstte de bom.....

Mn vader maakte me duidelijk dat het echt slecht van me was om die opmerking te zeggen tegen mijn zusje en dat ik niet ALLE verantwoordelijkheid op me hoef te nemen van het hele huishouden. Mn zusje was eigenlijk degene was die juist het huishouden had gedaan toen mn moeder ziek was en heeft mn moeder op de avond/middag voordat ze stierf zien pijn lijden. Een moment ze ook nog mee zit en ze mist mn moeder.

Ow men... ik voel me nog steeds zo schuldig dat ik het zei. Cry Het zat me allemaal zo hoog. Ik had het eerder erover moeten praten. Maar waarschijnlijk zijn dit ook de frustraties, boosheid en verdriet van mn verbroken relatie.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:02

Ooh jeetje, Bitterkoek, dat is niet leuk. Ik zou het voor nu even laten rusten en morgen je excuus aanbieden aan je zusje. Dat je het echt niet meende en dat je het heel erg vindt wat je hebt gezegd tegen haar.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:02

_Donnaa schreef:Okee, something went wrong.. W. had het vanavond zelfs over Action rokjes.. :shock:

Zolang hij ze niet draagt is het niet erg toch? Ik kreeg ooit van een schoonmoeder een soort van slaapjurkje in mn handen geduwd met de woorden dat ze hem had gevonden en even voor me had gewassen, omdat ik hem vast vergeten was. Ja thank, maar ik slaap alleen in heel oncharmante wijde sportbroeken en verwassen shirts. Ex niet, zo bleek..

Alex: te erg, anders zet je even de hema op zn kop door Takkie. Ik vind de hema zo leuk, haha, zijn er ook altijd erg aardig vind ik. Rond kerst zat ik daar broodje te eten met oppaskindje, gingen ze de kerstballen met de lift naar beneden doen. Hele goederenlift vol. 'JA HIJ KAN!!' KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGKKKKKKTTTT.
'OOOOOH, hij kon toch nog niet :shock: '

Dag kerstballen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:03

Roze Roos schreef:Ooow jeeee, denk dat je dan echt een Action-verslaving hebt :P Als zelfs je vriendje er al over praat.......
Nou het zat zo.. Ik zei zo; ik heb een nieuw rokje! Dus hij zo voor de gein; Action zeker? :P

Wat bleek nou.. Z`n zusje en z`n moeder hebben vanmiddag ook heel veel ingeslagen.. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:03

Alex167 schreef:Ooh jeetje, Bitterkoek, dat is niet leuk. Ik zou het voor nu even laten rusten en morgen je excuus aanbieden aan je zusje. Dat je het echt niet meende en dat je het heel erg vindt wat je hebt gezegd tegen haar.

Ja dat hebben we al gedaan. Maar het zit me dwars dat we weer ruzie hadden.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:05

Reva schreef:

Zolang hij ze niet draagt is het niet erg toch? Ik kreeg ooit van een schoonmoeder een soort van slaapjurkje in mn handen geduwd met de woorden dat ze hem had gevonden en even voor me had gewassen, omdat ik hem vast vergeten was. Ja thank, maar ik slaap alleen in heel oncharmante wijde sportbroeken en verwassen shirts. Ex niet, zo bleek..
Hahahahahahahah dat is echt te erg!

Ik heb wel eens bij m`n ex (toen het dus nog m`n vriendje was) een string ergens achter de bank gevonden die niet van mij was.. Hij was er van overtuigd van wel.. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen idee waar die string vandaan kwam.. Suspect

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:05

Oooh die kerstballen ... briljant!! Very Happy

De Hema op z'n kop zetten doe ik alleen voor jou, dat snap je natuurlijk Cool

Gast
Gast

Bericht  Qiara do 3 feb 2011 - 11:06

Bitterkoek_ schreef:
Alex167 schreef:Ooh jeetje, Bitterkoek, dat is niet leuk. Ik zou het voor nu even laten rusten en morgen je excuus aanbieden aan je zusje. Dat je het echt niet meende en dat je het heel erg vindt wat je hebt gezegd tegen haar.

Dat is ook niet leuk. Dikke hug voor jou!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088

Bericht  Qiara do 3 feb 2011 - 11:06

Reva schreef:

Alex: te erg, anders zet je even de hema op zn kop door Takkie. Ik vind de hema zo leuk, haha, zijn er ook altijd erg aardig vind ik. Rond kerst zat ik daar broodje te eten met oppaskindje, gingen ze de kerstballen met de lift naar beneden doen. Hele goederenlift vol. 'JA HIJ KAN!!' KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGKKKKKKTTTT.
'OOOOOH, hij kon toch nog niet :shock: '

Dag kerstballen Very Happy

lol!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:06

_Donnaa schreef:
Reva schreef:

Hahahahahahahah dat is echt te erg!

Ik heb wel eens bij m`n ex (toen het dus nog m`n vriendje was) een string ergens achter de bank gevonden die niet van mij was.. Hij was er van overtuigd van wel.. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen idee waar die string vandaan kwam.. Suspect

Pff, das ook lekker :P
Wij grappig altijd nog steeds dat mochten we ooit trouwen dat hij de jurk zal dragen, want mij staat het niet en hij wil het graag angel

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:07

Bitterkoek_ schreef:

Snap ik. Ruzie is ook niet leuk. Wel goed dat jullie het al hebben uitgepraat. Probeer rekening met elkaar te houden, jullie hebben allebei een rotperiode achter de rug. Jullie moeder is overleden, jij krijgt er nog een verbroken relatie bovenop ... je kunt niet alles hebben. Take care, meis. hug

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 11:09

_Donnaa schreef:
Roze Roos schreef:Ooow jeeee, denk dat je dan echt een Action-verslaving hebt :P Als zelfs je vriendje er al over praat.......
Nou het zat zo.. Ik zei zo; ik heb een nieuw rokje! Dus hij zo voor de gein; Action zeker? :P

Wat bleek nou.. Z`n zusje en z`n moeder hebben vanmiddag ook heel veel ingeslagen.. :shock:

Laughing
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:11

Grmbl, ik krijg pas maandag salaris Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:12

Ja das waar. Ze weten ook dat het pas uit is met mn ex en dat ik er ook nog mee zit. Ik probeer morgen lekker rustig aan te doen. En van mn treinreis te genieten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:13

Balen. En je hebt nu geld nodig zeker?

Ik krijg over 3 weken weer salaris. Heb vorige week gehad en het is nu alweer bijna op.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:15

Staat nog 300 euro op mn lopende rekening, dus ga het wel redden :P maar wil het gewoon Very Happy Vind gewoon stom dat ik zo laat salaris krijg, iedereen rond 25e ofzo en ik pas de 6e.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:16

Ik krijg 28 februari pas salaris.. Maar ik ben aan het besparen :P

Ik doe een poging tenminste.. 6 rokjes had nou ook weer niet gehoeven :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:17

_Donnaa schreef:Ik krijg 28 februari pas salaris.. Maar ik ben aan het besparen :P

Ik doe een poging tenminste.. 6 rokjes had nou ook weer niet gehoeven :P

Ja okee, maar ik krijg pas maandag over januari nerd

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen