Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eigen onderneming [TOPIC]

+16
bolus26
Serena
Lavendel
Jeanette
TukTuk
Burn
Rush
Melis_je
Discordia
Pompoen
Novalee
studiebol
Fred
loura
Gympie
Magenta
20 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Eigen onderneming [TOPIC] - Pagina 3 Empty Re: Eigen onderneming [TOPIC]

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 7:52

Aargh Marin! Ik had een LinkedInbutton toegevoegd, maar wordpress opent gewoon de afbeelding. Terwijl ik een url had toegevoegd. Aah! *lichtelijk gefrustreerd*. Hoe heb jij dat nou aangepakt?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 7:54

Hmm.. Wat stom! Tja, zoals ik je had uitgelegd heb ik 't gedaan. Heb je bij die attachment link de link van je linkin geplaatst?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 7:54

Het is gelukt, het is gelukt, het is gelukt! Geen idee hoe, maar hij doet het. :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 7:55

Hahahaha vooral niet meer aan komen dan! Ik ga even op je website koekeloeren hoor. Zat er laatst nog op, maar nu even weer hier naar kijken Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 7:58

Hee, even twee vragen/opmerkingen:

1)
Op je Facebook noem je je bedrijf *achternaam c.oaching
Maar de url is c.oaching *woonplaats

Wat is nou de juiste naam van 't bedrijf?

En 2) Bovenaan staat Delicate. Hoort dat? Volgens mij moet daar iets anders staan, niet waar? Is dat niet de naam van 't template ofzo?

Verder ziet het er goed uit, zo mooi! En je LinkedIn button doet het smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:03

Delicate is inderdaad de template. Maar dat neem ik voor lief. Ik krijg het met geen mogelijkheid weg, maar de template vind ik verder wel heel mooi en hoor van veel mensen dat de site er profi uitziet.

Ik heb expres geen *naam* coaching gedaan in de website, omdat mensen mijn naam bijna niet kunnen spellen haha. Zal je zien dat ze de site niet kunnen vinden, omdat ze mijn naam niet kunnen spellen Wink Maar coaching *plaats* vond ik niet alles omvattend, dus zo wilde ik mijn bedrijf niet noemen.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 8:07

Oh ja ik snap het! Dat is het lastige van zo'n achternaam. Dan kan je beter een herkenbare url hebben. Slim geredeneerd smile

Ik heb dus ook zoiets stoms.. In mijn url staat er dus wordpress achter. Dus www.naamwebsite.com/wordpress/

En dat krijg ik met geen mogelijkheid weg! Dat was dus datgene wat ik wel eens geprobeerd heb zelf aan te passen, door alles naar de naamwebsite folder te slepen, maar toen was m'n hele website dus weg. Zelfs via de helpdesk van m'n hosting weten ze niet hoe ze dit op moeten lossen en hoe dit is gebeurd. Blijkbaar heeft de Wordpress template 'm geinstalleerd in die langere url en nu is het met geen mogelijkheid weg te krijgen! ZO STOM! Ik schaam me altijd zo als ik m'n website op moet geven, omdat het zo onprofessioneel overkomt met die /wordpress/ er achter en niemand kan 'm onthouden.

Wat die helpdesk wel als suggestie gaf is dat ik een hele simpele pagina maak met 1 foto plus tekst op www.naamwebsite.com en dan door laat klikken naar de langere url. Dan kan je gewoon de kleine url opgeven. Maar dit kan ik zelf niet, dus zoek nog iemand die dat voor me kan doen.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:09

Wat raar..

Ik had een blog via blogspot.com en ik kon mijn blog daar gewoon omleiden naar mijn 'gehuurde' www.naam.com (in plaats van www.naam.blogspot.com)

Als je echt een los domein huurt dan moet dat toch mogelijk zijn. Anders is het echt belachelijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:11

Marin schreef:Oh ja ik snap het! Dat is het lastige van zo'n achternaam. Dan kan je beter een herkenbare url hebben. Slim geredeneerd smile

Ik heb dus ook zoiets stoms.. In mijn url staat er dus wordpress achter. Dus www.naamwebsite.com/wordpress/

En dat krijg ik met geen mogelijkheid weg! Dat was dus datgene wat ik wel eens geprobeerd heb zelf aan te passen, door alles naar de naamwebsite folder te slepen, maar toen was m'n hele website dus weg. Zelfs via de helpdesk van m'n hosting weten ze niet hoe ze dit op moeten lossen en hoe dit is gebeurd. Blijkbaar heeft de Wordpress template 'm geinstalleerd in die langere url en nu is het met geen mogelijkheid weg te krijgen! ZO STOM! Ik schaam me altijd zo als ik m'n website op moet geven, omdat het zo onprofessioneel overkomt met die /wordpress/ er achter en niemand kan 'm onthouden.

Wat die helpdesk wel als suggestie gaf is dat ik een hele simpele pagina maak met 1 foto plus tekst op www.naamwebsite.com en dan door laat klikken naar de langere url. Dan kan je gewoon de kleine url opgeven. Maar dit kan ik zelf niet, dus zoek nog iemand die dat voor me kan doen.

Dat kan je wel veranderen, ik heb het ook gehad. Moet ik even kijken hoe ik dat ook alweer gedaan heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:11

Zit je ook bij Oxilion toevallig?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:13

Wat ik mij wel afvraag.. bij een webshop wat ik wil moet ik natuurlijk wel een webshop hostingservice hebben.

Zat net te kijken op www.mijnwebwinkel.nl.. daar kun je ook eigen templates kiezen en je krijgt een dvd waarbij wordt uitgelegd hoe je je website kunt vormgeven. De pakketten vallen ook wel mee in prijs volgens mij.

Wat vinden jullie normaal om per maand voor je hostingpakket te betalen?

Laatst aangepast door Punk'd op vr 5 okt 2012 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 8:14

Nee, bij A.ntagonist.

Maar ik ga 't niet nogmaals proberen zonder zeker te weten dat het kan. Ik ben echt m'n hele website kwijt geraakt daardoor. Nou ja, misschien moet ik er eens naar kijken als ik niet zo moe ben.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 8:16

Oh pff ik heb even geen idee hoeveel ik betaal! Haha sorry! Maar ik zou wel even goed zoeken naar goede webshop-aanbieders. Dat is toch net weer anders dan een website. Denk ook aan Paypal of andere betaalmogelijkheden. Dat moet zo makkelijk mogelijk voor mensen natuurlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:17

Marin schreef:Nee, bij A.ntagonist.

Maar ik ga 't niet nogmaals proberen zonder zeker te weten dat het kan. Ik ben echt m'n hele website kwijt geraakt daardoor. Nou ja, misschien moet ik er eens naar kijken als ik niet zo moe ben.

Ik kan de persoon die mij geholpen heeft wel even vragen hoe dat ook alweer zat. Ik weet nog dat ik er ook alles aan had gedaan voor mijn gevoel en het niet werkte. En toen was het maar een kleine handeling op zich en toen had ik het voor elkaar. Dus roep maar als je niet zo moe bent.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 8:18

Ja dank je!! smile

Dan ga ik in elk geval wel even alle tekst back uppen voor ik het probeer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:18

Punk'd schreef:Wat ik mij wel afvraag.. bij een webshop wat ik wil moet ik natuurlijk wel een webshop hostingservice hebben.

Zat net te kijken op www.mijnwebwinkel.nl.. daar kun je ook eigen templates kiezen en je krijgt een dvd waarbij wordt uitgelegd hoe je je website kunt vormgeven. De pakketten vallen ook wel mee in prijs volgens mij.

Geloof 40 euro per jaar. Ik heb pakket H5 van Oxillion. Maar dat is niet voor webwinkels, dan heb je een hoger pakket nodig. Ik heb gesproken met iemand die nu een succesvolle webshop heeft en die is begonnen met pakket H15

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:20

Marin schreef:Oh pff ik heb even geen idee hoeveel ik betaal! Haha sorry! Maar ik zou wel even goed zoeken naar goede webshop-aanbieders. Dat is toch net weer anders dan een website. Denk ook aan Paypal of andere betaalmogelijkheden. Dat moet zo makkelijk mogelijk voor mensen natuurlijk.

Inderdaad. Ik wil sowieso een website waarbij mensen met Ideal kunnen betalen. Geeft ook gelijk een soort van vertrouwen. Dat je kunt bewijzen dat je betaald hebt etc.

De andere betaalmogelijkheden wil ik inderdaad ook onderzoeken zoals paypal of creditcard.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:20

Luce schreef:
Punk'd schreef:Wat ik mij wel afvraag.. bij een webshop wat ik wil moet ik natuurlijk wel een webshop hostingservice hebben.

Geloof 40 euro per jaar. Ik heb pakket H5 van Oxillion. Maar dat is niet voor webwinkels, dan heb je een hoger pakket nodig. Ik heb gesproken met iemand die nu een succesvolle webshop heeft en die is begonnen met pakket H15

Ik ga even kijken! Dankje smile

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 8:23

Leuk Punk'd! Ik ga sowieso iets bij je kopen hahaha smile En jij bent mijn (eerste en tot nu toe enige) klant voor de love shoot! Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:27

Ohh help haha.. Dat klinkt een stuk moeilijker dan een webwinkel pakket waar standaart al bepaalde items inzitten.

Eerst maar eens mijn ondernemingsplan afschrijven, dan ga ik mij daarna verdiepen in pakketten. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:27

Marin schreef:Leuk Punk'd! Ik ga sowieso iets bij je kopen hahaha smile En jij bent mijn (eerste en tot nu toe enige) klant voor de love shoot! Very Happy

haha ik dacht ineens.. hoe schattig.. van mijn eerste winst boek ik gezellig een loveshoot bij jouw angel

Edit: en daarvan koop jij dat een kledingstuk bij mij hahaha :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 8:31

Yes wat een wisselwerking Wink

Enne je had gelijk, die kleding van Zoe Hart is zooo leuk!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Discordia vr 5 okt 2012 - 8:42

Ik ga meelezen en meeschrijven hier. TVP
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 8:43

Leuk, neem dus aan dat het gelukt is vandaag? Ben erg benieuwd wat je gaat doen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:46

Marin schreef:Yes wat een wisselwerking Wink

Enne je had gelijk, die kleding van Zoe Hart is zooo leuk!

Echt he.. Als ik naar die serie kijk dan denk ik ook altijd -stijlicoon!-

Ik zoek best wel vaak op welke kleding ze draagt. Ook een aantal merken die ik in mijn webshop wil hebben smile

Ze heeft een keer een jurkje aan van Herve Leger I love you (te duur.. jurkje 2200 euro Cry )

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: