Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Whaha, ik ken het Donnaa :p
Ik laat H&M al niet eens meer thuis bezorgen, mijn man zeurt elke keer als er een pakje binnenkomt. Dus haal ik het wel op, pas ik het in een kledingwinkel en alles wat ik hou stop ik in mijn handtas (hutkoffer) en de rest stuur ik per direct terug. Is dat heel erg?
Anyway, morgen laatste dagje werken, dus ik hou het weer voor gezien.
Weltrusten allemaal!
Ik laat H&M al niet eens meer thuis bezorgen, mijn man zeurt elke keer als er een pakje binnenkomt. Dus haal ik het wel op, pas ik het in een kledingwinkel en alles wat ik hou stop ik in mijn handtas (hutkoffer) en de rest stuur ik per direct terug. Is dat heel erg?
Anyway, morgen laatste dagje werken, dus ik hou het weer voor gezien.
Weltrusten allemaal!
Gast- Gast
Wat vreemd.. Staat dat ook in je contract?Reva schreef:_Donnaa schreef:Ik krijg 28 februari pas salaris.. Maar ik ben aan het besparen
Ik doe een poging tenminste.. 6 rokjes had nou ook weer niet gehoeven
Ja okee, maar ik krijg pas maandag over januari
Bij ons in het contract staat dus iets over uitbetaling op de laatste dag van de maand. Doen ze dat niet, dan hebben ze een probleempje..
Gast- Gast
Hahaha.. Alex, ja dat is erg!
Ach, het valt best mee voor hoeveel geld ik heb besteld de laatste maanden..
Ach, het valt best mee voor hoeveel geld ik heb besteld de laatste maanden..
Gast- Gast
Welterusten Alex!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hmmmpfff, hahaha.. Ik regel zelf de uren administratie, dus als ik dat niet op tijd klaar heb, dan ligt het probleem bij mij, haha..Reva schreef:Ja, ik krijg het altijd de 6e. Ze rentenieren even denk ik
Gast- Gast
Aanstaand pakje neem ik wel gewoon mee naar huis, hoor. Vorige keer was een bestelling van 250 euro Nu is het maar 45 ofzo, daar komt hij wel weer overheen.
Nu ben ik echt weg!!!
Trusten Reva
Nu ben ik echt weg!!!
Trusten Reva
Gast- Gast
Ik heb trouwens een vraag over belasting terugvragen. Vorig jaar had ik drie werkplekken, bij één werd loonheffingskorting toegepast, bij de andere twee niet.
Nou heb ik m'n jaaropgave nog niet binnen, maar als ik op de laatste loonstrook kijk staat daar ook het bedrag wat ik in totaal aan loonheffing heb betaald.
Dit bedrag kan ik dus terugvragen, krijg ik dan ook dit hele bedrag terug, of gaat hier ook nog vanalles vanaf?
Weet iemand dit?
Nou heb ik m'n jaaropgave nog niet binnen, maar als ik op de laatste loonstrook kijk staat daar ook het bedrag wat ik in totaal aan loonheffing heb betaald.
Dit bedrag kan ik dus terugvragen, krijg ik dan ook dit hele bedrag terug, of gaat hier ook nog vanalles vanaf?
Weet iemand dit?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dat kan je berekenen op de site van de belastingdienst..
Wat je betaald hebt aan loonheffing is niet precies wat je terugkrijgt.. De arbeidskorting heeft er ook nog iets mee te maken.. En zo nog wat dingetjes..
Ik krijg in verhouding minder terug dan iemand die maar de helft heeft verdiend en de helft aan loonheffing heeft betaald..
Wat je betaald hebt aan loonheffing is niet precies wat je terugkrijgt.. De arbeidskorting heeft er ook nog iets mee te maken.. En zo nog wat dingetjes..
Ik krijg in verhouding minder terug dan iemand die maar de helft heeft verdiend en de helft aan loonheffing heeft betaald..
Gast- Gast
Geen idee, toet. Dat is niet echt mijn gebied
Ik zei net tegen mn plant 'ga maar lekker van het water eten'. Hardop
Ik zei net tegen mn plant 'ga maar lekker van het water eten'. Hardop
Gast- Gast
Ik ga maar weer, slaap lekker alvast!
Qiara- Ratel
Reva schreef:Truste, Party Pooper Q.
Yep, nu even wel :o
Qiara- Ratel
Brrrr! Belastingdienst! (Goedenavond trouwens!)
Laatst aangepast door ABE op do 3 feb 2011 - 11:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op do 3 feb 2011 - 13:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat kan je berekenen op de site van de belastingdienst..
Ja ik wist al dat ik het kon uitrekenen, maar dan moet ik m'n jaaropgave hebben. Ik dacht al dat het voor iedereen verschillend was maar nee heb je ja kun je krijgen toch
Reva, wat wil jij eigenlijk van die takkie hebben, dat heb ik ff gemist?
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb nog nooit citroenkaarsjes gezien. Cool!
En dat blik is ook leuk. De inhoud ook, haha.
En dat blik is ook leuk. De inhoud ook, haha.
Gast- Gast
Leuk smikkell! En dan zeggen dat je niks gedaan hebt vandaag.
Je koektrommel (?) is ook leuk trouwens.
Toet- Lady Post-a-lot
Ohja, absoluut.. Ik heb het al proberen te berekenen, maar ik snap 1 puntje niet en dat is toch wel van belang.. Het verschil is namelijk €300, whaha..toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Dat kan je berekenen op de site van de belastingdienst..
Ja ik wist al dat ik het kon uitrekenen, maar dan moet ik m'n jaaropgave hebben. Ik dacht al dat het voor iedereen verschillend was maar nee heb je ja kun je krijgen toch
Gelukkig hebben we een belastingadviseur..
Gast- Gast
Ik show hem ook graag..toetje_ schreef:Leuk smikkell! En dan zeggen dat je niks gedaan hebt vandaag.
Ik moet toch bezig blijven en elke dag een reden hebben om naar de supermakrt te gaan. Nu is cake bakken niet iets wat ik elke dag kan doen maar kaarsen maken kan geen kwaad. trouwens nog geen takken
Ik zoek iets wat ik aan mijn werk kan geven om ze te bedanken.. Ik dacht dus aan die kaarsjes. Zou dat leuk zijn?
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Ik zoek iets wat ik aan mijn werk kan geven om ze te bedanken.. Ik dacht dus aan die kaarsjes. Zou dat leuk zijn?
Wel origineel! Het is voor mij serieus de eerste keer dat ik zoiets zie.
Gast- Gast
Waar kan ik dat vinden donnaa, dat berekenen? Die site is echt een doolhof
Toet- Lady Post-a-lot
Lijkt me ook hartstikke leuk smikkell, origineel idd.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik hou echt zo van dit soort dingen. Leuk en goedkoop en makkelijk (en leuk) om zelf te maken. Jammer dat de foto niet zo duidelijk is, want dat felle geel van de citroen is juist zo mooi!Megara schreef:Smikkell schreef:
Wel origineel! Het is voor mij serieus de eerste keer dat ik zoiets zie.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: