Een opgeruimd huis (help-elkaar)
+58
Snirp
Mees
Pineco
Charles
Luce
Novalee
Ibbeltje
Bazinga
SoGood
Cow
JD
Alex
Gympie
Tsjip
madam
Monte
Carra
Flower_L
Stuiterbal
NoName88
nijntje4
Kreeftje
Sam
*Lookie*
Liadan
Burn
mii_joyce
Jade
Dennenappel
vlinder-19
Niekske
Sterre
Kaboutertje
Printje
rapa nui
Antibes
schuddebuikje
Rumble
PapillonRose
Mamsie
LaBird
kwak
TukTuk
Caroow
Paper Crown
Zininzon
Ooh La La!
Parisienne
Sarah1985
minoessepoes
Rush
Marin
_Lana_
Moon
Mute_
Rose
Arwyn
Linda
62 plaatsers
Pagina 8 van 23
Pagina 8 van 23 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23
Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)
Rood schreef:Kun je wel lekker harddiskjes in verstoppen. En scheerapparaten. Of je onderbroeken, mag ook.Marin schreef:Maar wel mega groot en zwaar inderdaad.
Ik zit ook al een halfuur hier hardop te lachen.
Gast- Gast
Marin schreef:Haha ja die handdoeken snap ik ook de lol niet echt van. Bedoel dat overigens ook echt helemaal niet lullig. Het lijkt me heerlijk om daar nou een kick van te krijgen.
hahahaa ik krijg er geen kick van hoor maar ik vind het gewoon mooier hahaha, manlief snapt het ook niet zo goed trouwens ahahha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:Rood schreef:Kun je wel lekker harddiskjes in verstoppen. En scheerapparaten. Of je onderbroeken, mag ook.Marin schreef:Maar wel mega groot en zwaar inderdaad.
Haha ja ik ook! Ik kan niet te hard lachen want dan maak ik m'n vriend wakker die een dutje ligt te doen (en ik heb net zelf de afwas gedaan ) maar dit topic is zo grappig.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Neeeeee! You've GOT to be kidding me! Wat een sprinkhanenplaag, die man van jou (hoe leuk ie dan ook is verders). Wat gebeurt er als jij mottenballen onder zijn kussen legt? (= de code van alle nette huisvrouwen die hun mannen een lesje prioriteiten stellen willen geven)Charlie schreef:Tot grote frustratie trouwens van mijn man, die vind een nette garage wél belangrijk (?)...hij stond 'm net nog te dweilen. Doet ie verder nooit.
Gast- Gast
Nou, dat zou je haast denken ja, whaaaaaahaha.Printje schreef:je zou haast denken dat ik zeeen van tijd heb maar dat is nog niet eens het geval.
Gast- Gast
Marin schreef:Charlie schreef:Rood schreef:Kun je wel lekker harddiskjes in verstoppen. En scheerapparaten. Of je onderbroeken, mag ook.Marin schreef:Maar wel mega groot en zwaar inderdaad.
Haha ja ik ook! Ik kan niet te hard lachen want dan maak ik m'n vriend wakker die een dutje ligt te doen (en ik heb net zelf de afwas gedaan ) maar dit topic is zo grappig.
hahhaa ik begin steeds meer aan mezelf en mijn 'ticjes' te twijfelen hahahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik wil je met alle liefde wel even flink hersenspoelen.Marin schreef:Haha ja die handdoeken snap ik ook de lol niet echt van. Bedoel dat overigens ook echt helemaal niet lullig. Het lijkt me heerlijk om daar nou een kick van te krijgen.
Laatst aangepast door Rood op di 2 okt 2012 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rood schreef:Nou, dat zou je haast denken ja, whaaaaaahaha.Printje schreef:je zou haast denken dat ik zeeen van tijd heb maar dat is nog niet eens het geval.
hahaha das toch echt niet zo...we moeten nog een babykamer onder handen nemen, een actieve peuter en 3 dagen werken... ow ja nu vergeet ik het huis en het sorteren van mijn handdoeken
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:
Ja maar jij bent volgens mij al redelijk netjes én je hebt zwangerschapshormonen. Ik mag echt hopen dat ik zo word over 3-5 jaar!
Marin- Lady Post-a-lot
Rood schreef:Neeeeee! You've GOT to be kidding me! Wat een sprinkhanenplaag, die man van jou (hoe leuk ie dan ook is verders). Wat gebeurt er als jij mottenballen onder zijn kussen legt? (= de code van alle nette huisvrouwen die hun mannen een lesje prioriteiten stellen willen geven)Charlie schreef:Tot grote frustratie trouwens van mijn man, die vind een nette garage wél belangrijk (?)...hij stond 'm net nog te dweilen. Doet ie verder nooit.
Als ik een tijdje niet opruim dat krijgt hij opeens (meestal rond half 12 's avonds nadat hij 10x heeft gezegd hoe moe hij wel niet is) opeens een opruimwoede. Dan gaat hij demonstratief stofzuigen met de stoelen op de tafels en het kleed oprollen enzo. En gaat dan zeuren dat we bij de ikea kisten moeten kopen en ik mijn troep in de garage moet opruimen. Die woede is niet tegen mij gericht, maar vind ik zó irritant dat ik het liever zelf doe. Sowieso doe ik het liever zelf want dat gaat 10x sneller en zonder gezeik en gezucht.
Gast- Gast
Charlie schreef:WHAHAHAHAHAHAHA.
Hebben jullie ook een keukenla vol met verrotte elastiekjes waar kleingeld aan plakt?
Ja en vol met plukjes en kruimeltjes shag.
Gast- Gast
Ligt 'ie een dutje te doen? Wat gaat 'ie vannacht doen dan?Marin schreef:Haha ja ik ook! Ik kan niet te hard lachen want dan maak ik m'n vriend wakker die een dutje ligt te doen (en ik heb net zelf de afwas gedaan ) maar dit topic is zo grappig.
Gast- Gast
Ik heb Carrie ook even opgetrommeld om mee te doen met grappen maken. Da's tenslotte al eeuwen geleden met dat gebitch hiero.Carrie schreef:Ja en vol met plukjes en kruimeltjes shag.
Gast- Gast
Marin schreef:Printje schreef:
Ja maar jij bent volgens mij al redelijk netjes én je hebt zwangerschapshormonen. Ik mag echt hopen dat ik zo word over 3-5 jaar!
hahhaa ja daar heb je wel een goed punt. Ik hoop het ook voor je over een aantal jaartjes!
Misschien dat je dan nog eens zegt; Printje weet je wat ik doe, ik sorteer de handdoeken om en om per kleur!!!
Printje- Lady Post-a-lot
Rood schreef:Ligt 'ie een dutje te doen? Wat gaat 'ie vannacht doen dan?Marin schreef:Haha ja ik ook! Ik kan niet te hard lachen want dan maak ik m'n vriend wakker die een dutje ligt te doen (en ik heb net zelf de afwas gedaan ) maar dit topic is zo grappig.
Ja hij was moe van z'n werk (had een andere werkdag dan normaal), dus hij was in slaap gevallen op de bank. Maar ik heb 'm net per ongeluk wakker gemaakt toen ik m'n blikje lippenbalsem liet vallen. En vannacht slaapt ie weer. Zo'n slaapmonster.
Marin- Lady Post-a-lot
Om HALF TWAALF! Haalt 'ie dan ook de salontafel van z'n plek en gaat 'ie alle koekkruimels tussen de bankkussens opzuigen? Knoepert. Ik zie 'm zo voor me. Hannessend en al.Charlie schreef:Als ik een tijdje niet opruim dat krijgt hij opeens (meestal rond half 12 's avonds nadat hij 10x heeft gezegd hoe moe hij wel niet is) opeens een opruimwoede. Dan gaat hij demonstratief stofzuigen met de stoelen op de tafels en het kleed oprollen enzo. En gaat dan zeuren dat we bij de ikea kisten moeten kopen en ik mijn troep in de garage moet opruimen. Die woede is niet tegen mij gericht, maar vind ik zó irritant dat ik het liever zelf doe. Sowieso doe ik het liever zelf want dat gaat 10x sneller en zonder gezeik en gezucht.
Gast- Gast
Plukjes? Plukjes van WAT?Carrie schreef:Ja en vol met plukjes en kruimeltjes shag.
Gast- Gast
We hebben geen salontafel, maar als we die hadden, zou hij dat vast doen ja.
Gast- Gast
Rood, woon jij eigenlijk nog altijd in dat knusse huisje waar ik ooit foto's van heb gezien?
Marin- Lady Post-a-lot
Rood schreef:Plukjes? Plukjes van WAT?Carrie schreef:Ja en vol met plukjes en kruimeltjes shag.
Misschien willen we wel niet weten wat voor plukjes het zijn hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:We hebben geen salontafel, maar als we die hadden, zou hij dat vast doen ja.
Geen salontafel? Waar zet je dan je drinken op?
Marin- Lady Post-a-lot
Rood schreef:Plukjes? Plukjes van WAT?Carrie schreef:Ja en vol met plukjes en kruimeltjes shag.
Gekleurde plukjes haar denk ik.
Gast- Gast
Rood schreef:Om HALF TWAALF! Haalt 'ie dan ook de salontafel van z'n plek en gaat 'ie alle koekkruimels tussen de bankkussens opzuigen? Knoepert. Ik zie 'm zo voor me. Hannessend en al.Charlie schreef:Als ik een tijdje niet opruim dat krijgt hij opeens (meestal rond half 12 's avonds nadat hij 10x heeft gezegd hoe moe hij wel niet is) opeens een opruimwoede. Dan gaat hij demonstratief stofzuigen met de stoelen op de tafels en het kleed oprollen enzo. En gaat dan zeuren dat we bij de ikea kisten moeten kopen en ik mijn troep in de garage moet opruimen. Die woede is niet tegen mij gericht, maar vind ik zó irritant dat ik het liever zelf doe. Sowieso doe ik het liever zelf want dat gaat 10x sneller en zonder gezeik en gezucht.
Ik krijg mijn opruimwoedes ook altijd rond die tijd hoor..
Laatst aangepast door Antibes op di 2 okt 2012 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Marin schreef:Charlie schreef:We hebben geen salontafel, maar als we die hadden, zou hij dat vast doen ja.
Geen salontafel? Waar zet je dan je drinken op?
Op de bank . We hebben wel zo'n klein tafeltje maar die staat naast de bank en die schuiven we bij als er bezoek komt, maar de ideal oplossing is het niet.
Gast- Gast
Kun je 'm niet indoctrineren met leuzen die je stelselmatig opzegt? Zo van: 'Een opgeruimde keuken is geil'. Of 'Harddisks horen níet in de pan', 'Hoe minder kruidjes, hoe meer seks' en uiteindelijk ook 'Als je een groot huis koopt krijg je een Ferrari'. Dat moet je dan gedecideerd doch lieflijk opzeggen. Vijf keer per minuut.Marin schreef:Ja hij was moe van z'n werk (had een andere werkdag dan normaal), dus hij was in slaap gevallen op de bank. Maar ik heb 'm net per ongeluk wakker gemaakt toen ik m'n blikje lippenbalsem liet vallen. En vannacht slaapt ie weer. Zo'n slaapmonster.
Gast- Gast
Pagina 8 van 23 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» uit elkaar, wat nu met het huis?
» Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Stelling: Van huis huis uit......
» Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Stelling: Van huis huis uit......
Pagina 8 van 23
Permissies van dit forum: