Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een opgeruimd huis (help-elkaar)

+58
Snirp
Mees
Pineco
Charles
Luce
Novalee
Ibbeltje
Bazinga
SoGood
Cow
JD
Alex
Gympie
Tsjip
madam
Monte
Carra
Flower_L
Stuiterbal
NoName88
nijntje4
Kreeftje
Sam
*Lookie*
Liadan
Burn
mii_joyce
Jade
Dennenappel
vlinder-19
Niekske
Sterre
Kaboutertje
Printje
rapa nui
Antibes
schuddebuikje
Rumble
PapillonRose
Mamsie
LaBird
kwak
TukTuk
Caroow
Paper Crown
Zininzon
Ooh La La!
Parisienne
Sarah1985
minoessepoes
Rush
Marin
_Lana_
Moon
Mute_
Rose
Arwyn
Linda
62 plaatsers

Pagina 10 van 23 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 10 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:48

Pippa schreef:Ik ga in mijn strak opgemaakte bed met bijpassende kussens slapen Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 10 253468018
Ik wilde al vragen aan Confusion: maar waar ga je dan slapen? Ik heb zo'n vermoeden dat ze er gewoon gezellig naast kruipt. Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 10 2970661624

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 10 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Antibes di 2 okt 2012 - 9:49

Rood schreef:
Pippa schreef:Ik ga in mijn strak opgemaakte bed met bijpassende kussens slapen Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 10 253468018
Ik wilde al vragen aan Confusion: maar waar ga je dan slapen? Ik heb zo'n vermoeden dat ze er gewoon gezellig naast kruipt. Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 10 2970661624

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 10 Funny-clothes-chair-bed-computer
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:57

Oh door dit topic vraag ik me nu wel ineens af wat die omgekeerde kartonnen doos eigenlijk in onze slaapkamer doet. Ik gooi al maanden gewoon m'n kleren er op, maar waarom staat ie daar eigenlijk?

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 10 2B40DC34-B7E8-459C-9A1D-0C74A39B6998-4883-0000011B507EEE14
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Kaboutertje di 2 okt 2012 - 10:04

Momenteel ben ik al flink bezig, tussen al het werken door. Ben kleren aan het uitzoeken en andere spullen op marktplaats aan het zetten. Heb nu zo'n 50 advertenties erop staan..(Hint..: Verkooptopic Razz )

Maar ben er nog niet.. Wil al mijn spullen wat uitdunnen, wat ik niet gebruik weg of te koop zetten. Ik heb gewoon teveel, overal van eigenlijk..
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 10:16

Marin schreef:
Printje schreef:

hahhaa ik begin steeds meer aan mezelf en mijn 'ticjes' te twijfelen hahahaha.

Ja maar jij bent volgens mij al redelijk netjes én je hebt zwangerschapshormonen. Ik mag echt hopen dat ik zo word over 3-5 jaar!

Nou, het heeft hier niet geholpen hoor; kinderen krijgen. :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 10:48

Hoe weet je eigenlijk dat die doos omgekeerd is Marin? En dat niet zeg maar de bovenkant boven is en de onderkant onder?

Gast
Gast

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 18:07

Omdat ie op z'n flappen staat, kijk maar!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 18:11

Rood schreef:

Ik heb er idd heerlijk naast gelegen. Gewoon alles op een hoop gooien en er is plek zat Very Happy .
Vanavond maar aan de slag! Eerst m'n kleding kast en dan kan alles op mijn bed en kledingrek weer terug in de kleingkast..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 19:41

Ik heb nu een hoge dichte buffetkast.
Dus geen dressoir meer waar alle rommel op gegooid kan worden. Héérlijk!

Gast
Gast

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 19:45

Printje schreef:

Maar meneer zegt doodleuk ja ik had het echt niet gezien...nee hoor lieverd..het waren ook maar 2 treden die ik vol gelegd had joh...
Dan is het toch ook geen moeite meer om nog 14 treden te lopen en het zelf boven te brengen? Of doe je dat ook als je niet zwanger bent?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 19:53

Rush schreef:
Printje schreef:

Maar meneer zegt doodleuk ja ik had het echt niet gezien...nee hoor lieverd..het waren ook maar 2 treden die ik vol gelegd had joh...
Dan is het toch ook geen moeite meer om nog 14 treden te lopen en het zelf boven te brengen? Of doe je dat ook als je niet zwanger bent?

Maar dat maakt toch niks uit?
Ik ben ook weleens aan het opruimen beneden en dan leg ik iets op de trap dat naar boven kan en mijn man is er dan al 4x voorbij gelopen dan denk ik: Neem het dan eventjes mee als je toch naar boven loopt...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 19:56

Charlie schreef:
Rood schreef:
Carrie schreef:Ja en vol met plukjes en kruimeltjes shag.
Plukjes? Plukjes van WAT?

Gekleurde plukjes haar denk ik.

Shag! De la ligt vol met plukjes en kruimeltjes shag. En make-up en nagellak van mij, pennen, elastiekjes.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 20:00

Watermeloen schreef:
Rush schreef:
Printje schreef:

Ik ben ook weleens aan het opruimen beneden en dan leg ik iets op de trap dat naar boven kan en mijn man is er dan al 4x voorbij gelopen dan denk ik: Neem het dan eventjes mee als je toch naar boven loopt...
Nee, het maakt mij ook niet uit, maar ik vroeg het me gewoon af.

Ik vind het zelf veel fijner om dat gewoon direct weg te leggen. Kan ik me er ook niet aan storen dat iemand anders het niet ziet/meeneemt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 20:03

Watermeloen schreef:
Rush schreef:
Printje schreef:

Precies het was een principe kwestie aha. Ik had iets neergelegd en meneer moest naar boven. Dat heeft niets met wel/niet zwanger zijn te maken want ik doe gewoon alles hoor, ben niet ziek maar zwanger ahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 20:07

Printje schreef:

Precies het was een principe kwestie aha. Ik had iets neergelegd en meneer moest naar boven. Dat heeft niets met wel/niet zwanger zijn te maken want ik doe gewoon alles hoor, ben niet ziek maar zwanger ahaha
Dat snap ik ook wel dat je niet ziek bent Wink. Maar ik kan me zo voorstellen dat als het op een gegeven moment allemaal wat zwaarder wordt, dat je niet meer voor je lol gaat traplopen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 20:11

Rush schreef:
Printje schreef:

Dat snap ik ook wel dat je niet ziek bent Wink. Maar ik kan me zo voorstellen dat als het op een gegeven moment allemaal wat zwaarder wordt, dat je niet meer voor je lol gaat traplopen.

haha nee dat klopt, maar dat is gelukkig nu nog niet zo. Het ging/gaat me er vooral om dat ik dan idd wat spulletjes klaar leg om naar boven te brengen en manlief moet naar boven en stapt er doodleuk overheen. (en zegt dus dat hij het niet zag...)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 20:12

Ja inderdaad. Dan ben ik dus zo dat ik het gewoon zelf boven breng, kan ik me er ook niet aan storen dat iemand anders het niet doet/niet ziet.

Bij ons ligt ook nooit iets op de trap omdat ik dat rommelig vind staan, terwijl de trap voor niemand zichtbaar is. Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 10 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 20:16

Ik leg ook wel eens wat op de trap, dan ben ik aan het opruimen beneden en vind steeds iets wat naar boven moet. Anders blijf ik heen en weer lopen dus leg het dan op de trap om het later mee naar boven te nemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 20:32

Mijn vriend ruimt nooit zijn potjes appelstroop en pindakaas op maar laat deze op het aanrecht slingeren. Ik heb ze een tijdje verstopt maar dat hielp niet, dus nu zet ik ze onder het senseo apparaat (ik drink geen koffie).
En al zijn losse troepjes leg ik op zijn toetsenbord neer als hij op moet ruimen (ik zit nooit achter de pc).

Verder is het gewoon altijd wel wat rommelig, maar we hebben dan ook echt teveel spullen voor een klein huisje. We hebben niet genoeg opbergruimte of ruimte om daar opbergruimte te creëren.
Waardoor het bij ons trouwens ook rommeliger lijkt is denk ik dat wij twee verschillende bankstellen hebben staan, ze zijn beide wel zwart en van nepleer maar een ander model. En de salontafel zou in verhouding wel wat kleiner mogen..

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 2 okt 2012 - 21:04

Ohh geweldig topic! Ik ga dit nog een keer op mijn gemak uitpluizen, want mij lukt het ook nooit. Gelukkig heeft mijn vriend een opgeruimde geest, dus komt het soms nog een beetje goed in huis maar ik wil ook die skills!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 21:33

Kunnen jullie je wel focussen op 1 ruimte?

Ik ben altijd van heel goede wil met opruimen, ik heb ook best een net huis eigenlijk, maar ik kan mezelf gewoon nooit beperken tot 'alleen de afwas', ik doe altijd tig dingen tegelijk en loop het hele huis door met stapeltjes spullen....

Soort verplaats je prulletjes actie.

Gast
Gast

Bericht  Niekske di 2 okt 2012 - 21:45

Pff hilarisch topic Laughing met goede tips! Die ik allemaal al kende maar gewoon niet kan toepassen :nopompom: ik ben er zelf te lui voor en mijn vriend is nog drie keer zo lui én blind voor zooi. Ik moet hem echt vragen om dingen te doen en dan nog kan hij drie keer de afwas doen in de week en wel de cafetière laten staan waar nog koffie-prut inzit tot het beschimmeld is laughcry

We hebben heel veel opbergruimte in huis, inbouwkasten, een kelder, een schuur... maar het wordt ook allemaal benut omdat we gewoon geen zin hebben om daar eens flink doorheen te gaan. Ik zou zoooo graag een netter huis hebben, maar het is zooooo moeilijk!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  vlinder-19 di 2 okt 2012 - 21:55

Het is dat ik niet meer zo wendbaar en mobiel ben maar anders kwam ik al jullie huizen onder handen nemen! Maak mij blij...laat me schoonmaken en opruimen...heerlijk!
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Dennenappel di 2 okt 2012 - 22:47

Rood schreef:
Charlie schreef:Ja? Wat dan? Vouwt zij driehoekjes van haar onderbroekjes? Of de kruisstukjes naar links?

Zo zie je maar, ieder huisje heeft zijn kruisje.
Ze. Laat. ALLES. Openstaan!! Als ik thuiskom, heb ik een ritueel. Eerst doe ik de toiletdeur dicht, dan de lades van de schoenenkast, vier in totaal, dan het gordijn voor de meterkast. Vervolgens loop ik door naar de keuken en ga ik daar – heel triest – alles lades dichtdoen die open staan. Dan mok ik iets en vertrek naar boven. Dan kan ik het eigenlijk al niet meer aan, snap je.
Laughing Mijn moeder weet ook altijd wanneer ik langs ben geweest, alles is dan weer dicht en op slot Very Happy.

Ik vouw zelf mijn string, allemaal netjes dezelfde kant op. Setjes string rechts in de mand, losse strings links in de mand, etc. Handdoeken en theedoeken juist per kleur bij elkaar. Er moeten drie dezelfde kleuren hangen, anders word ik gek!

Marin, mijn ouders hadden ook altijd een bel op de trap staan voor het eten of iets te vragen o.i.d.! Grappig, heb er nog nooit iemand anders over gehoord.

Verder een hilarisch topic! I love it!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 22:54

Wat grappig Dennenappel. Het is reuze handig, voor die tieners die op de derde verdieping hun muziek aan hebben staan en we gaan eten. Hoef je niet zo te schreeuwen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 23 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: