Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik moet mezelf écht afleren 's avonds te eten..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mag ik hier nog 1 keer melden dat ik vanmiddag heel erg moest lachen om het bord 'Halfbezopen is een teken van gebrek aan doorzettingsvermogen'.
Gast- Gast
Haha, die is goed Reva.
Ik heb de hele dag zonder internet gezeten, maar om nou te zeggen dat ik nuttige dingen heb gedaan.
Jullie?
Ik heb de hele dag zonder internet gezeten, maar om nou te zeggen dat ik nuttige dingen heb gedaan.
Jullie?
Gast- Gast
Nou ik ben de hele dag vrij en thuis geweest (op 2 uurtje ziekenhuis na) en ik zit nu net een half uurtje 'niks' te doen. Behalve eten.
Toet- Lady Post-a-lot
Heb gewerkt, bij vriendin geweest, veel aan de telefoon gezeten, alvast belastingaangifte ingevuld om te kijken hoeveel ik moest betalen/ terug zou krijgen... Best nuttig dagje!
Gast- Gast
Goedenavond!! Ik ben er maar eventjes, want moet eigenlijk zo weer weg. Vertrek morgenochtend voor een weekendje weg naar het hoge noorden!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Haat aan iedereen. Mn vega nuggets zijn over datum
30-1... kan echt niet he?
Zal ik hem zelf maken of willen jullie de grap maken?
30-1... kan echt niet he?
Zal ik hem zelf maken of willen jullie de grap maken?
Gast- Gast
Smikkell schreef:zo, hij staat op mijn facebook Reva
Haha ook op mijn twitter
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb gewerkt en gesport en ga zo maar eens naar bed.. Ik voel mij ergens een beetje verdrietig, tijd om te gaan slapen en morgen weer een nieuwe dag!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Aahhh, wat naar!Roze Roos schreef:Ik heb gewerkt en gesport en ga zo maar eens naar bed.. Ik voel mij ergens een beetje verdrietig, tijd om te gaan slapen en morgen weer een nieuwe dag!
Gast- Gast
Reva schreef:Mag ik hier nog 1 keer melden dat ik vanmiddag heel erg moest lachen om het bord 'Halfbezopen is een teken van gebrek aan doorzettingsvermogen'.
Uiteraard. Ik moet er nu weer om lachen. Vanmiddag ook al.
Oh ja, mijn man gaat morgen nog in Dordrecht bij de Hema kijken voor Takkiebekers
Gast- Gast
Daar zitten er meerdere!! Dus veel kans!Alex167 schreef:Reva schreef:Mag ik hier nog 1 keer melden dat ik vanmiddag heel erg moest lachen om het bord 'Halfbezopen is een teken van gebrek aan doorzettingsvermogen'.
Oh ja, mijn man gaat morgen nog in Dordrecht bij de Hema kijken voor Takkiebekers
Gast- Gast
Reva: Ook op mijn facebook. Nu ga ik de laptop uitzetten en studeren. Ik moet lezen en jullie leiden me af!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Reva schreef:Mag ik hier nog 1 keer melden dat ik vanmiddag heel erg moest lachen om het bord 'Halfbezopen is een teken van gebrek aan doorzettingsvermogen'.
Whahaha, te erg Wel lief Doen we na 'Help-Reva-Aan-Takkie' een 'Help-Reva-Aan-Vent'.
Het was echt zo mooi met dat bord. Ik liep net niet meer in de gloria door de straat naast mijn huis, zie ik dat bord, ik heel hard lachen
Gast- Gast
June schreef:Reva: Ook op mijn facebook. Nu ga ik de laptop uitzetten en studeren. Ik moet lezen en jullie leiden me af!
Succes !
Qiara- Ratel
Beauty Addict schreef:Ik ga lekker slapen meiden, duimen jullie voor me morgen?!
Slaap lekker! Ik duim voor je!
Laatst aangepast door Qiara op do 3 feb 2011 - 10:56; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: