Eigen onderneming [TOPIC]
+16
bolus26
Serena
Lavendel
Jeanette
TukTuk
Burn
Rush
Melis_je
Discordia
Pompoen
Novalee
studiebol
Fred
loura
Gympie
Magenta
20 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Eigen onderneming [TOPIC]
Aargh Marin! Ik had een LinkedInbutton toegevoegd, maar wordpress opent gewoon de afbeelding. Terwijl ik een url had toegevoegd. Aah! *lichtelijk gefrustreerd*. Hoe heb jij dat nou aangepakt?
Gast- Gast
Hmm.. Wat stom! Tja, zoals ik je had uitgelegd heb ik 't gedaan. Heb je bij die attachment link de link van je linkin geplaatst?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het is gelukt, het is gelukt, het is gelukt! Geen idee hoe, maar hij doet het.
Gast- Gast
Hahahaha vooral niet meer aan komen dan! Ik ga even op je website koekeloeren hoor. Zat er laatst nog op, maar nu even weer hier naar kijken
Marin- Lady Post-a-lot
Hee, even twee vragen/opmerkingen:
1)
Op je Facebook noem je je bedrijf *achternaam c.oaching
Maar de url is c.oaching *woonplaats
Wat is nou de juiste naam van 't bedrijf?
En 2) Bovenaan staat Delicate. Hoort dat? Volgens mij moet daar iets anders staan, niet waar? Is dat niet de naam van 't template ofzo?
Verder ziet het er goed uit, zo mooi! En je LinkedIn button doet het
1)
Op je Facebook noem je je bedrijf *achternaam c.oaching
Maar de url is c.oaching *woonplaats
Wat is nou de juiste naam van 't bedrijf?
En 2) Bovenaan staat Delicate. Hoort dat? Volgens mij moet daar iets anders staan, niet waar? Is dat niet de naam van 't template ofzo?
Verder ziet het er goed uit, zo mooi! En je LinkedIn button doet het
Marin- Lady Post-a-lot
Delicate is inderdaad de template. Maar dat neem ik voor lief. Ik krijg het met geen mogelijkheid weg, maar de template vind ik verder wel heel mooi en hoor van veel mensen dat de site er profi uitziet.
Ik heb expres geen *naam* coaching gedaan in de website, omdat mensen mijn naam bijna niet kunnen spellen haha. Zal je zien dat ze de site niet kunnen vinden, omdat ze mijn naam niet kunnen spellen Maar coaching *plaats* vond ik niet alles omvattend, dus zo wilde ik mijn bedrijf niet noemen.
Ik heb expres geen *naam* coaching gedaan in de website, omdat mensen mijn naam bijna niet kunnen spellen haha. Zal je zien dat ze de site niet kunnen vinden, omdat ze mijn naam niet kunnen spellen Maar coaching *plaats* vond ik niet alles omvattend, dus zo wilde ik mijn bedrijf niet noemen.
Gast- Gast
Oh ja ik snap het! Dat is het lastige van zo'n achternaam. Dan kan je beter een herkenbare url hebben. Slim geredeneerd
Ik heb dus ook zoiets stoms.. In mijn url staat er dus wordpress achter. Dus www.naamwebsite.com/wordpress/
En dat krijg ik met geen mogelijkheid weg! Dat was dus datgene wat ik wel eens geprobeerd heb zelf aan te passen, door alles naar de naamwebsite folder te slepen, maar toen was m'n hele website dus weg. Zelfs via de helpdesk van m'n hosting weten ze niet hoe ze dit op moeten lossen en hoe dit is gebeurd. Blijkbaar heeft de Wordpress template 'm geinstalleerd in die langere url en nu is het met geen mogelijkheid weg te krijgen! ZO STOM! Ik schaam me altijd zo als ik m'n website op moet geven, omdat het zo onprofessioneel overkomt met die /wordpress/ er achter en niemand kan 'm onthouden.
Wat die helpdesk wel als suggestie gaf is dat ik een hele simpele pagina maak met 1 foto plus tekst op www.naamwebsite.com en dan door laat klikken naar de langere url. Dan kan je gewoon de kleine url opgeven. Maar dit kan ik zelf niet, dus zoek nog iemand die dat voor me kan doen.
Ik heb dus ook zoiets stoms.. In mijn url staat er dus wordpress achter. Dus www.naamwebsite.com/wordpress/
En dat krijg ik met geen mogelijkheid weg! Dat was dus datgene wat ik wel eens geprobeerd heb zelf aan te passen, door alles naar de naamwebsite folder te slepen, maar toen was m'n hele website dus weg. Zelfs via de helpdesk van m'n hosting weten ze niet hoe ze dit op moeten lossen en hoe dit is gebeurd. Blijkbaar heeft de Wordpress template 'm geinstalleerd in die langere url en nu is het met geen mogelijkheid weg te krijgen! ZO STOM! Ik schaam me altijd zo als ik m'n website op moet geven, omdat het zo onprofessioneel overkomt met die /wordpress/ er achter en niemand kan 'm onthouden.
Wat die helpdesk wel als suggestie gaf is dat ik een hele simpele pagina maak met 1 foto plus tekst op www.naamwebsite.com en dan door laat klikken naar de langere url. Dan kan je gewoon de kleine url opgeven. Maar dit kan ik zelf niet, dus zoek nog iemand die dat voor me kan doen.
Marin- Lady Post-a-lot
Wat raar..
Ik had een blog via blogspot.com en ik kon mijn blog daar gewoon omleiden naar mijn 'gehuurde' www.naam.com (in plaats van www.naam.blogspot.com)
Als je echt een los domein huurt dan moet dat toch mogelijk zijn. Anders is het echt belachelijk!
Ik had een blog via blogspot.com en ik kon mijn blog daar gewoon omleiden naar mijn 'gehuurde' www.naam.com (in plaats van www.naam.blogspot.com)
Als je echt een los domein huurt dan moet dat toch mogelijk zijn. Anders is het echt belachelijk!
Gast- Gast
Marin schreef:Oh ja ik snap het! Dat is het lastige van zo'n achternaam. Dan kan je beter een herkenbare url hebben. Slim geredeneerd
Dat kan je wel veranderen, ik heb het ook gehad. Moet ik even kijken hoe ik dat ook alweer gedaan heb.
Gast- Gast
Wat ik mij wel afvraag.. bij een webshop wat ik wil moet ik natuurlijk wel een webshop hostingservice hebben.
Zat net te kijken op www.mijnwebwinkel.nl.. daar kun je ook eigen templates kiezen en je krijgt een dvd waarbij wordt uitgelegd hoe je je website kunt vormgeven. De pakketten vallen ook wel mee in prijs volgens mij.
Wat vinden jullie normaal om per maand voor je hostingpakket te betalen?
Zat net te kijken op www.mijnwebwinkel.nl.. daar kun je ook eigen templates kiezen en je krijgt een dvd waarbij wordt uitgelegd hoe je je website kunt vormgeven. De pakketten vallen ook wel mee in prijs volgens mij.
Laatst aangepast door Punk'd op vr 5 okt 2012 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee, bij A.ntagonist.
Maar ik ga 't niet nogmaals proberen zonder zeker te weten dat het kan. Ik ben echt m'n hele website kwijt geraakt daardoor. Nou ja, misschien moet ik er eens naar kijken als ik niet zo moe ben.
Maar ik ga 't niet nogmaals proberen zonder zeker te weten dat het kan. Ik ben echt m'n hele website kwijt geraakt daardoor. Nou ja, misschien moet ik er eens naar kijken als ik niet zo moe ben.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh pff ik heb even geen idee hoeveel ik betaal! Haha sorry! Maar ik zou wel even goed zoeken naar goede webshop-aanbieders. Dat is toch net weer anders dan een website. Denk ook aan Paypal of andere betaalmogelijkheden. Dat moet zo makkelijk mogelijk voor mensen natuurlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Nee, bij A.ntagonist.
Ik kan de persoon die mij geholpen heeft wel even vragen hoe dat ook alweer zat. Ik weet nog dat ik er ook alles aan had gedaan voor mijn gevoel en het niet werkte. En toen was het maar een kleine handeling op zich en toen had ik het voor elkaar. Dus roep maar als je niet zo moe bent.
Gast- Gast
Ja dank je!!
Dan ga ik in elk geval wel even alle tekst back uppen voor ik het probeer.
Dan ga ik in elk geval wel even alle tekst back uppen voor ik het probeer.
Marin- Lady Post-a-lot
Punk'd schreef:Wat ik mij wel afvraag.. bij een webshop wat ik wil moet ik natuurlijk wel een webshop hostingservice hebben.
Geloof 40 euro per jaar. Ik heb pakket H5 van Oxillion. Maar dat is niet voor webwinkels, dan heb je een hoger pakket nodig. Ik heb gesproken met iemand die nu een succesvolle webshop heeft en die is begonnen met pakket H15
Gast- Gast
Marin schreef:Oh pff ik heb even geen idee hoeveel ik betaal! Haha sorry! Maar ik zou wel even goed zoeken naar goede webshop-aanbieders. Dat is toch net weer anders dan een website. Denk ook aan Paypal of andere betaalmogelijkheden. Dat moet zo makkelijk mogelijk voor mensen natuurlijk.
Inderdaad. Ik wil sowieso een website waarbij mensen met Ideal kunnen betalen. Geeft ook gelijk een soort van vertrouwen. Dat je kunt bewijzen dat je betaald hebt etc.
De andere betaalmogelijkheden wil ik inderdaad ook onderzoeken zoals paypal of creditcard.
Gast- Gast
Luce schreef:Punk'd schreef:Wat ik mij wel afvraag.. bij een webshop wat ik wil moet ik natuurlijk wel een webshop hostingservice hebben.
Geloof 40 euro per jaar. Ik heb pakket H5 van Oxillion. Maar dat is niet voor webwinkels, dan heb je een hoger pakket nodig. Ik heb gesproken met iemand die nu een succesvolle webshop heeft en die is begonnen met pakket H15
Ik ga even kijken! Dankje
Gast- Gast
Leuk Punk'd! Ik ga sowieso iets bij je kopen hahaha En jij bent mijn (eerste en tot nu toe enige) klant voor de love shoot!
Marin- Lady Post-a-lot
Ohh help haha.. Dat klinkt een stuk moeilijker dan een webwinkel pakket waar standaart al bepaalde items inzitten.
Eerst maar eens mijn ondernemingsplan afschrijven, dan ga ik mij daarna verdiepen in pakketten.
Eerst maar eens mijn ondernemingsplan afschrijven, dan ga ik mij daarna verdiepen in pakketten.
Gast- Gast
Marin schreef:Leuk Punk'd! Ik ga sowieso iets bij je kopen hahaha En jij bent mijn (eerste en tot nu toe enige) klant voor de love shoot!
haha ik dacht ineens.. hoe schattig.. van mijn eerste winst boek ik gezellig een loveshoot bij jouw
Edit: en daarvan koop jij dat een kledingstuk bij mij hahaha
Gast- Gast
Yes wat een wisselwerking
Enne je had gelijk, die kleding van Zoe Hart is zooo leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ga meelezen en meeschrijven hier. TVP
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Leuk, neem dus aan dat het gelukt is vandaag? Ben erg benieuwd wat je gaat doen!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Yes wat een wisselwerking
Echt he.. Als ik naar die serie kijk dan denk ik ook altijd -stijlicoon!-
Ik zoek best wel vaak op welke kleding ze draagt. Ook een aantal merken die ik in mijn webshop wil hebben
Ze heeft een keer een jurkje aan van Herve Leger (te duur.. jurkje 2200 euro )
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ik vind het wel een eigen topic waard :-)
» Dit is wel een eigen topic waard v pompoen
» Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...
» Eigen bedrijf?
» Bedrijfsplan voor een buitenlandse (bestaande) onderneming
» Dit is wel een eigen topic waard v pompoen
» Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...
» Eigen bedrijf?
» Bedrijfsplan voor een buitenlandse (bestaande) onderneming
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: