Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een opgeruimd huis (help-elkaar)

+58
Snirp
Mees
Pineco
Charles
Luce
Novalee
Ibbeltje
Bazinga
SoGood
Cow
JD
Alex
Gympie
Tsjip
madam
Monte
Carra
Flower_L
Stuiterbal
NoName88
nijntje4
Kreeftje
Sam
*Lookie*
Liadan
Burn
mii_joyce
Jade
Dennenappel
vlinder-19
Niekske
Sterre
Kaboutertje
Printje
rapa nui
Antibes
schuddebuikje
Rumble
PapillonRose
Mamsie
LaBird
kwak
TukTuk
Caroow
Paper Crown
Zininzon
Ooh La La!
Parisienne
Sarah1985
minoessepoes
Rush
Marin
_Lana_
Moon
Mute_
Rose
Arwyn
Linda
62 plaatsers

Pagina 6 van 23 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 6 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:01

Marin schreef:En seriously, inderdaad, die onderbroeken. Mijn grote vraag is dan: Wat is het nut van opgevouwen onderbroeken? Kijk, nette broeken is prettig als je ze op de naad vouwt, heb ik net geleerd van mijn lieftallige vriend, want dat staat netjes. Maar niemand ziet je onderbroek! Waarom zou je die moeite nemen om ze op te vouwen?! Maar dit is dus de logica van een lui varken. Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 6 Images?q=tbn:ANd9GcReARRtHqrt0ioBMLeB55B2xBG8iFFbrB9kMHxLu0Xo0OTwzkbGZU325A
Maar waarom, iemand zeg me waarom, zou je onderbroeken opvouwen?!
Omdat dat netjes ligt in je la. En omdat je het dan makkelijk kunt vinden. En omdat het er dan niet uitziet als het huishouden van een eeeeh, varken ja. king

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 6 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:01

En tijdschriften heb ik in bakken met deksels, per soort. 6 dozen vol. De rest geef ik eeg als het uit is. Ik zou een mand met deksel kopen of lade om die spullen in te doen. Dan heb je 1 plek waar alles ligt of inzit.

Gast
Gast

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 9:02

Ik heb voor heel veel spullen een vaste plaats en sorteer ook veel zeg maar. Ook al het speelgoed van R ligt netjes gesorteerd in diverse bakken/lades dus auto's bij auto's etc. Ik krijg de kriebels wanneer het door elkaar ligt. Verder heb ik bijv. een mandje voor de post etc etc.

Ik kan er niet tegen als het een zooi is in huis, ik ben geen grote poetsster maar vind het wel belangrijk om op te ruimen.

Edit: ik vouw onderbroeken ook altijd netjes op en heb er een mandje voor, 1 voor manlief en eentje voor mezelf. Ook hier hetzelfde verhaal ik kan echt niet tegen rommel.

Laatst aangepast door Printje op di 2 okt 2012 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:03

Maar dat is toch superonhandig! Stel je wil de onderste hebben, dan moet je die hele zooi eruit halen en weer terugzetten. Het is inderdaad denk ik een kwestie van luiheid. Ik wil die pan er gewoon uit kunnen rukken. Wat dus het hier erger maakt, is dat ik de collectie tupperware boxen tussen de pannen heb gepropt. Dus als ik een pan eruit wil halen, hoe voorzichtig ik dat ook doe, dan pleuren die hele bakjes inclusief deksels élke keer mee.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:03

Rood schreef:
Marin schreef:En seriously, inderdaad, die onderbroeken. Mijn grote vraag is dan: Wat is het nut van opgevouwen onderbroeken? Kijk, nette broeken is prettig als je ze op de naad vouwt, heb ik net geleerd van mijn lieftallige vriend, want dat staat netjes. Maar niemand ziet je onderbroek! Waarom zou je die moeite nemen om ze op te vouwen?! Maar dit is dus de logica van een lui varken. Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 6 Images?q=tbn:ANd9GcReARRtHqrt0ioBMLeB55B2xBG8iFFbrB9kMHxLu0Xo0OTwzkbGZU325A
Omdat dat netjes ligt in je la. En omdat je het dan makkelijk kunt vinden. En omdat het er dan niet uitziet als het huishouden van een eeeeh, varken ja. king

Ja maar serieus niemand anders dan jezelf ziet dat toch? Word jij echt blij van netjes gevouwen onderbroekjes in je la? Want in de tijd dat ik die omschrijving van jou heb gelezen hoe je dat doet, heb ik die onderbroeken uit de droger al bij elkaar geraapt en in m'n la gepleurd. Ben ik net zo blij mee. Misschien is het echt gewoon een innerlijk verschil ofzo. Ik voel 'm echt niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:03

Charlie schreef:Verder heb ik trouwens ook nog een MAN. Need I say more? Die vult zijn bed-mand dus met electronica, bouwmarktcatalogi en véél snoep-papier...er ligt nog een half afgekloven chocoladeletter in zie ik net.
WHAHAHAHA, ik kom niet meer bij van het lachen! Dat die mensen nog kunnen slapen. Ik word al panisch als ik een haar van mezelf naast m'n kussen zie liggen.

Gast
Gast

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 9:04

Marin schreef:
Rood schreef:

Ja maar serieus niemand anders dan jezelf ziet dat toch? Word jij echt blij van netjes gevouwen onderbroekjes in je la? Want in de tijd dat ik die omschrijving van jou heb gelezen hoe je dat doet, heb ik die onderbroeken uit de droger al bij elkaar geraapt en in m'n la gepleurd. Ben ik net zo blij mee. Misschien is het echt gewoon een innerlijk verschil ofzo. Ik voel 'm echt niet.

Ik word inderdaad echt kriebelig van een rommelige kast Embarassed En ik heb binnen een halve sec een onderbroek opgevouwen haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:04

[quote="Marin"][quote="Rood"]
Marin schreef:Word jij echt blij van netjes gevouwen onderbroekjes in je la? Want in de tijd dat ik die omschrijving van jou heb gelezen hoe je dat doet, heb ik die onderbroeken uit de droger al bij elkaar geraapt en in m'n la gepleurd. Ben ik net zo blij mee. Misschien is het echt gewoon een innerlijk verschil ofzo. Ik voel 'm echt niet.

WHAHAHAHAH dit is echt de grappigste topic in lange tijd.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:05

Charlie schreef:Maar dat is toch superonhandig! Stel je wil de onderste hebben, dan moet je die hele zooi eruit halen en weer terugzetten. Het is inderdaad denk ik een kwestie van luiheid. Ik wil die pan er gewoon uit kunnen rukken. Wat dus het hier erger maakt, is dat ik de collectie tupperware boxen tussen de pannen heb gepropt. Dus als ik een pan eruit wil halen, hoe voorzichtig ik dat ook doe, dan pleuren die hele bakjes inclusief deksels élke keer mee.

JA! Dank u! Dat is ook een grote ergernis van mij. Al die pannen staan hier zo netjes opgestapeld, met die pannenbeschermers er tussen, want m'n vriend's pannen zijn heilig. Zijn ook goede pannen hoor, daar niet van. Maar daarom ook mega zwaar, dus ik moet met twee handen zo'n stapel pannen om hoog tillen, op de grond zetten, andere pan met twee handen pakken, die op het fornuis zetten, en met twee handen de resterende pannen weer terug zetten. Argh!

En ik zie die toren van plastic alweer donderen bij je inderdaad. Ik herken het uit mijn keukenkastjes laughcry
(die ik echt op ga ruimen hoor, Rood!)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:06

Ik word blij van netjes gevouwen dingen. Ook de plank met theedoeken, handdoeken & vaatdoeken. Fijn toch als dat keurig op stapels ligt? En de handdoeken opgerold en op grootte! Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:06

Haha! Thanx Rood! Ik zal de gebruiksaanwijzing meenemen dit weekend bij de schoonmaak smile . Ik maak het altijd veels te ingewikkeld geloof ik..

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 2 okt 2012 - 9:06

Charlie schreef:Maar dat is toch superonhandig! Stel je wil de onderste hebben, dan moet je die hele zooi eruit halen en weer terugzetten. Het is inderdaad denk ik een kwestie van luiheid. Ik wil die pan er gewoon uit kunnen rukken. Wat dus het hier erger maakt, is dat ik de collectie tupperware boxen tussen de pannen heb gepropt. Dus als ik een pan eruit wil halen, hoe voorzichtig ik dat ook doe, dan pleuren die hele bakjes inclusief deksels élke keer mee.

Hmm, nee, valt wel mee.. Til met één hand de twee pannetjes die erop staan op, pak met de andere hand de pan die ik wil hebben en zet de twee weer gewoon op hun plek. Kost een seconde!

Ik ben echt een varken, wassen en afwassen stel ik vaak uit, rotzooi vermeerdert zich zelfstandig in mijn huis, mijn kledingkast is inderdaad gammele stapeltjes waar ik nooit dat ene truitje kan vinden die ik hebben wil (en het liefst leef ik gewoon vanaf mijn wasrek).. Maar PANNEN zijn nou echt geen probleem hier.. Ok, het afwassen dan, maar het opruimen niet..

Overigens ruim ik regelmatig tot in de puntjes op en dan is het weer een paar dagen goed.. Dat is gewoon mijn probleem, ik kan dingen niet bijhouden en ik kan dingen ook niet half doen. Dus dan moet ik wassen, maar dan wil ik daarvoor eerst stofzuigen en afwassen en daarvoor moet ik weer eerst opruimen en daardoor stel ik het dus uit..

Laatst aangepast door Antibes op di 2 okt 2012 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:06

Ik vind het echt super fascinerend, dit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:08

Wij hebben ook geen normale pannen. Een poffertjes pan, een grillpan, een steelpan en 2 van die hoge potten (jezus ik kan niet meer helder denken, ben echt moe). Allemaal andere series en merken. Dat is ook niet te stapelen. En zo'n *** universele deksel van de ikea, zo'n platte. Die glijdt er dan ook nog elke keer uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:09

Ik zou betrr alleen kunnen wonen hahaha, nu nog een krullenbol waar ik me aan kan irriteren! Of zijn spullen iig.. :P

Gast
Gast

Whaha, dat een opruimtopic zo hilarisch kan worden. Lig echt in een deuk cheers

Gast
Gast

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:09

Awww Charlie hug Twee van die prachtkinders en zit je nog te kloten met je pannen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Rood en Pippa komen jullie hier eens een workshop geven? Mag Marin ook komen. Dan zorg ik voor beschuit met muisjes. Die zo lekker over de grond rollen in onze 'rustieke houten vloer'. Leren jullie me meteen hoe ik dat kan verhelpen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:10

Sorrykan niet typen, moet keihar lachen.

Gast
Gast

Marin schreef:Awww Charlie hug Twee van die prachtkinders en zit je nog te kloten met je pannen.

Ja erg he...maar het leukste is...ik kook nooit!

Gast
Gast

Heerlijk topic dit Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 9:10

Pippa schreef:Ik word blij van netjes gevouwen dingen. Ook de plank met theedoeken, handdoeken & vaatdoeken. Fijn toch als dat keurig op stapels ligt? En de handdoeken opgerold en op grootte! Yes

hahahaha dat doe ik ook. Ik heb ook nog een tijdje de tic gehad om de handdoeken verspringend per kleur te leggen (heb limegroen en blauw en legde het dus steeds om en om....)

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:11

Charlie schreef:
Marin schreef:Awww Charlie hug Twee van die prachtkinders en zit je nog te kloten met je pannen.

Ja erg he...maar het leukste is...ik kook nooit!

Wat doe je dan met je pannen?!

Oh fuck, that reminds me. Er zit nog een externe harde schijf in onze pan. Leek ons de perfecte antidief opbergplek!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:12

WHAHAHAHAHAHAHA.

Hebben jullie ook een keukenla vol met verrotte elastiekjes waar kleingeld aan plakt?

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 2 okt 2012 - 9:12

Charlie schreef:Wij hebben ook geen normale pannen. Een poffertjes pan, een grillpan, een steelpan en 2 van die hoge potten (jezus ik kan niet meer helder denken, ben echt moe). Allemaal andere series en merken. Dat is ook niet te stapelen. En zo'n *** universele deksel van de ikea, zo'n platte. Die glijdt er dan ook nog elke keer uit.

Ah, mijn grillpan staat gewoon onder mijn gewone koekenpannen en van die wokpannen met steel passen er ook gewoon tussen. De grootste ronde koekenpan past gewoon in de grillpan. Mijn vergiet en beslagkom passen ook in elkaar. Ik heb wel gewone kookpannen in drie maten die in elkaar passen. Alleen mijn cocotte pan staat apart, wat ook wel handig is, want die gebruik ik niet ontzettend vaak.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 23 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: