Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voeden in het openbaar

+14
Linda
meisje
Lonely Goatherd
Puggle
maiadebij
Mute_
Printje
_Lana_
Thunder
kwak
Mamsie
RiLiJu
bolus26
Muppetje
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

voeden in het openbaar - Pagina 2 Empty Re: voeden in het openbaar

Bericht  *Lookie* di 2 okt 2012 - 22:40

Zoals Mamsie doe ik het meestal, of als ik net even onpraktische kleding draag: een sjaaltje erover heen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet heel graag in het openbaar voed, omdat ik me ook niet erg goed om mijn gemak voel. Het hangt er ook vanaf wie erbij zitten. Ik heb ook weleens van te voren gekolfd en dan een flesje gegeven (maar dat vooral toen H al wat ouder was), of dat ik even boven ging zitten (als ik bij familie thuis was). Tegenwoordig zorg ik ook vaak dat ik op de voedingstijden thuis ben, en daar rondom van huis ga als ik ergens heen wil.Maar dit komt ook omdat mijn zoon nu 10 maanden is en heel gauw afgeleidt met anderen erbij. Mijn ervaring is trouwens wel dat mensen er toch ook niet heel erg naar kijken (zich soms zelfs ongemakkelijk voelen, wat ik dan ook weer niet nodig vind). Ik had alleen een keer (thuis maar met kraamvisite) dat ik H wel gewoon (bedekt) liet drinken, maar de man van mijn vriendin ging vol interesse naar het aanhappen zitten kijken (het enige moment dat je wel even iets zag). Dat vond ik zó ongemakkelijk!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: