Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een opgeruimd huis (help-elkaar)

+58
Snirp
Mees
Pineco
Charles
Luce
Novalee
Ibbeltje
Bazinga
SoGood
Cow
JD
Alex
Gympie
Tsjip
madam
Monte
Carra
Flower_L
Stuiterbal
NoName88
nijntje4
Kreeftje
Sam
*Lookie*
Liadan
Burn
mii_joyce
Jade
Dennenappel
vlinder-19
Niekske
Sterre
Kaboutertje
Printje
rapa nui
Antibes
schuddebuikje
Rumble
PapillonRose
Mamsie
LaBird
kwak
TukTuk
Caroow
Paper Crown
Zininzon
Ooh La La!
Parisienne
Sarah1985
minoessepoes
Rush
Marin
_Lana_
Moon
Mute_
Rose
Arwyn
Linda
62 plaatsers

Pagina 7 van 23 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 7 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Antibes di 2 okt 2012 - 9:13

Charlie schreef:WHAHAHAHAHAHAHA.

Hebben jullie ook een keukenla vol met verrotte elastiekjes waar kleingeld aan plakt?

Nee, ik heb een bureaulaatje met allemaal vakjes en daar heb ik een vakje met pennen en een vakje met batterijen en een vakje met schone elastiekjes..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 7 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:13

Cocotte pan??

Gast
Gast

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 9:13

Confusion schreef:Cocotte pan??

hahahaa mijn vraag idd
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:13

Charlie schreef:WHAHAHAHAHAHAHA.

Hebben jullie ook een keukenla vol met verrotte elastiekjes waar kleingeld aan plakt?

Nee. Wel met zo'n hele kubus opgedroogde elastiekjes die te lang in de zon hebben gestaan en in plaats ze weg te gooien, hebben we ze maar in het keukenkastje gezet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:14

Confusion schreef:Cocotte pan??
WHAHAAAA!!!

"???????????????"

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:14

Charlie schreef:Rood en Pippa komen jullie hier eens een workshop geven? Mag Marin ook komen. Dan zorg ik voor beschuit met muisjes. Die zo lekker over de grond rollen in onze 'rustieke houten vloer'. Leren jullie me meteen hoe ik dat kan verhelpen.

Haha! Klinkt goed, als ik je kleintjes mag bewonderen. Ik kan ook los op mijn werk en iedereen de hele dsg aanspreken op hun schoonmaak- en opruimgedrag in de hotelkamers.. nerd Dus wil dat prive met liefde vertellen

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 2 okt 2012 - 9:14

Printje schreef:
Pippa schreef:Ik word blij van netjes gevouwen dingen. Ook de plank met theedoeken, handdoeken & vaatdoeken. Fijn toch als dat keurig op stapels ligt? En de handdoeken opgerold en op grootte! Yes

hahahaha dat doe ik ook. Ik heb ook nog een tijdje de tic gehad om de handdoeken verspringend per kleur te leggen (heb limegroen en blauw en legde het dus steeds om en om....)

Haha, ik heb mijn handdoeken (grijs en zwart) in de badkamer op rolletjes liggen en die liggen ook om en om.. En laatst kwam vriendinnetje hier douchen en toen vroeg ik of ze een zwarte wilde pakken, anders lagen er nog 3 zwarte en 1 grijze en nu was het 2-2.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 2 okt 2012 - 9:15

Google cocotte:

https://www.google.nl/search?hl=nl&q=cocotte&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&biw=1600&bih=799&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&authuser=0&ei=pkprUNLXJIaRhQensYHYDA

Laatst aangepast door Antibes op di 2 okt 2012 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:15

Marin, je bent een bron van onderschriften vandaag whahahaha.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:16

Cocotte pan:

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 7 Lot_mini_cocotte_01

Van die Creuset pannen (of nepperds). Wij hebben vier mini-cocottes en één grote. Ideale pannen. Maar wel mega groot en zwaar inderdaad.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes di 2 okt 2012 - 9:16

Ik vind het zo heerlijk om me hier behoorlijk netjes en georganiseerd te voelen, terwijl ik echt DE sloddervos van de familie ben.. :cheering:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:16

Mijn vriend moet altijd andere kleur pakken van me, omdat ik dan weet welke van wie is.. Maar de dag erna pakt hij standaard de verkeerde. Rood rn zwart lijkt niet op elkaar toch Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:17

Marin schreef:Ja maar serieus niemand anders dan jezelf ziet dat toch? Word jij echt blij van netjes gevouwen onderbroekjes in je la? Want in de tijd dat ik die omschrijving van jou heb gelezen hoe je dat doet, heb ik die onderbroeken uit de droger al bij elkaar geraapt en in m'n la gepleurd. Ben ik net zo blij mee. Misschien is het echt gewoon een innerlijk verschil ofzo. Ik voel 'm echt niet.
Ik denk ook dat het een 'innerlijk' verschil is ja, whaha! Joh, weet je, pleur jij lekker je slipjes in de la. Uiteindelijk is er geen kip die erom maalt, jatoch. Dit bedoel ik trouwens grappig, niet beledigend.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 2 okt 2012 - 9:17

Handdoeken om en om op kleur in de kast leggen doe ik ook, haha.
Vandaag toevallig de keukendoeken, theedoeken en doekjes weer netjes op stapeltjes gelegd en onderbroeken opvouwen doe ik ook! Heb teveel, als ik het niet op zou vouwen, kan ik echt niks meer vinden..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:17

Oh heten die dingen zo! Ik dacht altijd dat dat stoofpannen waren voor stoofvlees enzo

Gast
Gast

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:18

Rood schreef:
Marin schreef:Ja maar serieus niemand anders dan jezelf ziet dat toch? Word jij echt blij van netjes gevouwen onderbroekjes in je la? Want in de tijd dat ik die omschrijving van jou heb gelezen hoe je dat doet, heb ik die onderbroeken uit de droger al bij elkaar geraapt en in m'n la gepleurd. Ben ik net zo blij mee. Misschien is het echt gewoon een innerlijk verschil ofzo. Ik voel 'm echt niet.
Ik denk ook dat het een 'innerlijk' verschil is ja, whaha! Joh, weet je, pleur jij lekker je slipjes in de la. Uiteindelijk is er geen kip die erom maalt, jatoch. Dit bedoel ik trouwens grappig, niet beledigend.

Snap ik! Ik denk ook eerlijk gezegd dat ik me beter kan richten op de dingen die wél zichtbaar zijn in het huis, dan achter kastdeuren. Het kost me gewoon al zoveel moeite, dus dan kan ik beter mezelf leren te motiveren met de dingen die echt snel zichtbaar zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:18

Marin schreef:Maar wel mega groot en zwaar inderdaad.
Kun je wel lekker harddiskjes in verstoppen. En scheerapparaten. Of je onderbroeken, mag ook.

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 2 okt 2012 - 9:18

Confusion schreef:Oh heten die dingen zo! Ik dacht altijd dat dat stoofpannen waren voor stoofvlees enzo

Geen idee, misschien alleen als je geïndoctrineerd wordt met Frankrijk.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:19

Antibes schreef:
Confusion schreef:Oh heten die dingen zo! Ik dacht altijd dat dat stoofpannen waren voor stoofvlees enzo

Geen idee, misschien alleen als je geïndoctrineerd wordt met Frankrijk.. Wink

Ik noem ze gewoon Creuset pannen, naar het merk. Of braadpannen, maar dat kan geloof ik ook wat anders zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:19

Marin schreef:Snap ik! Ik denk ook eerlijk gezegd dat ik me beter kan richten op de dingen die wél zichtbaar zijn in het huis, dan achter kastdeuren. Het kost me gewoon al zoveel moeite, dus dan kan ik beter mezelf leren te motiveren met de dingen die echt snel zichtbaar zijn.
Ja, nee, ik zit gewoon nog in de lachkick, dus alles wat je nu zegt is grappig.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:20

Handdoeken op kleur leggen om en om.

Is dit een geheim soort humor ofzo?

Ik ga morgen ook een foto maken van onze handdoekenkast.

Mijn excuus is wel dat onze badkamer zó mini is dat er geen kastruimte is of plek is om iets neer te leggen. Voor de rest is ons huis wel mega en ben ik superblij met onze reuze garage daar smijt ik gewoon alles in dat ik niet nodig heb. Tot grote frustratie trouwens van mijn man, die vind een nette garage wél belangrijk (?)...hij stond 'm net nog te dweilen. Doet ie verder nooit.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:21

Dat vind ik wel een leuke naam. "Dit zijn de stoofpannen voor stoofvlees enzo, mevrouw."

Ik snap jouw associatie wel, je kunt daar heel mooi je stoofvlees in braden.

Gast
Gast

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 9:21

Nooit geweten dat die pannen zo heten. Alle pannen zijn gewoon pannen bij mij hahahhha.

Nu ik zwanger ben sla ik soms wel door hoor in mijn idiote sorteerwoede...had laatst weer alle kleren uit de kast gehaald, netjes gevouwen dat alles precies evengroot was en op kleur gelegd..

Ook moesten die Ikea bordjes/bekertjes/bakjes van R allemaal precies hetzelfde liggen qua kleur zeg maar..dus bij allemaal eerst geel etc etc.....

je zou haast denken dat ik zeeen van tijd heb maar dat is nog niet eens het geval.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:21

Whaha! Je garage dweilen Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  Marin di 2 okt 2012 - 9:22

Haha ja die handdoeken snap ik ook de lol niet echt van. Bedoel dat overigens ook echt helemaal niet lullig. Het lijkt me heerlijk om daar nou een kick van te krijgen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 23 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: