Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bedrijfsplan voor een buitenlandse (bestaande) onderneming

2 plaatsers

Ga naar beneden

Bedrijfsplan voor een buitenlandse (bestaande) onderneming Empty Bedrijfsplan voor een buitenlandse (bestaande) onderneming

Bericht  mzcharlotte vr 8 feb 2013 - 8:00

Wie heeft ervaring met het opstarten van een bedrijf in het buitenland? Mijn man en ik willen op termijn een B&B in het buitenland. Ik wil eerst een jarenplan schrijven om het uberhaupt te gaan realiseren. Wij denken aan de UK. Tips voor websites zijn ook welkom. Uiteraard spreek ik ook mijn eigen bronnen aan voor hulp!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bedrijfsplan voor een buitenlandse (bestaande) onderneming Empty Re: Bedrijfsplan voor een buitenlandse (bestaande) onderneming

Bericht  Chocoholic vr 8 feb 2013 - 10:14

Helaas geen tips hier, maar ik wens je er in ieder geval veel succes mee! Ik wil graag hetzelfde doen ooit in de toekomst. Yes
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bedrijfsplan voor een buitenlandse (bestaande) onderneming Empty Re: Bedrijfsplan voor een buitenlandse (bestaande) onderneming

Bericht  mzcharlotte vr 8 feb 2013 - 10:43

Wat gaaf! Ik zie het ook de eerst komende 5 jaar niet gebeuren, maar ik moet van mezelf beginnen om erover na te denken. Misschien kan ik hier een soort van MKB cursus doen die van toepassing is. Weet jij al waar je je zou willen vestigen?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Chocoholic vr 8 feb 2013 - 23:02

Er goed over nadenken is in ieder geval al een stap de goede richting op! Ik heb zelf echt nog geen idee waar, er zijn zoveel opties! Uiteraard wel in een (redelijk) toeristische plek, anders maak ik het mijzelf erg moeilijk. En ik zou heel graag op een plek zitten waar veel natuur te vinden is. En waar het in de winter niet zo koud wordt. nerd Maar verder zie ik me overal wel zitten eigenlijk. Heb jij een voorkeur voor een land/plaats? En jouw vriend ziet het dus ook wel zitten?
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  mzcharlotte vr 8 feb 2013 - 23:47

Gelukkig ziet hij het zitten ja. We zouden terug naar de UK willen, maar weten niet precies waar. Liefst in, of grenzend aan, de natuur of kust (of beide). Ik heb het liefst een doelgroep van natuurliefhebbers en dan denk ik dat je vooral stellen van een oudere generatie treft. Ik wil wel wat leven in de brouwerij, dus we moeten nog bedenken of dat echt de doelgroep is waar we ons op zouden willen focussen. Anderzijds leeft die doelgroep wat minder op budget. Ik wil in elk geval niet in Londen of een andere grote stad zitten, maar het zou wel mooi zijn als er een goede verbinding mee is.

Zoals ik er nu in sta, zou ik willen gaan onderzoeken of het mogelijk is om een B&B te vinden van een eigenaar/eigenaren die graag met een paar jaar zouden willen pensioneren, maar geen kinderen of familie hebben die het over willen nemen. Ik zou dan het liefst een jaar tot twee zeg maar als werknemer aan de slag gaan om daarna alles over te kopen. Of als shareholder, laten we zeggen voor 40% zodat zij tot het pensioen wel genoeg gewicht hebben om beslissingen te maken.

Op zich heb ik het redelijk helder hoe ik het wil, maar het uitschrijven ervan is voor mij erg belangrijk (structuur/controle-freak).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: