Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Gast- Gast
Re: Nachtcafé 2011
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 12:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vraag me trouwens af he?
Als je zo.... uhm..... 'stevig' bent en gast waarmee je aan het doen bent is zo dun.... voel je dan wel iets?
Als je zo.... uhm..... 'stevig' bent en gast waarmee je aan het doen bent is zo dun.... voel je dan wel iets?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ik vraag me trouwens af he?
Lijkt me als hoer zijne best makkelijk verdiend, als je het toch niet voelt.
Gast- Gast
Ik hoopte eigenlijk dat hij niet al te veel zou voelen ..Bitterkoek_ schreef:Ik vraag me trouwens af he?
Gast- Gast
omg.. typ niet dikke hoer in google, ik dacht, ik gooi er een leuk plaatje tegen aan. Niet dus.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ik hoopte eigenlijk dat hij niet al te veel zou voelen ..Bitterkoek_ schreef:Ik vraag me trouwens af he?
Nou, het lijkt me voor hem juist moeilijk zoeken. Alsjebegrijptwatikbedoel.
Gast- Gast
Ik was nog serieus iets aan het zoeken
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Huh het dringt eigenlijk nu pas tot me door. Waarom is hij niet meer samen met Bridget? Ik vond ze leuk samen.
Gast- Gast
Reva schreef:Huh het dringt eigenlijk nu pas tot me door. Waarom is hij niet meer samen met Bridget? Ik vond ze leuk samen.
Het schijnt dat ze knallende ruzie kregen.
Gast- Gast
Ik snap de vraag geloof ik niet. Het formaat van je vagina heeft toch niks te maken met je gewicht?
Gast- Gast
Doet me denken aan de tijd dat ik werkte in de kraamzorg. Ik moest een vrouw tempen. Zelden zo'n dikke vrouw ik het echt gezien. Het voelen van de baarmoeder was al onmogelijk. Ik wist dat ik moest beginnen bij haar navel, maar waaaaar was haar navel???Bitterkoek_ schreef:Nou, het lijkt me voor hem juist moeilijk zoeken. Alsjebegrijptwatikbedoel.Smikkell schreef:Ik hoopte eigenlijk dat hij niet al te veel zou voelen ..Bitterkoek_ schreef:Ik vraag me trouwens af he?
Tempen wilde ze zelf doen. ze stopte die meter ergens tussen twee vetkwabben. Ja, het zal daar vast lekker broeien en warm zijn maar zo'n ding moet in je anus. Sta ik daar.. met mijn elleboog een bil omhoog houden en met de meter in mijn hand die anus zoeken! Ik snap je opmerking en ik heb het te doen met die man.
Gast- Gast
verrassingMegara schreef:toetje_ schreef:Ik was nog serieus iets aan het zoeken
Verras ons.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 12:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*al gezegd*
Laatst aangepast door Qiara op wo 2 feb 2011 - 11:38; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Bitterkoek_ schreef:Reva schreef:Huh het dringt eigenlijk nu pas tot me door. Waarom is hij niet meer samen met Bridget? Ik vond ze leuk samen.
Het schijnt dat ze knallende ruzie kregen.
Aldus De Telegraaf. Dus dan weet je het wel. Ze zouden vrijdag met een verklaring willen komen schrijven ze daar. We wachten rustig af.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik snap de vraag geloof ik niet. Het formaat van je vagina heeft toch niks te maken met je gewicht?
Maar wel alles wat er om heen zit.
Je kunt de kut van iemand met normaal gewicht niet vergelijken met die van iemand met extreem overgewicht. Daar zit toch vanalles in de weg lijkt me?
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:verrassingMegara schreef:toetje_ schreef:Ik was nog serieus iets aan het zoeken
Verras ons.
Het is maar goed dat dit forum niet meer onder Sanoma valt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:verrassingMegara schreef:toetje_ schreef:Ik was nog serieus iets aan het zoeken
Verras ons.
]
Vroeg jij niet om foto's van onszelf? Daar was ik naar opzoek, maar ik wacht tot jij aftrapt.
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: