Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een opgeruimd huis (help-elkaar)

+58
Snirp
Mees
Pineco
Charles
Luce
Novalee
Ibbeltje
Bazinga
SoGood
Cow
JD
Alex
Gympie
Tsjip
madam
Monte
Carra
Flower_L
Stuiterbal
NoName88
nijntje4
Kreeftje
Sam
*Lookie*
Liadan
Burn
mii_joyce
Jade
Dennenappel
vlinder-19
Niekske
Sterre
Kaboutertje
Printje
rapa nui
Antibes
schuddebuikje
Rumble
PapillonRose
Mamsie
LaBird
kwak
TukTuk
Caroow
Paper Crown
Zininzon
Ooh La La!
Parisienne
Sarah1985
minoessepoes
Rush
Marin
_Lana_
Moon
Mute_
Rose
Arwyn
Linda
62 plaatsers

Pagina 9 van 23 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 9 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:35

Rood schreef:
Marin schreef:Ja hij was moe van z'n werk (had een andere werkdag dan normaal), dus hij was in slaap gevallen op de bank. Maar ik heb 'm net per ongeluk wakker gemaakt toen ik m'n blikje lippenbalsem liet vallen. En vannacht slaapt ie weer. Zo'n slaapmonster.
Kun je 'm niet indoctrineren met leuzen die je stelselmatig opzegt? Zo van: 'Een opgeruimde keuken is geil'. Of 'Harddisks horen níet in de pan', 'Hoe minder kruidjes, hoe meer seks' en uiteindelijk ook 'Als je een groot huis koopt krijg je een Ferrari'. Dat moet je dan gedecideerd doch lieflijk opzeggen. Vijf keer per minuut.

Jaaaa zo'n cassettebandje op repeat! Alleen koopt ie die Ferrari zelf maar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 9 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:36

Marin schreef:Rood, woon jij eigenlijk nog altijd in dat knusse huisje waar ik ooit foto's van heb gezien?
Nee, potjandikkie. Ik woon alweer twee jaar bij m'n moeder, wachtend op een huisje dat vrijkomt. Maar laten we het over die ramp van de eeuw niet hebben. Mijn moeder heeft heel andere schoonheidsregels dan ik.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:36

Rood schreef:'Hoe minder kruidjes, hoe meer seks'
Hoe zit dat dan met de leus met 'spice up your sex life?'
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:37

Charlie schreef:Op de bank Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 9 394967 . We hebben wel zo'n klein tafeltje maar die staat naast de bank en die schuiven we bij als er bezoek komt, maar de ideal oplossing is het niet.
Dus bij jullie liggen er ook flinke klodders koffie tussen de kussens? Mmmm.

Gast
Gast

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 9:37

Rood schreef:
Marin schreef:Ja hij was moe van z'n werk (had een andere werkdag dan normaal), dus hij was in slaap gevallen op de bank. Maar ik heb 'm net per ongeluk wakker gemaakt toen ik m'n blikje lippenbalsem liet vallen. En vannacht slaapt ie weer. Zo'n slaapmonster.
Kun je 'm niet indoctrineren met leuzen die je stelselmatig opzegt? Zo van: 'Een opgeruimde keuken is geil'. Of 'Harddisks horen níet in de pan', 'Hoe minder kruidjes, hoe meer seks' en uiteindelijk ook 'Als je een groot huis koopt krijg je een Ferrari'. Dat moet je dan gedecideerd doch lieflijk opzeggen. Vijf keer per minuut.

lol! lol!

Ik zal dat ook eens proberen bij manlief! Als je de spullen die OP de trap liggen mee naar boven neemt...wacht je een spannende nacht.

Meneer stapt altijd doodleuk over alle spullen heen, en zegt dan ow ik had het niet gezien......terwijl de hele tree vol lag maar goed..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:37

Rood schreef:
Marin schreef:Rood, woon jij eigenlijk nog altijd in dat knusse huisje waar ik ooit foto's van heb gezien?
Nee, potjandikkie. Ik woon alweer twee jaar bij m'n moeder, wachtend op een huisje dat vrijkomt. Maar laten we het over die ramp van de eeuw niet hebben. Mijn moeder heeft heel andere schoonheidsregels dan ik.

Ooh joh dat wist ik niet! Nou ja, ook niks ergs an. Kan je daarna weer een super leuk nieuw huisje helemaal zen maken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:38

Rood schreef:

Ja? Wat dan? Vouwt zij driehoekjes van haar onderbroekjes? Of de kruisstukjes naar links?

Zo zie je maar, ieder huisje heeft zijn kruisje.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:39

Marin schreef:Hoe zit dat dan met de leus met 'spice up your sex life?'
Ach Marin, we weten toch allemaal dat jij dat niet nodig hebt met zo'n decolleté! Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 9 3920004554

Gast
Gast

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:39

Charlie schreef:
Ja? Wat dan? Vouwt zij driehoekjes van haar onderbroekjes? Of de kruisstukjes naar links?

lol!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:39

Rood schreef:
Charlie schreef:Op de bank Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 9 394967 . We hebben wel zo'n klein tafeltje maar die staat naast de bank en die schuiven we bij als er bezoek komt, maar de ideal oplossing is het niet.

Nee dat niet....zoals ik al zei...ik ben geen Marin meer.... Very Happy ...bij wijze van spreken dan he Marin, no offence....

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:40

Whaha Charlie Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:41

Charlie schreef:
Rood schreef:

Nee dat niet....zoals ik al zei...ik ben geen Marin meer.... Very Happy ...bij wijze van spreken dan he Marin, no offence....

None taken.

Zeg, ik ga die arme vent van me eens helpen met z'n tanden poetsen, zo slaperig als ie is. En daarna kruip ik zelf ook in bed.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:42

Charlie schreef:Ja? Wat dan? Vouwt zij driehoekjes van haar onderbroekjes? Of de kruisstukjes naar links?

Ze. Laat. ALLES. Openstaan!! Als ik thuiskom, heb ik een ritueel. Eerst doe ik de toiletdeur dicht, dan de lades van de schoenenkast, vier in totaal, dan het gordijn voor de meterkast. Vervolgens loop ik door naar de keuken en ga ik daar – heel triest – alles lades dichtdoen die open staan. Dan mok ik iets en vertrek naar boven. Dan kan ik het eigenlijk al niet meer aan, snap je.

Gast
Gast

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 9:42

Ik ga ook douchen en naar bed. Mocht iemand nog DE tip hebben voor mannen die geen spullen meenemen naar boven die op de trap liggen...dan hoor ik het zeer graag hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:42

Ik ga flesjes maken....en dan om 1 over 12 mijn man kadootjes geven die is dan jarig.

Maar morgen open ik een topic...met foto's en dan wil ik opruimtips smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:43

Gordijn voor de meterkast? Dat klinkt rommelig! En er kunnen geen haakjes aan!

Gast
Gast

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:43

Printje schreef:Ik ga ook douchen en naar bed. Mocht iemand nog DE tip hebben voor mannen die geen spullen meenemen naar boven die op de trap liggen...dan hoor ik het zeer graag hahaha

Nee, dat is ook m'n moeder's grootste ergernis. We hebben wel thuis zo'n koebel in het trapgat hangen die we luiden als het eten klaar is.. Die luidt ze wel eens keihard als iemand langs al die spullen gelopen is en dan komt diegene naar beneden en mag die de spullen weer mee naar boven nemen. Maar dat lijkt me niet echt een handige methode met twee kleine kinderen straks, al dat lawaai om 11 uur 's avonds.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:43

Woehoe, ik verheug me er nu al op. Ik weet alleen niet of ik er op tijd ben, want wellicht lig ik dood te gaan bij de tandarts.

Gutennacht Leute!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:44

Charlie, wat ben jij grappig Laughing

Gast
Gast

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:44

Alvast gefeliciteerd Charlie! En ik kijk nu al uit naar de foto's morgen.

G'night!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:44

Charlie schreef:Gordijn voor de meterkast? Dat klinkt rommelig! En er kunnen geen haakjes aan!
Deur kapoet. Geen geld. Mooi boerderijachtigruitgordijn. Haak door je neus.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:45

Geïnspireerd door de streepjes op de strijkplank, de wijze waarop handdoeken liggen, de gevouwen onderbroeken ga ik morgen maar eens met mijn slaapkamer (inmiddels een walk-in closet waar je toevallig kan slapen) aanpakken!

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 9 IMAG1071

Gast
Gast

Marin schreef:Alvast gefeliciteerd Charlie!
O ja, dat ook. Veel romantiek met dikke ogen gewenst!

Gast
Gast

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 9:45

Marin schreef:
Printje schreef:Ik ga ook douchen en naar bed. Mocht iemand nog DE tip hebben voor mannen die geen spullen meenemen naar boven die op de trap liggen...dan hoor ik het zeer graag hahaha

Nee, dat is ook m'n moeder's grootste ergernis. We hebben wel thuis zo'n koebel in het trapgat hangen die we luiden als het eten klaar is.. Die luidt ze wel eens keihard als iemand langs al die spullen gelopen is en dan komt diegene naar beneden en mag die de spullen weer mee naar boven nemen. Maar dat lijkt me niet echt een handige methode met twee kleine kinderen straks, al dat lawaai om 11 uur 's avonds.

hahaha mmm nee dat lijkt me ook niet handig..maar misschien juist wel en leert hij het daardoor...mag hij de twee huilende kinderen ook oplossen Twisted Evil misschien dat het dan wel meten over is..

Maar meneer zegt doodleuk ja ik had het echt niet gezien...nee hoor lieverd..het waren ook maar 2 treden die ik vol gelegd had joh...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Ik ga in mijn strak opgemaakte bed met bijpassende kussens slapen :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 23 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: