Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Je kan ook gewoon doormodderen. Dat doe je toch niet? Je wil veranderen, je doet kleine dingetjes die op je schema staan, je weet wat de bedoeling is en je bent niet aan het ontkennen dat het prima met je gaat.
Bij mij denkt alles en iedereen dat het super gaat.
Bij mij denkt alles en iedereen dat het super gaat.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 15:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 15:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb om 8.45 uur college, dus ga inderdaad slapen. Sterkte allebei. Als ik ooit iets nuttigs voor jullie kan doen, hoor ik het graag
Gast- Gast
Ja, want ik vind het kutter voelen als ik mensen verdrietig maak of het gevoel geef dat ze zich zorgen moet maken dan dat ik alleen mezelf kut voel. Mensen keken me vaak zo scheef en zielig aan als ze wisten hoe en wat. Dat wil ikniet meer. Ik heb veel te bieden en kan veel en dat wil ik graag laten zien. In plaats van dat ik het gevoel heb dat mensen positief tegenover me staan omdat ze me niet willen kwetsenomdat ze denken dat ik heel breekbaar ben door wat ze van me weten. En familie etc, ik wil gewoon heel erg graa dat zij blij en gelukkig zijn en dat zijn ze niet zolang ze denken dat ik niet blij en gelukkig ben,
Gast- Gast
Truste, June. Mijn wekker gaat over twee uur haha, maar ben licht aangeschoten
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 15:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
NEe, zelfs die niet. Ik schop mensenweg die weten hoe het echt gaat. Is wel iemand die het echt weet, maar die weet wanneer hij zijn mond moet houden plus dat hij weet wanneer ik gewoon trap om te trappen. Maar vind het fijner als familie etc het geovel heeft dat het goed gaat.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 16:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ga naar bed, heb alles gedaan wat ik vandaag wilde doen. Koffer is ingepakt, op m'n toilettas na. Ik heb opgeruimd en ik heb zelfs nog gedweild net. Tijd voor bedje, wekker gaat over 3 uurtjes weer
Smikkel... succes met alles! Het is moeilijk, maar je komt er wel. Het duurt alleen even...
voor iedereen die dat kan gebruiken!
Geen idee of ik morgen of vrijdagochtend nog tijd heb om hier te komen voordat ik op vakantie ga. Zo niet, dan zeg ik nu alvast: tot over anderhalve week!!!
Smikkel... succes met alles! Het is moeilijk, maar je komt er wel. Het duurt alleen even...
voor iedereen die dat kan gebruiken!
Geen idee of ik morgen of vrijdagochtend nog tijd heb om hier te komen voordat ik op vakantie ga. Zo niet, dan zeg ik nu alvast: tot over anderhalve week!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaan, wat ben je druk geweest
Als ik je niet meer spreek voor die tijd: heel veel plezier. En doe een beetje voorzichtig he! Niet uit de bocht vliegen enzo.
Wij wachten hier gewoon op de foto en verhalen..
Als ik je niet meer spreek voor die tijd: heel veel plezier. En doe een beetje voorzichtig he! Niet uit de bocht vliegen enzo.
Wij wachten hier gewoon op de foto en verhalen..
Gast- Gast
Hallo, ik ben er ook weer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wat staan er veel sterretjes... dat betekent vast niet veel goeds.
Lotus- Ratel
Heey..
Ik verwachtte je al, is dat erg?
Weer vroeg wakker? Maar je gaat er ook altijd vroeg in, toch?
Ik verwachtte je al, is dat erg?
Weer vroeg wakker? Maar je gaat er ook altijd vroeg in, toch?
Gast- Gast
Ik heb tot kwart over één lekker geslapen en daarna was het niet meer zo'n succes. Dus heb ongeveer drie uur goed geslapen en van daarna weet ik het eigenlijk niet.
Het is niet erg dat je me verwachtte, maar ik weet nog niet of ik er blij mee moet zijn dat ik wakker ben.
Was het douchen lekker? Hoe gaat het nu met je? Ik geloof dat ik alles heb gemist, als ik die sterretjes zo zie.
Het is niet erg dat je me verwachtte, maar ik weet nog niet of ik er blij mee moet zijn dat ik wakker ben.
Was het douchen lekker? Hoe gaat het nu met je? Ik geloof dat ik alles heb gemist, als ik die sterretjes zo zie.
Lotus- Ratel
Ik haal tegenwoordig gewoon veel weg.
Ik vond het douchen wel lekker en ga nu een poging doen tot rekeningen betalen en administratie. Zodra het park open is ga ik op takkenjacht. Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Ik vond het douchen wel lekker en ga nu een poging doen tot rekeningen betalen en administratie. Zodra het park open is ga ik op takkenjacht. Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Gast- Gast
Ik ga sporten, vanmiddag heb ik een bijeenkomst van de DGT, ik moet nog yoga doen en allemaal andere dingen.
Lotus- Ratel
De yoga en meditatie horen bij het huiswerk van de mindfulnesstraining die ik volg. Als ik yoga doe, doe ik allemaal oefeningen die ik heb geleerd toen ik nog yogales had. Ik doe hathayoga. De meditaties die ik doe zijn heel erg gericht op het hier en nu. Bijvoorbeeld de bodyscan, waarbij ik mijn hele lichaam langsloop en probeer met mijn aandacht te zijn bij wat ik voel in ieder lichaamsdeel afzonderlijk, of oefeningen waarbij ik me op mijn ademhaling concentreer of op wat ik denk of voel.
Het is de bedoeling dat het me helpt om bewuster te leven en minder te oordelen. Wat dan weer goed zou zijn voor hoe ik me voel.
Het is de bedoeling dat het me helpt om bewuster te leven en minder te oordelen. Wat dan weer goed zou zijn voor hoe ik me voel.
Lotus- Ratel
Ja, het werkt wel. Ik vind het nog moeilijk om me buiten de meditaties/yoga goed bewust te zijn van het moment, maar dat komt wel steeds meer. Het helpt me soms om afstand te nemen van mijn gedachten en gevoelens. Om ze niet als feiten te zien, maar als gedachten en gevoelens. Het helpt me om een keuze te maken in mijn gedrag. En het geeft vaak ook wat rust als ik een meditatie doe of me gewoon op het hier en nu richt.
Lotus- Ratel
Ik dacht dat ik onwijs veel bij moest lezen, maar met al die sterretjes was ik zo klaar
Op naar het dagcafé!
Op naar het dagcafé!
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: