nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?
+59
Pandora
*Lookie*
M@niek
peach
Jelin
Kat1980
Steep
Aimee
SarahKey
Pien
sanne-84
Happydobby
mickey
Twellie
CCC
Shy
moepie
koNijntje
Lonely Goatherd
Fiebje
strawberry
Teddyaapje
Monnie
Muus
Roos
Bloempjuh23
Dora
Flip Fluitketel
Ezzer
Jezzie
Ayla
Lilypie
Sanne
Limburg85
_Lana_
ProudMom
sabje
Slakje
Urban Naked
Linda
Clapperdie
Theezakje13
Puggle
Parel
PapillonRose
Tania
Floor
Parisienne
_Blush_
Fiwen
Muppetje
Annie24
studiebol
kwak
Lejow
Liadan
Mute_
Fearie
Printje
63 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?
Ik zat met weeën om de 10 minuten bij mijn schoonouders te eten inclusief compleet gezin en aanhang. En ik was die dag in het ziekenhuis geweest omdat ze dachten dat ik zwangerschapsvergiftiging had dus mijn ouders en broer en zus wisten ook hoelaat het was. Ik vond het wel fijn zo, ze hebben ook niet gebeld e.d. hoe het er voor stond, dus dat scheelt
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
De eerste 12 uur wisten op een paar collega's na van mijn man helemaal niemand iets. Omdat het allemaal niet op schoot en ik behoefte had aan een paar fijne woorden van mijn familie heb ik 2 tante's gebeld en mijn ouders. Ook heb ik toen 2 vriendinnen gesmst. 11 uur later ben ik bevallen en heb toen vrij snel weer mijn ouders gebeld en de rest gesmst. Als ik bijv. een bevalling had gehad van 10 uur dat had ik iedereen pas gebeld/gesmst na de bevalling.
Gast- Gast
Ja mijn ouders & zus wisten ervan. Zus was erbij ook, maar nu met deze bevalling in aantocht gaat alleen mijn man mee. Maar dan nog weten mijn ouders wanneer het te gebeuren staat hoor.
Gast- Gast
Bij J wisten mijn ouders, schoonouders, schoonzus, broer en beste vrienden dat ik aan het bevallen was, maar dat was ook meer omdat het te vroeg was en we hen op de hoogte wilde brengen zodat ze ons konden steunen. Mijn schoonmoeder en schoonzus waren ook in het ziekenhuis op het moment van de bevalling voor mentale steun voor mijn vriend.
Bij T hebben we wel mijn schoonouders gebeld toen ik weeen kreeg, zodat ze er rekening mee konden houden dat ze elk moment J op moesten komen halen zodra de bevalling zou beginnen.
Bij T hebben we wel mijn schoonouders gebeld toen ik weeen kreeg, zodat ze er rekening mee konden houden dat ze elk moment J op moesten komen halen zodra de bevalling zou beginnen.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
We hebben het uiteindelijk wel verteld, omdat het niet opschoot en ik al heel lang bezig was. Omdat we geen bereik hadden in het zkh hebben we vervolgens niks meer laten horen, waardoor mijn (schoon) ouders weer heel ongerust werden en het ziekenhuis gingen bellen . Heel begrijpelijk, maar ik vond het niet zo leuk, want de dame die de telefoon opnam heeft mijn (schoon)ouders dus verteld dat ze opa en oma geworden waren en dat ik elk moment uit de OK terug zou komen .
Gast- Gast
Ja mijn broertje wist het omdat hij kind aan huis is. Dus had tegen mijn man gezegd dat hij het maar ff moest laten weten dat ie die dag niet langs kon komen.
Uiteindelijk moest ik mijn ouders ook inlichten omdat we met spoed naar het ziekenhuis moesten. Maar de kraamhulp belde dat haar tas nog binnen stond terwijl ze alles al had afgesloten en de sleutel terug in de brievenbus had gedaan..
Uiteindelijk moest ik mijn ouders ook inlichten omdat we met spoed naar het ziekenhuis moesten. Maar de kraamhulp belde dat haar tas nog binnen stond terwijl ze alles al had afgesloten en de sleutel terug in de brievenbus had gedaan..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Alleen de uitvoerder en collega van me vriend. Voor de rest niemand,ja vast de buurman,want die had een vermoede dat het de vk was die een paar keer kwam haha.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
ouders en schoonouders wisten het wel.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Onze ouders wisten het wel, maar dat kwam ook omdat ik al een aantal dagen in het ziekenhuis lag en het ook al overduidelijk was dat het bijna ging gebeuren. Ik was 's middags al ingeleidt (vliezen gebroken) en het duurde uiteindelijk nog tot diep in de nachts dus ze hebben nog wel lang in spanning gezeten. Ze waren overigens allemaal gewoon thuis (en lagen vol spanning op ons telefontje te wachten :-) )
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik werd opgenomen met zw. vergiftiging en met name mijn moeder was vreselijk bezorgd om me. Ik hield haar, via mijn schoonzus, per sms op de hoogte (mijn moeder is niet zo van de mobiele telefonie en sms'en). Zij wisten dus dat ik aan het bevallen was. Misschien dat zij de rest van de familie (broer, zus, vader) wel op de hoogte hebben gebracht maar dat weet ik niet....
Ook waren geloof ik mijn schoonouders op de hoogte maar gelukkig stond niet de hele familie naast mijn bed zoals bij Barbie!
Ook waren geloof ik mijn schoonouders op de hoogte maar gelukkig stond niet de hele familie naast mijn bed zoals bij Barbie!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik ben ingeleid. Onze gezinnen en beste vrienden wisten dat en hebben we die dag tot op zekere hoogte op de hoogte gehouden via Whatsapp. Pas toen L. geboren is, kwamen ze op bezoek.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Wij willen het gewoon voor onszelf te houden en pas iemand inlichten als de baby effectief geboren is. Behalve dan inderdaad misschien mensen van het forum, waarvan ik weet dat het zeker niet op mijn FB terechtkomt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Onze beide ouders wisten het bij onze dochter.
Ik woonde nog bij mijn ouders, en mijn man, toen nog vriend, was net die nacht bij zijn ouders thuis.
Zijn vader heeft hem hier gebracht om er zeker van te zijn dat hij heel aan zou komen in alle stress
Bij de as bevalling zal denk ik ook wel iemand het weten omdat we misschien iemand nodig hebben om op onze dochter te passen...
Ik woonde nog bij mijn ouders, en mijn man, toen nog vriend, was net die nacht bij zijn ouders thuis.
Zijn vader heeft hem hier gebracht om er zeker van te zijn dat hij heel aan zou komen in alle stress
Bij de as bevalling zal denk ik ook wel iemand het weten omdat we misschien iemand nodig hebben om op onze dochter te passen...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
sanne-84 schreef:Sowdaar ga ik eens over nadenken!
Ik had werkelijk waar voor ogen dat ouders/schoonmoeder in de buurt zouden zijn; bij een thuisbevalling veneden, en bij ziekenhuis op gang of zo.. Maar lees nu dat t dus eigenlijk best ongebruikelijk is. Heb ik dan zoveel tv gekeken?
Als jij dat wilt is het toch prima.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Vind ik ook inderdaad. Ik zou het zelf alleen helemaal niet prettig vinden. Ik wil graag eerst even samen met mijn vriend van ons kindje genieten.Floor schreef:sanne-84 schreef:Sowdaar ga ik eens over nadenken!
Ik had werkelijk waar voor ogen dat ouders/schoonmoeder in de buurt zouden zijn; bij een thuisbevalling veneden, en bij ziekenhuis op gang of zo.. Maar lees nu dat t dus eigenlijk best ongebruikelijk is. Heb ik dan zoveel tv gekeken?
Als jij dat wilt is het toch prima.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hier op het forum wisten een aantal mensen het want ik heb met 41+6 een topic geopend over dat ik er erg tegenop zag om in het ziekenhuis te bevallen in plaats van de thuisbevalling die ik voor ogen had. Ik zou namelijk de volgende ochtend overgedragen worden aan het ziekenhuis. Die avond begonnen de weeën alsnog spontaan, dat heb ik toen nog in het topic gemeld omdat er toen een kans was dat ik toch nog thuis mocht bevallen. De volgende ochtend had ik echter nog steeds maar 1cm ontsluiting en ging ik toch naar het ziekenhuis. Ik heb toen in de auto onze directe familie (ouders en zussen) en Annie24 gesmst (en misschien ook een andere vriendin maar dat weet ik nu even niet meer zeker).
Overdag in het ziekenhuis heb ik Annie24 een beetje op de hoogte gehouden, en zij gaf het door aan andere meiden en op het forum. Ook hebben we mijn moeder en schoonouders gebeld. Op dat moment leek het er echter niet op dat het spontaan serieus door zou zetten dus vertelde ik dat ik de volgende dag ingeleid zou worden. Ik vroeg aan m'n schoonmoeder of zij het door wilde geven aan m'n schoonzus maar ze drong zo aan dat we haar zelf belden dat er al een belletje ging rinkelen en dat klopte, schoonzus was de avond ervoor bevallen (we scheelden 2 weken). Bij mij begon het in de loop van de middag toch door te zetten en ben ik 's avonds alsnog bevallen. Iedereen was dus alsnog erg verrast, zelfs de verpleging had niet verwacht dat het nog zou gebeuren die dag
Kortom, ouders, schoonouders, directe familie en een aantal vriendinnen. Oh, en Pien, want zij zag me door de gang van het ziekenhuis waggelen
Overdag in het ziekenhuis heb ik Annie24 een beetje op de hoogte gehouden, en zij gaf het door aan andere meiden en op het forum. Ook hebben we mijn moeder en schoonouders gebeld. Op dat moment leek het er echter niet op dat het spontaan serieus door zou zetten dus vertelde ik dat ik de volgende dag ingeleid zou worden. Ik vroeg aan m'n schoonmoeder of zij het door wilde geven aan m'n schoonzus maar ze drong zo aan dat we haar zelf belden dat er al een belletje ging rinkelen en dat klopte, schoonzus was de avond ervoor bevallen (we scheelden 2 weken). Bij mij begon het in de loop van de middag toch door te zetten en ben ik 's avonds alsnog bevallen. Iedereen was dus alsnog erg verrast, zelfs de verpleging had niet verwacht dat het nog zou gebeuren die dag
Kortom, ouders, schoonouders, directe familie en een aantal vriendinnen. Oh, en Pien, want zij zag me door de gang van het ziekenhuis waggelen
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Hier wisten mijn ouders, schoonouders, broertje en schoonzusje en een bevriend stel het. Ik lag al een week in het ziekenhuis in verband met zwangerschapsvergiftiging. Ik mocht met volledige bedrust met mijn verjaardag en kerst naar huis (ben 24-12 jarig). Dus naar huis gegaan en vaak op controle gemoeten en me verder laten verwennen thuis voor kerst en mijn verjaardag. 27 december gemeld voor inleiding. Ouders, schoonouders, broertje en schoonzusje dus hele dag in spanning, maar had aangegeven dat ik niet wilde dat ze naar het ziekenhuis kwamen, althans niet dat ik wist. Hebben ze om 22.30 ongeveer gebeld dat J. geboren was (om 21.07 is hij geboren). Toen zijn ouders, broertje en schoonouders naar het ziekenhuis gekomen.
Hier op t forum wisten een paar meiden van ons topic het wel en heb tijdens de bevalling nog met Joyce06 gewhatsappt.
Hier op t forum wisten een paar meiden van ons topic het wel en heb tijdens de bevalling nog met Joyce06 gewhatsappt.
Gast- Gast
Mijn schoonouders wisten het. Wij wonen bij hen op het erf en mijn man was er niet op zijn bedrijf. We wisten dat we 's ochtend naar het zkh moesten voor inleiding, omdat ik 24 uur gebroken vliezen had, dus hebben we gezegd dat we weg waren. Toen heb ik tussen de middag mn ouders ook ingelicht, vond dat wel zo 'eerlijk'.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?
» Herkent iemand dit van na de bevalling?
» Weeën - rugpijn + Hoe begon jouw bevalling?
» Wat maakt iemand in jouw ogen "mooi"?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Herkent iemand dit van na de bevalling?
» Weeën - rugpijn + Hoe begon jouw bevalling?
» Wat maakt iemand in jouw ogen "mooi"?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: